Ze zijn toch allemaal een keer op de bank gekomen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daarvoor moesten ze wel eerst op de bank komen. Als ze niet op de bank komen kunnen ze ook niet weggestemd worden
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoezo dat lukt niet? heb je peilingen gezien? Zou je me dan een tussenstand kunnen geven?
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoezo dat lukt niet? heb je peilingen gezien? Zou je me dan een tussenstand kunnen geven?
nou dat hadden ze vanzelf echt wel gered hoor Axel en Jane hadden geen GC meer en Kartel had er zat dus die waren er never nooit niet aan ontkomenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daarvoor moesten ze wel eerst op de bank komen. Als ze niet op de bank komen kunnen ze ook niet weggestemd worden
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou nooit zijn gebeurd.
Het kartel was al van 4 naar 3 gebracht, en de rest 4.
En toeval of niet, een week later waren alle kartelleden vrij van nominatie.
Dan hadden de mensen de finalisten destijds van de bank naar huis moeten sturen, is niet massaal gedaan dus gaat de vlag niet op.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stemmers van Jolien gaan dan op iemand anders stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.
dat zijn nogal uitspraken zegquote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle peilingen wijzen erop dat Jordy gaat winnen en Mattheus tweede wordt. Ik denk niet dat daar nog wat aan verandert. Zelfs al zou Jordy iemand koud maken dan wordt het nog goedgepraat en is het de schuld van degene die koud gemaakt is.
Dat is het mooie, dan moet je echt heel wat ergs hebben gedaan wil hij je koud maken, Dus ja dan heb je dat verdiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hmm, zij is/was toch niet overgestapt ? Zij was eigenlijk met Pootje een team.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice had nooit over moeten stappen naar dat vieze kartel. Dan hadden we nu Pootje, Sharice, Axel en Jane als finalisten gehad
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stemmers van Jolien gaan dan op iemand anders stemmen.
Ze kan redelijk goed met Mattie opschieten maar Mattie is ook niet van plan om alles te slikken en ligt ook wel eens dwars....quote:Op donderdag 3 april 2025 18:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Hmm, zij is/was toch niet overgestapt ? Zij was eigenlijk met Pootje een team.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?
Volgens mij mogen we vanavond weer stemmen ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...
Dus moet je weer op dezelfde stemmen die je al gekozen had die in de finale moest komen.
dat doen we toch wel evenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we vanavond weer stemmen ja.
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dus na vanavond staat alles weer op 0 en mogen we weer stemmen?
Michel ging op het laatst met stille trom en kan me niet herinneren dat we daarvoor moesten stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Folies het volgende:
Is dat al eens eerder geweest, In het laatste uur of maar 1 dag hebben om te stemmen?
Dat is toch ook geen probleemquote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Folies het volgende:
Tja de mening van de ene is niet die van een ander. Dat maak je nu ook zelf wel weer duidelijk met je laatste alinea @:Cupfighter
Gewoon opnieuw stemmen, ze moeten de mensen die live naar de finale kijken er nog wel bij betrekken.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel ging op het laatst met stille trom en kan me niet herinneren dat we daarvoor moesten stemmen.
Hij was de vierde of de derde die moest gaan.....Het ging toen tussen Nick en Jill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |