Heeft hij weken en weken gelegen. Ik vond het een beetje gemaakt iver komen dan verwisselen van dekbed en kussen. Hij sliep gewoon in het midden. Hij had dan ook op jolien haar bed kunnen liggen.quote:
Gekocht met monopoly geld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekocht
Het geld niet..quote:
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
is geen sneer hoor, is gewoon zoquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
Maakt niet uit toch, het was voor hun geld om iets te kunnen kopenquote:
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
Welk geld?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, het was voor hun geld om iets te kunnen kopen
Doordacht, en hoopte met dat de Jolien stemmers te charmeren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij weken en weken gelegen. Ik vond het een beetje gemaakt iver komen dan verwisselen van dekbed en kussen. Hij sliep gewoon in het midden. Hij had dan ook op jolien haar bed kunnen liggen.
Dat is zeker zo, maar feit blijft dat ze hem gekocht hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.
Is beetje onderdeel van het spel hequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar feit blijft dat ze hem gekocht hebben
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Hebben ze dat ticket 1e week gekocht? Duurde al ff voor ze zo ver waren.
Bla bla Jordy is vaak genoeg genomineerd geweestquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.
Wat vooral het spel heeft bepaald toen het kartel in een minderheid situatie terecht kwam.
Een week later kon niemand van hen worden genomineerd, zodat er 1 van de groep Jane/Axel zou moeten vertrekken.
Jordy niet gekocht met een spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is beetje onderdeel van het spel hezoals mensen ook vrijstellingen kiezen als die kans geboden wordt.
Hij heeft de plek in de finaleweek gekocht. De plek in de finale heeft ie bereikt door het vertrek van jolien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekocht
Dus heeft charise gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is beetje onderdeel van het spel hezoals mensen ook vrijstellingen kiezen als die kans geboden wordt.
?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Bla bla Jordy is vaak genoeg genomineerd geweest
en de willekeur van het inzetten van de gamechangers.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere keren konden ze niet worden genomineerd.
Wat vooral het spel heeft bepaald toen het kartel in een minderheid situatie terecht kwam.
Een week later kon niemand van hen worden genomineerd, zodat er 1 van de groep Jane/Axel zou moeten vertrekken.
Nogmaals jordy geen geld betaald heeft een spel gespeeld ervoor en koos echt voor zichzelf. Vond sharice heel lelijk want die moest toen in de gameroom slapenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.
Slecht geïnvesteerd. Beter een auto ofzo van kunnen kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker, en ze hebben ook gelijk dat ze het gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze het gekocht hebben van het bedrag wat ze zelf gewonnen hebben.
Ja mocht hij winnen vandaag dan heeft hij wel 20.000 minderquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef engine het volgende:
[..]
Slecht geïnvesteerd. Beter een auto ofzo van kunnen kopen.
Volgens die logica had hij al geen kans gemaakt om te winnen zonder die 20kquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mocht hij winnen vandaag dan heeft hij wel 20.000 minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |