En heel dom. De ui is niet goed schoongemaakt. Er zit nog een bruine achterkant aan de punt en dit is de perfecte manier om in je vingers te snijdenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik val in dat Jordy uien snijdt...
Gekke bekken trekker
wow hij doet het wel heel secuur
het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie nietquote:Op donderdag 3 april 2025 15:05 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien verdient de finale ook niet naar mijn mening
Hier valt geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie niet
uiteindelijk wint degene met de meeste stemmen
en daar moeten we ons ook bij neerleggen
Die zitten er ieder jaar naast. Maargoed die vinden dan ook belangrijker of iemand er goed uit ziet en de juiste makup en jurk draagt dan hoe het karakter is. Grace, Charlotte en het was Jane en nu dan Sharice want tja dat was Jane haar laatste vriendinnetje.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
JOrdy hoop ik want dan worden die gekkies op twitter razend boos
Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 april 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
Jordy vraagt aan 'de vijand' hoe hij een gember moet klaarmaken.
Die gast staat echt nooit in de keuken. Zonder Sharice aten ze elke dat pannenkoeken of mislukte spaghetti
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier valt geen speld tussen te krijgen
Ja maar dat is niet te controleren denk ikquote:Op donderdag 3 april 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.
Dat haalt het concept van 'er is eerlijk gestemd' helemaal weg. Het zou wel eerlijk zijn als er gewoon 1 stem per persoon kon worden uitgebracht.
Ze hebben er al eerder mee gewerkt, dus hij had het kunnen weten. Hoewel ze het toen ook met schil en al erin gooiden.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegd
Op X vlogen de ik heb 20 keer op Jane gestemd accountjes je om de orenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik
Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPNquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik
Met je digid inloggen op videolandquote:Op donderdag 3 april 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPN
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Ireth het volgende:
Gewoon ouderwets stemmen per SMS terug brengen! 1 euro per smsje, als ze dan toch willen valsspelen dan ook lekker er voor laten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |