Jaja. Met dergelijke kretologie krijg je een continent met verschillende talen, achtergronden, en nationaliteiten vast verbonden met elkaar. Allemaal gaan vechten voor diversiteit. Hihiquote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIXBoK5syJX/
So it begins.
Was ook sarcastisch.quote:Op zondag 20 april 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Met dergelijke kretologie krijg je een continent met verschillende talen, achtergronden, en nationaliteiten vast verbonden met elkaar. Allemaal gaan vechten voor diversiteit. Hihi
#UnitedInDiversity
#EuropeStrong
#OneEurope
#PowerOfUnity
#LegacyOfEurope
#TogetherWeStand
#RiseOfEurope
#EuropeanPride
#HeartOfEurope
#WeAreEurope
Goh! Btw:quote:Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.
quote:"Wees niet zoals de schijnheiligen: die bidden zodat iedereen het kan horen en zien, op de hoek van de straat en in de synagoge. Zij hebben hun beloning al. Als u bidt, ga dan uw kamer in, doe de deur achter u dicht en bid tot uw Vader in het verborgene. En uw Vader, die ziet wat er in het verborgene gebeurt, zal u belonen. En wees bij het bidden niet langdradig en gebruik geen zinloze woorden, zoals de andere volken doen. Want die denken dat hun gebeden worden verhoord als zij veel woorden gebruiken. Doe niet zoals zij. Bedenk dat uw Vader precies weet wat u nodig hebt, al voor u Hem erom vraagt!"
Het stelt mij wel gerust. Het hoogst haalbare zijn een beperkt aantal Europese brigades die naar Oekraïne gestuurd worden bij een bestand als morele support. Met zo´n verdeeld raamwerkje afgezet tegen een diffuus politiek beeld voor wat betreft inzet van de krijgsmacht is de kans dat wij Rusland militair gaan provoceren nagenoeg 0quote:
Zo’n voertuig wegslepen om de volgende dag effectiever te kunnen aanvallen is heel twijfelachtig.quote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goh, dat beide partijen zich er niet aan houden was te verwachten, maar dat ze hun posities verbeteren is natuurlijk hartstikke logisch. Dat zouden wij ook doen. Er volgt natuurlijk niet uit dat zoiets dan niet zou mogen ofzo.
Kun je dat uit de beelden halen?quote:Op zondag 20 april 2025 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Twee Russische en 2 Oekraiense soldaten ontmoeten/spreken elkaar tijdens de paaswapenstilstand.
Nee, geen idee of het 100% waar is, maar dat zeggen oekraiense/russen op telegram die die video delen, dus ik neem het maar voor waar aan.quote:Op zondag 20 april 2025 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat uit de beelden halen?
Nu nog samen afspraken de ceasefire voor onbepaalde tijd door te zetten na pasen.
Hmm.quote:Op zondag 20 april 2025 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, geen idee of het 100% waar is, maar dat zeggen oekraiense/russen op telegram die die video delen, dus ik neem het maar voor waar aan.
Ik heb geen idee hahaquote:Op zondag 20 april 2025 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm.
Wat ik mij afvraag, hoe gebruikelijk is het dat je zo'n drone boven (heimelijk) boven je hoofd hebt? Is zo'n soldaat daarover geïnformeerd omdat dat nodig is voor veiligheidsredenen?
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.quote:Op zondag 20 april 2025 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Twee Russische en 2 Oekraiense soldaten ontmoeten/spreken elkaar tijdens de paaswapenstilstand.
Onderhandeling over gewonden aan beide kanten weg te brengen ging het om. Zullen waarschijnlijk heel dicht bij elkaar gezeten hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.
https://t.me/V_Zelenskiy_official/13925quote:Commander-in-Chief Syrsky's report at 00:00 after Easter.
The total number of violations of the Russian promise of silence by the Russian army for this day is 2935. The largest number of shelling and assault actions was in the Pokrovsky direction. The Russian promise of complete silence also did not extend to the Kursk direction. In total, 96 Russian assault actions took place along the front, 1882 shelling of our positions, including 812 from heavy weapons, and more than 950 times Russian FPV drones were used.
This day was not enough for Moscow to respond to both the proposal for a complete ceasefire for the next 30 days after Easter, and the proposal to at least continue silence in the sky regarding civilian infrastructure and to refrain from strikes with missiles and drones. The nature of Ukrainian actions will continue to be mirrored: we will respond to silence with silence, our strikes will be to protect against Russian strikes. Actions always speak louder than words.
Mentaal klopt dat zeker.quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alsof een 12-jarige zijn tweets schrijft.
quote:Op zondag 20 april 2025 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat uit de beelden halen?
Nu nog samen afspraken de ceasefire voor onbepaalde tijd door te zetten na pasen.
Originele bron gevonden: https://www.instagram.com/p/DIqvtijIAyR/quote:Op zondag 20 april 2025 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.
quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alsof een 12-jarige zijn tweets schrijft.
Klopt maar wel de juiste keuze.quote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De verheven moraalridderij vertegenwoordigen is ook een keuze.
Schandalig. Uiteraard vindt men het hier wel best.quote:Op zondag 20 april 2025 07:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Vinden mensen dit hier een goed idee?
Klopt maar wel de juiste keuze.quote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De verheven moraalridderij vertegenwoordigen is ook een keuze.
Ah kijk spuit 11 van de brigade is gearriveerdquote:Op maandag 21 april 2025 07:48 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Schandalig. Uiteraard vindt men het hier wel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |