Natuurlijk is er beinvloeding.quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zo zeker weet en je bent van enige serieuze waarde als expert, dan laat je dat toch niet naar buiten lekken maar hou je dat toch intern (binnen de navo en de Intel binnen de EU landen)?
Dan gooi je zoiets toch niet in de media?
Dan denk ik, je bent gewoon bezig met politiek bedrijven, voor geld, beïnvloeding oid.
Als je de intelligentiediensten van defensies van verschillende landen bereikt dan is dat alles wat nodig is.quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mensen meekrijgt dan alleen je kleine clubje ingewijden.
Dan zouden ze het volgend week moeten doen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk is er beinvloeding.
Maar ik sluit niet uit dat Rusland op korte termijn het zou gaan proberen als zij rationeel kijkt naar de verhouding, EU kan sneller opschalen dan de Russen. Dan is het logisch dat je op korte termijn gaat aanvallen en niet 10 jaar wacht tot EU op krachten is gekomen.
Je moet als Rus het ijzer smeden als het heet is.
Dat geef je die intelligence wel veel krediet. Het is diezelfde intelligence die speculeerden dat Rusland maar enkele maanden het konden volhouden, en dat de economie snel in elkaar zou zijgen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dan zouden ze het volgend week moeten doen.
Denk dat zowel de navo als de Intel diensten momenteel niets anders doen dan analyses, bewegingen, en kansberekeningen maken en heel regelmatig overleg hebben. Die zijn 100% op de hoogte van alle ontwikkelingen die ze kunnen delen.
Daarbij hebben ze niet eoa nitwit uit de UK nodig die dat in de media knalt.
Achquote:
Wat ze in de media laten lekken en zelf weten zit een wereld van verschil.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geef je die intelligence wel veel krediet. Het is diezelfde intelligence die speculeerden dat Rusland maar enkele maanden het konden volhouden, en dat de economie snel in elkaar zou zijgen.
Denk niet dat je teveel van onze intellgence moet verwachten. Misschien dat de Britten en Fransen wat bruikbaars hebben. Dat zijn ook de landen die ten aanzien van Rusland ook in de media wat minder van die quasi lollige grappen hadden over ezels en oude tanks.
Over welke wapens heb je het dan?quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik lees steeds meer verhalen dat die hele dure technologische wapens zwaar tegenvallen in Oekraine, maar deze kosten wel kapitalen en vergen lange opleidingen en vergen veel onderhoud.
Die Taurus, stormshadows, iris t luchtafweer, fd35. Dat type apparaten.quote:Op maandag 21 april 2025 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over welke wapens heb je het dan?
Poetin kondigde bilaterale gesprekken met Oek aan als voorstel. Maar is het meer dan dat? Heb niks gelezen.quote:Op maandag 21 april 2025 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Er begint iets te vormen van eenzijdige gesprekken tussen Rusland en Oekraïne. (Dus niet met de VS).
De hoop op een einde van de oorlog is nog niet helemaal gevlogen,
Ja dat. Maar dat kan een opzet zijn naar onderhandelingen.quote:Op maandag 21 april 2025 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin kondigde bilaterale gesprekken met Oek aan als voorstel. Maar is het meer dan dat? Heb niks gelezen.
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?quote:Op maandag 21 april 2025 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat. Maar dat kan een opzet zijn naar onderhandelingen.
Duurzame vrede wordt echt lastig maar de grotendeelse oorlog beëindigen zou al een mooie stap zijn.
Dan is het zaak Rusland uit die oorlogseconomie te halen voor die fuckers op nieuw op avonturenpad gaan.
Thats The milion dollar question!quote:Op maandag 21 april 2025 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?
De situatie is mogelijk dat USA niet militair ingrijpt als Rusland op avontuur gaat in de baltics, mogelijk wil Trump wél garanties geven teven een onaanvaardbare uitruil van Groenland.
Op korte termijn is Europa cq DE, NL, BE, DE + Baltics met evt ondersteuning GB en FR niet klaar en opgewassen tegen Rusland.
Europeanen vinden Poetin een **lijer, maar Poetin vindt Europeanen ook niet zo aardig.
quote:After negotiations that took place earlier this year, Japan agreed to transfer satellite images to Ukraine, — Intelligence Online.
Japanese iQPS Institute will provide Ukrainian intelligence with satellite images obtained using radar reconnaissance.
quote:EU Considers Stripping Hungary’s Voting Rights, - The Guardian
EU countries are weighing whether to revoke Hungary’s voting rights amid Prime Minister Viktor Orbán’s continued efforts to block aid to Ukraine.
Het is geen discussie. Het is iets letterlijks wat in de Bijbel genoemd wordt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tja, dit is een discussie die ik niet aan wil gaan als niet gelovig iemand.![]()
Daar gaat het ook niet om in dit topic.
Rusland kan elk moment de oorlogseconomie zelf stoppen hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?
De situatie is mogelijk dat USA niet militair ingrijpt als Rusland op avontuur gaat in de baltics, mogelijk wil Trump wél garanties geven teven een onaanvaardbare uitruil van Groenland.
Op korte termijn is Europa cq DE, NL, BE, DE + Baltics met evt ondersteuning GB en FR niet klaar en opgewassen tegen Rusland.
Europeanen vinden Poetin een **lijer, maar Poetin vindt Europeanen ook niet zo aardig.
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 02:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is geen discussie. Het is iets letterlijks wat in de Bijbel genoemd wordt.
Maar hè als je iets alleen maar haat en nooit onderzoekt dan krijg je nooit antwoorden die je niet wilt hè.
Net als nu direct kop in het zand als je dingen te horen kunt krijgen die je niet aanstaan.
Jammer, maar oh zo typisch voor atheisten.
Wat Trump doet is ook geen Navo beleid. Raar argument.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:10 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Dit is wel het gemiddelde niveau ja.woordvoerder van het vredesprotest legt het zeer goed uit.
Dat is weer zo’n dogma dat helemaal niet onderbouwd is maar wel gemakkelijk geroepen wordt. Welke oorlogen vandaag 1900 gingen dan om geloof? Van de honderden die er waren ?quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.
Daarom zeg ik ook onderzoek dingen voordat je een blinde haat ontwikkelt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.
Maar nogmaals, dit is een andere discussie. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |