En heel dom. De ui is niet goed schoongemaakt. Er zit nog een bruine achterkant aan de punt en dit is de perfecte manier om in je vingers te snijdenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik val in dat Jordy uien snijdt...
Gekke bekken trekker
wow hij doet het wel heel secuur

het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie nietquote:Op donderdag 3 april 2025 15:05 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien verdient de finale ook niet naar mijn mening

Hier valt geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is voor iedereen persoonlijk wie het verdient en wie niet
uiteindelijk wint degene met de meeste stemmen
en daar moeten we ons ook bij neerleggen

Die zitten er ieder jaar naast. Maargoed die vinden dan ook belangrijker of iemand er goed uit ziet en de juiste makup en jurk draagt dan hoe het karakter is. Grace, Charlotte en het was Jane en nu dan Sharice want tja dat was Jane haar laatste vriendinnetje.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
JOrdy hoop ik want dan worden die gekkies op twitter razend boos

Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 april 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
Jordy vraagt aan 'de vijand' hoe hij een gember moet klaarmaken.
Die gast staat echt nooit in de keuken. Zonder Sharice aten ze elke dat pannenkoeken of mislukte spaghetti

Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier valt geen speld tussen te krijgen

Ja maar dat is niet te controleren denk ikquote:Op donderdag 3 april 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.
Dat haalt het concept van 'er is eerlijk gestemd' helemaal weg. Het zou wel eerlijk zijn als er gewoon 1 stem per persoon kon worden uitgebracht.

Ze hebben er al eerder mee gewerkt, dus hij had het kunnen weten. Hoewel ze het toen ook met schil en al erin gooiden.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet weten eerlijk gezegd

Op X vlogen de ik heb 20 keer op Jane gestemd accountjes je om de orenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik

Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPNquote:Op donderdag 3 april 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet te controleren denk ik

Met je digid inloggen op videolandquote:Op donderdag 3 april 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor. Kwestie van een goede ICT'er erop zetten. Dan is die beveiligd en lukt het niet meer. Ook niet met een VPN

quote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Ireth het volgende:
Gewoon ouderwets stemmen per SMS terug brengen! 1 euro per smsje, als ze dan toch willen valsspelen dan ook lekker er voor laten betalen

Goed dat je het zegt. Ik zie geen hartslag meer bij Mattie???quote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Checken ze af en toe nog wel of ze nog leven??
Kunnen ze er niet gewoon ff een paar uurtjes muziek in gooien?? Geef ze wat te doen?

Ik kan in theorie 4x stemmen (2x NL en 2x BE) maar heb nooit zin om overal elke keer in te loggen, dus stem vaak ook helemaal nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:08 schreef kater1 het volgende:
Ik kan gewoon maar 1 x stemmen maar heb dan wel het altijd het (volkomen misplaatste) gevoel dat juist MIJN ene stem de doorslag zal gaan geven![]()
![]()

En dan zijn we er nog niet , want tegen influencers met hun vele volgers kan je ook niet op...quote:Op donderdag 3 april 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als bepaalde dwazen zo diep hierin zitten dat ze tig e-mailadressen aanmaken om op hun favoriet te stemmen.
Dat haalt het concept van 'er is eerlijk gestemd' helemaal weg. Het zou wel eerlijk zijn als er gewoon 1 stem per persoon kon worden uitgebracht.

Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan zijn we er nog niet , want tegen influencers met hun vele volgers kan je ook niet op...
Als gewone mensen daar gaan inzitten die met 0 volgers beginnen ben je al hopeloos verloren.

Bij jane denk ik ook dat die gevraagd is, net zoals matti. Vorig jaar waren het tyron en Alice die niet zelf hadden aangemeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.

het ging over het feit dat je niet kan winnen van een influencer met veel volgers.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij jane denk ik ook dat die gevraagd is, net zoals matti. Vorig jaar waren het tyron en Alice die niet zelf hadden aangemeld.

Bij Jane had ik mee het idee dat het nogal mee viel met haar volgers en dat die niet echt zaten te wachen op BB. Zelfde met Mattie bekent van andere programma's maar BB is het net nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane heeft het niet gered met al haar volgers. en Jordy, die amper volgers had stond bovenaan.

Jordy heeft alle vorige BB's uitgebreid bestudeerd en past daar ook zijn tactiek op aan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
En toch heeft mijn voorkeur om voor de casting geen kaartenbak mensen en geen influencers of mensen met welke tv ervaring dan ook toe te voegen. Iemand zoals matti weet al helemaal wat werkt in dit soort programma's en past zijn tactiek daarop toe.

Helaas nietquote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef kater1 het volgende:
Pootje en zeker Elsa waren ook diehard volgers van BB. Ik heb sterk het idee dat Elsa het woord 'kousenband', als vervanging van een krachtterm, special voor BB heeft bedacht. Iets wat mensen niet snel vergeten.

Dat denk ik ook ja. Vond het allemaal net wat te geforceerd.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef kater1 het volgende:
Pootje en zeker Elsa waren ook diehard volgers van BB. Ik heb sterk het idee dat Elsa het woord 'kousenband', als vervanging van een krachtterm, special voor BB heeft bedacht. Iets wat mensen niet snel vergeten.

Dat is toch leukquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat je over 5 jaar nog herkend wordt in de supermarkt als die 'mevrouw van 'Kousenband'![]()

Nee sommige denken een bn-er te worden hiermee, de meeste zijn echter snel weer vergetenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch leuk
ik denk dat ze dat helemaal niet erg zou vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |