abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217193517

Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.

Wees lief voor elkaar ^O^
pi_217193591
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vraag mij af hoe ze weet dat haar naam in het huis niet meer genoemd mag worden?
Ik heb er op de streams niets over gehoord dat dat niet meer mag en ze is ook niet met trammalant of zo weggegaan.
Ze liet dat uitschijnen in dat filmpje dat ik zag, dat ze met productie contact had om hun te bevelen dat als het over haar gaat, het niet meer uitgezonden mag worden
Ze beweerde dat het daarom is, dat er zoveel streamlocks zijn

Soury als je het over mij hebt dat ik vol opgekropte haat zit en zelfreflectie mis dan valt het wel mee. Ik laat me misschien wat kennen door er mij zo in op te winden gisteren, maar ik vind dat gewoon van beneden alle niveau.

Zij streamen hele scheldpartijen naar de hele wereld over mensen die van niets weten en zich niet kunnen verdedigen. Zeker ex-bewoners die zelf eerder opriepen om niet te haten, zouden beter mogen weten. Ik vind het gewoon heel hypocriet allemaal, want ik ben nog niet vergeten dat heel het Mattheus drama is begonnen met Milena. En wat zij allemaal over Elsa en Jane heeft gezegd bijvoorbeeld.

Om dan nu zo met een hele boel semi-bekenden een laster en haatcampagne aan te wakkeren, want ze sleuren hier véél online fans in mee, vind ik beneden alle niveau.

Dit forum is de laatste safehaven waar het nog een beetje rustig eraan toe gaat.
pi_217193625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:25 schreef maxelu het volgende:

[..]
Ze liet dat uitschijnen in dat filmpje dat ik zag, dat ze met productie contact had om hun te bevelen dat als het over haar gaat, het niet meer uitgezonden mag worden

Soury als je het over mij hebt dat ik vol opgekropte haat zit en zelfreflectie mis dan valt het wel mee. Ik laat me misschien wat kennen door er mij zo in op te winden gisteren, maar ik vind dat gewoon van beneden alle niveau.

Zij streamen hele scheldpartijen naar de hele wereld over mensen die van niets weten en zich niet kunnen verdedigen. Zeker ex-bewoners die zelf eerder opriepen om niet te haten, zouden beter mogen weten. Ik vind het gewoon heel hypocriet allemaal, want ik ben nog niet vergeten dat heel het Mattheus drama is begonnen met Milena. En wat zij allemaal over Elsa en Jane heeft gezegd bijvoorbeeld.

Om dan nu zo met een hele boel semi-bekenden een laster en haatcampagne aan te wakkeren, want ze sleuren hier véél online fans in mee, vind ik beneden alle niveau.

Dit forum is de laatste safehaven waar het nog een beetje rustig eraan toe gaat.
O dat is vreemd, waarom zou ze zoiets doen. Volgens mij hebben ze een contract.
Maar goed, ze doen maar het is de ver van mijn bed show eigenlijk. Eruit is eruit dan is het voor mij ook wel klaar.
Ze doen er tegenwoordig alles aan om de aandacht te blijven houden. Als je er dan niets meer mee te maken wiel hebben dan hou je je stil
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:52:07 #4
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217193730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:25 schreef maxelu het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens hoor, heb een stuk zitten kijken
Wat een wanvertoning
Zoveel haat als er in die livestream zat
Werkelijk zum kotsen

En dat representeert dan team Jane

Jimmy die vorig jaar nog zo bang was beoordeeld te worden deed net zo hard mee
Bah !
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217193856
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dat representeert dan team Jane
Als ik Jane was en thuis zat dit weekend
Zou ik een post maken van: "Bedankt fans voor alle steun en lieve berichtjes. Ik deed mee aan een spelletje, dat is het ook maar. De haat, laster, en lelijke opmerkingen over de andere bewoners zijn niet nodig. Ook als ze soms lelijke dingen over mij hebben gezegd. Ik heb vast soms hetzelfde gedaan. Het is een rare situatie in dat huis en onze slechte kanten komen daar sneller naar boven. Ik sta niet achter alle uitspraken die mijn achterban heeft gemaakt. Wees lief."

Maar waarschijnlijk wordt ze "opgevangen" door die mensen die haar rechtstreeks met een feeding tube vol negativiteit en haat gaan pompen...
Jammer hoor. Hoop dat ze hier boven kan staan, want ze is verre van mijn favoriete bewoner, maar ik koester ook naar Jane 0,0 haat ofzo.

Vorig jaar zag je dat de strijdbijl begraven werd als mensen exit gingen, mensen die het niet konden vinden in het huis zoals bv Doriana en Tom gingen daarna gewoon lekker feesten en chillen samen. Zo hoort het.
pi_217193868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:09 schreef maxelu het volgende:

[..]
Zou ik een post maken van: "Bedankt fans voor alle steun en lieve berichtjes. Ik deed mee aan een spelletje, dat is het ook maar. De haat, laster, en lelijke opmerkingen over de andere bewoners zijn niet nodig. Ook als ze soms lelijke dingen over mij hebben gezegd. Ik heb vast soms hetzelfde gedaan. Het is een rare situatie in dat huis en onze slechte kanten komen daar sneller naar boven. Ik sta niet achter alle uitspraken die mijn achterban heeft gemaakt. Wees lief."

Maar waarschijnlijk wordt ze "opgevangen" door die mensen die haar rechtstreeks met een feeding tube vol negativiteit en haat gaan pompen...
Jammer hoor. Hoop dat ze hier boven kan staan, want ze is verre van mijn favoriete bewoner, maar ik koester ook naar Jane 0,0 haat ofzo.

Vorig jaar zag je dat de strijdbijl begraven werd als mensen exit gingen, mensen die het niet konden vinden in het huis zoals bv Doriana en Tom gingen daarna gewoon lekker feesten en chillen samen. Zo hoort het.
Ben zo blij dat ik al die onzin die zichafspeelt op X Insta en Facebook en al die live gaan dingen niet volg.
pi_217193891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ben zo blij dat ik al die onzin die zichafspeelt op X Insta en Facebook en al die live gaan dingen niet volg.
Terecht
Maar 9 op de 10 fans krijgt dit soort dingen wel mee natuurlijk
En de productie ontgaat dit ook niet
Uiteindelijk komt het allemaal niet ten goede aan de toekomst van de show..
pi_217193923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef maxelu het volgende:

[..]
Terecht
Maar 9 op de 10 fans krijgt dit soort dingen wel mee natuurlijk
En de productie ontgaat dit ook niet
Uiteindelijk komt het allemaal niet ten goede aan de toekomst van de show..
Ik denk maar zo is mijn pakkie aan niet, ze doen het zelf
Ze weten ook hoe het werkt als ze programma's op de streams gaan uitzenden. Het wordt per jaar erger.
Families die bedreigt worden en dergelijke.
Misschien moeten ze maar eens een einde aan dit soort programma's breien.

Ik vermoed maar zo dat er mening een die er aan mee doet of familie er van er geestelijk een behoorlijke klap van krijgen
pi_217193995
Voor de familie en vrienden moet het vreselijk zijn
Als je ziet hoe lief die moedertjes zijn die in het huis komen tijdens de freezes
Zo'n shit over je dochter moeten lezen is hun echt niet toegewenst
Een Amber bijvoorbeeld die de instagram van Jolien beheert
Al die meuk dat ze daar dagelijks te lezen krijgt, wat ze moet verwijderen, over haar beste vriendin
Moet mentaal zwaar zijn denk ik

Ik zou al nooit meer kunnen deelnemen, hoewel ik het in theorie wel leuk zou vinden
Maar wetende wat mijn arme moedertje dan over mij te lezen zou krijgen
Dat trek ik niet :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:34:09 #10
421867 greysbones
pi_217194004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:32 schreef maxelu het volgende:
Als je ziet hoe lief die moedertjes zijn die in het huis komen tijdens de freezes
Al die meuk dat ze daar dagelijks te lezen krijgt, wat ze moet verwijderen, over haar beste vriendin

Ik zou al nooit meer kunnen deelnemen, hoewel ik het in theorie wel leuk zou vinden
ik zou het mezelf niet aan willen doen
laat staan mijn ouders of kinderen
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 09:45:39 #11
388664 crew  Dotteke
pi_217194085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:32 schreef maxelu het volgende:

Daarom snap ik niet dat mensen hier aan mee willen doen.
Ik ben ieder jaar weer verbaasd dat er aanmeldingen zijn.
Ze weten toch wat er gebeurd en wat je je de achterblijvers aan doet.
pi_217194294
Heb een half uur/3 kwartier van die live aangehad, toen viel het allemaal reuze mee. Ook Elsa en Jimmy deden gewoon normaal, Jeffrey was er ook nog even. Als Faisel eens uit de bocht vloog trok Jimmy juist de teugels aan. Heb Milena niet meer meegekregen.

Maar het is gewoon zoals in de cos, de een noemt iets een normaal gesprek, de ander noemt het zuur, nasty of snerend. Hat zal allemaal wel :)
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:18:56 #13
421867 greysbones
pi_217194334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heb een half uur/3 kwartier van die live aangehad, toen viel het allemaal reuze mee. Ook Elsa en Jimmy deden gewoon normaal, Jeffrey was er ook nog even. Als Faisel eens uit de bocht vloog trok Jimmy juist de teugels aan. Heb Milena niet meer meegekregen.

Maar het is gewoon zoals in de cos, de een noemt iets een normaal gesprek, de ander noemt het zuur, nasty of snerend. Hat zal allemaal wel :)
ik heb het begin gezien
waar Jolien Hoo-lien werd genoemd
het aantal keren dat ze douchte volgens hen
ontzettend veel haat
waar Jimmy gewoon aan mee deed
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Glenn ( oud winnaar ) kwam op een gegeven moment ook
toen werd de toon wat anders
Faisel bleef vals en gemeen
pi_217194392
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb het begin gezien
ontzettend veel haat
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Tja, die gast heeft geen filter, niet mijn smaak. De rest liet 'm merendeels van de tijd dat ik gezien heb gewoon even razen om daarna verder te gaan met een normaal gesprek. Ook Salar nog even meegekregen, was gewoon een normaal gesprek toen :)
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:30:03 #15
421867 greysbones
pi_217194435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Tja, die gast heeft geen filter, niet mijn smaak. De rest liet 'm merendeels van de tijd dat ik gezien heb gewoon even razen om daarna verder te gaan met een normaal gesprek. Ook Salar nog even meegekregen, was gewoon een normaal gesprek toen :)
toen was ik allang afgehaakt
ik kan slecht tegen mensen die zo naar lopen te hakken op iemand
terwijl ze de persoon niet eens kennen
pi_217194462
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
toen was ik allang afgehaakt
ik kan slecht tegen mensen die zo naar lopen te hakken op iemand
terwijl ze de persoon niet eens kennen
M'n hond moest eruit, toen ik terug kwam ben ik wat anders gaan doen :')

Vond het wel apart dat Michelangelo pas afgelopen week een brief van de belasting kreeg met betrekking tot de vergoeding van BB. Hij wees Jimmy erop dat hij die volgend jaar ook kan verwachten, kan gewoon 2 jaar duren!
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:35:44 #17
421867 greysbones
pi_217194477
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
M'n hond moest eruit, toen ik terug kwam ben ik wat anders gaan doen :')

Vond het wel apart dat Michelangelo pas afgelopen week een brief van de belasting kreeg met betrekking tot de vergoeding van BB. Hij wees Jimmy erop dat hij die volgend jaar ook kan verwachten, kan gewoon 2 jaar duren!
surprise surprise *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 11:02:08 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217194776
Hopelijk gaat mn lieverd Sharice blijven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:03:56 #19
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217194804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:09 schreef maxelu het volgende:

[..]

zie ik hier niet gebeuren met sommige
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:08:21 #20
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217194857
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb het begin gezien
ontzettend veel haat
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Glenn zei weinig en was ook weer vrij snel weg Salar zat er tussen ik zou niet direct zeggen dat hij meedeed maar moest er wel veel om lachen wat die Faisel en Luuk allemaal spuwde over Jolien jordy enzo
wat mijn ook opviel je mocht het niet over matti hebben, ik heb even in de chat gezeten en erna gevraagd maar milena en deborah zijn nu vriendinnen hoe raar is dat.
Elsa was snel beledigd toen ik zei dat ik het vals vond hoe zij en Axel deden in de radio show en Faisel ging gelijk bokken erover
nee misselijk makend zooitje
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_217195131
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Glenn zei weinig en was ook weer vrij snel weg Salar zat er tussen ik zou niet direct zeggen dat hij meedeed maar moest er wel veel om lachen wat die Faisel en Luuk allemaal spuwde over Jolien jordy enzo
wat mijn ook opviel je mocht het niet over matti hebben, ik heb even in de chat gezeten en erna gevraagd maar milena en deborah zijn nu vriendinnen hoe raar is dat.
Elsa was snel beledigd toen ik zei dat ik het vals vond hoe zij en Axel deden in de radio show en Faisel ging gelijk bokken erover
nee misselijk makend zooitje
Wat me opvalt is dat eigenlijk duidelijk de trieste oud bewoners met veel rancune er aan mee doen...die influencers gooien er van alles op als het maar gelezen wordt ....
Op een paar na die volgens mij ook wel gauw zouden afhaken.
Gelukkig geen Liese geen Michel geen Tyron....en nog vele andere .anders vergis ik me ook nog in die mensen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:02:56 #22
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217195296
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef zodeju het volgende:

[..]
Wat me opvalt is dat eigenlijk duidelijk de trieste oud bewoners met veel rancune er aan mee doen...die influencers gooien er van alles op als het maar gelezen wordt ....
Op een paar na die volgens mij ook wel gauw zouden afhaken.
Gelukkig geen Liese geen Michel geen Tyron....en nog vele andere .anders vergis ik me ook nog in die mensen.
van hun nooit wat slechts gezien
Glenn Michealangelo zeiden ook niet echt wat in de live hoor Salar was wel meelachen en Jimmy deed heel hard mee
Elsa en MIlena waren gewoon valst

dit is echt de enige bb denk ik waar groep tegen groep blijft en niet met ze allen door 1 deur gaan kunnen vermoed ik
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:05:09 #23
421867 greysbones
pi_217195309
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
van hun nooit wat slechts gezien
Glenn Michealangelo zeiden ook niet echt wat in de live hoor Salar was wel meelachen en Jimmy deed heel hard mee
Elsa en MIlena waren gewoon valst

dit is echt de enige bb denk ik waar groep tegen groep blijft en niet met ze allen door 1 deur gaan kunnen vermoed ik
Michael angelo had het ook over Hoo-lien (hoer jolien dus )
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:18:37 #24
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217195423
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Michael angelo had het ook over Hoo-lien (hoer jolien dus )
oh ok dat niet meegekregen dan is hij ook vuil erg jammer, ja weet de combi hahahha
pi_217195567
Met zulke vrienden....
pi_217195939
Van een heel andere categorie : Loretta Schrijvers is overleden. :'(
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:36:42 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217195991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Ach jee ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:54:36 #28
421867 greysbones
pi_217196114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Met zulke vrienden....
Heb je geen vijanden nodig
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:55:10 #29
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196116
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Yees he daar schrik ik best van ohhhh wat erg :'(
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 14:01:48 #30
80791 crew  Paul
pi_217196174
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:01:49 #31
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196175
Ze zeggen vaak zulke dingen komen in 3en

Diewertje BLok
Rob de Nijs en nu Loretta Schrijver

nou echt erg en der hondje nu der liefde :'(
pi_217196393
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zeggen vaak zulke dingen komen in 3en

Diewertje BLok
Rob de Nijs en nu Loretta Schrijver

nou echt erg en der hondje nu der liefde :'(
Ron brandsteder
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:23:03 #33
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Ron brandsteder
oja die vergeten ook een grootheid :'(
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 14:35:12 #34
388664 crew  Dotteke
pi_217196553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
Ik heb echt geen idee, volg die sm verder niet
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:10:29 #35
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196778
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangelo

en ze zaten allemaal Holien ( hoer en jolien) en Rattheus en Jordy helemaal zwarte maken ze douche niet zijn vies en Salar was voor het meeste veel aan het meelachen
en zei af en toe stem Jane maar als er weer haat gedaan werd tegen die 3 lag hij dubbel steeds om Jimmie Faisel en Luuk
en die Faisel is heel vies samen met die Luuk
pi_217196887
Ik vond Big Brother uit de tijd zonder Social media veel leuker dan nu, wat erger ik me aan al die haat berichten, afschuwelijk!!!!! Ik post ook niet meer zo vaak in de Cos, zodra je wat positiefs zegt over Jordy of Jolien, krijg je de volle laag. Dotteke doet haar best maar er zitten een aantal azijnpisser die het plezier voor veel poster bederven, ik lurk wel een beetje, maar vind het zo jammer, het kan zo gezellig zijn, maar niet dit seizoen. :'(
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:28:51 #37
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vond Big Brother uit de tijd zonder Social media veel leuker dan nu, wat erger ik me aan al die haat berichten, afschuwelijk!!!!! Ik post ook niet meer zo vaak in de Cos, zodra je wat positiefs zegt over Jordy of Jolien, krijg je de volle laag. Dotteke doet haar best maar er zitten een aantal azijnpisser die het plezier voor veel poster bederven, ik lurk wel een beetje, maar vind het zo jammer, het kan zo gezellig zijn, maar niet dit seizoen. :'(
ben het helemaal met je eens :Y :Y
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 15:33:59 #38
80791 crew  Paul
pi_217196959
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangelo

en ze zaten allemaal Holien ( hoer en jolien) en Rattheus en Jordy helemaal zwarte maken ze douche niet zijn vies en Salar was voor het meeste veel aan het meelachen
en zei af en toe stem Jane maar als er weer haat gedaan werd tegen die 3 lag hij dubbel steeds om Jimmie Faisel en Luuk
en die Faisel is heel vies samen met die Luuk
Wie is faisel
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:50:06 #39
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217197094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Paul het volgende:

[..]
Wie is faisel
een vriend van Jane een beetje Wicky figuur maar erger
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:14:28 #40
80791 crew  Paul
pi_217203309
Twitter is echt chaos over Big Brother met iedereen die met elkaar ruzie maakt over de bewoners niet normaal :D :N
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:14:45 #41
80791 crew  Paul
pi_217203311
en de exbewoners die olie op het vuur gooien met haten naar oudbewoners etc
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 08:47:05 #42
388664 crew  Dotteke
pi_217203743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:14 schreef Paul het volgende:
Twitter is echt chaos over Big Brother met iedereen die met elkaar ruzie maakt over de bewoners niet normaal :D :N
O echt. Waarom zijn ze boos dan?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:51:55 #43
80791 crew  Paul
pi_217203778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt. Waarom zijn ze boos dan?
-pfff veel haat van vrouwen op Jolien
- veel gedoe over wat oud bewoners zeggen over de bewoners nu (milena zegt dat Jolien een hoer is etc)\
- veel haat op jordy
  vrijdag 28 maart 2025 @ 09:01:14 #44
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217203839
Klopt, ik heb gisteren zo'n 10 minuten over de hashtag zitten scrollen maar tis een en al haat en nijd daar. Geen positief bericht te vinden :|W
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217203886
Goedemorgen c_/ :W

Laatste week rolt *O*
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:17:34 #46
80791 crew  Paul
pi_217204025
twitter
pi_217204206
Die Jasmijn was van de bloempot? Naar mens, wilde ook alleen maar aandacht voor haar account dus.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:04:29 #48
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204461
wat ouwehoert Faisel nou met mensen die niet douche hij kijkt zeker ook nooit
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:09:16 #49
80791 crew  Paul
pi_217204500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:37 schreef Folies het volgende:
Die Jasmijn was van de bloempot? Naar mens, wilde ook alleen maar aandacht voor haar account dus.
bloempot?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:15:07 #50
80791 crew  Paul
pi_217204575
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:15:19 #51
388664 crew  Dotteke
pi_217204579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:51 schreef Paul het volgende:

[..]
-pfff veel haat van vrouwen op Jolien
- veel gedoe over wat oud bewoners zeggen over de bewoners nu (milena zegt dat Jolien een hoer is etc)\
- veel haat op jordy
Jemig zeg, ze roepen allemaal op om te stoppen met die haat en wat doen ze zelf
Onvoorstelbaar. Ik snap niet dat BB dit zelf niet stopt
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:16:11 #52
388664 crew  Dotteke
pi_217204588
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zuurpruimen weer in de COS zeg, word echt verziekt gewoon
Ik ga een kijkje nemen, was met andere dingen bezig

Maar wat jij doet is ook zuur naar de users, doe dat maar niet meer
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:17:05 #53
80791 crew  Paul
pi_217204596
Die livestream is heftig geweest met Salar en exbewoners, hebben het vuur meer aangewakkerd
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:18:37 #54
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204613
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
oh moest ff me ei kwijt rustig aan hoor
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:27:58 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_217204708
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar wat jij doet is ook zuur naar de users, doe dat maar niet meer
Uitdagen, zuigen en dan gaan klagen in de SC dat mensen zuur zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:29:33 #56
388664 crew  Dotteke
pi_217204720
quote:
Dat roep ik hier ook al maanden _O-

Maar het lijkt met het seizoen erger te worden.
En helemaal op SM
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:29:53 #57
388664 crew  Dotteke
pi_217204724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:17 schreef Paul het volgende:
Die livestream is heftig geweest met Salar en exbewoners, hebben het vuur meer aangewakkerd
Heb er helemaal niets van gezien
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:31:49 #58
80791 crew  Paul
pi_217204746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb er helemaal niets van gezien
samenvatting is dat er veel dingen zijn gezegd over de bewoners met vuile woorden door ex-bewoners
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:32:08 #59
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204749
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:27 schreef mazaru het volgende:

[..]
Uitdagen, zuigen en dan gaan klagen in de SC dat mensen zuur zijn
ik mag niet off dus dan maar hier he en wat loop ik te zuigen en uit te dagen dan ben je niet in de war met jezelf
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:33:01 #60
388664 crew  Dotteke
pi_217204758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:31 schreef Paul het volgende:

[..]
samenvatting is dat er veel dingen zijn gezegd over de bewoners met vuile woorden door ex-bewoners
vreselijk. Vooral van bewoners en oudbewoners naar en over elkaar.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:34:48 #61
388664 crew  Dotteke
pi_217204773
____________________________________________________________________________________________We gaan hier niet beginnen, ik ga alles wat gekat naar elkaar is gelijk note en melden vanaf nu
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:35:09 #62
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204774
heb het hoofdzakelijk gehad over eieren en fillers en trein van MAtti
1 bericht heb ik gezegd dat ook van Mattie zijn kant komt
en dat alleen maar omdat er steeds gezegd word dat Jolien steeds om zijn nek hangt en alles
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:41:01 #63
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204845
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
____________________________________________________________________________________________We gaan hier niet beginnen, ik ga alles wat gekat naar elkaar is gelijk note en melden vanaf nu
even voor de goeie orde ik heb alleen hier neergezet dat er weer zuurpruimen bezig waren waarop jij ging kijken

in dat andere topic heb ik niets lopen katten uitdagen en zuigen nogmaals heb het over eieren gehad en de trein van Matti en verders niet veel bijzonders
kan me niet voorstellen daar aan note voor te krijgen

als je me hiervoor een note wilt geven mag van mijn maar mag me eigen toch wel beetje verdedigen he en ik miszeg hier helemaal niets aan nu ben gewoon beleefd enz.
pi_217205000
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
vreselijk. Vooral van bewoners en oudbewoners naar en over elkaar.
Het valt allemaal wel mee. Wat de meeste kennelijk ontgaat is de toon en het sarcasme waarmee bepaalde opmerkingen gemaakt worden. Het is zeker niet altijd even vriendelijk, maar ook zeker niet zo serieus als men nu doet lijken.

Er worden opmerkingen door 'Pietje' over 'Jaapie' gemaakt in de live van 'Truusje' en een halve week later staan die 3 gezellig samen in een club. Intussen buitelt hun fans nog steeds over elkaar heen om schande te spreken van die ene uit de context getrokken opmerking waarvan meer dan de helft het allemaal niet eens live gezien heeft.

Het was ook een komen en gaan van 'bekende' gezichten tijdens die ene live. Uitspraken die de een gedaan heeft, worden anderen aangerekend omdat ze ook in die live langs kwamen maar zelf verder eigelijk niks verkeerd zeiden.

Het is niet zo dat deze 3 nou zulke beste vrienden waren in het huis. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door KinKiJan op 28-03-2025 10:57:41 ]
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:50:40 #65
388664 crew  Dotteke
pi_217205067
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
even voor de goeie orde ik heb alleen hier neergezet dat er weer zuurpruimen bezig waren waarop jij ging kijken

in dat andere topic heb ik niets lopen katten uitdagen en zuigen nogmaals heb het over eieren gehad en de trein van Matti en verders niet veel bijzonders
kan me niet voorstellen daar aan note voor te krijgen

als je me hiervoor een note wilt geven mag van mijn maar mag me eigen toch wel beetje verdedigen he en ik miszeg hier helemaal niets aan nu ben gewoon beleefd enz.
Dat is een aanval naar de users en is niet nodig, je kan ook gewoon een tr zetten.
Hier neerzetten is weer een reactie krijgen en jij weer een reactie geven.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:52:03 #66
388664 crew  Dotteke
pi_217205088
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Het valt allemaal wel mee. Wat de meeste kennelijk ontgaat is de toon en het sarcasme waarmee bepaalde opmerkingen gemaakt worden. Het is zeker niet altijd even vriendelijk, maar ook zeker niet zo serieus als men nu doet lijken.

Er worden opmerkingen door 'Pietje' over 'Jaapie' gemaakt in de live van 'Truusje' en een halve week later staan die 3 gezellig samen in een club. Intussen buitelt hun fans nog steeds over elkaar heen om schande te spreken van die ene uit de context getrokken opmerking waarvan meer dan de helft het allemaal niet eens live gezien heeft.

Het is niet zo dat deze 3 nou zulke beste vrienden waren in het huis. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet volg he. Al dat gedoe allemaal.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:53:55 #67
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217205103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is een aanval naar de users en is niet nodig, je kan ook gewoon een tr zetten.
Hier neerzetten is weer een reactie krijgen en jij weer een reactie geven.
ok dat begrijp ik dat ik daar een opmerking over krijg dan maar dat TRen ben ik niet echt een persoon ook voor iedere keer.

[b]Uitdagen, zuigen[/b] en dan gaan klagen in de SC dat mensen zuur zijn

en dat dik gedrukte slaat erop dat ik dat in andere topic doe maar heb dat helemaal niet gedaan in het andere topic
pi_217205164
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
thnx Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet volg he. Al dat gedoe allemaal.
Is het ook :D
pi_217207905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden :{

is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
Ze heeft het wel gezegd (zie fimpje in de spoiler), maar kijkers zouden het niet zo serieus moeten nemen, doen de (ex) bewoners zelf ook niet. ;)

Jolien's vriendje was ook gewoon in die chat aanwezig en eerder ook gewoon in de live, onderstaande foto's zijn van een dag later op een feestje met enkele oud bewoners. Zij zitten er gewoon niet zo mee als 'fans' dat kennelijk doen.

SPOILER
pi_217207907
Goedemiddag..

Ik ben al een aantal weken geleden gestopt met het volgen van die nep bende maar lees af en toe hier nog wel eens mee en ik vermaak me kostelijk _O- De Coss is een soap op zich :D

Het valt ook echt op dat er veel minder users zijn en dat wil toch wel zeggen dat het echt een vreselijk seizoen is en het is allemaal zo voorspelbaar. Vraag me af of er überhaupt nog wel een volgend seizoen zal komen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  vrijdag 28 maart 2025 @ 15:35:26 #71
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217208349
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..

Ik ben al een aantal weken geleden gestopt met het volgen van die nep bende maar lees af en toe hier nog wel eens mee en ik vermaak me kostelijk _O- De Coss is een soap op zich :D

Het valt ook echt op dat er veel minder users zijn en dat wil toch wel zeggen dat het echt een vreselijk seizoen is en het is allemaal zo voorspelbaar. Vraag me af of er überhaupt nog wel een volgend seizoen zal komen.
Zo'n leegloop was er volgens mij vorig jaar ook richting het einde, als er daaro in dat huis weinig gebeurt valt er tenslotte ook weinig te "COS-sen". Om nu met 40 man een COS vol te lullen met "ze liggen in de tuin" en "ze liggen op bed" is ook weer zoiets. Ik merk dat ik ook weinig meldt als er geen moer gebeurt of dan zelfs de streams niet eens aan heb.

SPOILER
pi_217208460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:

[..]
Zo'n leegloop was er volgens mij vorig jaar ook richting het einde, als er daaro in dat huis weinig gebeurt valt er tenslotte ook weinig te "COS-sen". Om nu met 40 man een COS vol te lullen met "ze liggen in de tuin" en "ze liggen op bed" is ook weer zoiets. Ik merk dat ik ook weinig meldt als er geen moer gebeurt of dan zelfs de streams niet eens aan heb.

SPOILER
Ik denk dat het ook wel te maken heeft dat de sfeer in de Coss nou ook niet zo geweldig is. Vorig jaar was er op het einde om niet veel meer te zien op de streams en ook toen waren er verschillende kampen maar dit seizoen is het wel heel extreem. Als zelfs de oudbewoners zich uit gaan letten over het wel en wee in het huis en over hoe oneerlijk het verloopt, zegt dat ook wel iets. Zelfs de bewoners die er nu nog zijn die hebben ook meerdere keren aangegeven dat BB duidelijk een favoriet heeft. Ik vind het jammer want hierdoor is mijn plezier wat betreft het volgen van BB helemaal weg.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 15:52:21 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217208530
De Belgische kijkers konden via hun zender schijnbaar kaarten winnen om de liveshowfinale bij te wonen. Heb vanuit rtl daarover niets gezien. Voorteken dat er toch een Belg als winnaar uit de bus zal komen???
SPOILER
  vrijdag 28 maart 2025 @ 16:49:17 #74
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217209215
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
De Belgische kijkers konden via hun zender schijnbaar kaarten winnen om de liveshowfinale bij te wonen. Heb vanuit rtl daarover niets gezien. Voorteken dat er toch een Belg als winnaar uit de bus zal komen???
SPOILER
ja ik heb het wel gezien, ik heb geprobeerd mee te doen heb geen reactie gehad nog
  vrijdag 28 maart 2025 @ 16:58:49 #75
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217209344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze heeft het wel gezegd (zie fimpje in de spoiler), maar kijkers zouden het niet zo serieus moeten nemen, doen de (ex) bewoners zelf ook niet. ;)

Jolien's vriendje was ook gewoon in die chat aanwezig en eerder ook gewoon in de live, onderstaande foto's zijn van een dag later op een feestje met enkele oud bewoners. Zij zitten er gewoon niet zo mee als 'fans' dat kennelijk doen.

SPOILER
ik zie nu filmpje met Tom waar ze het goed spreekt
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 29 maart 2025 @ 07:39:10 #76
80791 crew  Paul
pi_217215684
gisteravond

twitter
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 08:05:33 #77
388664 crew  Dotteke
pi_217215753
Jemig wat een berichten, volg jij die allemaal Paul?
pi_217215807
Goedemorgen :W c_/
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 08:27:02 #79
388664 crew  Dotteke
pi_217215854
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen :W c_/
Morguh Kodiak :W
  zaterdag 29 maart 2025 @ 09:26:04 #80
421867 greysbones
pi_217216194
Goedemorgen
@Jockari hoe was het gisteren
pi_217216203
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
@:Jockari hoe was het gisteren
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.
pi_217216208
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Droopie op 29-03-2025 09:27:55 ]
Hell To The Liars
pi_217216230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:

[..]
Heel veel sterkte Jockari.
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 29 maart 2025 @ 09:30:54 #84
80791 crew  Paul
pi_217216247
quote:

[..]
sterkte :'(
pi_217216330
quote:

[..]
Heel veel sterkte!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_217216349
quote:

[..]
O+ :* ook hier heel veel sterkte Jockari en een dikke knuff O+
Smile, it's free therapy.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 09:39:48 #87
421867 greysbones
pi_217216352
quote:

[..]
Verdomme Jock! -O-
pi_217216483
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
pi_217216580
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari.. O+
Je bent dan ook niet voor niets de favo Belg aka Belgen vertaler.
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 10:19:23 #90
388664 crew  Dotteke
pi_217216776
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef jooba het volgende:
Zo zo, laatste week BB. Wat is dit vlug gegaan. Ik zal het hier wel missen volgende week.
Ik heb vorige seizoen de BB SV naar RLS gezet, daar komen af en toe nog wel mensen van hier even kletsen
Momenteel niet omdat men hier zit.
Maar als het straks is afgelopen vast wel weer

RLS / [RLS 24 SC #80] Gezellige kletskoek deel 55
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 10:20:50 #91
388664 crew  Dotteke
pi_217216792
quote:

[..]
Dat is zeker geen goed nieuws? Gaan ze je operen?
Heel veel kracht en sterkte, weet zo goed waar je doorheen gaat

Ik heb het gered, hoop dat het bij jou ook goed komt *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 29-03-2025 10:53:37 ]
pi_217218122
quote:

[..]
Heel veel sterkte Jockari.
pi_217218211
quote:

[..]
Net als veel anderen hier word ik hier eventjes stil van.
Veel sterkte @Jockari ! Ga maandagochtend aan je denken.
Is het dag-opname voor een 1e behandeling of moet je langer opgenomen worden? Hoop dat we je komende week nog terugzien hier.
pi_217218381
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:55 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari.. O+
Je bent dan ook niet voor niets de favo Belg aka Belgen vertaler.
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kant :)
pi_217218409
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 13:04 schreef Jockari het volgende:

[..]
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kant :)
ik vond Pootje soms onverstaanbaar.. weet dat jij en andere Belgen het soms nog niet goed verstonden.
Mag hopen dat er volgend jaar beter op de verstaanbaarheid gelet wordt. :D
  zaterdag 29 maart 2025 @ 17:00:33 #96
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217220813
quote:

[..]
Hoop dat ze het goed kunnen behandelen, sterkte.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 17:30:53 #97
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217221066
@DGK_Tegengas
enig idee waarom je filmpjes na seconde of 30 een netwerkfout aangeven? ik wilde dat van KIki en Lenie terug kijken maar zowel 1 als 2 kreeg ik die melding krijg dan een witte waas erover heen en kan niet echt kijken meer

[ Bericht 17% gewijzigd door Joyce-43 op 30-03-2025 16:20:58 ]
pi_217223164
quote:

[..]
Veel sterkte!
pi_217225690
Goedemorgen
Ik ben altijd een beetje van slag bij overgang van tijd :@
  zondag 30 maart 2025 @ 12:54:56 #100
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217228765
quote:
Jullie zijn toppers !
Heel veel sterkte, ook al had je misschien een vermoeden het antwoord komt dan als een dreun binnen.
Weet wat je mee maakt.
  zondag 30 maart 2025 @ 13:12:51 #101
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217229016
Jeetje @Jockari, ik lees het nu pas. Wat een kutnieuws -O- Heel veel sterkte maandag en ook hier in gedachten bij je.

En we mogen elkaar dan wel niet persoonlijk kennen, toch ken ik je en delen we hier op Fok al jarenlang een band
  zondag 30 maart 2025 @ 14:01:01 #102
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217229697
Zie nu, het is ook te vinden op een plattegrond

zondag 30 maart 2025 @ 16:18:57 #103
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217232248
quote:

[..]
jeetje zeg!!! wat erg, heel veel sterkte wens ik je, en hopen dat het allemaal goed kan komen
  zondag 30 maart 2025 @ 16:19:35 #104
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217232260
quote:
Jullie zijn toppers !
en gewoon blijven doen he ook !! :*
pi_217240457
Goedemorgen :W
pi_217240505
Goede morgen vanuit het ziekenhuis.
Longfunctieproeven (blaastesten) en bronchoscopie al gehad.

maandag 31 maart 2025 @ 12:08:44 #107
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217240670
Een drukke agenda dus al gelijk! Beter dan oeverloos liggen wachten lijkt mij.
  maandag 31 maart 2025 @ 12:27:26 #108
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217240819
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:

[ afbeelding ]
Goedemorgen pittig he, allebei goed doorstaan?? :')
pi_217241062
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:27 schreef zodeju het volgende:

[..]
Goedemorgen pittig he, allebei goed doorstaan?? :')
Ja, eigenlijk wel. Die bronchoscopie is wel ne "vieze".
  maandag 31 maart 2025 @ 13:07:48 #110
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217241167
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:58 schreef Jockari het volgende:

[..]
:Y
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 13:31:51 #111
388664 crew  Dotteke
pi_217241438
quote:

[..]
Ja die is niet leuk hè. Heb hem ook gehad. Geen pretje.
  maandag 31 maart 2025 @ 13:51:37 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217241634
quote:

[..]
Ik heb er even op moeten Google-en bij gebrek aan ervaring. En heb besloten dat ook maar zo te houden :X
pi_217241685
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:51 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik heb er even op moeten Google-en bij gebrek aan ervaring. En heb besloten dat ook maar zo te houden :X
_O- _O- _O-
pi_217241744
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:

[ afbeelding ]
@Jockari ! *O*
Fijn je te lezen, ook al is het 'live' vanuit het ziekenhuis.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 14:49:46 #115
388664 crew  Dotteke
pi_217242095
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Krijg je vandaag ook alle uitslagen Jockari?
pi_217242195
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Krijg je vandaag ook alle uitslagen Jockari?
Nee, alhoewel arts wel op de PET-scan kan uitmaken dat het meer dan waarschijnlijk kwaadaardig is.
Bioptie via bronchoscopie van daarstraks was niet mogelijk doordat gezwel in linkerlong te diep zit. Mogelijk volgt nog een longpunctie.
Morgen waarschijnlijk nog een leverpunctie, en een MRI hersenen.
De graad (kleuring) van "kwaadaardigheid" zal over een 10-tal dagen bekend zijn.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 15:07:28 #117
388664 crew  Dotteke
pi_217242229
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Jockari het volgende:

[..]
Nee, alhoewel arts wel op de PET-scan kan uitmaken dat het meer dan waarschijnlijk kwaadaardig is.
Bioptie via bronchoscopie van daarstraks was niet mogelijk doordat gezwel in linkerlong te diep zit. Mogelijk volgt nog een longpunctie.
De graad (kleuring) van "kwaadaardigheid" zal over een 10-tal dagen bekend zijn.
O dat is nog extra balen, zijn ze zeker ook lekker aan het draaien geweest met die brocoscopie in je longen
10 dagen afwachten en in onzekerheid zitten niet niets.
Wel fijn dat de onderzoeken in ieder geval wel snel achter elkaar zijn.
Je was toch al in de petscan geweest? Hebben ze toen geen scan of MRI van de hersenen gemaakt?

,
SPOILER
pi_217242336
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
BIj mij lukte de bioptie via de bronschoscopie ook niet ze hebben toen de long geborsteld en gespoeld en dat onderzocht.
Hier deden ze alles op een dag en kreeg ook gelijk de uitslag.
Hebben daarstraks ook dat spoelen in de long gedaan, en hopen genoeg cellen te hebben om de testen te kunnen doen.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 15:28:32 #119
388664 crew  Dotteke
pi_217242355
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:25 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hebben daarstraks ook dat spoelen in de long gedaan, en hopen genoeg cellen te hebben om de testen te kunnen doen.
Ik hoop het voor je ^O^ *;
  maandag 31 maart 2025 @ 15:38:21 #120
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217242422
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja die is niet leuk hè. Heb hem ook gehad. Geen pretje.
Was totaal niet voorbereid, en moet nu zeggen dat deze me na twee jaar nog steeds is bijgebleven als geen pretje.
  maandag 31 maart 2025 @ 15:43:30 #121
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217242449
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Jockari het volgende:

[..]
Duimen....heb alle onderzoeken in de eerste dagen van die week gehad en vrijdag konden ze al zeggen hoe en wat ze gingen doen de om week erna te starten.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 15:43:53 #122
388664 crew  Dotteke
pi_217242454
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:

[..]
Was totaal niet voorbereid, en moet nu zeggen dat deze me na twee jaar nog steeds is bijgebleven als geen pretje.
O jij hebt hem ook al gehad. Nee zijn geen leuke onderzoeken. Ik had al eens een maagonderzoek gehad gaan ze ook met zo slang naar binnen dus wist enigszins wat ik kon verwachten.
  maandag 31 maart 2025 @ 17:16:36 #123
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217243265
Tis ff puzzelen maar als het dan eenmaal gelukt is om in de mobiele versie iemand op block te gooien ruimt dat wel lekker op! Scheelt een hoop infantiele opmerkingen langs te hoeven zien komen ^O^
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 18:26:30 #124
388664 crew  Dotteke
pi_217244039
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Ireth het volgende:
Tis ff puzzelen maar als het dan eenmaal gelukt is om in de mobiele versie iemand op block te gooien ruimt dat wel lekker op! Scheelt een hoop infantiele opmerkingen langs te hoeven zien komen ^O^
Beter. Ergeren heb je ook niets aan. Kunst is om het te negeren
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 06:43:29 #125
388664 crew  Dotteke
pi_217248143
Morguh, zo eens kijken hoeveel SL we vandaag gaan krijgen :P
  dinsdag 1 april 2025 @ 06:51:35 #126
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217248170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo eens kijken hoeveel SL we vandaag gaan krijgen :P
GM.
Het tellen van de momenten zonder SL is gemakkelijker.
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 06:52:40 #127
388664 crew  Dotteke
pi_217248174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 06:51 schreef spapaars het volgende:

[..]
GM.
Het tellen van de momenten zonder SL is gemakkelijker.
Hey Spapaars

Ja dat is waar, thnx vooor de tip :P
pi_217249101
Goedemorgen, BB loopt ten einde, ik heb het al vaker gezegd , ik vind dit geen fijne BB, geen goede casting van de bewoners en BB is niet consequent met de regels

Mocht er volgend jaar weer een BB komen hoop ik dat ze uit een andere kaartenbak grabbelen.

Ik wil ook Dotteke bedanken voor haar harde werk tijdens deze weken, echt respect!
  dinsdag 1 april 2025 @ 10:30:57 #129
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217249323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen, BB loopt ten einde, ik heb het al vaker gezegd , ik vind dit geen fijne BB, geen goede casting van de bewoners en BB is niet consequent met de regels

Mocht er volgend jaar weer een BB komen hoop ik dat ze uit een andere kaartenbak grabbelen.

Ik wil ook Dotteke bedanken voor haar harde werk tijdens deze weken, echt respect!
Het meest waardeloos waren die vreemde regels en het daaruit voortvloeiende beleid van BB om elke week een aantal bewoners een vrijstelling te geven.
Die sturing heeft het spel voor een groot deel beïnvloed.
Zonder al die bemoeienissen zouden niet alle huidige finalisten nog in het huis wonen.
  dinsdag 1 april 2025 @ 11:07:33 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217249586
Bij de tandarts in de stoel, mond open.

Haakje voelen hier, haakje voelen daar, ff drukken, dat voor zo'n 5 tot 10 minuten lang.

"Het tandvlees is wel wat geïrriteerd..."

Joh!! }:|
  dinsdag 1 april 2025 @ 11:25:22 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217249850
quote:

Helemaal mee eens, deze rommelige versie volggepropt met warrige niet te volgen gamefuck dingetjes, ook nog rottig in beeld gemonteerd mogen ze volgend jaar nog een keer proberen.. voor kijkcijfers 0,0 :{
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 13:54:59 #132
388664 crew  Dotteke
pi_217251196
quote:

Dank je wel :*
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 13:55:19 #133
388664 crew  Dotteke
pi_217251200
Vanmorgen nog wat gebeurd, ben net terug uit Apeldoorn
pi_217252246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:30 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het meest waardeloos waren die vreemde regels en het daaruit voortvloeiende beleid van BB om elke week een aantal bewoners een vrijstelling te geven.
Die sturing heeft het spel voor een groot deel beïnvloed.
Zonder al die bemoeienissen zouden niet alle huidige finalisten nog in het huis wonen.
Het is echt een het slechtste seizoen ever geweest en ben bang dat het volgende (als er nog een seizoen komt) niet beter zal zijn. Vrijstellingen zijn er de veel te veel geweest maar ook hebben de fans veel te veel te zeggen gehad. Ze hebben bijna niet zelf het spel kunnen spelen maar werd allemaal door de kijkers bepaald.. zo niet eerlijk geweest. Ook is BB veel te meegaand geweest..
pi_217252254
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Vanmorgen nog wat gebeurd, ben net terug uit Apeldoorn
Geen idee, ben allang gestopt met kijken..
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 15:38:31 #136
388664 crew  Dotteke
pi_217252317
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 15:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Geen idee, ben allang gestopt met kijken..
O , ja dat kan ook natuurlijk
pi_217254144
Nou dat is wel een flinke bummer, zomaar einde COS :{
Leh-kùr
pi_217254160
Oh 1 april hahah. Ik zal maar zeggen dat ik meespeelde _O-
Leh-kùr
pi_217254182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het is echt een het slechtste seizoen ever geweest en ben bang dat het volgende (als er nog een seizoen komt) niet beter zal zijn. Vrijstellingen zijn er de veel te veel geweest maar ook hebben de fans veel te veel te zeggen gehad. Ze hebben bijna niet zelf het spel kunnen spelen maar werd allemaal door de kijkers bepaald.. zo niet eerlijk geweest. Ook is BB veel te meegaand geweest..
Was vorig jaar ook al..... :W
pi_217254183
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:41 schreef Willewa het volgende:
Nou dat is wel een flinke bummer, zomaar einde COS :{
_O_ _O- _O- _O- ^p^
edit: ik trapte er ook in hoor :D
pi_217254211
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als het niet mag dan verwijder het maar @dotteke.
Ik zeg eerlijk dat ik er de schijt van krijg steeds gequote te worden door een van die personen als ik iets negatiefs plaats over Jordy
Dit is geen kritiek naar de moderatie, maar wel kritiek naar die groep mensen die het in de cos gewoon een stuk minder leuk maken
Het blijft tenslotte mijn kijk en mening over een bewoner,

[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 01-04-2025 18:53:25 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
pi_217254218
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O_ _O- _O- _O- ^p^
Ik denk dat @Dotteke dezelfde HAHAHAHA slaakte als BB vanmiddag.
Leh-kùr
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 18:49:36 #143
388664 crew  Dotteke
pi_217254234
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik denk dat @:Dotteke dezelfde HAHAHAHA slaakte als BB vanmiddag.
Ik had wel even lol :P Helaas heb ik de HAHAHAHAHA van BB niet gehoord vanmiddag
IK had het nog iets langer vast willen houden maar Schakel had het door en ging het in Feedback zetten
Dus dacht nu moet ik het weer opengooien anders zit straks iedereen in feedback
pi_217254267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had wel even lol :P Helaas heb ik de HAHAHAHAHA van BB niet gehoord vanmiddag
IK had het nog iets langer vast willen houden maar Schakel had het door en ging het in Feedback zetten
Dus dacht nu moet ik het weer opengooien anders zit straks iedereen in feedback
Leuke grap k trapte er ook in
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 18:53:55 #145
388664 crew  Dotteke
pi_217254272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als het niet mag dan verwijder het maar @:dotteke.
Ik zeg eerlijk dat ik er de schijt van krijg steeds gequote te worden door een van die personen als ik iets negatiefs plaats over Jordy
Dit is geen kritiek naar de moderatie, maar wel kritiek naar die groep mensen die het in de cos gewoon een stuk minder leuk maken
Het blijft tenslotte mijn kijk en mening over een bewoner,
Heb een stukje er uit verwijderd Cup, de rest mag blijven staan.
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 18:54:10 #146
388664 crew  Dotteke
pi_217254274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Leuke grap k trapte er ook in
_O- :@
  woensdag 2 april 2025 @ 13:27:53 #147
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217262490
hoor hem al
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 08:46:07 #148
388664 crew  Dotteke
pi_217271835
Goedemorgen, de laatste volle 24 uur van BB zijn ingegaan.
Nog een avond en nacht kunnen jullie genieten.
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 12:04:52 #149
388664 crew  Dotteke
pi_217273900
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:00 schreef Linnied het volgende:
Grr ik moet leren hoe ik hier foto's plaats..

Oh en ik moet leren dat dit niet de plek ervoor is... sorry :D
https://postimages.org/ upload hier je foto en pak deze hotlink voor fora link onder je foto en plaatst die hier
en dan op invoeren klikken en klaar
pi_217273922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, de laatste volle 24 uur van BB zijn ingegaan.
Nog een avond en nacht kunnen jullie genieten.
Nog twee liveshows *O*

En bijna eerste bosuiltje ;)
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 12:14:16 #151
388664 crew  Dotteke
pi_217273986
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:

[..]
Nog twee liveshows *O*

Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.
O leuk zijn de bosuiltjes alweer zo ver

Ik heb hier de laatste weken steeds een eekhoorntje in de tuin zitten, zo leuk
pi_217274523
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:

[..]
Nog twee liveshows *O*

Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Spannend! *O*

De beleefdelente-streams zijn aanrader voor wie moet afkicken van BB :)
Precies even entertaining: de vogels zitten/hangen de hele godganse dag, af en toe eten ze en heel soms gebeurt er iets geks :)
Maar in tegenstelling tot BB wordt het alleen maar leuker en interessanter naarmate de tijd vordert (van zodra de kuikens er zijn)!
pi_217274939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.
O leuk zijn de bosuiltjes alweer zo ver

Ik heb hier de laatste weken steeds een eekhoorntje in de tuin zitten, zo leuk
Had je keer filmpje van laten zien. Leuke beestjes :Y
pi_217275351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:26 schreef Jackiegekkie het volgende:

[..]
Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Spannend! *O*

De beleefdelente-streams zijn aanrader voor wie moet afkicken van BB :)
Precies even entertaining: de vogels zitten/hangen de hele godganse dag, af en toe eten ze en heel soms gebeurt er iets geks :)
Maar in tegenstelling tot BB wordt het alleen maar leuker en interessanter naarmate de tijd vordert (van zodra de kuikens er zijn)!
Jaa die bedoelde ik inderdaad. Vanaf nu gaat het echt beginnen oO<
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 08:23:26 #155
388664 crew  Dotteke
pi_217282086
Beste BB fans, BB 2025 zit er al weer bijna op.

Nog een laatste streamdag, nog één liveshow.
Wie o wie gaat winnen voor de fans een spannende race dit keer.

BB was anders dan andere jaren, voor vele een tegenvaller maar ook vele vonden het weer leuk.

Ik wil jullie danken voor het bijdragen aan een leuke BB tijd, de mooie streamverslagen, de leuke en soms bewijzende filmpjes.

Jammer dat er onderling zoveel strijd zit, dat is toch helemaal niet nodig
Hopelijk kan dat een volgende BB allemaal wat minder.

Namens @Gert en mij allemaal bedankt en tot een volgende BB

WIe nog gezellig wil nakletsen als BB gesloten is kan hier terecht
Frummelie in RLS / [RLS 24 SC #80] Gezellige kletskoek deel 55

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 04-04-2025 08:52:38 ]
pi_217282199
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Beste BB fans, BB 2025 zit er al weer bijna op.

Nog een laatste streamdag, nog één liveshow.
Wie o wie gaat winnen voor de fans een spannende race dit keer.

BB was anders dan andere jaren, voor vele een tegenvaller maar ook vele vonden het weer leuk.

Ik wil jullie danken voor het bijdragen aan een leuke BB tijd, de mooie streamverslagen, de leuke en soms bewijzende filmpjes.

Jammer dat er onderling zoveel strijd zit, dat is toch helemaal niet nodig
Hopelijk kan dat een volgende BB allemaal wat minder.

Namens @:Gert en mij allemaal bedankt en tot een volgende BB
Beste seizoen tot nu toe _O_

Jij en @Gert ook bedankt ^O^
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 08:40:39 #157
388664 crew  Dotteke
pi_217282229
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:36 schreef engine het volgende:

[..]
Beste seizoen tot nu toe _O_

Jij en @:gert ook bedankt ^O^
Ik moet zeggen dat ik de invulling van BB ook wel goed vond. Er was dit keer echt een strijd.
Wel jammer dat we niet veel konden zien van de spellen die gespeeld waren, zaten leuke spellen bij zo op tv te zien
pi_217282251
Ik lees hier al jaren mee, maar dit jaar voor het eerst meegepost. Bedankt voor de vermakelijke posts, en hopelijk tot volgend jaar!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 08:46:38 #159
388664 crew  Dotteke
pi_217282283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Linnied het volgende:
Ik lees hier al jaren mee, maar dit jaar voor het eerst meegepost. Bedankt voor de vermakelijke posts, en hopelijk tot volgend jaar!
Leuk dat je meegepost heb Linnied, hopelijk volgens jaar weer
pi_217282353
Goedemorgen....BB-ERTJES...🤗

Ooh ik zie iedereen bedanken en gedag zeggen, is het al zover dan?
Sorry, maar ik heb echt niks meer gevolgd... :@
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 09:05:32 #161
388664 crew  Dotteke
pi_217282435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....BB-ERTJES...🤗

Ooh ik zie iedereen bedanken en gedag zeggen, is het al zover dan?
Sorry, maar ik heb echt niks meer gevolgd... :@
Ik miste je al.
Ja vanavond is de live show en gaan we er achter komen wie BB 25 gaat winnen
pi_217282462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik miste je al.
Ja vanavond is de live show en gaan we er achter komen wie BB 25 gaat winnen
Agh...🤗

Ik vond er echt niks aan Dotje was echt zo niet mijn seizoen... ik dacht dat het tot halverwege april zou duren... ben blij dat jij een berichtje hebt neergezet anders had ik niks geweten van vanavond... wil toch wel zien wie er wint ddww haha
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 09:12:07 #163
388664 crew  Dotteke
pi_217282497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Agh...🤗

Ik vond er echt niks aan Dotje was echt zo niet mijn seizoen... ik dacht dat het tot halverwege april zou duren... ben blij dat jij een berichtje hebt neergezet anders had ik niks geweten van vanavond... wil toch wel zien wie er wint ddww haha
Door jou ben ik deze BB arm gebleven :P

_O-
pi_217282500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Door jou ben ik deze BB arm gebleven :P

_O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ja echt hé, ik ben blij dat ik er de laatste dag nog een zooitje van kan maken... :P
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 09:12:52 #165
388664 crew  Dotteke
pi_217282503
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:10 schreef Frummelie het volgende:

Yeahhh een tikkie is onderweg :P
pi_217282524
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Yeahhh een tikkie is onderweg :P
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij... :P
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 09:17:57 #167
388664 crew  Dotteke
pi_217282545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij... :P
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen eten :P
pi_217282563
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen eten :P
Het heeft zo moeten zijn dat jij een berichtje neer hebt gezet in ons oude topic... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_217282568
Maaruh ze gaan vanavond dus naar huis... hoe kom ik nou bij half april?
Gewoon omdat het kan!
pi_217282573
Ik heb de streams ook maar even aangezet... beter niet kunnen doen, krijg gelijk trek van dat geknaag.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_217282582
Jeetje dat Sharice er nog inzit, dat had ik never nooit verwacht...
Gewoon omdat het kan!
pi_217282592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Niemand niet :')
pi_217282605
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:26 schreef engine het volgende:

[..]
Niemand niet :')
Hejj Engine... :W
Neej dan had ik eerder Jolien verwacht...
Gewoon omdat het kan!
pi_217282622
Jeetje spannende dag voor die 3 *O* *O* *O*
Gewoon omdat het kan!
pi_217282625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:27 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejj Engine... :W
Neej dan had ik eerder Jolien verwacht...
Hai Frummelie :W

Ze heeft geluk gehad omdat anderen nog minder leuk waren. Knap gespeeld :D
pi_217282645
pi_217282662
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef engine het volgende:

[..]
Hai Frummelie :W

Ze heeft geluk gehad omdat anderen nog minder leuk waren. Knap gespeeld :D
Oké hi... ik heb het de laatste weken helemaal niet meer gevolgd... ja dan heeft ze zeker haar best gedaan.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_217282675
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef engine het volgende:
Eerste bosuiltje uit het ei! oO<

https://www.vogelbescherm(...)ijken/eischaalkuiken
Agh mooi hè.. O+
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 09:38:00 #179
388664 crew  Dotteke
pi_217282690
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef engine het volgende:
Eerste bosuiltje uit het ei! oO<

https://www.vogelbescherm(...)ijken/eischaalkuiken
A zo mooi. Dat ze de kleine geen pin. Doen hè met dat gedraai van moeders
pi_217282743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A zo mooi. Dat ze de kleine geen pin. Doen hè met dat gedraai van moeders
Ja dat gaat toch altijd goed :D
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:06:15 #181
388664 crew  Dotteke
pi_217282970
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maaruh ze gaan vanavond dus naar huis... hoe kom ik nou bij half april?
Geen idee :D
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:07:11 #182
388664 crew  Dotteke
pi_217282977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Die heeft het gered omdat fans van het kartel Jane en Axel er uit wilde spelen dus hebben de fans Sharice steeds gered
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:07:43 #183
388664 crew  Dotteke
pi_217282983
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:44 schreef engine het volgende:

[..]
Ja dat gaat toch altijd goed :D
Ja dat wel, maar ik vond haar net wel behoorlijk heftig bewegen
pi_217283004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die heeft het gered omdat fans van het kartel Jane en Axel er uit wilde spelen dus hebben de fans Sharice steeds gered
Oké mooi mazzel dan.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_217283013
Nou ze zien er in ieder geval lekker strak uit alle 3 voor vanavond.... hoelaat begint het feest?
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:12:29 #186
388664 crew  Dotteke
pi_217283016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:12 schreef Frummelie het volgende:
Nou ze zien er in ieder geval lekker strak uit alle 3 voor vanavond.... hoelaat begint het feest?
20.30 uur op rtl 5 en natuurlijk op de streams
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:18:43 #187
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217283053
Ik geloof dat dit het enige seizoen is die ik niet echt zal gaan missen na de finale...

Geldt overigens ook voor de sfeer in de COS. Die was af en toe net zo verrot als de sfeer in het huis _O-

Ik vind het dapper van Dotteke dat ze tot nu toe elk jaar weer de moderatie op zich neemt _O-
pi_217283104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
20.30 uur op rtl 5 en natuurlijk op de streams
Thnx Dotje... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_217283592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat dit het enige seizoen is die ik niet echt zal gaan missen na de finale...

Geldt overigens ook voor de sfeer in de COS. Die was af en toe net zo verrot als de sfeer in het huis _O-

Ik vind het dapper van Dotteke dat ze tot nu toe elk jaar weer de moderatie op zich neemt _O-
Helemaal mee eens, soms vroeg ik me af of het wel over Big brother ging, het leek af en toe alsof het over een crimineel ging als het over Jordy ging. wat een haat naar die jongen pffff
  vrijdag 4 april 2025 @ 11:24:17 #190
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217283650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:16 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, soms vroeg ik me af of het wel over Big brother ging, het leek af en toe alsof het over een crimineel ging als het over Jordy ging. wat een haat naar die jongen pffff
Ik heb soms zelfs het idee dat "fans" denken te mogen needelen in de winnaars-pot, zo fanatiek doorgedraaid zijn sommigen _O-
  vrijdag 4 april 2025 @ 11:36:09 #191
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217283740
Zo, ff 250 meter over de hashtag op X gescrold en de sfeer hier op Fok voelt ineens gemoedelijk en liefdevol _O-
pi_217284895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik de invulling van BB ook wel goed vond. Er was dit keer echt een strijd.
Wel jammer dat we niet veel konden zien van de spellen die gespeeld waren, zaten leuke spellen bij zo op tv te zien
Sommige dingen waren dit seizoen wel leuk maar wat strijd betreft ging dat meer tussen de fans en de kijkers. De bewoners zelf hebben veel minder kunnen strijden. Ik vond het eigenlijk best oneerlijk hoe het allemaal ging.

Jammer en daarom ben ik gestopt met kijken. Hoop dat dat volgend seizoen weer anders gaat want anders ga ik waarschijnlijk niet eens eraan beginnen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 14:13:43 #193
421867 greysbones
pi_217284903
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Linnied het volgende:
Je was een waardevolle toevoeging O+
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 14:14:47 #194
388664 crew  Dotteke
pi_217284910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Sommige dingen waren dit seizoen wel leuk maar wat strijd betreft ging dat meer tussen de fans en de kijkers. De bewoners zelf hebben veel minder kunnen strijden. Ik vond het eigenlijk best oneerlijk hoe het allemaal ging.

Jammer en daarom ben ik gestopt met kijken. Hoop dat dat volgend seizoen weer anders gaat want anders ga ik waarschijnlijk niet eens eraan beginnen.
O ze hebben wel gestreden hoor met de spellen.

Eerst maar afwachten of er nog een nieuwe seizoen komt.
Ik verwacht ieder jaar weer dat het het laatste jaar is _O-
  vrijdag 4 april 2025 @ 14:16:43 #195
421867 greysbones
pi_217284930
Hier ook even mijn plasje doen
Nog niet eerder heb ik een BB meegemaakt waarbij er zo verschrikkelijk op de man wordt gespeeld door kijkers/fans
De ene post is nog harder dan de ander en enkel en alleen om een eigen favoriet naar boven te stuwen.
En als zelfs oudbewoners hierin mee gaan doen, terwijl er elke keer wordt opgeroepen niet te haten dan vraag ik me werkelijk af of een BB nog wel haalbaar is.
Erg jammer
pi_217284936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen dat het klaar is.. zou er ook niet van opkijken ;)
pi_217284940
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je was een waardevolle toevoeging O+
O+ dankje
pi_217284987
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Nog niet eerder heb ik een BB meegemaakt waarbij er zo verschrikkelijk op de man wordt gespeeld door kijkers/fans
De ene post is nog harder dan de ander en enkel en alleen om een eigen favoriet naar boven te stuwen.
En als zelfs oudbewoners hierin mee gaan doen, terwijl er elke keer wordt opgeroepen niet te haten dan vraag ik me werkelijk af of een BB nog wel haalbaar is.
Erg jammer
Viel me op FB ook al op... kan echt niet wat sommigen mensen zeggen...
pi_217284997
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het was heel vaak strijden nadat het publiek mocht bepalen wie.. en dat vond ik vaak niet eerlijk. Het waren ook heel vaak dezelfde die iets werd gegund of een SM kregen en dingen mochten bepalen.

De bewoners hadden zelf heel weinig in te brengen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 14:23:05 #200
421867 greysbones
pi_217284999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Viel me op FB ook al op... kan echt niet wat sommigen mensen zeggen...
En dan is X nog vele malen erger
pi_217285009
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dan is X nog vele malen erger
Daar zit ik niet op

Vraag me af waarom mensen zich nog voor RLS opgeven. Ook bij de Bondgenoten... je loopt zo'n risico
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 14:25:49 #202
388664 crew  Dotteke
pi_217285023
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Erg jammer
Ja het was heel erg dit jaar, mensen voelen zich persoonlijk aangevallen als er iets over hun favoeriet gezegd wordt.
Dat constant verdedigen van een bewoner als een user er iets over zegt.

AL die haat en dan ook de haat van users onderling ik snap dat niet.
We kijken om het leuk te hebben en als je niet leuk vind kijk je niet
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 14:26:14 #203
388664 crew  Dotteke
pi_217285026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen dat het klaar is.. zou er ook niet van opkijken ;)
Ik ook niet. Het lijkt mij echt een koppijn dossier voor de makers
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 14:26:48 #204
388664 crew  Dotteke
pi_217285032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het was heel vaak strijden nadat het publiek mocht bepalen wie.. en dat vond ik vaak niet eerlijk. Het waren ook heel vaak dezelfde die iets werd gegund of een SM kregen en dingen mochten bepalen.

De bewoners hadden zelf heel weinig in te brengen.
Dat klopt dat vond ik ook niet eerlijk, vooral omdat er wat zijn dit tig email adressen hebben en kunnen stemmen
pi_217285078
Ze kan toch best prima zingen trouwens
pi_217285130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat klopt dat vond ik ook niet eerlijk, vooral omdat er wat zijn dit tig email adressen hebben en kunnen stemmen
Dat bedoel ik ook en daarom heb ik ook nog nooit gestemd voor welk programma dan ook en zal het ook nooit gaan doen.
Het hele concept klopt ook niet want waarom moet er perse een Belg en een Nederlander in de finale staan? Slaat ook echt nergens op en is ook niet eerlijk. Alleen daar kun je al aan zien dat het niet klopt met stemmen op je favoriet.
pi_217285156
Dit gedoe maakt wel dat ik vrij snel klaar was met BB
Eerst hadden ze niks en verveelden iedereen zich (ging ik liever zelf bezig) en ondertussen het afbranden en het gezeur dat je kreeg als je een andere mening had.

Maar goed :) teken dat het goed met mij gaat. Dat ik liever zelf leef dan dat ;)
  vrijdag 4 april 2025 @ 15:06:47 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217285394
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar zit ik niet op

Vraag me af waarom mensen zich nog voor RLS opgeven. Ook bij de Bondgenoten... je loopt zo'n risico
Dat valt echt wel mee. Die online haat is na het programma echt wel binnen een paar weken over. Als je al die shit daarna niet wil hou jezelf dan uit de picture. Vorig jaar was het ook best heftig seizoen en dat was na het programna oom snel over.

Seizoen begon lastig ik vond die honger in het begin echt niet nodig. Al met al is het wel goed en scherp gespeeld.
pi_217285636
Ligt het aan mij, of hebben de livestreams (videoland) problemen?
pi_217285672
Op m'n mobiel werkt het wel .. nou ja.. n/m
  vrijdag 4 april 2025 @ 15:54:24 #211
421867 greysbones
pi_217285816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ligt het aan mij, of hebben de livestreams (videoland) problemen?
De camera’s hebben Motion detection :P
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:11:00 #212
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217289050
Ik ga ff een Jordy-tje doen voor ik er straks te dronken voor ben bij de afterparty!

Bedankt @Dotteke en @Gert voor jullie eeuwige geduld! _O_

Bedankt: @greysbones, @Kissingbird, @Joyce-43, @Gerrie_55, @Willewa, en nog veel meer. O+

De speciale "newbee-troffee" wil ik graag uitreiken aan @maxelu! Volgend jaar wil ik je weer zien!! ^O^ :Y

TOPspel! TOPseizoen! O+
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:11:57 #213
388664 crew  Dotteke
pi_217289063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff een Jordy-tje doen voor ik er straks te dronken voor ben bij de afterparty!

Bedankt @:Dotteke en @:Gert voor jullie eeuwige geduld! _O_

Bedankt: @:greysbones, @:Kissingbird, @:Joyce-43, @:Gerrie_55, @:Willewa, en nog veel meer. O+

De speciale "newbee-troffee" wil ik graag uitreiken aan @:Maxelu! Volgend jaar wil ik je weer zien!! ^O^ :Y

TOPspel! TOPseizoen! O+
Ik mis de champie

Dank je wel Ireth en tot een volgend seizoen :W
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:11:58 #214
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217289064
quote:

Bedankt: @:greysbones, @:Kissingbird, @:Joyce-43, @:Gerrie_55, @:Willewa, en nog veel meer. O+

De speciale "newbee-troffee" wil ik graag uitreiken aan @:Maxelu! Volgend jaar wil ik je weer zien!! ^O^ :Y

TOPspel! TOPseizoen! O+
Jij ook bedankt :* :*
pi_217289072
quote:

TOPspel! TOPseizoen! O+
Was weer gezellig lieve Ireth O+ :*
pi_217289132
Ja, ik ga jullie ook wel missen allemaal .. tot hopelijk volgend jaar.
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:19:06 #217
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217289228
Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de gezelligheid _O- _O-

@greysbones, @Kissingbird, @Gerrie_55, @Koos1955 Jullie ook bedankt voor het extra schepje erboven op *O* *O* *O*

@Dotteke ondanks dat ik wel eens op me kop kreeg hahaha bedankt voor het netjes verlopen van het forum *O* *O* _O_ _O_

Tot volgend jaar :W :W :* :*
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:19:49 #218
388664 crew  Dotteke
pi_217289245
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de gezelligheid _O- _O-

@:greysbones, @:Kissingbird, @:Gerrie_55, @:koos1955 Jullie ook bedankt voor het extra schepje erboven op *O* *O* *O*

@:Dotteke ondanks dat ik wel eens op me kop kreeg hahaha bedankt voor het netjes verlopen van het forum *O* *O* _O_ _O_

Tot volgend jaar :W :W :* :*
Geen dank, volgend jaar beter :P

:W
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:19:52 #219
421867 greysbones
pi_217289246
bedankt mijn allerliefste vaste cossers
@LionHeart jij bent mister BB
@Kodiak100 zonder omroeper waren we nergens
@odie22 jouw mooie posts O+
@Jockari ( ik wens je heel veel sterkte en vechtlust)
@Puzzie (er kan er maar 1 de meeste posts posten
@Ireth zonder jouw humor geen COS
@Kissingbird (ehhh ja nou ja )
@Gerrie_55
@Joyce-43
@KinKiJan (ook al zaten wel elkaar in de haren je bent een mooi persoon)
@engine zonder jou geen COS
@kater1
@Silves ( I missed you so much!!)
@silverz
@Luna68
@Hoempah
@humpty
@Aardbeienmoes
@Schakeltopia
Nieuwkomers
@maxelu
@Linnied
toppers allemaal stuk voor stuk

en iedereen die ik vergeet :@ O+ O+ O+ O+
@Fritsie1960 natuurlijk :@ O+ O+ O+ O+

[ Bericht 2% gewijzigd door greysbones op 04-04-2025 22:07:12 ]
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:21:34 #220
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217289278
foutje
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:26:04 #221
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217289361
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart jij bent mister BB
@:Kodiak100 zonder omroeper waren we nergens
@:Odie22 jouw mooie posts O+
@:Jockari ( ik wens je heel veel sterkte en vechtlust)
@:Puzzie (er kan er maar 1 de meeste posts posten
@:Ireth zonder jouw humor geen COS
@:Kissingbird (ehhh ja nou ja )
@:Gerrie_55
@:Joyce-43
@:Kinkijan (ook al zaten wel elkaar in de haren je bent een mooi persoon)
@:Engine zonder jou geen COS
@:Kater1
@:Silves ( I missed you so much!!)
@:Silverz
@:Luna68
@:Hoempah
@:Humpty
Nieuwkomers
@:Maxelu
@:Linnied

Fritsie natuurlijk :@ O+ O+ O+ O+
Ik bedoel natuurlijk ook die mensen die @greysbones wel wist te benoemen en die ik weer eens vergeten was :@
pi_217289371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik bedoel natuurlijk ook die mensen die @:Greysbones wel wist te benoemen en die ik weer eens vergeten was :@
_O_ _O- _O-
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:27:35 #223
388664 crew  Dotteke
pi_217289387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O_ _O- _O-
Wat ga je nu doen morgen :D
pi_217289404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bosuiltjes kijken ;)

pi_217289405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jenken de hele dag jenken _O-
neeej afkicken :D
moet er wel altijd even aan wennen dat ik niet 24/7 de bewoners en cos zie :D

en jij? genieten van de rust :D
pi_217289412
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef engine het volgende:

[..]
Bosuiltjes kijken ;)

[ afbeelding ]
Ohhh die zijn echt super schattig
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:29:36 #227
388664 crew  Dotteke
pi_217289417
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef engine het volgende:

[..]
Bosuiltjes kijken ;)

[ afbeelding ]
aaa er zijn er nu twee uit
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:30:16 #228
388664 crew  Dotteke
pi_217289433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Ik zal het rustig hebben, was best een klus hier.

Maar ik ben al een paar dagen hondsmoe, dus ik ga lekker niets doen een paar dagen.
pi_217289476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zal het rustig hebben, was best een klus hier.

Maar ik ben al een paar dagen hondsmoe, dus ik ga lekker niets doen een paar dagen.
Oei dan is het wel fijn dat het stopt nu.
niet ziek worden Dot!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:33:23 #230
388664 crew  Dotteke
pi_217289491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Oei dan is het wel fijn dat het stopt nu.
niet ziek worden Dot!
Nee ben gewoon te druk geweest de laatste tijd, ook met mijn vrijwilligerswerk

Maar goed vanaf morgen heb ik weer veel tijd over :D
pi_217289522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee ben gewoon te druk geweest de laatste tijd, ook met mijn vrijwilligerswerk

Maar goed vanaf morgen heb ik weer veel tijd over :D
ah oke door drukte zo moe.
Ja vanaf morgen weer rust, veel rust :D
  vrijdag 4 april 2025 @ 21:37:12 #232
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217289553
quote:
@:Lionheart jij bent mister BB
@:Kodiak100 zonder omroeper waren we nergens
@:Jockari ( ik wens je heel veel sterkte en vechtlust)
@:Puzzie (er kan er maar 1 de meeste posts posten
@:Ireth zonder jouw humor geen COS
@:Kissingbird (ehhh ja nou ja )
@:Gerrie_55
@:Joyce-43
@:Kinkijan (ook al zaten wel elkaar in de haren je bent een mooi persoon)
@:Engine zonder jou geen COS
@:Kater1
@:Silves ( I missed you so much!!)
@:Silverz
@:Luna68
@:Hoempah
@:Humpty
Nieuwkomers
@:Maxelu
@:Linnied

@:Fritsie1960 natuurlijk :@ O+ O+ O+ O+
:D oO<
Alleen dit jaar , de vorige jaren stond jij op 1 |:) :B
Lief O+
Wilde gisteren wel ff het vertrek van Jolien meemaken
Maar ik heb me dit seizoen verwonderd en geërgerd over het concept en de partijdigheid van BB en was vorige week al afgehaakt .
Iedereen bedankt voor de humor, discussies en ergernissen over de bewoners...........en elkaar :T
Misschien tot ooit :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:37:37 #233
388664 crew  Dotteke
pi_217289563
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
ah oke door drukte zo moe.
Ja vanaf morgen weer rust, veel rust :D
Ja dan maar weer gaan bolken _O-
pi_217289636
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
:D oO<
Alleen dit jaar , de vorige jaren stond jij op 1 |:) :B
Lief O+
Wilde gisteren wel ff het vertrek van Jolien meemaken
Maar ik heb me dit seizoen verwonderd en geërgerd over het concept en de partijdigheid van BB en was vorige week al afgehaakt .
Iedereen bedankt voor de humor, discussies en ergernissen over de bewoners...........en elkaar :T
Misschien tot ooit :*
Gewoon volgend jaar weer proberen .. in ieder geval om de lol in de CoS.
pi_217289672
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dan maar weer gaan bolken _O-
_O- precies dat kan altijd :D _O- _O-
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:45:28 #236
388664 crew  Dotteke
pi_217289729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O- precies dat kan altijd :D _O- _O-
Eens kijken of we die @JustinK van zijn troon kunnen stoten :D
pi_217289740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Eens kijken of we die @:JustinK van zijn troon kunnen stoten :D
pfoe nee 1x nooit meer :D
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:48:20 #238
388664 crew  Dotteke
pi_217289785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
pfoe nee 1x nooit meer :D
_O-
pi_217289826
Lieve BB-ERTJES was gezellie!

Dit seizoen vooral voor mij in de klephoek... ben eigenijk weinig in de COS geweest, hopelijk volgend jaar meer!

Dotje bedankt weer voor alle goeie zorgen en gezelligheid hier en in de COS.. ^O^

Was toppie lekker slap ouwenelen s'ochtends vroeg onder het genot van een bakkie of een theetje.. c_/

Thnx en tot volgend jaar allemaal.. :*
Gewoon omdat het kan!
pi_217289903
Jeahhh Jordy... *O* *O* *O* *O*
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:54:35 #241
388664 crew  Dotteke
pi_217289925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Frummelie het volgende:

Dit seizoen vooral voor mij in de klephoek... ben eigenijk weinig in de COS geweest, hopelijk volgend jaar meer!

Dotje bedankt weer voor alle goeie zorgen en gezelligheid hier en in de COS.. ^O^

Was toppie lekker slap ouwenelen s'ochtends vroeg onder het genot van een bakkie of een theetje.. c_/

Thnx Frummie, ik ga je vast in de SC van RLS zien toch?
pi_217289956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Thnx Frummie, ik ga je vast in de SC van RLS zien toch?
Uiteraard, gezellie.... komt goed zet de thee maar vast klaar... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_217289975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Frummelie het volgende:

Frummel!! O+ :*
pi_217290050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Frummel!! O+ :*
Hejj Kissyyyy... O+ :*
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 4 april 2025 @ 22:04:06 #245
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217290089
Zo, vond toch een mooi gezicht de twee jongens op het podium.
Al met al best een mooie show van gemaakt.
Iedereen bedankt en veel geluk en sterkte gewenst en tot wederhoren. :* :W
  vrijdag 4 april 2025 @ 22:06:02 #246
421867 greysbones
pi_217290110
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
Zo, vond toch een mooi gezicht de twee jongens op het podium.
Al met al best een mooie show van gemaakt.
Iedereen bedankt en veel geluk en sterkte gewenst en tot wederhoren. :* :W
Zode
tot volgend jaar :*
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 april 2025 @ 22:13:24 #247
80791 crew  Paul
pi_217290195
Salar is live uit de studio https://www.tiktok.com/@salarrb
Kitty uit dr woonkamer https://www.instagram.com/kitmager/live/
  vrijdag 4 april 2025 @ 22:16:32 #248
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217290228
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zode
tot volgend jaar :*
:* ^O^
pi_217290290
quote:

jij ook weer bedankt toppertje, leuk dat je dit jaar toch weer mee coste :*
Jolientje
pi_217290411
Best gek eigenlijk, wordt wel weer afkicken.
Hoe zo'n programma 3 maanden lang onderdeel wordt van je dagelijks leven.
pi_217290572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Bleiten heet dat. Hebben we geleerd van de Belgen dit seizoen :)
pi_217290601
Ga jullie allemaal missen. Hopelijk tot volgend jaar BBcosserjes!
pi_217290637
Zo vervelend dat er dus een afterparty is en we er niets van zien....Is gewoon floep uit en over. (zwart gat is nu even GROOT en ZWART) .
pi_217290724
Alles werd anders werd ons beloofd. En wat verheugde we ons erop. Wisten wij veel dat het over de besparing van knaken ging _O- Geen live show. Vertrek in een taxi. sommige 2 maanden zonder eigen kledingkast, omdat er te weinig beschikbaar waren, Een papagaai die was aangeschaft uit bb ergens in zuid america maar helaas waardeloze instructies kreeg en daardoor zinloos werd. Vond het eigenlijk een flop seizoen. maar toch hoop ik op een nieuw seizoen. Zelfs als Peter nog steeds waardeloze opmerkingen zou uitkramen. Geniet van BB, maar vooral door de reacties daarop op Fok Cos. Dus hopelijk tot volgend jaar cossertjes. En laten we voor de fokketjes die volgend jaar niet van de partij zijn maar gaan sparen voor een vliegtuigje. Ga jullie missen!
pi_217290732

[ Bericht 100% gewijzigd door Adat231 op 04-04-2025 23:42:04 ]
pi_217290744
Ook ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd in de COS. ^O^ Ik vond dit BB seizoen persoonlijk een wat minder leuk seizoen dan voorgaande jaren. Het voelde wat low budget aan zo zonder echte live shows enzo. Daarnaast weer super veel onnodige SL's gehad, steeds minder mogen zien, etc. Maar de COS maakte het zoals altijd allemaal een stuk leuker ondanks het er soms ook wel eens lelijk aan toe kon gaan hier. :P

Special thanks @Dotteke voor het wederom in goede banen leiden van het BB forum. ^O^

Tot volgend jaar. :W
pi_217290772
Ik was al wat weken afgehaakt met streams en dus ook met de cos. Keek wel tv elke avond, en had er ook wel plezier mee. Streams vond ik wat saai worden. Maar al met al ga ik het wel weer missen.
Zag dat Het Blok 10 weken gaat duren dus dat ga ik zeker volgen Geen streams helaas :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217290781
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 23:40 schreef Adat231 het volgende:
Alles werd anders werd ons beloofd. En wat verheugde we ons erop. Wisten wij veel dat het over de besparing van knaken ging _O- Geen live show. Vertrek in een taxi. sommige 2 maanden zonder eigen kledingkast, omdat er te weinig beschikbaar waren, Een papagaai die was aangeschaft uit bb ergens in zuid america maar helaas waardeloze instructies kreeg en daardoor zinloos werd. Vond het eigenlijk een flop seizoen. maar toch hoop ik op een nieuw seizoen. Zelfs als Peter nog steeds waardeloze opmerkingen zou uitkramen. Geniet van BB, maar vooral door de reacties daarop op Fok Cos. Dus hopelijk tot volgend jaar cossertjes. En laten we voor de fokketjes die volgend jaar niet van de partij zijn maar gaan sparen voor een vliegtuigje. Ga jullie missen!
Dit programma en streams zijn ook niet te doen zonder FOK!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 5 april 2025 @ 00:03:26 #259
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217290837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Ik was al wat weken afgehaakt met streams en dus ook met de cos. Keek wel tv elke avond, en had er ook wel plezier mee. Streams vond ik wat saai worden. Maar al met al ga ik het wel weer missen.
Zag dat Het Blok 10 weken gaat duren dus dat ga ik zeker volgen Geen streams helaas :P
Het blok! _O_
pi_217290849
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 00:03 schreef Ireth het volgende:

[..]
Het blok! _O_
10 weken he !!! *O*
pi_217290876
  zaterdag 5 april 2025 @ 00:26:35 #262
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217290916
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2025 00:05 schreef Soury het volgende:

[..]
10 weken he !!! *O*
10 weken Dennis van der geest O+
pi_217290929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 00:26 schreef Ireth het volgende:

[..]
10 weken Dennis van der geest O+
Ja dat vind ik wel een minpuntje. Humorloze gast, maar dat komt vast wel goed met een zure jurie >:)
  zondag 6 april 2025 @ 23:45:59 #264
501914 Flory-
met streepje!
pi_217308870
Gelukkig is er weer wielrennen :D

Vandaag genoten van een prachtige Ronde van Vlaanderen O+

Misschien nu maar BZV volgen 's avonds :@
  woensdag 9 april 2025 @ 10:10:04 #265
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217324715
Misschien dat ik volgend jaar weer een poging waag. Maar ik merk dat ik het alleen kan volgen als ik veel tijd heb. Want anders kan ik sommige gesprekken niet in de context plaatsen. Soms krijg ik hierdoor een verkeerd of ander beeld van mensen. Ik voel me dan een afleveringkijker :@

Voor mij werkte de streams wel in de tijden van Corona en omdat ik in het begin van het jaar dus 3 weken verlof had.

Maar, als ik dit zo lees. Zie ik dus dat er veel gezeik geweest is, dat heb ik niet gemist. :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 9 april 2025 @ 10:25:49 #266
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217324788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar zit ik niet op

Er zijn nog steeds mensen die zich wel opgeven voor diverse programma's maar niet per sé op Sociale Media meelezen. :X
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_217325423
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Er zijn nog steeds mensen die zich wel opgeven voor diverse programma's maar niet per sé op Sociale Media meelezen. :X
Dat blijkt wel ja _O-
maar je gaat toch eerst even goed op onderzoek uit hoe zoiets ontvangen wordt... kan me ook niet voorstellen dat dit goed op een CV staat
  woensdag 9 april 2025 @ 12:43:21 #268
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217325596
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat blijkt wel ja _O-
maar je gaat toch eerst even goed op onderzoek uit hoe zoiets ontvangen wordt... kan me ook niet voorstellen dat dit goed op een CV staat
eens
pi_217330587
Hallo,

Alles OK hier, nog steeds druk ivm situatie oom. Heb net wat reacties geplaatst in WGR in het topic dwang bewind.

BB niet gevolgd dit seizoen heel af en toe TV uitzending en COS, maar zover ik het heb gezien vond ik het dit jaar helemaal niks. BB dit seizoen bedoel ik, de Cos is (meestal) wel leuk

Take Care allemaal.
Ice.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iceage op 10-04-2025 00:56:46 ]
  Moderator donderdag 10 april 2025 @ 17:30:50 #270
388664 crew  Dotteke
pi_217334837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 00:33 schreef Iceage het volgende:
Hallo,

Alles OK hier, nog steeds druk ivm situatie oom. Heb net wat reacties geplaatst in WGR in het topic dwang bewind.

BB niet gevolgd dit seizoen heel af en toe TV uitzending en COS, maar zover ik het heb gezien vond ik het dit jaar helemaal niks. BB dit seizoen bedoel ik, de Cos is (meestal) wel leuk

Take Care allemaal.
Ice.
Hey Ice lang niet gezien.
Ik moet zeggen ik vond het wel leuk, anders dan anders
Vaak wel saai, en veel SL

Wat een langdurige geschiedenis met je oom zeg.
Hoop voor jou dat alles vlotjes verloopt vanaf nu.
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 14:33:51 #271
388664 crew  Dotteke
pi_217341871
Voor wie nog nieuws heeft of na wil praten kan hier verder als het forum dicht is

RLS / [RLS 24 SC #81] Gezellige kletshoek deel 56
pi_217342438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Ice lang niet gezien.
Ik moet zeggen ik vond het wel leuk, anders dan anders
Vaak wel saai, en veel SL

Wat een langdurige geschiedenis met je oom zeg.
Hoop voor jou dat alles vlotjes verloopt vanaf nu.
Dankje, (ook voor je like in wgr)

Meeste is rond echter er moet nog wel eea gebeuren . Oa auto verkopen (eerst schoonmaken want er zit veel schimmel in)

De woning moet nog leeg en enigzins netjes gemaakt worden en de tuin ook.

Het blijft heel tijdrovend, mede omdat het 150 km rijden is. 300 retour.
Ik ga 1x per week naar hem toe.

Budget energie stond me onbeschoft te woord kreeg de indruk dat ik een call centrum in Suriname ofzo aan de lijn had. Ik wilde alleen maar weten wanneer de jaarafrekening van zijn woning komt. Wilden ze niet vertellen en ik kreeg een grote bek.

Ik heb het dus overgezet eergister naar Essent. Bij Budget betaalde hij 244 per maand wilden ze ook niet verlagen. Nu bij Essent 7,25 per maand. (Contract gister al binnen)

Verder heb ik bezwaar aangetekend tegen de WOZ waarde die is minimaal anderhalve ton te hoog en gebaseerd op totaal onvergelijkbare recente net verbouwde en verkochte veel grotere woningen met tuin en garage.

Dus ja ben nog wel even bezig.

Take Care.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 11-04-2025 16:34:44 ]
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 18:55:19 #273
388664 crew  Dotteke
pi_217343802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 16:02 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dankje, (ook voor je like in wgr)

Meeste is rond echter er moet nog wel eea gebeuren . Oa auto verkopen (eerst schoonmaken want er zit veel schimmel in)

De woning moet nog leeg en enigzins netjes gemaakt worden en de tuin ook.

Het blijft heel tijdrovend, mede omdat het 150 km rijden is. 300 retour.
Ik ga 1x per week naar hem toe.

Budget energie stond me onbeschoft te woord kreeg de indruk dat ik een call centrum in Suriname ofzo aan de lijn had. Ik wilde alleen maar weten wanneer de jaarafrekening van zijn woning komt. Wilden ze niet vertellen en ik kreeg een grote bek.

Ik heb het dus overgezet eergister naar Essent. Bij Budget betaalde hij 244 per maand wilden ze ook niet verlagen. Nu bij Essent 7,25 per maand. (Contract gister al binnen)

Verder heb ik bezwaar aangetekend tegen de WOZ waarde die is minimaal anderhalve ton te hoog en gebaseerd op totaal onvergelijkbare recente net verbouwde en verkochte veel grotere woningen met tuin en garage.

Dus ja ben nog wel even bezig.

Take Care.
Het is een hele opgave Ice. Inplaats dat mensen/bedrijven begripvol zijn. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is.
Kan je hem niet dichter bij jouw huis krijgen?

Ik hoop dat je nu snel alles vlot afgerond krijgt
:*
pi_217344368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is een hele opgave Ice. Inplaats dat mensen/bedrijven begripvol zijn. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is.
Kan je hem niet dichter bij jouw huis krijgen?

Ik hoop dat je nu snel alles vlot afgerond krijgt
:*
Dichterbij halen is zeer onverstandig. Hij zit daar prima Wij hebben het appartement mooi licht en goed ingericht . (Ik met kameraad). Hij woont zijn hele leven al in Zwolle. Hij heeft goed mooi uitzicht op een bosdeel van het Engelse werk Park met in de bomen een reiger kolonie. Hij kent nu alle personeel en de buren daar en de procedures die er zijn. Ze houden hem goed in de gaten.

En ik ben geboren en getogen (tot mn 17e) in Zwolle en heb daar nog vrienden.
En ach zo ver is het nou ook niet. Ik rij graag. Vanaf waar ik woon tot aan Hoogeveen /Meppel is het vrijwel altijd rustig op de weg buiten de spits, Das wel lekker, Ik stop soms even in Dwingelo of bij Westerbork en maak wandelingetje.

Fijne avond

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 11-04-2025 20:31:37 ]
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 20:28:18 #275
388664 crew  Dotteke
pi_217344421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 20:22 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dichterbij halen is zeer onverstandig. Hij zit daar prima Wij hebben het appartement mooi licht en goed ingericht . (Ik met kameraad). Hij woont zijn hele leven al in Zwolle. Hij heeft goed mooi uitzicht op een bosdeel van het Engelse werk Park met in de bomen een reiger kolonie. Hij kent nu alle personeel en de buren daar en de procedures die er zijn. Ze houden hem goed in de gaten.

En ik ben geboren en getogen (tot mn 17e) in Zwolle en heb daar nog vrienden.
En ach zo ver is het nou ook niet. Ik rij graag.

Fijne avond
Lief hoor hoe je voor hem zorgt en dingen regelt.

Jij ook een fijne avond.
pi_217347731
Het is alweer een week geleden dat BB een eind kreeg met Jordy als winnaar

Ik mis het niet echt, ik was er ook niet zo mee bezig als vorig jaar

Vandaag maar genieten van het lekkere weer
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 15:35:10 #277
388664 crew  Dotteke
pi_217349427
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 11:39 schreef Cupfighter het volgende:

Ik mis het eigenlijk nooit, er is altijd wel weer wat anders te doen.
Ja volgens de berichten komen er weer buien aan, dus geniet nog maar lekker
  zaterdag 12 april 2025 @ 19:32:37 #278
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217351463
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 11:39 schreef Cupfighter het volgende:

Mis het programma als zodanig niet.
Maar de discussies hier wel.
Om de boel weer op gang te brengen.
De grootste gladde prater (gladjakker) heeft gewonnen.
Het 24/7 tactische denken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Spontaniteit is verslagen.
pi_217351502
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:

[..]
Mis het programma als zodanig niet.
Maar de discussies hier wel.
Om de boel weer op gang te brengen.
De grootste gladde prater (gladjakker) heeft gewonnen.
Het 24/7 tactische denken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Spontaniteit is verslagen.
Ja ik mis de discussie ook wel, in dit geval is er weinig te discussiëren want ik ben het met je eens, eigenlijk verdiende deze BB geen winnaar vind ik
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:28:24 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217352032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik mis de discussie ook wel, in dit geval is er weinig te discussiëren want ik ben het met je eens, eigenlijk verdiende deze BB geen winnaar vind ik
Vooral de idiote aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.
pi_217352046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Vooral de belachelijke aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.
Die gamechangers hoop ik volgend jaar niet meer terug te zien
pi_217352060
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Vooral de idiote aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.
ik heb sinds deze bb een rothekel gekregen aan het woord "kartel"
en het goedpraten van al die stomme acties, het eten stelen en het kartel voortrekken enz.
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:33:43 #283
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217352089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:30 schreef Verida het volgende:

[..]
ik heb sinds deze bb een rothekel gekregen aan het woord "kartel"
en het goedpraten van al die stomme acties, het eten stelen en het kartel voortrekken enz.
BB wilde wat beweging.
Daardoor werd het te veel beïnvloed door vreemde, oncontroleerbare regels.
pi_217352916
Er is geen echte napraat he?
Ik lees net dat Jane en Axel een stel zijn. Goh, wie had dat nou verwacht?
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 05:45:15 #285
388664 crew  Dotteke
pi_217353775
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef Ynti het volgende:
Er is geen echte napraat he?
Ik lees net dat Jane en Axel een stel zijn. Goh, wie had dat nou verwacht?
Nee deze ronde niet echt, was andere rondes wel anders
Dat staat op zo rare site, die geloof ik nooit. Daar staat vaak zoveel onzin
pi_217354385
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 05:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee deze ronde niet echt, was andere rondes wel anders
Dat staat op zo rare site, die geloof ik nooit. Daar staat vaak zoveel onzin
Ik heb even rond gespeurd, maar kon het inderdaad nergens anders vinden. Dan zal het vast niet waar zijn.
En toch had het me niets verbaasd 😁

Matti was Jordy in Kampen op bezoek.
Niels was op het strand met David en Pootje, en later was Sharice er nog bij.
Je ziet al een beetje wie met wie het meest contact zal houden.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 09:12:38 #287
388664 crew  Dotteke
pi_217354396
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:09 schreef Ynti het volgende:

[..]
Ik heb even rond gespeurd, maar kon het inderdaad nergens anders vinden. Dan zal het vast niet waar zijn.
En toch had het me niets verbaasd 😁

Matti was Jordy in Kampen op bezoek.
Niels was op het strand met David en Pootje, en later was Sharice er nog bij.
Je ziet al een beetje wie met wie het meest contact zal houden.
Ik ben altijd verbaasd dat ze niet zonder elkaar kunnen.
pi_217354639
Ja?
Ik denk dat er wel echte kliks ontstaan tussen mensen.
Het is wel een intens gebeuren in dat huis. Ze staan ermee op en ze gaan ermee naar bed.
Ik snap wel dat ze elkaar (willen) blijven zien.

Ik vind het wel leuk om te zien, zo kun je langzaam afkicken.
Ik ben bewoners die ik leuk vindt ook gaan volgen.

En ik ben met het eerste vernieuwde seizoen van BB begonnen 🙈
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 12:03:43 #289
388664 crew  Dotteke
pi_217355478
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:59 schreef Ynti het volgende:
Ja?
Ik denk dat er wel echte kliks ontstaan tussen mensen.
Het is wel een intens gebeuren in dat huis. Ze staan ermee op en ze gaan ermee naar bed.
Ik snap wel dat ze elkaar (willen) blijven zien.

Ik vind het wel leuk om te zien, zo kun je langzaam afkicken.
Ik ben bewoners die ik leuk vindt ook gaan volgen.

En ik ben met het eerste vernieuwde seizoen van BB begonnen 🙈
Met mensen die je thuis achterlaat heb je ook een intens gebeuren, bv je vrouw is zwanger, of je hebt al kinderen.
Maar die laat je dan wel achter 3 maanden lang

Ik kan mij er nooit iets bij voorstellen
pi_217356361
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Met mensen die je thuis achterlaat heb je ook een intens gebeuren, bv je vrouw is zwanger, of je hebt al kinderen.
Maar die laat je dan wel achter 3 maanden lang

Ik kan mij er nooit iets bij voorstellen
Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen, dat je je (zwangere) vrouw/vriendin en kinderen achterlaat voor 3 maanden.
Maar dat je contact houdt met sommige bewoners waar je mee hebt samengewoond, dat begrijp ik wel.

Ik denk dat het voor iedereen anders is.
De ene persoon heeft nog steeds contact met een vriend/in van de peuterschool, en de andere persoon niet.
Iedereen is verschillend daar in.
Gelukkig maar, als iedereen hetzelfde is, dan is het ook maar saai.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 13:45:26 #291
388664 crew  Dotteke
pi_217356374
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 13:44 schreef Ynti het volgende:

[..]
Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen, dat je je (zwangere) vrouw/vriendin en kinderen achterlaat voor 3 maanden.
Maar dat je contact houdt met sommige bewoners waar je mee hebt samengewoond, dat begrijp ik wel.

Ik denk dat het voor iedereen anders is.
De ene persoon heeft nog steeds contact met een vriend/in van de peuterschool, en de andere persoon niet.
Iedereen is verschillend daar in.
Gelukkig maar, als iedereen hetzelfde is, dan is het ook maar saai.
O dat ze contact houden zeker, maar dat ze zoveel bij elkaar zijn.
ALs je her en der leest zijn ze wel heul vaak bij elkaar :D
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 15:18:07 #292
388664 crew  Dotteke
pi_217357315
Vanaf nu kunnen jullie hier verder kletsen
RLS / [RLS 24 SC #81] Gezellige kletshoek deel 56
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')