jeetje zeg!!! wat erg, heel veel sterkte wens ik je, en hopen dat het allemaal goed kan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.
en gewoon blijven doen he ook !!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Goedemorgen pittig he, allebei goed doorstaan??quote:Op maandag 31 maart 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen vanuit het ziekenhuis.
Longfunctieproeven (blaastesten) en bronchoscopie al gehad.
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel. Die bronchoscopie is wel ne "vieze".quote:Op maandag 31 maart 2025 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Goedemorgen pittig he, allebei goed doorstaan??![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Die bronchoscopie is wel ne "vieze".
Ja die is niet leuk hè. Heb hem ook gehad. Geen pretje.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb er even op moeten Google-en bij gebrek aan ervaring. En heb besloten dat ook maar zo te houdenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er even op moeten Google-en bij gebrek aan ervaring. En heb besloten dat ook maar zo te houden
@Jockari !quote:Op maandag 31 maart 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen vanuit het ziekenhuis.
Longfunctieproeven (blaastesten) en bronchoscopie al gehad.
[ afbeelding ]
Krijg je vandaag ook alle uitslagen Jockari?quote:
Nee, alhoewel arts wel op de PET-scan kan uitmaken dat het meer dan waarschijnlijk kwaadaardig is.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je vandaag ook alle uitslagen Jockari?
O dat is nog extra balen, zijn ze zeker ook lekker aan het draaien geweest met die brocoscopie in je longenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, alhoewel arts wel op de PET-scan kan uitmaken dat het meer dan waarschijnlijk kwaadaardig is.
Bioptie via bronchoscopie van daarstraks was niet mogelijk doordat gezwel in linkerlong te diep zit. Mogelijk volgt nog een longpunctie.
Morgen waarschijnlijk nog een leverpunctie, en een MRI hersenen.
De graad (kleuring) van "kwaadaardigheid" zal over een 10-tal dagen bekend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hebben daarstraks ook dat spoelen in de long gedaan, en hopen genoeg cellen te hebben om de testen te kunnen doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
BIj mij lukte de bioptie via de bronschoscopie ook niet ze hebben toen de long geborsteld en gespoeld en dat onderzocht.
Hier deden ze alles op een dag en kreeg ook gelijk de uitslag.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 31 maart 2025 15:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben daarstraks ook dat spoelen in de long gedaan, en hopen genoeg cellen te hebben om de testen te kunnen doen.
Was totaal niet voorbereid, en moet nu zeggen dat deze me na twee jaar nog steeds is bijgebleven als geen pretje.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is niet leuk hè. Heb hem ook gehad. Geen pretje.
Duimen....heb alle onderzoeken in de eerste dagen van die week gehad en vrijdag konden ze al zeggen hoe en wat ze gingen doen de om week erna te starten.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, alhoewel arts wel op de PET-scan kan uitmaken dat het meer dan waarschijnlijk kwaadaardig is.
Bioptie via bronchoscopie van daarstraks was niet mogelijk doordat gezwel in linkerlong te diep zit. Mogelijk volgt nog een longpunctie.
Morgen waarschijnlijk nog een leverpunctie, en een MRI hersenen.
De graad (kleuring) van "kwaadaardigheid" zal over een 10-tal dagen bekend zijn.
O jij hebt hem ook al gehad. Nee zijn geen leuke onderzoeken. Ik had al eens een maagonderzoek gehad gaan ze ook met zo slang naar binnen dus wist enigszins wat ik kon verwachten.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was totaal niet voorbereid, en moet nu zeggen dat deze me na twee jaar nog steeds is bijgebleven als geen pretje.
Beter. Ergeren heb je ook niets aan. Kunst is om het te negerenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Ireth het volgende:
Tis ff puzzelen maar als het dan eenmaal gelukt is om in de mobiele versie iemand op block te gooien ruimt dat wel lekker op! Scheelt een hoop infantiele opmerkingen langs te hoeven zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |