ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt zequote:Op donderdag 3 april 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
Jolien is volgens mij geen miss Belgie , maar wat kleinere plaatselijke missverkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op donderdag 3 april 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt ze
in haar eigen topic staat dit o..a.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt ze
in haar filmpje zegt ze de titels die ze draagt die je in begin kon zien van der probeer hem al te zoeken maar kan nooit wat vindenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
in haar eigen topic staat dit o..a.
Als finaliste van Miss Fashion werd Jolien ook al geselecteerd voor twee internationale verkiezingen: Miss Multiverse en Miss Tourism. “Dat wordt een ongelooflijke ervaring. Wie weet mag ik ons land wel gaan vertegenwoordigen op buitenlandse evenementen."
dat is niet echt miss Belgie volgens mij.
Als je gaat googlen op Miss Earth verkiezing en Miss Belgie verkiezing kom je echt Jolien niet tegenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
in haar eigen topic staat dit o..a.
Als finaliste van Miss Fashion werd Jolien ook al geselecteerd voor twee internationale verkiezingen: Miss Multiverse en Miss Tourism. “Dat wordt een ongelooflijke ervaring. Wie weet mag ik ons land wel gaan vertegenwoordigen op buitenlandse evenementen."
dat is niet echt miss Belgie volgens mij.
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef RelDaThief het volgende:
Jolien is geen Miss België.
Enkel een paar nog meer onbenullige titels waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
ja die inderdaad had ze en dat jaar droeg ze nog 2 titels ze heeft het vermeld in der intro filmpjequote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef Linnied het volgende:
https://www.missexclusive.be/miss-exclusive/
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die inderdaad had ze en dat jaar droeg ze nog 2 titels ze heeft het vermeld in der intro filmpje
sorry ze was Miss earth Belgium 2023quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef RelDaThief het volgende:
Jolien is geen Miss België.
Enkel een paar nog meer onbenullige titels waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Van de hele wereld zelfsquote:Op donderdag 3 april 2025 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sorry ze was Miss earth Belgium 2023
ja link staat boven deze tekst kan geen instagram postenquote:
En al was ze het wel. Dan heeft ze nog steeds flaporen en een lange neus en vind ik haar geen Miss België of wat voor miss dan ook. Misschien van de koeienstal van boer Harms. Maar ik zie het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op Miss Earth verkiezing en Miss Belgie verkiezing kom je echt Jolien niet tegen![]()
dat is wel iets heel andersquote:Op donderdag 3 april 2025 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sorry ze was Miss earth Belgium 2023
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En al was ze het wel. Dan heeft ze nog steeds flaporen en een lange neus en vind ik haar geen Miss België of wat voor miss dan ook. Misschien van de koeienstal van boer Harms. Maar ik zie het in ieder geval niet.
Miss boerin, Miss aardbei en wat eventueel nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
Jolien is volgens mij geen miss Belgie , maar wat kleinere plaatselijke missverkiezingen
Prachtig filmpje erbijquote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja link staat boven deze tekst kan geen instagram posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Exclusive
ik zei toch sorry maar 3 titels op je naam in 2023 vind ik toch ook wel heel watquote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is wel iets heel anders
het is wel een titel, maar echt geen grote titel zoals miss Belgie wel is.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Exclusive
Wat mij vooral zal bijblijven van Jolien is dat ze in BB wou stappen om haar imago van "domme blondje" te ontkrachten. En dat ze daar voor mij helemaal niet in geslaagd is. Ze is knap en aardig, maar veel inhoud? meh...quote:Op donderdag 3 april 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
*** Mod edit***
het karakter daarentegen daar gaat wel iets mis bij Miss Jolleke
vind vooral haar geclaim niet okquote:Op donderdag 3 april 2025 12:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wat mij vooral zal bijblijven van Jolien is dat ze in BB wou stappen om haar imago van "domme blondje" te ontkrachten. En dat ze daar voor mij helemaal niet in geslaagd is. Ze is knap en aardig, maar veel inhoud? meh...
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind vooral haar geclaim niet ok
Is dat niet mens eigen?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik niet eens gezien. Wat een ontzettend sneue mensen zijn er toch.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Een complimentje geven is een stuk moeilijker voor velen dan iemand afzeiken.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had ik niet eens gezien. Wat een ontzettend sneue mensen zijn er toch.
Dat heb je mooi gezegdquote:Op donderdag 3 april 2025 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een complimentje geven is een stuk moeilijker voor velen dan iemand afzeiken.
Haha we hadden zelfde gedachtequote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Was-beer het volgende:
Jolien geïrriteerd dat ze geen koekjesdeeg mocht
Ze heeft de staafmixer leeg gepeuterd...was dat niet genoeg? Wilde ze ook de kom leeg schrapen?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Was-beer het volgende:
Jolien geïrriteerd dat ze geen koekjesdeeg mocht
ze heeft de hoge school afgerondquote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |