Nee het gevaar is dat mensen gedwongen worden te stemmen op iets waar ze niet op willen stemmen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wil dat die gaan stemmen want die zullen op een meer Rusland gezinde kandidaat stemmen.
Je maakt er een karikatuur van.quote:Op zondag 20 april 2025 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het gevaar is dat mensen gedwongen worden te stemmen op iets waar ze niet op willen stemmen.
https://www.bbc.com/news/world-europe-63013356
https://www.dailymail.co.(...)sham-referendum.html
[ afbeelding ]
Wat lul je nou gozer. Met je karikatuur, dit is letterlijk wat daar heeft plaatsgevonden.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
En ze waren zoooo Russisch gezind in die flopstaatjes dat de mannen gedwongen moesten worden te vechten voor de RF.
Stemmen met zo'n groene aap op de achtergrond is niet prettig natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozer. Met je karikatuur, dit is letterlijk wat daar heeft plaatsgevonden.
Wat ben je toch ook een vieze wezel met je ja maar Oekraine, ja maar Azov nazi's als primaire reactie op je complete stierenstront in dit topic.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen.
We weten niet hoe dat precies in elkaar steekt. Zo nu en dan steekt ook de discussie weer de kop op dat Oekraiene eigen burgers in de don bass in 2014 zou hebben gebombardeerd, of het nazi-aspect van het azov-balatjon wordt sterk overdreven.
Je moet het bij de hoofdlijnen houden in dit soort conflicten.
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vieze wezel met je ja maar Oekraine, ja maar Azov nazi's als primaire reactie op je complete stierenstront in dit topic.
Hier, de (inmiddels dode) tweede man van Wagner.
[ afbeelding ]
Leg uit waarom we je nooit horen over de bombardementen die Rusland op de eigen bevolking heeft uitgevoerd.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen.
We weten niet hoe dat precies in elkaar steekt. Zo nu en dan steekt ook de discussie weer de kop op dat Oekraiene eigen burgers in de don bass in 2014 zou hebben gebombardeerd, of het nazi-aspect van het azov-balatjon wordt sterk overdreven.
Je moet het bij de hoofdlijnen houden in dit soort conflicten.
Een kleine minderheid in Donbass was pro Rusland.quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.
Echt, lees wat ik schrijf. Soms ligt onze mening dichter bij elkaar dan je denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Je hoeft er niet aan mee te doen. Ik weet dat het zo is, ik heb het letterlijk uit de mond van iemand horen komen die daar was. Iemand die nu getraumatiseerd in Nederland zit zonder familie. Weet je waarom?quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.
Echt, lees wat ik schrijf. Soms ligt onze mening dichter bij elkaar dan je denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar nu met je bullshit.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hoeft er niet aan mee te doen. Ik weet dat het zo is, ik heb het letterlijk uit de mond van iemand horen komen die daar was. Iemand die nu getraumatiseerd in Nederland zit zonder familie. Weet je waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is zwaar kut. Die hele oorlog is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar nu met je bullshit.
Ik haal ook maar mijn informatie uit podcastts, fora en X. Blijkbaar strookt dat niet jouw persoonlijke ervaring met een gevluchte Rus/Oekraïner.
Mag je best nog normaal blijven doen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.quote:Op zondag 20 april 2025 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een kleine minderheid in Donbass was pro Rusland.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Rusland wil paasbestand in Oekraïne niet verlengen, eindigt zondagavond
https://www.nu.nl/spannin(...)igt-zondagavond.htmlWat een stuk stront is het ook he. Er is nooit een staak-het-vuren geweest.quote:De Russische president Vladimir Poetin heeft geen bevel uitgevaardigd om het staakt-het-vuren tijdens Pasen in Oekraïne te verlengen. Rusland en Oekraïne beweren allebei dat het andere land zich niet aan het eendaagse bestand heeft gehouden.
Het zaterdag door Poetin afgekondigde bestand duurt tot zondagavond 23.00 uur Nederlandse tijd, middernacht in Oekraïne. Dat zegt Kremlinwoordvoerder Dmitry Peskov zondag tegen het Russische persbureau TASS.
Rusland en Oekraïne beschuldigen elkaar allebei van het schenden van het eendaagse bestand, dat de Russische president Vladimir Poetin zaterdag aankondigde. Hij gaf de Russische strijdkrachten de opdracht om "alle militaire activiteiten" te staken tot zondagavond. Poetin noemde 18.00 uur als starttijd.
Maar volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft Rusland alleen gedaan alsof het het bestand naleefde. In werkelijkheid zij er volgens president honderden aanvallen geweest op zaterdagavond, met nog meer aanvallen tot zondagmiddag 16.00 uur. "Of Poetin heeft geen controle over zijn leger, of deze situatie is het bewijs dat ze in Rusland niet van plan zijn een daadwerkelijke stap om de oorlog te beëindigen", schreef Zelensky op X.
Eerder zei Zelensky al dat als Rusland écht een complete wapenstilstand zou willen, Poetin het bestand zou verlengen tot na Eerste Paasdag. "Dertig uur is genoeg om de krantenkoppen te halen, maar niet voor echte vertrouwenwekkende maatregelen. Dertig dagen zouden de vrede een kans kunnen geven."
Andersom claimt Rusland dat ook Oekraïne het bestand al heeft geschonden. Oekraïense militairen hebben volgens het Russische ministerie van Defensie 444 keer het vuur geopend op Russische posities. Ook zou Oekraïne ruim 900 droneaanvallen hebben uitgevoerd, claimt het ministerie. Zelensky zei eerder op zondag dat het Oekraïense leger terugslaat tegen Russische aanvallen.
De aankondiging van Poetin volgde op signalen vanuit de regering van president Donald Trump. De Verenigde Staten hebben de afgelopen weken geprobeerd voor vrede tussen beide landen te zorgen, maar zijn daar nog niet in geslaagd. Vrijdag meldde de VS te stoppen met bemiddelen als er niet snel vrede komt. Het Institute for the Study of War denkt daarom dat Poetin met de aankondiging van het bestand nog snel een wit voetje bij Trump probeert te halen.
Want het wetboek ken ik ook![]()
In 2017 was Donbass deels onder controle van gewapende Russische groepen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.
Een enquête uit die tijd is nog serieus te nemen.
En @phpmystyle : je valt door de mand.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ja, net als met die ontvoerde kinderen, het enige wat je toen kon vinden is dat er volgens een vage website vol fake news ook wat Oekrainse kinderen in Portugal terecht waren gekomen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut. Die hele oorlog is kut.
Ik haal ook maar mijn informatie uit podcastts, fora en X. Blijkbaar strookt dat niet jouw persoonlijke ervaring met een gevluchte Rus/Oekraïner.
Mag je best nog normaal blijven doen.
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 20-04-2025 18:54:28 ]![]()
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.quote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 2017 was Donbass deels onder controle van gewapende Russische groepen.
Een enquête uit die tijd is nog serieus te nemen.
En @:phpmystyle : je valt door de mand.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Het zal een combinatie zijn. Alsnog voldoende reden om die figuren vooral geen aandacht te geven. Hij heeft niet voor niets al meerdere permanente bans gehad hier.quote:Op zondag 20 april 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld.![]()
De wens voor autonomie is uitgebuit door Putin, door valse beloftes te doen en uiteindelijk het masker simpelweg te laten vallen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.
De voornamelijk etnische Russen wilden helemaal niet bij de Russische federatie, nog veel minder dan dat ze onder Kiev wilden leven. Alleen leefde die wens helemaal niet zo sterk.. niet zoals men graag doet wil geloven.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Liever niet weer die discussie.quote:Op zondag 20 april 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, net als met die ontvoerde kinderen, het enige wat je toen kon vinden is dat er volgens een vage website vol fake news ook wat Oekrainse kinderen in Portugal terecht waren gekomen.
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld.
Ik betoogde dat die kinderen (ik had bron naar amnesty) waarin stond dat deze kinderen ontheem waren geraakt en zodoende naar Rusland zijn gebracht. Ik zou niet weten waarom Rusland in hemelsnaam graag kinderen zou stelen om deze zelf op te voeden. Na de adelosente leeftijd zullen ze wel weer terugvluchten.
O nee, dis is absoluut geen trol. Ik debunk gewoon de pure haat die de media over het publiek sprenkelt om de publieke opinie te beinvloeden.
Als je tijd over hebt: kijk op netflex "fuhrer en verfuhrer" misschien ga je dan begrijpen waarom het niet handig is om mensen weg te zetten als ratten, kinderkidnappers, en andere taal om je tegenstanders te onmenselijken. Serieus."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Zoals Oekraieners werden weggezet als apen, khokhol, nazi's, kinderhandelaren en shit? Dat bedoel je?quote:Op zondag 20 april 2025 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je tijd over hebt: kijk op netflex "fuhrer en verfuhrer" misschien ga je dan begrijpen waarom het niet handig is om mensen weg te zetten als ratten, kinderkidnappers, en andere taal om je tegenstanders te onmenselijken. Serieus.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Door wie? Hier op dit forum?quote:Op zondag 20 april 2025 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals Oekraieners werden weggezet als apen, khokhol, nazi's, kinderhandelaren en shit? Dat bedoel je?
Nou in elk geval niet door mijHetzelfde domme gelul dat Zelensky code snuift, of op een niet eerlijke wijze rijk zou zijn geworden. Ik werp dat allemaal verre van me. Net zoals dat eeuwige geneuzel over nazi's in de don bas.
Je verwart mij met linkseboom."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Nee, niet door jou. Wel vanuit het Kremlin.quote:Op zondag 20 april 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door wie? Hier op dit forum?
Nou in elk geval niet door mijHetzelfde domme gelul dat Zelensky code snuift, of op een niet eerlijke wijze rijk zou zijn geworden. Ik werp dat allemaal verre van me. Net zoals dat eeuwige geneuzel over nazi's in de don bas.
Je verwart mij met linkseboom.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.quote:Op zondag 20 april 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, niet door jou. Wel vanuit het Kremlin.
Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.quote:Op zondag 20 april 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Maar goed, het is weer koren op de molen van welwillende media en nieuwskanalen die aan het soebatten zijn wie wat, hoe vaak dit niet bestaande bestand; heeft geschonden. In de wereld van éénkanaal denkers is de valse belofte van een leugenaar, de enige waarheid omdat het ze ontslaat van zelfstandig nadenken.quote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Rusland wil paasbestand in Oekraïne niet verlengen, eindigt zondagavond
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/spannin(...)igt-zondagavond.html
[..]
Wat een stuk stront is het ook he. Er is nooit een staak-het-vuren geweest.
Vooral ook dan handig vergeten dat Rusland de agressor is die heel makkelijk een bestand kan volgen door afstand te doen van hun oorlog. Ook de langspeelplaat van zg etnische Russen die niet bij Oekraïne willen horen, doet een beroep op het onnavolgbare wensdenken, dat dit de etnische zuivering van andersdenkenden rechtvaardigt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Nee, een academisch werk over de gebeurtenissen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Tribalisme viert hoogtij
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Precies, dat is ook logisch, de Donbas is een gebied met vrijwel overal 50% Russen en 50% Oekraïners, waardoor de meeste families dus een mengelmoesje zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De wens voor autonomie is uitgebuit door Putin, door valse beloftes te doen en uiteindelijk het masker simpelweg te laten vallen.
De voornamelijk etnische Russen wilden helemaal niet bij de Russische federatie, nog veel minder dan dat ze onder Kiev wilden leven. Alleen leefde die wens helemaal niet zo sterk.. niet zoals men graag doet wil geloven.
Het waren overigens Glazjev en Surkov die de boel met name gemanipuleerd hebben.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Feiten mogen gewoon benoemd worden. Het is een feit dat Rusland kinderen heeft weggeroofd in Oekraïne. Ze verkondigen het zelf vol trots in hun eigen media. Daarom liggen er dan ook meerdere arrestatiebevelen in zowel Oekraïne als bij het internationaal gerechtshof hierover.quote:Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.
Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk.
Het is vooral heel gevaarlijk om dat te bagatelliseren en af te doen als onwaarheden of gelijk te trekken met de nazi propaganda richting Oekraïne, maar daar zal het je ook wel om te doen zijn.![]()
Ze zijn gewoon eieren aan het zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Goh, dat beide partijen zich er niet aan houden was te verwachten, maar dat ze hun posities verbeteren is natuurlijk hartstikke logisch. Dat zouden wij ook doen. Er volgt natuurlijk niet uit dat zoiets dan niet zou mogen ofzo.quote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Maar het was toch omdat ze zo goede christenen waren?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.quote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Maar het was toch omdat ze zo goede christenen waren?
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.quote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Poetin is je dankbaarquote:Op zondag 20 april 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Christenen, Moslims, atheisten, hindoes. Ze zijn er allemaal goed in.quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
![]()
Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.![]()
En stopt het dan vlak achter Pokrovsk? Neequote:Op zondag 20 april 2025 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.
Hier bijvoorbeeld ten noordoost van Pokrovsk verder naar achter![]()
![]()
Complete fortificatie.."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Zeker niet op deze schaal hadden ze dat bij Pokrovsk, jarenlang is het graven en fortificeren van de lijnen gwn schandalig slecht geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef BEFEM het volgende:
De vraag is of ze bemand zijn of niet. Dit hadden ze ook vóór Pokrovsk liggen toch?
Bemand niet op grote schaal, ik vermoed dat ze hier en daar een versterkt punt maken voor een ATGM hol oid. Punt is ook niet dat dit loopgraven zijn eigenlijk voor bemanning, het zijn vooral heel veel Anti tank ditches, met razorwire ervoor/achter en dan een mijnenveld waar Rusland niet doorheen kan voor het bestookt wordt met drones en artilerie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: