Doelde op de onwaarheden, jij bent niet blij met dat die hier worden gepost.quote:
Met de onwaarheden bedoel ik het stukje over Sharice en het kartel, de rest is gewoon mijn eigen meningquote:Op donderdag 3 april 2025 18:28 schreef Folies het volgende:
[..]
Doelde op de onwaarheden, jij bent niet blij met dat die hier worden gepost.
Had m'n post al aangevuld.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met de onwaarheden bedoel ik het stukje over Sharice en het kartel, de rest is gewoon mijn eigen mening
Bovenste is een vrouwen parfum.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben dure luchtjes, deze heeft Jolien en Mattie gebruikt hem ook riant iedere keer![]()
![]()
en Mattie heeft deze
[ afbeelding ]
Als Jane niet weg was gestemd had de meerderheid haar de overwinning niet gegundquote:Op donderdag 3 april 2025 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloofde er al niks van dat Charice ineens fans heeft.
Je speelt voor jezelf, niet om anderen naar de finale te brengen. Sharice zit morgen in de finale, dus het was de juiste keuze voor haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice had nooit over moeten stappen naar dat vieze kartel. Dan hadden we nu Pootje, Sharice, Axel en Jane als finalisten gehad
inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je speelt voor jezelf, niet om anderen naar de finale te brengen. Sharice zit morgen in de finale, dus het was de juiste keuze voor haar.
de witte jasjes staan klaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we al opvang voor @:Odie22 geregeld?
ja weet ik maar MAttie heeft geen parfum meer in huis dus die spuit die van Jolien steeds opquote:
op 1 dag na niet uitgespeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook oprecht zielig voorheb, maar vierde is alsnog netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |