quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:45 schreef Willewa het volgende:
Mattheus verwisselt zijn dekbed met die van Jolien en gaat dus onder het dekbed van Jolien slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Flow3r op 04-04-2025 01:55:36 ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet nooit hoe dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik ook niet, kan het nooit terug vinden, alleen als ze live zijn op het moment dat ik insta aanzet,zie je een 'live' tekst in het rood bij iemands naam staan, dán kan ik er op klikken, geen idee hoe ik het nu terug kan vindenquote:
Dan staat er een cirkel om hun profielfoto,daar op klikkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 05:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan het nooit terug vinden, alleen als ze live zijn op het moment dat ik insta aanzet,zie je een 'live' tekst in het rood bij iemands naam staan, dán kan ik er op klikken, geen idee hoe ik het nu terug kan vinden
ahhhhhh zo lieffffquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:49 schreef Flow3r het volgende:
wicky had echt broer van die ene gast kunnen wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar gign dit om?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Afwachten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
De laatste streamdag is alweer aangebroken.
WIe gaat de finale winnen, zal het Jordy worden of Matt? De stand tussen die twee is 2% in het voordeel van Matt
poll van Salar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
De laatste streamdag is alweer aangebroken.
WIe gaat de finale winnen, zal het Jordy worden of Matt? De stand tussen die twee is 2% in het voordeel van Matt
jipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vermoedelijk voor iemand van het kartel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
En zien wat de Jolien stemmers nu doen.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jipja via laptop kan niet stemmen dus even telefoon erbij pakken hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat is de enige poll waar ik op stem alleen om de uitslag te kunnen volgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja via laptop kan niet stemmen dus even telefoon erbij pakken haha
Gewoon doen, ze lopen niet weg.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje zoals nu staat wint Mattie
laatste dag wanneer moet ik in godsnaam boodschappen doen![]()
![]()
nog niet hahaha maar wil niet iets missen als ze iets moeten doen ofzoquote:
ah ja beter laat dan nooit hahaaquote:
Vond hem wel oke eerlijk gezegd. De bewoners waren wat minder maar de invulling vond ik wel oke!quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
De laatste ochtend. Gelukkig, Wat een stikrare BB was dit.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet de afdruk van het bubbel masker op het gezicht van Jordy...
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem wel oke eerlijk gezegd. De bewoners waren wat minder maar de invulling vond ik wel oke!
Dan maar je stem aan Sharice gevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb besloten dat ik het Mattheus niet gun om te winnen.
Het is een gluiperige gluup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |