ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt zequote:Op donderdag 3 april 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
Jolien is volgens mij geen miss Belgie , maar wat kleinere plaatselijke missverkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op donderdag 3 april 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt ze
in haar eigen topic staat dit o..a.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is Miss Belgie en nog 2 grote titels draagt ze
in haar filmpje zegt ze de titels die ze draagt die je in begin kon zien van der probeer hem al te zoeken maar kan nooit wat vindenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
in haar eigen topic staat dit o..a.
Als finaliste van Miss Fashion werd Jolien ook al geselecteerd voor twee internationale verkiezingen: Miss Multiverse en Miss Tourism. “Dat wordt een ongelooflijke ervaring. Wie weet mag ik ons land wel gaan vertegenwoordigen op buitenlandse evenementen."
dat is niet echt miss Belgie volgens mij.
Als je gaat googlen op Miss Earth verkiezing en Miss Belgie verkiezing kom je echt Jolien niet tegenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
in haar eigen topic staat dit o..a.
Als finaliste van Miss Fashion werd Jolien ook al geselecteerd voor twee internationale verkiezingen: Miss Multiverse en Miss Tourism. “Dat wordt een ongelooflijke ervaring. Wie weet mag ik ons land wel gaan vertegenwoordigen op buitenlandse evenementen."
dat is niet echt miss Belgie volgens mij.
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef RelDaThief het volgende:
Jolien is geen Miss België.
Enkel een paar nog meer onbenullige titels waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
ja die inderdaad had ze en dat jaar droeg ze nog 2 titels ze heeft het vermeld in der intro filmpjequote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef Linnied het volgende:
https://www.missexclusive.be/miss-exclusive/
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die inderdaad had ze en dat jaar droeg ze nog 2 titels ze heeft het vermeld in der intro filmpje
sorry ze was Miss earth Belgium 2023quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef RelDaThief het volgende:
Jolien is geen Miss België.
Enkel een paar nog meer onbenullige titels waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Van de hele wereld zelfsquote:Op donderdag 3 april 2025 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sorry ze was Miss earth Belgium 2023
ja link staat boven deze tekst kan geen instagram postenquote:
En al was ze het wel. Dan heeft ze nog steeds flaporen en een lange neus en vind ik haar geen Miss België of wat voor miss dan ook. Misschien van de koeienstal van boer Harms. Maar ik zie het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op Miss Earth verkiezing en Miss Belgie verkiezing kom je echt Jolien niet tegen![]()
dat is wel iets heel andersquote:Op donderdag 3 april 2025 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sorry ze was Miss earth Belgium 2023
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En al was ze het wel. Dan heeft ze nog steeds flaporen en een lange neus en vind ik haar geen Miss België of wat voor miss dan ook. Misschien van de koeienstal van boer Harms. Maar ik zie het in ieder geval niet.
Miss boerin, Miss aardbei en wat eventueel nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
Jolien is volgens mij geen miss Belgie , maar wat kleinere plaatselijke missverkiezingen
Prachtig filmpje erbijquote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja link staat boven deze tekst kan geen instagram posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Exclusive
ik zei toch sorry maar 3 titels op je naam in 2023 vind ik toch ook wel heel watquote:Op donderdag 3 april 2025 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is wel iets heel anders
het is wel een titel, maar echt geen grote titel zoals miss Belgie wel is.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Exclusive
Wat mij vooral zal bijblijven van Jolien is dat ze in BB wou stappen om haar imago van "domme blondje" te ontkrachten. En dat ze daar voor mij helemaal niet in geslaagd is. Ze is knap en aardig, maar veel inhoud? meh...quote:Op donderdag 3 april 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
*** Mod edit***
het karakter daarentegen daar gaat wel iets mis bij Miss Jolleke
vind vooral haar geclaim niet okquote:Op donderdag 3 april 2025 12:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wat mij vooral zal bijblijven van Jolien is dat ze in BB wou stappen om haar imago van "domme blondje" te ontkrachten. En dat ze daar voor mij helemaal niet in geslaagd is. Ze is knap en aardig, maar veel inhoud? meh...
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind vooral haar geclaim niet ok
Is dat niet mens eigen?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik niet eens gezien. Wat een ontzettend sneue mensen zijn er toch.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Een complimentje geven is een stuk moeilijker voor velen dan iemand afzeiken.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had ik niet eens gezien. Wat een ontzettend sneue mensen zijn er toch.
Dat heb je mooi gezegdquote:Op donderdag 3 april 2025 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een complimentje geven is een stuk moeilijker voor velen dan iemand afzeiken.
Haha we hadden zelfde gedachtequote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Was-beer het volgende:
Jolien geïrriteerd dat ze geen koekjesdeeg mocht
Ze heeft de staafmixer leeg gepeuterd...was dat niet genoeg? Wilde ze ook de kom leeg schrapen?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Was-beer het volgende:
Jolien geïrriteerd dat ze geen koekjesdeeg mocht
ze heeft de hoge school afgerondquote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze tracht zich slimmer voor te doen dan dat ze in werkelijk is.
Echt?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de hoge school afgerond
dom zal ze niet zijn
dat meen je niet, wilde ze een pluk ervan eten ofzo? ze heeft dat ding uitgelepeld toch hahahahquote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien gaat geen koekjes eten ze is beledigd dat ze ze niet als deeg mocht eten
Jawel..we mogen alles zien.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Zouden we morgen rond deze tijd nog streams kunnen kijken? De laatste dag gaan ze er toch af?
Waar vond je die info?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de hoge school afgerond
dom zal ze niet zijn
Mattheus en Jolien hebben het er regelmatig overquote:Op donderdag 3 april 2025 13:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waar vond je die info?
Heb gegoogled en gezocht, maar nergens wordt melding gemaakt over hogere studies. Enkel dat ze middelbare school heeft afgewerkt.
Misschien heeft dat in Nederland een ruimere betekenis dan in België? In België is "middelbare school" tot 18 jaar. Verdere studies vallen niet onder dat begrip.
vorig jaar hebben we ook kunnen kijkenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Zouden we morgen rond deze tijd nog streams kunnen kijken? De laatste dag gaan ze er toch af?
met 20 streamlocksquote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Ik zie nog een koek op het bord liggen, lopen mijn streams zo ver achter??quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
de koeken zijn zo op
heeft Jolleke wat om over te sippen
er ligt er nog 1quote:Op donderdag 3 april 2025 13:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie nog een koek op het bord liggen, lopen mijn streams zo ver achter??
Ze wou de bolletjes ongemakken etenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat meen je niet, wilde ze een pluk ervan eten ofzo? ze heeft dat ding uitgelepeld toch hahahah
Ze weten dat er vandaag 1 weggaat maar niet hoelaatquote:Op donderdag 3 april 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus nog geen idee dat er vanavond iemand vertrekt?
Jawel toch.....BB vertelde dat iedereen zijn koffer moest pakken omdat er morgen eentje weg gaat. (Dat zei hij gisteren)quote:Op donderdag 3 april 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus nog geen idee dat er vanavond iemand vertrekt?
Ja al vanaf gisteren. Filmpjes laden niet op. maar alleen op mijn laptop. Via tablet laat hij wel.quote:
Maar ze hebben duidelijk geen idee dat het pas vanavond is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel toch.....BB vertelde dat iedereen zijn koffer moest pakken omdat er morgen eentje weg gaat. (Dat zei hij gisteren)
21:35 start de livequote:Op donderdag 3 april 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde Jordy vanmorgen zeggen dat degene die weg gaat iig niet mee eet vanavond...
![]()
Hoe laat begint de live normaal 21.30 uur ?
Begrijp niet dat hij inderdaad zo lang wacht.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ze hebben duidelijk geen idee dat het pas vanavond is.
Daar hebben ze het net over: wat duurt dit lang... ze gaan ons toch niet tot vanavond laten wachten... wanneer wanneer wanneer.
Batterij-wissel riedeltje.
Eens omgekeerde alfabetische volgorde, lol. Sharice als 1e genoemd
21:30 dacht ikquote:Op donderdag 3 april 2025 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet dat hij inderdaad zo lang wacht.
Tot wanneer mag je eigenlijk stemmen.????
hij is kijken wanneer de lens uitzoomt en inzoomtquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
Jordy verkoopt een hele hoop onzin betreffende de camera's.
En er zouden lensjes voorkomen enz.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is kijken wanneer de lens uitzoomt en inzoomt
of hij het aan de lens kan zien
ja maar geloof dat het precies contra gebeurd wat hij zei toch?quote:
Inherdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar geloof dat het precies contra gebeurd wat hij zei toch?
dus dna heeft die het toch nog foutquote:
Zal wel niet gebeuren, het is vandaag als een vrijdag, wachten op het kwartiertje live.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou BB geef ze nog iets leuks
Beetje actie nog in de tent
Helaas welquote:Op donderdag 3 april 2025 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, het is vandaag als een vrijdag, wachten op het kwartiertje live.
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mattheus en Jolien hebben het er regelmatig over
beide hoge school
Matti is voortijdig gestopt en gaan werken
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vast omdat hij de enige Nederlander nog in BB is
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Komt ook door de belichting in het huis en weerkaatsing. Buiten is het anders.
moment was ook zo voorbij met de camera die ze in beeld namquote:
HAAI SCHATquote:Op donderdag 3 april 2025 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
JOrdy hoop ik want dan worden die gekkies op twitter razend boosquote:
Ook jij weet het nietquote:
https://x.com/LauraOlive47803quote:Op donderdag 3 april 2025 11:59 schreef Linnied het volgende:
https://www.missexclusive.be/miss-exclusive/
Die zitten zo gebakken in de zon bakken dat ik benieuwd ben of ze zaterdagmorgen ook gelijk in de zon gaan zittenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice probeert of BB wakker is en of hij wat zegt Mattie vraagt aan BB of hij hun muziek aan wilt zetten
nu zegt Mattie tegen Jordy dat hij BB maar even moet roepen is zijn maatje
Jordy: BB wakkie wakkie........ maar op al dit geeft BB geen antwoord
En heel dom. De ui is niet goed schoongemaakt. Er zit nog een bruine achterkant aan de punt en dit is de perfecte manier om in je vingers te snijdenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik val in dat Jordy uien snijdt...
Gekke bekken trekker
wow hij doet het wel heel secuur
het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie nietquote:Op donderdag 3 april 2025 15:05 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien verdient de finale ook niet naar mijn mening
Hier valt geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie niet
uiteindelijk wint degene met de meeste stemmen
en daar moeten we ons ook bij neerleggen
Die zitten er ieder jaar naast. Maargoed die vinden dan ook belangrijker of iemand er goed uit ziet en de juiste makup en jurk draagt dan hoe het karakter is. Grace, Charlotte en het was Jane en nu dan Sharice want tja dat was Jane haar laatste vriendinnetje.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
JOrdy hoop ik want dan worden die gekkies op twitter razend boos
Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 april 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
Jordy vraagt aan 'de vijand' hoe hij een gember moet klaarmaken.
Die gast staat echt nooit in de keuken. Zonder Sharice aten ze elke dat pannenkoeken of mislukte spaghetti
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier valt geen speld tussen te krijgen
Ja maar dat is niet te controleren denk ikquote:Op donderdag 3 april 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.
Dat haalt het concept van 'er is eerlijk gestemd' helemaal weg. Het zou wel eerlijk zijn als er gewoon 1 stem per persoon kon worden uitgebracht.
Ze hebben er al eerder mee gewerkt, dus hij had het kunnen weten. Hoewel ze het toen ook met schil en al erin gooiden.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegd
Op X vlogen de ik heb 20 keer op Jane gestemd accountjes je om de orenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik
Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPNquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik
Met je digid inloggen op videolandquote:Op donderdag 3 april 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPN
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Ireth het volgende:
Gewoon ouderwets stemmen per SMS terug brengen! 1 euro per smsje, als ze dan toch willen valsspelen dan ook lekker er voor laten betalen
Goed dat je het zegt. Ik zie geen hartslag meer bij Mattie???quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Checken ze af en toe nog wel of ze nog leven??
Kunnen ze er niet gewoon ff een paar uurtjes muziek in gooien?? Geef ze wat te doen?
Ik kan in theorie 4x stemmen (2x NL en 2x BE) maar heb nooit zin om overal elke keer in te loggen, dus stem vaak ook helemaal nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef kater1 het volgende:
Ik kan gewoon maar 1 x stemmen maar heb dan wel het altijd het (volkomen misplaatste) gevoel dat juist MIJN ene stem de doorslag zal gaan geven![]()
![]()
En dan zijn we er nog niet , want tegen influencers met hun vele volgers kan je ook niet op...quote:Op donderdag 3 april 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.
Dat haalt het concept van 'er is eerlijk gestemd' helemaal weg. Het zou wel eerlijk zijn als er gewoon 1 stem per persoon kon worden uitgebracht.
Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan zijn we er nog niet , want tegen influencers met hun vele volgers kan je ook niet op...
Als gewone mensen daar gaan inzitten die met 0 volgers beginnen ben je al hopeloos verloren.
Bij jane denk ik ook dat die gevraagd is, net zoals matti. Vorig jaar waren het tyron en Alice die niet zelf hadden aangemeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.
het ging over het feit dat je niet kan winnen van een influencer met veel volgers.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij jane denk ik ook dat die gevraagd is, net zoals matti. Vorig jaar waren het tyron en Alice die niet zelf hadden aangemeld.
Bij Jane had ik mee het idee dat het nogal mee viel met haar volgers en dat die niet echt zaten te wachen op BB. Zelfde met Mattie bekent van andere programma's maar BB is het net nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.
Jordy heeft alle vorige BB's uitgebreid bestudeerd en past daar ook zijn tactiek op aan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
En toch heeft mijn voorkeur om voor de casting geen kaartenbak mensen en geen influencers of mensen met welke tv ervaring dan ook toe te voegen. Iemand zoals matti weet al helemaal wat werkt in dit soort programma's en past zijn tactiek daarop toe.
Helaas nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef kater1 het volgende:
Pootje en zeker Elsa waren ook diehard volgers van BB. Ik heb sterk het idee dat Elsa het woord 'kousenband', als vervanging van een krachtterm, special voor BB heeft bedacht. Iets wat mensen niet snel vergeten.
Dat denk ik ook ja. Vond het allemaal net wat te geforceerd.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef kater1 het volgende:
Pootje en zeker Elsa waren ook diehard volgers van BB. Ik heb sterk het idee dat Elsa het woord 'kousenband', als vervanging van een krachtterm, special voor BB heeft bedacht. Iets wat mensen niet snel vergeten.
Dat is toch leukquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat je over 5 jaar nog herkend wordt in de supermarkt als die 'mevrouw van 'Kousenband'![]()
Nee sommige denken een bn-er te worden hiermee, de meeste zijn echter snel weer vergetenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch leuk
ik denk dat ze dat helemaal niet erg zou vinden.
Ja ze moeten ook eens stoppen met mensen uit de kaartenbak te halen. Zet er meer mensen in die nooit aan programma's meedoen of een vlog of een blog of een tiktok/instagram/weetikveel/programma makenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan zijn we er nog niet , want tegen influencers met hun vele volgers kan je ook niet op...
Als gewone mensen daar gaan inzitten die met 0 volgers beginnen ben je al hopeloos verloren.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is de enige reden dat ik nog kijk en hier ben.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
En Jolien de zogenaamde miss Belgie gaat het ook afleggen tegen Sharice de verpleegkundige
Ik geloofde er al niks van dat Charice ineens fans heeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is de enige reden dat ik nog kijk en hier ben.
Hier nog 1. Als er alleen die drie over waren gebleven had ik allang afgehaaktquote:Op donderdag 3 april 2025 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is de enige reden dat ik nog kijk en hier ben.
Inderdaad, vliegtuigje was gewoon verdwaald.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloofde er al niks van dat Charice ineens fans heeft.
Denk door haar ouders ofzo betaaldquote:Op donderdag 3 april 2025 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, vliegtuigje was gewoon verdwaald.
ik denk gewoon door fans en familiequote:
Ben benieuwd, zou het zomaar een Nederlander worden of toch een Belg. Dit zou denk ik de vierde keer worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:42 schreef Clasientje het volgende:
Vanavond mag Jolien van mij eruit. Ik vond haar een leuke dame in het begin maar de laatste tijd valt ze me er tegen jammer hoor.
Jordy naar de echte finale met Mattheus en Sharice.
Deze moet naar ons toequote:Op donderdag 3 april 2025 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou het zomaar een Nederlander worden of toch een Belg. Dit zou denk ik de vierde keer worden.
ok Koos ik geef me volgend jaar wel opquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
En toch heeft mijn voorkeur om voor de casting geen kaartenbak mensen en geen influencers of mensen met welke tv ervaring dan ook toe te voegen. Iemand zoals matti weet al helemaal wat werkt in dit soort programma's en past zijn tactiek daarop toe.
Lukt nietquote:Op donderdag 3 april 2025 17:50 schreef Folies het volgende:
Wie zitten er hier allemaal thuis mee te doen?
Nee hoorrrrrrrrquote:Op donderdag 3 april 2025 17:50 schreef Folies het volgende:
Wie zitten er hier allemaal thuis mee te doen?
hey die hadden we al he wilde ik zeggen ....... ben toch maar gaan googlen hahah Stemband was datquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat je over 5 jaar nog herkend wordt in de supermarkt als die 'mevrouw van 'Kousenband'![]()
ja ze hebben geen 1x tonijn gegeten en 1x maar wraps maar toch wat aangevuld en niet zoals week 1quote:Op donderdag 3 april 2025 17:00 schreef maxelu het volgende:
"Grappige" Linda en Niels hun plannetje gedwarsboomd! Lekker kapsalon smullen
hij doet het zelf ook hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 17:36 schreef zodeju het volgende:
Hoop echt voor Mattie dat Jolien er uitgaat vanavond.....heb het niet niet zo erg gezien....zelfs op de w.c. heeft hij geen rust.....verschrikkelijk....Van de ene w.c. naar de andere en daar is ze al weer.
Ik ben het nog niet vergeten hoe dat Sharice was met Milena en ook een beetje met Jane en Axel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk gewoon door fans en familie
Van mij mag charise winnen en volkomen terecht dat ze nu in de finale zit
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sharice had nooit over moeten stappen naar dat vieze kartel. Dan hadden we nu Pootje, Sharice, Axel en Jane als finalisten gehadquote:Op donderdag 3 april 2025 17:55 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet vergeten hoe dat Sharice was met Milena en ook een beetje met Jane en Axel.
Geen verdiende winnaar voor mij.
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice had nooit over moeten stappen naar dat vieze kartel. Dan hadden we nu Pootje, Sharice, Axel en Jane als finalisten gehad
Nadat Sharice op vrijdagavond Jane versloeg, is de familie van Sharice een inzamelingsactie gestart. Zij schrijven nu op Instagram: “Wij zijn ontzettend trots op Sharice en willen haar laten zien dat we volledig achter haar staan! Met deze inzamelingsactie gaan we een vliegtuig boven het Big Brother-huis laten vliegen, met een boodschap voor Sharice.” zie vliegtuigjes topicquote:
En Sharice is nooit overgestapt.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef engine het volgende:
[..]Je vergeet even dat de kijkers pootje jane en axel naar huis hebben gestemd.
Dat had mooi voor je geweest....quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice had nooit over moeten stappen naar dat vieze kartel. Dan hadden we nu Pootje, Sharice, Axel en Jane als finalisten gehad
Klein detailquote:
Maar daarvoor moesten ze wel eerst op de bank komen. Als ze niet op de bank komen kunnen ze ook niet weggestemd wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef engine het volgende:
[..]Je vergeet even dat de kijkers pootje jane en axel naar huis hebben gestemd.
Hoezo dat lukt niet? heb je peilingen gezien? Zou je me dan een tussenstand kunnen geven?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat had mooi voor je geweest....
Maar ik moet Axel en Jane niet zo. Pootje prima. En voor de rest maakt het mij niet zoveel uit.....het liefst Mattie maar dat lukt niet.
Nee, het wordt Jordy....denk ik. Tussenstand weet ik niet....Maar met nog drie belgen erin en 1nederlander zal hij net misschien niet redden...als hij nu niet hoeft te gaan is hij vast de volgende.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoezo dat lukt niet? heb je peilingen gezien? Zou je me dan een tussenstand kunnen geven?
Zou nooit zijn gebeurd.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn toch allemaal een keer op de bank gekomen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daarvoor moesten ze wel eerst op de bank komen. Als ze niet op de bank komen kunnen ze ook niet weggestemd worden
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoezo dat lukt niet? heb je peilingen gezien? Zou je me dan een tussenstand kunnen geven?
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nou dat hadden ze vanzelf echt wel gered hoor Axel en Jane hadden geen GC meer en Kartel had er zat dus die waren er never nooit niet aan ontkomenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daarvoor moesten ze wel eerst op de bank komen. Als ze niet op de bank komen kunnen ze ook niet weggestemd worden
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou nooit zijn gebeurd.
Het kartel was al van 4 naar 3 gebracht, en de rest 4.
En toeval of niet, een week later waren alle kartelleden vrij van nominatie.
Dan hadden de mensen de finalisten destijds van de bank naar huis moeten sturen, is niet massaal gedaan dus gaat de vlag niet op.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stemmers van Jolien gaan dan op iemand anders stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.
dat zijn nogal uitspraken zegquote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.
Dat is het mooie, dan moet je echt heel wat ergs hebben gedaan wil hij je koud maken, Dus ja dan heb je dat verdiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hmm, zij is/was toch niet overgestapt ? Zij was eigenlijk met Pootje een team.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stemmers van Jolien gaan dan op iemand anders stemmen.
Ze kan redelijk goed met Mattie opschieten maar Mattie is ook niet van plan om alles te slikken en ligt ook wel eens dwars....quote:Op donderdag 3 april 2025 18:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Hmm, zij is/was toch niet overgestapt ? Zij was eigenlijk met Pootje een team.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?
Volgens mij mogen we vanavond weer stemmen ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...
Dus moet je weer op dezelfde stemmen die je al gekozen had die in de finale moest komen.
dat doen we toch wel evenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we vanavond weer stemmen ja.
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?
Michel ging op het laatst met stille trom en kan me niet herinneren dat we daarvoor moesten stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Folies het volgende:
Is dat al eens eerder geweest, In het laatste uur of maar 1 dag hebben om te stemmen?
Dat is toch ook geen probleemquote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Folies het volgende:
Tja de mening van de ene is niet die van een ander. Dat maak je nu ook zelf wel weer duidelijk met je laatste alinea @:Cupfighter
Gewoon opnieuw stemmen, ze moeten de mensen die live naar de finale kijken er nog wel bij betrekken.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel ging op het laatst met stille trom en kan me niet herinneren dat we daarvoor moesten stemmen.
Hij was de vierde of de derde die moest gaan.....Het ging toen tussen Nick en Jill
Doelde op de onwaarheden, jij bent niet blij met dat die hier worden gepost.quote:
Met de onwaarheden bedoel ik het stukje over Sharice en het kartel, de rest is gewoon mijn eigen meningquote:Op donderdag 3 april 2025 18:28 schreef Folies het volgende:
[..]
Doelde op de onwaarheden, jij bent niet blij met dat die hier worden gepost.
Had m'n post al aangevuld.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met de onwaarheden bedoel ik het stukje over Sharice en het kartel, de rest is gewoon mijn eigen mening
Bovenste is een vrouwen parfum.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben dure luchtjes, deze heeft Jolien en Mattie gebruikt hem ook riant iedere keer![]()
![]()
en Mattie heeft deze
[ afbeelding ]
Als Jane niet weg was gestemd had de meerderheid haar de overwinning niet gegundquote:Op donderdag 3 april 2025 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloofde er al niks van dat Charice ineens fans heeft.
Je speelt voor jezelf, niet om anderen naar de finale te brengen. Sharice zit morgen in de finale, dus het was de juiste keuze voor haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je speelt voor jezelf, niet om anderen naar de finale te brengen. Sharice zit morgen in de finale, dus het was de juiste keuze voor haar.
de witte jasjes staan klaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we al opvang voor @:Odie22 geregeld?
ja weet ik maar MAttie heeft geen parfum meer in huis dus die spuit die van Jolien steeds opquote:
op 1 dag na niet uitgespeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook oprecht zielig voorheb, maar vierde is alsnog netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |