GM.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo eens kijken hoeveel SL we vandaag gaan krijgen
Hey Spapaarsquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Het tellen van de momenten zonder SL is gemakkelijker.
Het meest waardeloos waren die vreemde regels en het daaruit voortvloeiende beleid van BB om elke week een aantal bewoners een vrijstelling te geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen, BB loopt ten einde, ik heb het al vaker gezegd , ik vind dit geen fijne BB, geen goede casting van de bewoners en BB is niet consequent met de regels
Mocht er volgend jaar weer een BB komen hoop ik dat ze uit een andere kaartenbak grabbelen.
Ik wil ook Dotteke bedanken voor haar harde werk tijdens deze weken, echt respect!
Helemaal mee eens, deze rommelige versie volggepropt met warrige niet te volgen gamefuck dingetjes, ook nog rottig in beeld gemonteerd mogen ze volgend jaar nog een keer proberen.. voor kijkcijfers 0,0quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen, BB loopt ten einde, ik heb het al vaker gezegd , ik vind dit geen fijne BB, geen goede casting van de bewoners en BB is niet consequent met de regels
Mocht er volgend jaar weer een BB komen hoop ik dat ze uit een andere kaartenbak grabbelen.
Ik wil ook Dotteke bedanken voor haar harde werk tijdens deze weken, echt respect!
Dank je welquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Het is echt een het slechtste seizoen ever geweest en ben bang dat het volgende (als er nog een seizoen komt) niet beter zal zijn. Vrijstellingen zijn er de veel te veel geweest maar ook hebben de fans veel te veel te zeggen gehad. Ze hebben bijna niet zelf het spel kunnen spelen maar werd allemaal door de kijkers bepaald.. zo niet eerlijk geweest. Ook is BB veel te meegaand geweest..quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het meest waardeloos waren die vreemde regels en het daaruit voortvloeiende beleid van BB om elke week een aantal bewoners een vrijstelling te geven.
Die sturing heeft het spel voor een groot deel beïnvloed.
Zonder al die bemoeienissen zouden niet alle huidige finalisten nog in het huis wonen.
Geen idee, ben allang gestopt met kijken..quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Vanmorgen nog wat gebeurd, ben net terug uit Apeldoorn
O , ja dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee, ben allang gestopt met kijken..
Was vorig jaar ook al.....quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt een het slechtste seizoen ever geweest en ben bang dat het volgende (als er nog een seizoen komt) niet beter zal zijn. Vrijstellingen zijn er de veel te veel geweest maar ook hebben de fans veel te veel te zeggen gehad. Ze hebben bijna niet zelf het spel kunnen spelen maar werd allemaal door de kijkers bepaald.. zo niet eerlijk geweest. Ook is BB veel te meegaand geweest..
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:41 schreef Willewa het volgende:
Nou dat is wel een flinke bummer, zomaar einde COS
Ik had wel even lolquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Dotteke dezelfde HAHAHAHA slaakte als BB vanmiddag.
Leuke grap k trapte er ook inquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had wel even lolHelaas heb ik de HAHAHAHAHA van BB niet gehoord vanmiddag
IK had het nog iets langer vast willen houden maar Schakel had het door en ging het in Feedback zetten
Dus dacht nu moet ik het weer opengooien anders zit straks iedereen in feedback
Heb een stukje er uit verwijderd Cup, de rest mag blijven staan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als het niet mag dan verwijder het maar @:dotteke.
Ik zeg eerlijk dat ik er de schijt van krijg steeds gequote te worden door een van die personen als ik iets negatiefs plaats over Jordy
Dit is geen kritiek naar de moderatie, maar wel kritiek naar die groep mensen die het in de cos gewoon een stuk minder leuk maken
Het blijft tenslotte mijn kijk en mening over een bewoner,
quote:
https://postimages.org/ upload hier je foto en pak deze hotlink voor fora link onder je foto en plaatst die hierquote:Op donderdag 3 april 2025 12:00 schreef Linnied het volgende:
Grr ik moet leren hoe ik hier foto's plaats..
Oh en ik moet leren dat dit niet de plek ervoor is... sorry
Nog twee liveshowsquote:Op donderdag 3 april 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, de laatste volle 24 uur van BB zijn ingegaan.
Nog een avond en nacht kunnen jullie genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |