Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog twee liveshows![]()
En bijna eerste bosuiltje
Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuilquote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog twee liveshows![]()
En bijna eerste bosuiltje
Had je keer filmpje van laten zien. Leuke beestjesquote:Op donderdag 3 april 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.
O leuk zijn de bosuiltjes alweer zo ver
Ik heb hier de laatste weken steeds een eekhoorntje in de tuin zitten, zo leuk
Jaa die bedoelde ik inderdaad. Vanaf nu gaat het echt beginnenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Spannend!![]()
De beleefdelente-streams zijn aanrader voor wie moet afkicken van BB![]()
Precies even entertaining: de vogels zitten/hangen de hele godganse dag, af en toe eten ze en heel soms gebeurt er iets geks![]()
Maar in tegenstelling tot BB wordt het alleen maar leuker en interessanter naarmate de tijd vordert (van zodra de kuikens er zijn)!
Beste seizoen tot nu toequote:Op vrijdag 4 april 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Beste BB fans, BB 2025 zit er al weer bijna op.
Nog een laatste streamdag, nog één liveshow.
Wie o wie gaat winnen voor de fans een spannende race dit keer.
BB was anders dan andere jaren, voor vele een tegenvaller maar ook vele vonden het weer leuk.
Ik wil jullie danken voor het bijdragen aan een leuke BB tijd, de mooie streamverslagen, de leuke en soms bewijzende filmpjes.
Jammer dat er onderling zoveel strijd zit, dat is toch helemaal niet nodig
Hopelijk kan dat een volgende BB allemaal wat minder.
Namens @:Gert en mij allemaal bedankt en tot een volgende BB
Ik moet zeggen dat ik de invulling van BB ook wel goed vond. Er was dit keer echt een strijd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Beste seizoen tot nu toe![]()
Jij en @:gert ook bedankt
Leuk dat je meegepost heb Linnied, hopelijk volgens jaar weerquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Linnied het volgende:
Ik lees hier al jaren mee, maar dit jaar voor het eerst meegepost. Bedankt voor de vermakelijke posts, en hopelijk tot volgend jaar!
Ik miste je al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....BB-ERTJES...🤗
Ooh ik zie iedereen bedanken en gedag zeggen, is het al zover dan?
Sorry, maar ik heb echt niks meer gevolgd...
Agh...🤗quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Ja vanavond is de live show en gaan we er achter komen wie BB 25 gaat winnen
Door jou ben ik deze BB arm geblevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh...🤗
Ik vond er echt niks aan Dotje was echt zo niet mijn seizoen... ik dacht dat het tot halverwege april zou duren... ben blij dat jij een berichtje hebt neergezet anders had ik niks geweten van vanavond... wil toch wel zien wie er wint ddww haha
quote:
Yeahhh een tikkie is onderwegquote:
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij...quote:
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen etenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij...
Het heeft zo moeten zijn dat jij een berichtje neer hebt gezet in ons oude topic...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen eten
Niemand nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat Sharice er nog inzit, dat had ik never nooit verwacht...
Hai Frummeliequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine...![]()
Neej dan had ik eerder Jolien verwacht...
Oké hi... ik heb het de laatste weken helemaal niet meer gevolgd... ja dan heeft ze zeker haar best gedaan..quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hai Frummelie![]()
Ze heeft geluk gehad omdat anderen nog minder leuk waren. Knap gespeeld
Agh mooi hè..quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef engine het volgende:
Eerste bosuiltje uit het ei!![]()
https://www.vogelbescherm(...)ijken/eischaalkuiken
A zo mooi. Dat ze de kleine geen pin. Doen hè met dat gedraai van moedersquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef engine het volgende:
Eerste bosuiltje uit het ei!![]()
https://www.vogelbescherm(...)ijken/eischaalkuiken
Ja dat gaat toch altijd goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo mooi. Dat ze de kleine geen pin. Doen hè met dat gedraai van moeders
Geen ideequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maaruh ze gaan vanavond dus naar huis... hoe kom ik nou bij half april?
Die heeft het gered omdat fans van het kartel Jane en Axel er uit wilde spelen dus hebben de fans Sharice steeds geredquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat Sharice er nog inzit, dat had ik never nooit verwacht...
Ja dat wel, maar ik vond haar net wel behoorlijk heftig bewegenquote:
Oké mooi mazzel dan..quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft het gered omdat fans van het kartel Jane en Axel er uit wilde spelen dus hebben de fans Sharice steeds gered
20.30 uur op rtl 5 en natuurlijk op de streamsquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:12 schreef Frummelie het volgende:
Nou ze zien er in ieder geval lekker strak uit alle 3 voor vanavond.... hoelaat begint het feest?
Thnx Dotje...quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
20.30 uur op rtl 5 en natuurlijk op de streams
Helemaal mee eens, soms vroeg ik me af of het wel over Big brother ging, het leek af en toe alsof het over een crimineel ging als het over Jordy ging. wat een haat naar die jongen pffffquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat dit het enige seizoen is die ik niet echt zal gaan missen na de finale...
Geldt overigens ook voor de sfeer in de COS. Die was af en toe net zo verrot als de sfeer in het huis![]()
Ik vind het dapper van Dotteke dat ze tot nu toe elk jaar weer de moderatie op zich neemt
Ik heb soms zelfs het idee dat "fans" denken te mogen needelen in de winnaars-pot, zo fanatiek doorgedraaid zijn sommigenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, soms vroeg ik me af of het wel over Big brother ging, het leek af en toe alsof het over een crimineel ging als het over Jordy ging. wat een haat naar die jongen pffff
Sommige dingen waren dit seizoen wel leuk maar wat strijd betreft ging dat meer tussen de fans en de kijkers. De bewoners zelf hebben veel minder kunnen strijden. Ik vond het eigenlijk best oneerlijk hoe het allemaal ging.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de invulling van BB ook wel goed vond. Er was dit keer echt een strijd.
Wel jammer dat we niet veel konden zien van de spellen die gespeeld waren, zaten leuke spellen bij zo op tv te zien
Je was een waardevolle toevoegingquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Linnied het volgende:
Ik lees hier al jaren mee, maar dit jaar voor het eerst meegepost. Bedankt voor de vermakelijke posts, en hopelijk tot volgend jaar!
O ze hebben wel gestreden hoor met de spellen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige dingen waren dit seizoen wel leuk maar wat strijd betreft ging dat meer tussen de fans en de kijkers. De bewoners zelf hebben veel minder kunnen strijden. Ik vond het eigenlijk best oneerlijk hoe het allemaal ging.
Jammer en daarom ben ik gestopt met kijken. Hoop dat dat volgend seizoen weer anders gaat want anders ga ik waarschijnlijk niet eens eraan beginnen.
Zou zomaar kunnen dat het klaar is.. zou er ook niet van opkijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben wel gestreden hoor met de spellen.
Eerst maar afwachten of er nog een nieuwe seizoen komt.
Ik verwacht ieder jaar weer dat het het laatste jaar is
Viel me op FB ook al op... kan echt niet wat sommigen mensen zeggen...quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Hier ook even mijn plasje doen
Nog niet eerder heb ik een BB meegemaakt waarbij er zo verschrikkelijk op de man wordt gespeeld door kijkers/fans
De ene post is nog harder dan de ander en enkel en alleen om een eigen favoriet naar boven te stuwen.
En als zelfs oudbewoners hierin mee gaan doen, terwijl er elke keer wordt opgeroepen niet te haten dan vraag ik me werkelijk af of een BB nog wel haalbaar is.
Erg jammer
Het was heel vaak strijden nadat het publiek mocht bepalen wie.. en dat vond ik vaak niet eerlijk. Het waren ook heel vaak dezelfde die iets werd gegund of een SM kregen en dingen mochten bepalen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben wel gestreden hoor met de spellen.
Eerst maar afwachten of er nog een nieuwe seizoen komt.
Ik verwacht ieder jaar weer dat het het laatste jaar is
En dan is X nog vele malen ergerquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viel me op FB ook al op... kan echt niet wat sommigen mensen zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |