abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2025 @ 19:06:39 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217423951
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee, niet door jou. Wel vanuit het Kremlin.
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.

Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217424066
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 20 april 2025 @ 19:14:19 #178
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217424107
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Rusland wil paasbestand in Oekraïne niet verlengen, eindigt zondagavond
[ afbeelding ]

https://www.nu.nl/spannin(...)igt-zondagavond.html
[..]
Wat een stuk stront is het ook he. Er is nooit een staak-het-vuren geweest. :')
Maar goed, het is weer koren op de molen van welwillende media en nieuwskanalen die aan het soebatten zijn wie wat, hoe vaak dit niet bestaande bestand; heeft geschonden. In de wereld van éénkanaal denkers is de valse belofte van een leugenaar, de enige waarheid omdat het ze ontslaat van zelfstandig nadenken.

Vooral ook dan handig vergeten dat Rusland de agressor is die heel makkelijk een bestand kan volgen door afstand te doen van hun oorlog. Ook de langspeelplaat van zg etnische Russen die niet bij Oekraïne willen horen, doet een beroep op het onnavolgbare wensdenken, dat dit de etnische zuivering van andersdenkenden rechtvaardigt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 20 april 2025 @ 19:16:15 #179
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217424142
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 19:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.
Nee, een academisch werk over de gebeurtenissen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 20 april 2025 @ 19:21:36 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217424217
Tribalisme viert hoogtij :r
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 20 april 2025 @ 19:22:04 #181
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217424223
quote:
3s.gif Op zondag 20 april 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De wens voor autonomie is uitgebuit door Putin, door valse beloftes te doen en uiteindelijk het masker simpelweg te laten vallen.

De voornamelijk etnische Russen wilden helemaal niet bij de Russische federatie, nog veel minder dan dat ze onder Kiev wilden leven. Alleen leefde die wens helemaal niet zo sterk.. niet zoals men graag doet wil geloven.
Precies, dat is ook logisch, de Donbas is een gebied met vrijwel overal 50% Russen en 50% Oekraïners, waardoor de meeste families dus een mengelmoesje zijn.

Het waren overigens Glazjev en Surkov die de boel met name gemanipuleerd hebben.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217424266
quote:
7s.gif Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.

Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk.
Feiten mogen gewoon benoemd worden. Het is een feit dat Rusland kinderen heeft weggeroofd in Oekraïne. Ze verkondigen het zelf vol trots in hun eigen media. Daarom liggen er dan ook meerdere arrestatiebevelen in zowel Oekraïne als bij het internationaal gerechtshof hierover.

Het is vooral heel gevaarlijk om dat te bagatelliseren en af te doen als onwaarheden of gelijk te trekken met de nazi propaganda richting Oekraïne, maar daar zal het je ook wel om te doen zijn.
pi_217424322
quote:
7s.gif Op zondag 20 april 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
Tribalisme viert hoogtij :r
:') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :')
  zondag 20 april 2025 @ 19:28:34 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217424326
twitter

Maar het was toch omdat ze zo goede christenen waren?
  zondag 20 april 2025 @ 19:30:28 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217424367
Ze zijn gewoon eieren aan het zoeken :6 :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217424392
quote:
9s.gif Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Goh, dat beide partijen zich er niet aan houden was te verwachten, maar dat ze hun posities verbeteren is natuurlijk hartstikke logisch. Dat zouden wij ook doen. Er volgt natuurlijk niet uit dat zoiets dan niet zou mogen ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217424414
Morgen gaat Chaos worden na de wapenstilstand van vandaag vermoed ik.
pi_217424452
quote:
9s.gif Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.
pi_217424530
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.
  zondag 20 april 2025 @ 19:49:51 #190
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217424625
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 20 april 2025 @ 19:50:59 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217424645
quote:
7s.gif Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217424668
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.
Poetin is je dankbaar
pi_217424718
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Poetin is je dankbaar
Wat
  zondag 20 april 2025 @ 19:56:31 #194
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217424727
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is.
Christenen, Moslims, atheisten, hindoes. Ze zijn er allemaal goed in.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217424752
Men mag wel weer flink wat vegen hier. :')
pi_217424773

Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.
pi_217424816
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.
En stopt het dan vlak achter Pokrovsk? Nee

Hier bijvoorbeeld ten noordoost van Pokrovsk verder naar achter

zondag 20 april 2025 @ 20:04:13 #198
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217424828
Complete fortificatie..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217425207
De vraag is of ze bemand zijn of niet. Dit hadden ze ook vóór Pokrovsk liggen toch?
pi_217425259
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef BEFEM het volgende:
De vraag is of ze bemand zijn of niet. Dit hadden ze ook vóór Pokrovsk liggen toch?
Zeker niet op deze schaal hadden ze dat bij Pokrovsk, jarenlang is het graven en fortificeren van de lijnen gwn schandalig slecht geweest.

Bemand niet op grote schaal, ik vermoed dat ze hier en daar een versterkt punt maken voor een ATGM hol oid. Punt is ook niet dat dit loopgraven zijn eigenlijk voor bemanning, het zijn vooral heel veel Anti tank ditches, met razorwire ervoor/achter en dan een mijnenveld waar Rusland niet doorheen kan voor het bestookt wordt met drones en artilerie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')