quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:45 schreef Willewa het volgende:
Mattheus verwisselt zijn dekbed met die van Jolien en gaat dus onder het dekbed van Jolien slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Flow3r op 04-04-2025 01:55:36 ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet nooit hoe dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik ook niet, kan het nooit terug vinden, alleen als ze live zijn op het moment dat ik insta aanzet,zie je een 'live' tekst in het rood bij iemands naam staan, dán kan ik er op klikken, geen idee hoe ik het nu terug kan vindenquote:
Dan staat er een cirkel om hun profielfoto,daar op klikkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 05:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan het nooit terug vinden, alleen als ze live zijn op het moment dat ik insta aanzet,zie je een 'live' tekst in het rood bij iemands naam staan, dán kan ik er op klikken, geen idee hoe ik het nu terug kan vinden
ahhhhhh zo lieffffquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:49 schreef Flow3r het volgende:
wicky had echt broer van die ene gast kunnen wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar gign dit om?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Afwachten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
De laatste streamdag is alweer aangebroken.
WIe gaat de finale winnen, zal het Jordy worden of Matt? De stand tussen die twee is 2% in het voordeel van Matt
poll van Salar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
De laatste streamdag is alweer aangebroken.
WIe gaat de finale winnen, zal het Jordy worden of Matt? De stand tussen die twee is 2% in het voordeel van Matt
jipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vermoedelijk voor iemand van het kartel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
En zien wat de Jolien stemmers nu doen.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jipja via laptop kan niet stemmen dus even telefoon erbij pakken hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat is de enige poll waar ik op stem alleen om de uitslag te kunnen volgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja via laptop kan niet stemmen dus even telefoon erbij pakken haha
Gewoon doen, ze lopen niet weg.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje zoals nu staat wint Mattie
laatste dag wanneer moet ik in godsnaam boodschappen doen![]()
![]()
nog niet hahaha maar wil niet iets missen als ze iets moeten doen ofzoquote:
ah ja beter laat dan nooit hahaaquote:
Vond hem wel oke eerlijk gezegd. De bewoners waren wat minder maar de invulling vond ik wel oke!quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
De laatste ochtend. Gelukkig, Wat een stikrare BB was dit.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet de afdruk van het bubbel masker op het gezicht van Jordy...
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem wel oke eerlijk gezegd. De bewoners waren wat minder maar de invulling vond ik wel oke!
Dan maar je stem aan Sharice gevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb besloten dat ik het Mattheus niet gun om te winnen.
Het is een gluiperige gluup.
Heb ik al gedaan.quote:
Kleurloos, en niet spontaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk.De bewoners vielen tegen.
Mijn maakt het geen reet uit wie er wint.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Charice mag winnen van mij.
De hele BB gebruikt door bewoners en kijkers om anderen weg te sturen.
Dan mag ze winnen van mij ook.
![]()
En anders Jordy.
Maar niet Mattheus.
Ga voor Sharice, een beetje onhandig, maar daardoor toch enigszins spontaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn maakt het geen reet uit wie er wint.
Ik heb ook niet op de poll van RTL gestemd. Vind het een oneerlijke manier van stemmen.
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.quote:
Schat in dat ze die jurk vanavond draagt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.![]()
En of ze haar jurk heeft mee gekregen of zelf moet shoppen.
Of ze bij het publiek zit of als 4e door de ballonnenboog mag..
Het is raar de avond voor de finale weg te moeten.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.denk in een Hotel
En of ze haar jurk heeft mee gekregen of zelf moet shoppen. Ja zal ze wel aan mogen denk ik
Of ze bij het publiek zit of als 4e door de ballonnenboog mag.. ze zal wel bij de rest van de afvallers zitten gewoon
Het is raar de avond voor de finale weg te moeten.
dat heeft hij toch nooit laten denken, hij deed echt net zo hard mee als haar hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las dat Matthues onder het dekbed en op het kussen van Jolien heeft geslapen.
Bleeehhh ons laten denken dat Jolien achter hem aan liep als een loops teefje en hij daar niks van moest hebben en dan de hele nacht haar geur opsnuiven.
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In mijn tekst prutsen vind ik niet zo tof
Of wilde naast Jordy slapen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las dat Matthues onder het dekbed en op het kussen van Jolien heeft geslapen.
Bleeehhh ons laten denken dat Jolien achter hem aan liep als een loops teefje en hij daar niks van moest hebben en dan de hele nacht haar geur opsnuiven.
Sterk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekochtquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
Heeft hij weken en weken gelegen. Ik vond het een beetje gemaakt iver komen dan verwisselen van dekbed en kussen. Hij sliep gewoon in het midden. Hij had dan ook op jolien haar bed kunnen liggen.quote:
Gekocht met monopoly geld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekocht
Het geld niet..quote:
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
is geen sneer hoor, is gewoon zoquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Maakt niet uit toch, het was voor hun geld om iets te kunnen kopenquote:
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
Welk geld?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, het was voor hun geld om iets te kunnen kopen
Doordacht, en hoopte met dat de Jolien stemmers te charmeren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij weken en weken gelegen. Ik vond het een beetje gemaakt iver komen dan verwisselen van dekbed en kussen. Hij sliep gewoon in het midden. Hij had dan ook op jolien haar bed kunnen liggen.
Dat is zeker zo, maar feit blijft dat ze hem gekocht hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.
Is beetje onderdeel van het spel hequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar feit blijft dat ze hem gekocht hebben
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.
Bla bla Jordy is vaak genoeg genomineerd geweestquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.
Wat vooral het spel heeft bepaald toen het kartel in een minderheid situatie terecht kwam.
Een week later kon niemand van hen worden genomineerd, zodat er 1 van de groep Jane/Axel zou moeten vertrekken.
Jordy niet gekocht met een spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is beetje onderdeel van het spel hezoals mensen ook vrijstellingen kiezen als die kans geboden wordt.
Hij heeft de plek in de finaleweek gekocht. De plek in de finale heeft ie bereikt door het vertrek van jolien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekocht
Dus heeft charise gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is beetje onderdeel van het spel hezoals mensen ook vrijstellingen kiezen als die kans geboden wordt.
?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Bla bla Jordy is vaak genoeg genomineerd geweest
en de willekeur van het inzetten van de gamechangers.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.
Wat vooral het spel heeft bepaald toen het kartel in een minderheid situatie terecht kwam.
Een week later kon niemand van hen worden genomineerd, zodat er 1 van de groep Jane/Axel zou moeten vertrekken.
Nogmaals jordy geen geld betaald heeft een spel gespeeld ervoor en koos echt voor zichzelf. Vond sharice heel lelijk want die moest toen in de gameroom slapenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.
Slecht geïnvesteerd. Beter een auto ofzo van kunnen kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.
Ja mocht hij winnen vandaag dan heeft hij wel 20.000 minderquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef engine het volgende:
[..]
Slecht geïnvesteerd. Beter een auto ofzo van kunnen kopen.
Volgens die logica had hij al geen kans gemaakt om te winnen zonder die 20kquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mocht hij winnen vandaag dan heeft hij wel 20.000 minder
Nee verdiend door tactisch de juiste beslissingen te nemenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus heeft charise gelijkAls onderdeel van het spel heeft Mattie zijn finaleplek gekocht .
Laatste 3 weken kon Jordy (als enige) niet worden genomineerd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en de willekeur van het inzetten van de gamechangers.
de ene keer mocht iemand als eerste, volgende keer als laatste, een ronde mochten de gamechangers ineens helemaal niet ingezet worden enz.
quote:
Herinneringen ophalenquote:
Omdat ze nu beelden hebben gezien??quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat ze nu beelden hebben gezien??
Hebben ze hun eigen beelden overgeslagen dan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daardoor ga ik juist op Jordy stemmen. Gewoon om al die lui dwars te zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
Het zal de waarheid zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over de podcast. Matti en jordy zeggen dat ze zeker hard zijn geweest in de dbk en podcast maar nooit iemand onderuit gehaald zoals axel deed zegt matti.Sharice zegt de meest heftige podcast was met jane en axel wat die gezegd hebben. Jordy zei toen ik die antwoorden van axel las op het examen dacht ik van joh dat gaat erg ver, matti en sharice van waarschijnlijk heeft ze dat hun kop gekost.
eigen beelden hoeven ze natuurlijk niet over te slaan, die hebben ze namelijk zelf meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben ze hun eigen beelden overgeslagen dan.
Ligt er aan wat je als waarheid ziet haha.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal de waarheid zijn geweest.
Die komt vaak hard aan.
Omdat ze die in het echt mee hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je als waarheid ziet haha.
Zijn waarheidquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal de waarheid zijn geweest.
Die komt vaak hard aan.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Sharice die zegt dat ze nooit slecht achter de rug van bewoners om heeft gesproken... dat is toch wel de under statement van dit jaar...
Altijd respectvol geweestquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Sharice die zegt dat ze nooit slecht achter de rug van bewoners om heeft gesproken... dat is toch wel de under statement van dit jaar...
Maar het is wel anders om het eens te zien. Dan zou je eventueel met een helicopterview kunnen kijken. Maar dat kunnen die lui toch niet. Kritisch naar zichzelf kijken dus ach.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
eigen beelden hoeven ze natuurlijk niet over te slaan, die hebben ze namelijk zelf meegemaakt.
Slechte verliezers. Ik heb natuurlijk op Jordy mijn stem uitgebracht ik hoop echt niet dat we weer een vlaamse meeloper als winnaar krijgen. Matti is een aardige gast maar wat zegt dat dan over BB? Steek vooral je kop niet boven het maaiveld, speel het spel zo min mogelijk loop met de juiste mensen mee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wat hebben Belgen eigenlijk met nederlandstalige muziek?
Alles uitrekenen voor de kijker (vooral Jordy was daar altijd mee bezig)quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het gluiperige gedrag van kartel leden op beeld gezien.
Okquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef marky het volgende:
[..]
Slechte verliezers. Ik heb natuurlijk op Jordy mijn stem uitgebracht ik hoop echt niet dat we weer een vlaamse meeloper als winnaar krijgen. Matti is een aardige gast maar wat zegt dat dan over BB? Steek vooral je kop niet boven het maaiveld, speel het spel zo min mogelijk loop met de juiste mensen mee?
Er zijn er heel veel, veel te veel zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingen
Genoeg, maar het dialect is een probleem voor het NL publiek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingen
Leren van “foutjes” uit het verleden is sowieso niet iedereen zijn sterkste punt daarquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Nee gaat Jordy nu weer een masker opdoen?
Lekker slim. Van de vorige kreeg hij een allergische reactie die je nu nog kan zien.
Heeft alles over voor de bühne, dat moet je hem nageven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leren van “foutjes” uit het verleden is sowieso niet iedereen zijn sterkste punt daar
Gaat over lijken. Het enige dat hem boeit is dat hij wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft alles over voor de bühne, dat moet je hem nageven.
zure mensen, ja deze BB zullen de mensen elkaar weinig zien naderhand denk alleen team Kartelquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ja, dan hebben we een soort Lucas en Geaquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
jordy en sharice een setje zou leuk zijn
Misschien nog meer de populaire jongen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat over lijken. Het enige dat hem boeit is dat hij wint
quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:06 schreef ammartje het volgende:
[..]
Oh ja, dan hebben we een soort Lucas en Gea
ik denk dat jane, wicky, axel, elsa en misschien charise ook wel een heel gezellig clubje zijn wat elkaar zeker nog zal zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zure mensen, ja deze BB zullen de mensen elkaar weinig zien naderhand denk alleen team Kartel
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand andersquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
nahquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand anders
Ik denken ( en daar is niets mis mee) dat Sharice meer van de vrouwen is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denken ( en daar is niets mis mee) dat Sharice meer van de vrouwen is.
Aardappelschillen bakken die verder niemand die op ging eten. Toen ze snoep uit de DR meenamen was er al geen honger meer. Ze zorgde daarnaast gewoon voor voldoende voedsel voor de rest. Vergeet niet dat Jane en Axel alles kochte en de 3 van hst kartel lieten betalen omdat Jordy de pot had gepakt. Vergeet ook niet toen Sharice en Axel DM waren zij andere ook meer lieten betalen en zelf pakte Axel meer geld bij het verdelen. En dan nog zie ik dat als het spel een spel waar Matti voor 100% achterstond.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Maar wat zegt jordy/kartel
Eten stelen van je medebewoners terwijl iedereen honger heeft is ok
Zelfs als het niet meer hoeft
Als hij werkelijk zoveel van zichzelf zou houden had hij zijn lichaam nooit zo behandelt als hij dat gedaan heeft. Matti is iemand die heel erg van zichzelf houdt en er ook alles aan doet om andere van hem te laten houden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand anders
Het was keihard van haar gezicht gevallen maar het kartel heeft haar de kans gegeven om het weer op te zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Iig iemand die haar masker goed op kon houden met hier en daar een slip van de tong.
En Sharice staat in de finale door het tactisch stemmen van kijkersquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daardoor totaal respectloos is voor zijn omgeving. En dan bedoel ik geen mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij werkelijk zoveel van zichzelf zou houden had hij zijn lichaam nooit zo behandelt als hij dat gedaan heeft. Matti is iemand die heel erg van zichzelf houdt en er ook alles aan doet om andere van hem te laten houden.
Het kartel heeft ervoor gezorgd dat ze er nog zit. Hadden ze Milena niet tegenover haar gezet was ze weggeweest. Daarna deden ze het nog een keer tegenover Jane.quote:
Wat was er tactisch gisteren?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef latevogel het volgende:
[..]
En Sharice staat in de finale door het tactisch stemmen van kijkers
Mensen zien wat ze zien. Wederom probeer je jou mening boven die van een ander te stellen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen zien wat ze willen zien maar zijn voor de rest blind.
Waren ze niet met zes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze zien. Wederom probeer je jou mening boven die van een ander te stellen.
Het is geen vereering het is respect dat ze het voorelkaar hebben gekregen om met 2 van de 4 de finale te halen. De kracht van het kartel zat hem in het respecteren van elkaars spel en het volgen van een lijn en irritaties naar elkaar uit kunnen spreken zonder dat het verwijtend werd. Het is gewoon knap spel geweest.
Ik ben het volkomen met je eens maar mocht ik dit hebben geschreven dan kreeg ik verwijten naar mijn hoofd. Zo zie je maar hoe men kan oordelen en over wie!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
Dat kan mooi op Twitter blijven is niet op de streamsquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jane schijnt net op Twitter te hebben uitgehaald naar matti als holmaatje van jordy nav wat hij vanmorgen zei over axel. Met de opmerking er bij van zie je vanavond. Beetje zuur. Als iemand Twitter heeft kan die het misschien hier plaatsen.
Gaat over matti niet jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:03 schreef Verida het volgende:
[..]
niet voor het een of ander, maar het ik vind het eigenlijk wel logisch dat Jane nu uithaalt als Jordy vanmorgen niet zulke fijne dingen heeft gezegd over Axel.
Jordy is niet heilig en is ook niet vies van nog een beetje stoken wat voor iedereen te horen is.
En de mods spreken users aan niet de users die de users aansprekenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh please, lees je eigen ondertonen eens. En het is COS, geen COU
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.
Mattheus, Jeffrey, Lenny, Jolien en Kenanu zaten vaak apart in het verkleedhok.
Toen Niels weg ging was Jordy alleen en heeft zich in de groep gewurmd ( snoep uitdelen, jeffrey nadoen met eten stelen) tot frustratie van Keanu. Jordy en Keanu hebben meerdre aanvaringen gehad.
Pas toen ze in de gaten kregen dat Jordy slim was in het spel gingen ze hem en zijn snoep gebruiken.
Nadat Lenny en Jeffrey weg waren werd Jordy de frontman/voorzitter van het kartel wat volgens mij een idee was van keanu << de groep kartel noemen.
Tot zover mijn interpretatie![]()
![]()
BB is de aanstichter geweest. Die heeft Jordy en Matti bijelkaar gezet. Dat was de start daar heeft Jordy niets aan hoeven doen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.
Mattheus, Jeffrey, Lenny, Jolien en Kenanu zaten vaak apart in het verkleedhok.
Toen Niels weg ging was Jordy alleen en heeft zich in de groep gewurmd ( snoep uitdelen, jeffrey nadoen met eten stelen) tot frustratie van Keanu. Jordy en Keanu hebben meerdre aanvaringen gehad.
Pas toen ze in de gaten kregen dat JZeordy slim was in het spel gingen ze hem en zijn snoep gebruiken.
Nadat Lenny en Jeffrey weg waren werd Jordy de frontman/voorzitter van het kartel wat volgens mij een idee was van keanu << de groep kartel noemen.
Tot zover mijn interpretatie![]()
![]()
Zo is het toch echt niet gegaan. Jordy heeft altijd ruimte aan de andere geveven om te stemmen op wie ze wilde. Dat het vaak het zelfde was kwam ook omdat ze daarmee het target van de eigen rug haalde. Keanu heeft bijvoorbeeld altijd gedaan wat hij zelf wilde. Jolien heeft ook gedaan wat ze zelf wilde. Matti was meer volgzaam.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Lennie was geen onderdeel van Kartel in BB huis dat kwam later pas met de andere in je rijtjequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waren ze niet met zes?
Jeffrey, Lenny, Keanu, Mattheus, Jolien en Jordy?
waarom is jhet zo moeilijk om te accepteren dat ook hun gewoon voor hun zelf kozen en daarvoor ook gewoon in het Kartel zaten wat gewoon een benaming was van een hechte groep mensenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat Jaxel en ShaPoo ook een "kartel" was maar dan met een andere benaming..quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom is jhet zo moeilijk om te accepteren dat ook hun gewoon voor hun zelf kozen en daarvoor ook gewoon in het Kartel zaten wat gewoon een benaming was van een hechte groep mensen![]()
Ja, anders was het Sharice die hem gekocht zou hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:24 schreef Hznootje het volgende:
Kan mij geen fluit schelen wie er vanavond wint. Ben in ieder geval blij dat Jolien vertrokken is. En ik hoop dat BB geleerd heeft van deze editie en het de volgende keer anders aanpakt met de screening
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je in de finale komt, en je wint, verdien je het ook. Ongeacht individuele meningen van mensen. Je hebt dan genoeg mensen kunnen overtuigen om op je te stemmen. Er hoeft geen unanimiteit te zijn he.
Dus wie er ook wint, het is verdiend, ik kan zelf hooguit iemand anders als winnaar willen. Maar ja, ben geen dictator en zo.
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buitenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.
Jordy heeft het nooit zo stiekem gedaan, voor het beeld zal ik maar zeggen als een Elsa. die een hele voorraad onder haar bed had. Zij wou het echt geheim houden.. .En kwam duidelijk naar voren toen ze eruit was..quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Maar wat zegt jordy/kartel
Eten stelen van je medebewoners terwijl iedereen honger heeft is ok
Zelfs als het niet meer hoeft
Laten ze maar gezamelijk voor de pot zorgen.....dan vallen diegene die er niks voor over hebben vanzelf wel op.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buiten
tot de finale week 8 bewoners overhouden - dan iedere dag of om de dag 1 exit - blijft er tenminste voor de streamers wat meer te kijken dan 4 in de laatste week waar niets meer uitkomt dan in de zon liggen, eten en af en toe een game spelen
laatste 2 weken zijn gewoon boringdoodsaai
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrekquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buiten
tot de finale week 8 bewoners overhouden - dan iedere dag of om de dag 1 exit - blijft er tenminste voor de streamers wat meer te kijken dan 4 in de laatste week waar niets meer uitkomt dan in de zon liggen, eten en af en toe een game spelen
laatste 2 weken zijn gewoon boringdoodsaai
Liever ook geen contact met fam en vriendenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrek)
Ook!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Liever ook geen contact met fam en vrienden
Ieder jaar zijn we niet blij met bewoners. Er zitten er altijd tussen die je niet wil.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:24 schreef Hznootje het volgende:
Kan mij geen fluit schelen wie er vanavond wint. Ben in ieder geval blij dat Jolien vertrokken is. En ik hoop dat BB geleerd heeft van deze editie en het de volgende keer anders aanpakt met de screening
Vond dat gisteravond na het vertrek van Jolien ook al opvallend, Matti ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef Linnied het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Sharice nogal hyper.. (wat ik zou begrijpen hoor).
Heb de livestream als achtergrond geluid aanstaan maar had ineens het idee dat ik een soort van fastforward optie had gebruikt (wat natuurlijk helemaal niet kan).
Ze ratelt nogal.
Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef Linnied het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Sharice nogal hyper.. (wat ik zou begrijpen hoor).
Heb de livestream als achtergrond geluid aanstaan maar had ineens het idee dat ik een soort van fastforward optie had gebruikt (wat natuurlijk helemaal niet kan).
Ze ratelt nogal.
😅 never...quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook!(en wat beter verstaanbare Belgen!
)
Zullen we solliciteren voor het volgende seizoen????
mail jij BB maar even !!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrek)
ja voorgaande jaren was dat toch niet echt zoals dit jaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn we niet blij met bewoners. Er zitten er altijd tussen die je niet wil.
Belangrijker is wel dat ze wel heel goed oppassen dat ze niet vervallen in een programma vol met social media figuren. Dat soort programma's zijn er genoeg.
Voor nu lijkt het erop dat dit een finale wordt als 2023 waar de shit in het huis mee naarbuiten wordt genomen. Beetje jammer.
De slechtste elektrische wagen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie heeft een Teslageloof Sharice ook
In dat geval Charice ook niet, die moet er ook 1 rijden begrijp ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Mattie gewoon een Tesla-rijder. Nou die verdiend de overwinning niet vanavond, die kan het financieel wel handelen blijkbaar.
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
In dat geval Charice ook niet, die moet er ook 1 rijden begrijp ik
ook datquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten ze maar gezamelijk voor de pot zorgen.....dan vallen diegene die er niks voor over hebben vanzelf wel op.
zou het bijna 'BB Liberationday' noemenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeWord er zelf een beetje zenuwachtig van
![]()
Fijne laatste streamdag iedereen
Is voor het eten aan het zorgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Jordy heel stil. Alleen Charice en Mattheus praten.
dan gaan mijn stemmen naar Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie heeft een Teslageloof Sharice ook
Dus het zelfde als Sharice deden bij de andere groep....waren ook pionnen die ze voor de stemmen nodig haden en om ev. in te zetten op de bank. Het is jammer dat de groep dat deden zonder echt de ander erin te betrekken . Zelfs hun eigen maatje niet alles te vertellen en eigenlijk bezig waren voor zichzelf...En Sharice zat niet op de rug van Jane?....ze kuste nog net niet de grond waar ze liep.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
daarvoor ook heel stilquote:
Hocus pocus iedereen kan toverenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Er zit een tijdsprong in de stream.
Zo staat Charice nog in de slaapkamer en zegt iets tegen Jordy en floep ze staat bij Mattheus in de keuken bij het aanrecht.
mijn muur is lichtgrijs maar iedereen vind het blauwquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
Het pak van Jordy is dus lichtblauw. Ik vind het meer grijs
Is ook niet nodig, another day in the office 'alweer een winnaar!'.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:17 schreef Was-beer het volgende:
Sharice is echt heel zenuwachtig. Jordy voelt niks zegt hij
Ja 30 plus het liefst.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:31 schreef KangaP het volgende:
Ze hebben het allemaal nog wel veel over hun ‘’mama’’ hoe schattig.
Volgende keer wat meer leeftijden mix
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Al die oud-bewoners zullen er toch zijn.
Waarom niet een laatste dag allemaal in het BB-huis?
Lijkt mij leuk.
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.
Die hebben genoeg camera's gezien voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te maken
dan kan er allerlei informatie over polls en SM binnen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Keanu zei al bij die versiering maken, dit is ook mijn huis ben weer thuis....tegen Lennyquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te maken
De ervaring op zich zou me best leuk lijken, maar de shitzooi die je hier en op SM over je heen krijgt, never en nooit dat ik mee zou doenquote:
Lijkt me hartstikke leuk! Zien wij ze ook nog een laatste keer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Toch zijn er zat die niks liever willen eigenlijk, en nu rare bokkesprongen maken om op te vallen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben genoeg camera's gezien voor de rest van hun leven.
Het was leuk dat ze er warenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Keanu zei al bij die versiering maken, dit is ook mijn huis ben weer thuis....tegen Lenny
Ook daar kunnen ze niets meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kan er allerlei informatie over polls en SM binnen komen.
Zitten buiten te kaarten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:01 schreef Kajmu het volgende:
Op me werk. Lees hier nu enkel meningen maar niks over de streams, jammer dat deze laatste dag niets bijzonders is 😟
Denk niet dat Mattie ergens zijn excuus voor hoeft aan te bieden....quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:58 schreef Thorelf het volgende:
Weet niet jeff voor matt...daar zal eerst gepraat worden, denk ik
Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat Mattie ergens zijn excuus voor hoeft aan te bieden....
Als hij dat doet maakt het juist iets akwards.......alsof er tussen hun wat voorgevallen is, ze lag bij Rordy intiemer.
Dat mopperen en dan is Sharice het oudere zusje met haar manneke en hem zit te knijpen op een grappige manier te pesten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
Sharice en matti zijn soms net broer en zus
Dat zeker weten. Wel jammer want als je ziet hoeveel er van andere jaren nog bij elkaar komen. Vorig jaar waren ook 2 groepen maar na bb deden ze allemaal leuk met elkaar en komen ze elkaar nog regelmatig tegen. Een enkeling daar gelatenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.
Als je sommige dingen leest is er nog steeds bij sommige rancune jammer genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het is gewoon afgelopen, het spel is gespeeld.
En ze zijn er waarschijnlijk vanavond allemaal daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |