Echt?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de hoge school afgerond
dom zal ze niet zijn
dat meen je niet, wilde ze een pluk ervan eten ofzo? ze heeft dat ding uitgelepeld toch hahahahquote:Op donderdag 3 april 2025 12:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien gaat geen koekjes eten ze is beledigd dat ze ze niet als deeg mocht eten
Jawel..we mogen alles zien.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Zouden we morgen rond deze tijd nog streams kunnen kijken? De laatste dag gaan ze er toch af?
Waar vond je die info?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de hoge school afgerond
dom zal ze niet zijn
Mattheus en Jolien hebben het er regelmatig overquote:Op donderdag 3 april 2025 13:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waar vond je die info?
Heb gegoogled en gezocht, maar nergens wordt melding gemaakt over hogere studies. Enkel dat ze middelbare school heeft afgewerkt.
Misschien heeft dat in Nederland een ruimere betekenis dan in België? In België is "middelbare school" tot 18 jaar. Verdere studies vallen niet onder dat begrip.
vorig jaar hebben we ook kunnen kijkenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Zouden we morgen rond deze tijd nog streams kunnen kijken? De laatste dag gaan ze er toch af?
met 20 streamlocksquote:Op donderdag 3 april 2025 12:59 schreef ammartje het volgende:
Ik zie nog een koek op het bord liggen, lopen mijn streams zo ver achter??quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
de koeken zijn zo op
heeft Jolleke wat om over te sippen
er ligt er nog 1quote:Op donderdag 3 april 2025 13:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie nog een koek op het bord liggen, lopen mijn streams zo ver achter??
Ze wou de bolletjes ongemakken etenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat meen je niet, wilde ze een pluk ervan eten ofzo? ze heeft dat ding uitgelepeld toch hahahah
Ze weten dat er vandaag 1 weggaat maar niet hoelaatquote:Op donderdag 3 april 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus nog geen idee dat er vanavond iemand vertrekt?
Jawel toch.....BB vertelde dat iedereen zijn koffer moest pakken omdat er morgen eentje weg gaat. (Dat zei hij gisteren)quote:Op donderdag 3 april 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus nog geen idee dat er vanavond iemand vertrekt?
Ja al vanaf gisteren. Filmpjes laden niet op. maar alleen op mijn laptop. Via tablet laat hij wel.quote:
Maar ze hebben duidelijk geen idee dat het pas vanavond is.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel toch.....BB vertelde dat iedereen zijn koffer moest pakken omdat er morgen eentje weg gaat. (Dat zei hij gisteren)
21:35 start de livequote:Op donderdag 3 april 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde Jordy vanmorgen zeggen dat degene die weg gaat iig niet mee eet vanavond...
![]()
Hoe laat begint de live normaal 21.30 uur ?
Begrijp niet dat hij inderdaad zo lang wacht.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ze hebben duidelijk geen idee dat het pas vanavond is.
Daar hebben ze het net over: wat duurt dit lang... ze gaan ons toch niet tot vanavond laten wachten... wanneer wanneer wanneer.
Batterij-wissel riedeltje.
Eens omgekeerde alfabetische volgorde, lol. Sharice als 1e genoemd
21:30 dacht ikquote:Op donderdag 3 april 2025 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet dat hij inderdaad zo lang wacht.
Tot wanneer mag je eigenlijk stemmen.????
hij is kijken wanneer de lens uitzoomt en inzoomtquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
Jordy verkoopt een hele hoop onzin betreffende de camera's.
En er zouden lensjes voorkomen enz.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is kijken wanneer de lens uitzoomt en inzoomt
of hij het aan de lens kan zien
ja maar geloof dat het precies contra gebeurd wat hij zei toch?quote:
Inherdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar geloof dat het precies contra gebeurd wat hij zei toch?
dus dna heeft die het toch nog foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |