Heb ik al gedaan.quote:
Kleurloos, en niet spontaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk.De bewoners vielen tegen.
Mijn maakt het geen reet uit wie er wint.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Charice mag winnen van mij.
De hele BB gebruikt door bewoners en kijkers om anderen weg te sturen.
Dan mag ze winnen van mij ook.
![]()
En anders Jordy.
Maar niet Mattheus.
Ga voor Sharice, een beetje onhandig, maar daardoor toch enigszins spontaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn maakt het geen reet uit wie er wint.
Ik heb ook niet op de poll van RTL gestemd. Vind het een oneerlijke manier van stemmen.
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.quote:
Schat in dat ze die jurk vanavond draagt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.![]()
En of ze haar jurk heeft mee gekregen of zelf moet shoppen.
Of ze bij het publiek zit of als 4e door de ballonnenboog mag..
Het is raar de avond voor de finale weg te moeten.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat mij al af te vragen waar ze Jolien hebben gelaten. In een hotel, naar huis, een kamertje ergens bij de productie, in de PR waar ze op een scherm mee kan kijken.denk in een Hotel
En of ze haar jurk heeft mee gekregen of zelf moet shoppen. Ja zal ze wel aan mogen denk ik
Of ze bij het publiek zit of als 4e door de ballonnenboog mag.. ze zal wel bij de rest van de afvallers zitten gewoon
Het is raar de avond voor de finale weg te moeten.
dat heeft hij toch nooit laten denken, hij deed echt net zo hard mee als haar hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las dat Matthues onder het dekbed en op het kussen van Jolien heeft geslapen.
Bleeehhh ons laten denken dat Jolien achter hem aan liep als een loops teefje en hij daar niks van moest hebben en dan de hele nacht haar geur opsnuiven.
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In mijn tekst prutsen vind ik niet zo tof
Of wilde naast Jordy slapen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las dat Matthues onder het dekbed en op het kussen van Jolien heeft geslapen.
Bleeehhh ons laten denken dat Jolien achter hem aan liep als een loops teefje en hij daar niks van moest hebben en dan de hele nacht haar geur opsnuiven.
Sterk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
Ze heeft gelijk...hij heeft die plek gekochtquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice even sneer naar matti nadat die met dit heb ik wel finale bereikt, nee zegt ze gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |