Nou ja,quote:Op zondag 20 april 2025 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer gaan we nou eens ingrijpen daar
Maar ik geloof gewoon totaal niet dat als de mods in dit geval hun ding zouden doen,quote:It is better to ask forgiveness than permission
Ik bedoel in Oekraïne, niet op het fokforumquote:Op zondag 20 april 2025 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja,
Meestal is de Grace Hopper in effect:
[..]
Maar ik geloof gewoon totaal niet dat als de mods in dit geval hun ding zouden doen,
Er achteraf überhaupt vragen zouden volgen,
En dat reduceert hun inactiviteit, tot lafheid.
Eigenlijk moet iedereen als laatste redmiddel een netgun bij zich dragenquote:Op zondag 20 april 2025 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hier een oekraiens net bijv. bij Pokrovsk. Die van redelijke kwaliteit is.
Helaas zijn er ook van een heel stuk mindere kwaliteit.
[ x ]
Zoals deze (in de richting van Kharkiv/Belgorod) waar een Russiche drone er wel heel makkelijk door heen kan. Misschien nog in aanbouw idk.
Thread?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Weet niet of deze al gepost is maar heel goed draadje dit.
Oekraine is zeg als een gek aan het ingraven overal, ik weet niet wat er gebeurd is met de engineering units (misschien deels ook door de verandering naar korps structuur), maar ze gaan echt ongekend hard.
Hoor het ook van andere bronnen die satelietbeelden kopen dat oekraine op somige plekken meer dan 1,5 kilometer per dag graaft.
Ik mis eigenlijk de eis dat in elke stad een grote poster en standbeeld van poetin geplaatst moet worden.quote:Op zondag 20 april 2025 00:17 schreef cosmosis het volgende:
Een nieuwe verkiezing in UKR is het einde van Ukraine, helaas als dat zou gebeuren....
[ x ]
Duh, die weet dat Trump een idioot is en aan zijn kant staat (want Biden was voor Oekraïne en dat was slecht of zo). Daar is voor Poetin gewoon heel veel uit te halen.quote:Op zondag 20 april 2025 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poetin neemt duidelijk een loopje met Trump
Zo'n beetje de enige oplossing die er nog is. Dat Russische kanker gezwel moet uit Oekraïne geschopt worden.quote:Op zondag 20 april 2025 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer gaan we nou eens ingrijpen daar
Omdat jij ermee komt wel.quote:Op zondag 20 april 2025 07:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Vinden mensen dit hier een goed idee?
Het is heel erg raar dat in vredesonderhandelingen wordt bepaald wanneer er verkiezingen zullen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky / de Oekraïnse reg. staan verkiezingen pas toe na een vredesdeal. (Of het vertrek van Rusland zoals Zel. zegt maar dat is niet reeel meer helaas)
Dus dan is het niet zo gek dat in een pakket ook dit is verwerkt.
Voor Oek moet men waken dat ze de westerse koers blijven varen en een goede kandidaat naar voren schuiven.
Er zit nogal wat potentie in ook voor de EU als we dat land een beetje op rails krijgen.
Zelensky heeft al voor en tijdens de oorlog bewezen; dat hij corruptie zo goed als mogelijk aanpakt.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky / de Oekraïnse reg. staan verkiezingen pas toe na een vredesdeal. (Of het vertrek van Rusland zoals Zel. zegt maar dat is niet reeel meer helaas)
Dus dan is het niet zo gek dat in een pakket ook dit is verwerkt.
Voor Oek moet men waken dat ze de westerse koers blijven varen en een goede kandidaat naar voren schuiven.
Er zit nogal wat potentie in ook voor de EU als we dat land een beetje op rails krijgen.
Русскийquote:Op zondag 20 april 2025 09:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat zou Vichy in het Russisch zijn?
Het is gewoon net als bij de start van de oorlog een eis van Poetin die hoort bij een overgave. De Peskov brigade hier framed het met desinformatie als onderdeel van vrede. Alsof ze niet kunnen wachten op een variant op het Vichy regime.quote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is heel erg raar dat in vredesonderhandelingen wordt bepaald wanneer er verkiezingen zullen zijn.
Dat staat volledig los van de invasie in Oekraïne, en is een interne aangelegenheid van Oekraïne.
Er wordt ook niet geëist dat Poetin nieuwe verkiezingen uitschrijft in Rusland.
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.quote:Op zondag 20 april 2025 09:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zelensky heeft al voor en tijdens de oorlog bewezen; dat hij corruptie zo goed als mogelijk aanpakt.
Daarom vind Poetin hem ook zo "eng". En zijn de Nazi's waar Poetin steeds mee komt; vooral mensen die Poetin en zijn bewind afkeuren.
Het verbaasd me niet veel dat jij voor kindsoldaten bent. Je neemt until the last Ukrainian wel heel letterlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jij ermee komt wel.
Hopelijk zie je wel het verschil tussen de kindsoldaten in Afrika en kindsoldaten in Oekraïne.
Maar ik weet dat dat vergeefse hoop is.
Anders kom je niet met deze nogal domme vergelijking.
Nee, ik trap niet in jouw pro Russische propaganda.quote:Op zondag 20 april 2025 09:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Het verbaasd me niet veel dat jij voor kindsoldaten bent. Je neemt until the last Ukrainian wel heel letterlijk.
De VS?quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.
Dat komt wellicht ook doordat het geen steek verder komt momenteel, wel begrijpelijk maar niet bevordelijk.
Wel meer mensen:quote:
Risico is gewoon heel groot; dat de Russen zich gaan mengen in die nieuwe verkiezingen.quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.
Dat komt wellicht ook doordat het geen steek verder komt momenteel, wel begrijpelijk maar niet bevordelijk.
DW news is Russische propaganda?quote:Op zondag 20 april 2025 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik trap niet in jouw pro Russische propaganda.
Het valt bijvoorbeeld op dat je nu niet meer spreekt over de kindsoldaten in Afrika.
De doelpalen zijn meteen verzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |