Lolquote:Op zondag 20 april 2025 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs als de Russen gaan kloten bij de suwalki gap moet ik echt nog maar zien of er bereidheid is.
Kan je eens een foto sturen van die twee bladzijden? Wel benieuwd naar!quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.
Hier een preview. Maar je moet het blijkbaar kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 08:39 schreef Raw85 het volgende:
"The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.
Dat toont maar weer een aan wat afspraken met de Ruzzen waard zijn...quote:Op zondag 20 april 2025 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://t.me/V_Zelenskiy_official/13925
https://www.parool.nl/nie(...)ij-rusland~bf89046c/quote:Op maandag 21 april 2025 08:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan je eens een foto sturen van die twee bladzijden? Wel benieuwd naar!
De Russische Orthodoxe Kerk is één grote maffia gelieerd aan de machtshebber en is dit altijd al geweest.quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf 1;30 slaat Poetin meerdere kruisjes en luistert indachtig naar de gebeden.
Bekijk deze YouTube-video
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo isquote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf 1;30 slaat Poetin meerdere kruisjes en luistert indachtig naar de gebeden.
Als er echt een god zou bestaan zouden types als Poetin en Trump allang een bliksemschicht in hun harses hebben gehad. Of sowieso nooit hebben bestaan. Maar helaas.quote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo is
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.quote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo is
Je mist het punt.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.
Maar religie is iets persoonlijks.
Religie is iets persoonlijks, dus je kan niemand op zijn daden aanspreken icm iemands geloof. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.
Ben je nou echt zo verdomd naïef? Snap je nou echt niet dat het allemaal show is van Trump en een Poetin qua geloof.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft of in ieder geval een ietsisme aanhangt.quote:Op maandag 21 april 2025 12:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verdomd naïef? Snap je nou echt niet dat het allemaal show is van Trump en een Poetin qua geloof.
Puur om nog (meer) zieltjes te winnen.
quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft.
Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft.
Putin-isme.quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft of in ieder geval een ietsisme aanhangt.
Gast, je mist complete delen van de gescheidenis. Het romeinse rijk, de kruistochten.quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
[..]
Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.
Een echte Christen zou niet doen wat hij allemaal uitspookt. En dan doel ik niet alleen op dat "traditionele waarden" gedoe. Maar het omleggen van de oppositie bijvoorbeeld.
Of... Hij heeft godsdienst waanzin en denkt dat ie een soort 2e Paus is.
Die helemaal niets te maken hebben met de dictators van deze tijd.quote:Op maandag 21 april 2025 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, je mist complete delen van de gescheidenis. Het romeinse rijk, de kruistochten.
Voor cultuur Christenen zoals Thierry of onze vriend php heel veel schijnbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 12:17 schreef Discombobulate het volgende:
Kenneth Copeland is ook gelovig Gristen en haast de duivel zelve. Of iemand gelovig is, wat boeit dat nou weer.
Er hebben door de eeuwen heen de meest gelovige lieden de meest verschikkelijke oorlogen gevoerd, vaak ook nog uit naam van dat geloof. Dat hij gelooft Gods gezant te zijn denk ik ook wel.quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
[..]
Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.
Een echte Christen zou niet doen wat hij allemaal uitspookt. En dan doel ik niet alleen op dat "traditionele waarden" gedoe. Maar het omleggen van de oppositie bijvoorbeeld.
Of... Hij heeft godsdienst waanzin en denkt dat ie een soort 2e Paus is.
Dat ontken ik ook zeker niet. Maar met dat openbaar bidden etc van hem denk ik dat het puur voor de show is.quote:Op maandag 21 april 2025 12:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er hebben door de eeuwen heen de meest gelovige lieden de meest verschikkelijke oorlogen gevoerd, vaak ook nog uit naam van dat geloof. Dat hij gelooft Gods gezant te zijn denk ik ook wel.
Die kerel met de jurk liep toch te verkondigen dat je zonden vergeven worden als je sterft in Oekraïne? Is het ook niet gewoon een kgb agent?quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Daarom, allemaal show.quote:Op maandag 21 april 2025 13:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die kerel met de jurk liep toch te verkondigen dat je zonden vergeven worden als je sterft in Oekraïne? Is het ook niet gewoon een kgb agent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |