abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217193517

Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.

Wees lief voor elkaar ^O^
pi_217193591
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vraag mij af hoe ze weet dat haar naam in het huis niet meer genoemd mag worden?
Ik heb er op de streams niets over gehoord dat dat niet meer mag en ze is ook niet met trammalant of zo weggegaan.
Ze liet dat uitschijnen in dat filmpje dat ik zag, dat ze met productie contact had om hun te bevelen dat als het over haar gaat, het niet meer uitgezonden mag worden
Ze beweerde dat het daarom is, dat er zoveel streamlocks zijn

Soury als je het over mij hebt dat ik vol opgekropte haat zit en zelfreflectie mis dan valt het wel mee. Ik laat me misschien wat kennen door er mij zo in op te winden gisteren, maar ik vind dat gewoon van beneden alle niveau.

Zij streamen hele scheldpartijen naar de hele wereld over mensen die van niets weten en zich niet kunnen verdedigen. Zeker ex-bewoners die zelf eerder opriepen om niet te haten, zouden beter mogen weten. Ik vind het gewoon heel hypocriet allemaal, want ik ben nog niet vergeten dat heel het Mattheus drama is begonnen met Milena. En wat zij allemaal over Elsa en Jane heeft gezegd bijvoorbeeld.

Om dan nu zo met een hele boel semi-bekenden een laster en haatcampagne aan te wakkeren, want ze sleuren hier véél online fans in mee, vind ik beneden alle niveau.

Dit forum is de laatste safehaven waar het nog een beetje rustig eraan toe gaat.
pi_217193625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:25 schreef maxelu het volgende:

[..]
Ze liet dat uitschijnen in dat filmpje dat ik zag, dat ze met productie contact had om hun te bevelen dat als het over haar gaat, het niet meer uitgezonden mag worden

Soury als je het over mij hebt dat ik vol opgekropte haat zit en zelfreflectie mis dan valt het wel mee. Ik laat me misschien wat kennen door er mij zo in op te winden gisteren, maar ik vind dat gewoon van beneden alle niveau.

Zij streamen hele scheldpartijen naar de hele wereld over mensen die van niets weten en zich niet kunnen verdedigen. Zeker ex-bewoners die zelf eerder opriepen om niet te haten, zouden beter mogen weten. Ik vind het gewoon heel hypocriet allemaal, want ik ben nog niet vergeten dat heel het Mattheus drama is begonnen met Milena. En wat zij allemaal over Elsa en Jane heeft gezegd bijvoorbeeld.

Om dan nu zo met een hele boel semi-bekenden een laster en haatcampagne aan te wakkeren, want ze sleuren hier véél online fans in mee, vind ik beneden alle niveau.

Dit forum is de laatste safehaven waar het nog een beetje rustig eraan toe gaat.
O dat is vreemd, waarom zou ze zoiets doen. Volgens mij hebben ze een contract.
Maar goed, ze doen maar het is de ver van mijn bed show eigenlijk. Eruit is eruit dan is het voor mij ook wel klaar.
Ze doen er tegenwoordig alles aan om de aandacht te blijven houden. Als je er dan niets meer mee te maken wiel hebben dan hou je je stil
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:52:07 #4
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217193730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:25 schreef maxelu het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens hoor, heb een stuk zitten kijken
Wat een wanvertoning
Zoveel haat als er in die livestream zat
Werkelijk zum kotsen

En dat representeert dan team Jane

Jimmy die vorig jaar nog zo bang was beoordeeld te worden deed net zo hard mee
Bah !
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217193856
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dat representeert dan team Jane
Als ik Jane was en thuis zat dit weekend
Zou ik een post maken van: "Bedankt fans voor alle steun en lieve berichtjes. Ik deed mee aan een spelletje, dat is het ook maar. De haat, laster, en lelijke opmerkingen over de andere bewoners zijn niet nodig. Ook als ze soms lelijke dingen over mij hebben gezegd. Ik heb vast soms hetzelfde gedaan. Het is een rare situatie in dat huis en onze slechte kanten komen daar sneller naar boven. Ik sta niet achter alle uitspraken die mijn achterban heeft gemaakt. Wees lief."

Maar waarschijnlijk wordt ze "opgevangen" door die mensen die haar rechtstreeks met een feeding tube vol negativiteit en haat gaan pompen...
Jammer hoor. Hoop dat ze hier boven kan staan, want ze is verre van mijn favoriete bewoner, maar ik koester ook naar Jane 0,0 haat ofzo.

Vorig jaar zag je dat de strijdbijl begraven werd als mensen exit gingen, mensen die het niet konden vinden in het huis zoals bv Doriana en Tom gingen daarna gewoon lekker feesten en chillen samen. Zo hoort het.
pi_217193868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:09 schreef maxelu het volgende:

[..]
Zou ik een post maken van: "Bedankt fans voor alle steun en lieve berichtjes. Ik deed mee aan een spelletje, dat is het ook maar. De haat, laster, en lelijke opmerkingen over de andere bewoners zijn niet nodig. Ook als ze soms lelijke dingen over mij hebben gezegd. Ik heb vast soms hetzelfde gedaan. Het is een rare situatie in dat huis en onze slechte kanten komen daar sneller naar boven. Ik sta niet achter alle uitspraken die mijn achterban heeft gemaakt. Wees lief."

Maar waarschijnlijk wordt ze "opgevangen" door die mensen die haar rechtstreeks met een feeding tube vol negativiteit en haat gaan pompen...
Jammer hoor. Hoop dat ze hier boven kan staan, want ze is verre van mijn favoriete bewoner, maar ik koester ook naar Jane 0,0 haat ofzo.

Vorig jaar zag je dat de strijdbijl begraven werd als mensen exit gingen, mensen die het niet konden vinden in het huis zoals bv Doriana en Tom gingen daarna gewoon lekker feesten en chillen samen. Zo hoort het.
Ben zo blij dat ik al die onzin die zichafspeelt op X Insta en Facebook en al die live gaan dingen niet volg.
pi_217193891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ben zo blij dat ik al die onzin die zichafspeelt op X Insta en Facebook en al die live gaan dingen niet volg.
Terecht
Maar 9 op de 10 fans krijgt dit soort dingen wel mee natuurlijk
En de productie ontgaat dit ook niet
Uiteindelijk komt het allemaal niet ten goede aan de toekomst van de show..
pi_217193923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef maxelu het volgende:

[..]
Terecht
Maar 9 op de 10 fans krijgt dit soort dingen wel mee natuurlijk
En de productie ontgaat dit ook niet
Uiteindelijk komt het allemaal niet ten goede aan de toekomst van de show..
Ik denk maar zo is mijn pakkie aan niet, ze doen het zelf
Ze weten ook hoe het werkt als ze programma's op de streams gaan uitzenden. Het wordt per jaar erger.
Families die bedreigt worden en dergelijke.
Misschien moeten ze maar eens een einde aan dit soort programma's breien.

Ik vermoed maar zo dat er mening een die er aan mee doet of familie er van er geestelijk een behoorlijke klap van krijgen
pi_217193995
Voor de familie en vrienden moet het vreselijk zijn
Als je ziet hoe lief die moedertjes zijn die in het huis komen tijdens de freezes
Zo'n shit over je dochter moeten lezen is hun echt niet toegewenst
Een Amber bijvoorbeeld die de instagram van Jolien beheert
Al die meuk dat ze daar dagelijks te lezen krijgt, wat ze moet verwijderen, over haar beste vriendin
Moet mentaal zwaar zijn denk ik

Ik zou al nooit meer kunnen deelnemen, hoewel ik het in theorie wel leuk zou vinden
Maar wetende wat mijn arme moedertje dan over mij te lezen zou krijgen
Dat trek ik niet :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:34:09 #10
421867 greysbones
pi_217194004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:32 schreef maxelu het volgende:
Als je ziet hoe lief die moedertjes zijn die in het huis komen tijdens de freezes
Al die meuk dat ze daar dagelijks te lezen krijgt, wat ze moet verwijderen, over haar beste vriendin

Ik zou al nooit meer kunnen deelnemen, hoewel ik het in theorie wel leuk zou vinden
ik zou het mezelf niet aan willen doen
laat staan mijn ouders of kinderen
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 09:45:39 #11
388664 crew  Dotteke
pi_217194085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:32 schreef maxelu het volgende:

Daarom snap ik niet dat mensen hier aan mee willen doen.
Ik ben ieder jaar weer verbaasd dat er aanmeldingen zijn.
Ze weten toch wat er gebeurd en wat je je de achterblijvers aan doet.
pi_217194294
Heb een half uur/3 kwartier van die live aangehad, toen viel het allemaal reuze mee. Ook Elsa en Jimmy deden gewoon normaal, Jeffrey was er ook nog even. Als Faisel eens uit de bocht vloog trok Jimmy juist de teugels aan. Heb Milena niet meer meegekregen.

Maar het is gewoon zoals in de cos, de een noemt iets een normaal gesprek, de ander noemt het zuur, nasty of snerend. Hat zal allemaal wel :)
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:18:56 #13
421867 greysbones
pi_217194334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heb een half uur/3 kwartier van die live aangehad, toen viel het allemaal reuze mee. Ook Elsa en Jimmy deden gewoon normaal, Jeffrey was er ook nog even. Als Faisel eens uit de bocht vloog trok Jimmy juist de teugels aan. Heb Milena niet meer meegekregen.

Maar het is gewoon zoals in de cos, de een noemt iets een normaal gesprek, de ander noemt het zuur, nasty of snerend. Hat zal allemaal wel :)
ik heb het begin gezien
waar Jolien Hoo-lien werd genoemd
het aantal keren dat ze douchte volgens hen
ontzettend veel haat
waar Jimmy gewoon aan mee deed
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Glenn ( oud winnaar ) kwam op een gegeven moment ook
toen werd de toon wat anders
Faisel bleef vals en gemeen
pi_217194392
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb het begin gezien
ontzettend veel haat
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Tja, die gast heeft geen filter, niet mijn smaak. De rest liet 'm merendeels van de tijd dat ik gezien heb gewoon even razen om daarna verder te gaan met een normaal gesprek. Ook Salar nog even meegekregen, was gewoon een normaal gesprek toen :)
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:30:03 #15
421867 greysbones
pi_217194435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Tja, die gast heeft geen filter, niet mijn smaak. De rest liet 'm merendeels van de tijd dat ik gezien heb gewoon even razen om daarna verder te gaan met een normaal gesprek. Ook Salar nog even meegekregen, was gewoon een normaal gesprek toen :)
toen was ik allang afgehaakt
ik kan slecht tegen mensen die zo naar lopen te hakken op iemand
terwijl ze de persoon niet eens kennen
pi_217194462
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
toen was ik allang afgehaakt
ik kan slecht tegen mensen die zo naar lopen te hakken op iemand
terwijl ze de persoon niet eens kennen
M'n hond moest eruit, toen ik terug kwam ben ik wat anders gaan doen :')

Vond het wel apart dat Michelangelo pas afgelopen week een brief van de belasting kreeg met betrekking tot de vergoeding van BB. Hij wees Jimmy erop dat hij die volgend jaar ook kan verwachten, kan gewoon 2 jaar duren!
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:35:44 #17
421867 greysbones
pi_217194477
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
M'n hond moest eruit, toen ik terug kwam ben ik wat anders gaan doen :')

Vond het wel apart dat Michelangelo pas afgelopen week een brief van de belasting kreeg met betrekking tot de vergoeding van BB. Hij wees Jimmy erop dat hij die volgend jaar ook kan verwachten, kan gewoon 2 jaar duren!
surprise surprise *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 11:02:08 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217194776
Hopelijk gaat mn lieverd Sharice blijven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:03:56 #19
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217194804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:09 schreef maxelu het volgende:

[..]

zie ik hier niet gebeuren met sommige
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:08:21 #20
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217194857
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb het begin gezien
ontzettend veel haat
zijn keuze natuurlijk
maar viel me zwaar tegen
Glenn zei weinig en was ook weer vrij snel weg Salar zat er tussen ik zou niet direct zeggen dat hij meedeed maar moest er wel veel om lachen wat die Faisel en Luuk allemaal spuwde over Jolien jordy enzo
wat mijn ook opviel je mocht het niet over matti hebben, ik heb even in de chat gezeten en erna gevraagd maar milena en deborah zijn nu vriendinnen hoe raar is dat.
Elsa was snel beledigd toen ik zei dat ik het vals vond hoe zij en Axel deden in de radio show en Faisel ging gelijk bokken erover
nee misselijk makend zooitje
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_217195131
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Glenn zei weinig en was ook weer vrij snel weg Salar zat er tussen ik zou niet direct zeggen dat hij meedeed maar moest er wel veel om lachen wat die Faisel en Luuk allemaal spuwde over Jolien jordy enzo
wat mijn ook opviel je mocht het niet over matti hebben, ik heb even in de chat gezeten en erna gevraagd maar milena en deborah zijn nu vriendinnen hoe raar is dat.
Elsa was snel beledigd toen ik zei dat ik het vals vond hoe zij en Axel deden in de radio show en Faisel ging gelijk bokken erover
nee misselijk makend zooitje
Wat me opvalt is dat eigenlijk duidelijk de trieste oud bewoners met veel rancune er aan mee doen...die influencers gooien er van alles op als het maar gelezen wordt ....
Op een paar na die volgens mij ook wel gauw zouden afhaken.
Gelukkig geen Liese geen Michel geen Tyron....en nog vele andere .anders vergis ik me ook nog in die mensen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:02:56 #22
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217195296
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef zodeju het volgende:

[..]
Wat me opvalt is dat eigenlijk duidelijk de trieste oud bewoners met veel rancune er aan mee doen...die influencers gooien er van alles op als het maar gelezen wordt ....
Op een paar na die volgens mij ook wel gauw zouden afhaken.
Gelukkig geen Liese geen Michel geen Tyron....en nog vele andere .anders vergis ik me ook nog in die mensen.
van hun nooit wat slechts gezien
Glenn Michealangelo zeiden ook niet echt wat in de live hoor Salar was wel meelachen en Jimmy deed heel hard mee
Elsa en MIlena waren gewoon valst

dit is echt de enige bb denk ik waar groep tegen groep blijft en niet met ze allen door 1 deur gaan kunnen vermoed ik
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:05:09 #23
421867 greysbones
pi_217195309
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
van hun nooit wat slechts gezien
Glenn Michealangelo zeiden ook niet echt wat in de live hoor Salar was wel meelachen en Jimmy deed heel hard mee
Elsa en MIlena waren gewoon valst

dit is echt de enige bb denk ik waar groep tegen groep blijft en niet met ze allen door 1 deur gaan kunnen vermoed ik
Michael angelo had het ook over Hoo-lien (hoer jolien dus )
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:18:37 #24
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217195423
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Michael angelo had het ook over Hoo-lien (hoer jolien dus )
oh ok dat niet meegekregen dan is hij ook vuil erg jammer, ja weet de combi hahahha
pi_217195567
Met zulke vrienden....
pi_217195939
Van een heel andere categorie : Loretta Schrijvers is overleden. :'(
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:36:42 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217195991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Ach jee ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:54:36 #28
421867 greysbones
pi_217196114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Met zulke vrienden....
Heb je geen vijanden nodig
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:55:10 #29
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196116
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Yees he daar schrik ik best van ohhhh wat erg :'(
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 14:01:48 #30
80791 crew  Paul
pi_217196174
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:01:49 #31
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196175
Ze zeggen vaak zulke dingen komen in 3en

Diewertje BLok
Rob de Nijs en nu Loretta Schrijver

nou echt erg en der hondje nu der liefde :'(
pi_217196393
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zeggen vaak zulke dingen komen in 3en

Diewertje BLok
Rob de Nijs en nu Loretta Schrijver

nou echt erg en der hondje nu der liefde :'(
Ron brandsteder
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:23:03 #33
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Ron brandsteder
oja die vergeten ook een grootheid :'(
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 14:35:12 #34
388664 crew  Dotteke
pi_217196553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
Ik heb echt geen idee, volg die sm verder niet
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:10:29 #35
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196778
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangelo

en ze zaten allemaal Holien ( hoer en jolien) en Rattheus en Jordy helemaal zwarte maken ze douche niet zijn vies en Salar was voor het meeste veel aan het meelachen
en zei af en toe stem Jane maar als er weer haat gedaan werd tegen die 3 lag hij dubbel steeds om Jimmie Faisel en Luuk
en die Faisel is heel vies samen met die Luuk
pi_217196887
Ik vond Big Brother uit de tijd zonder Social media veel leuker dan nu, wat erger ik me aan al die haat berichten, afschuwelijk!!!!! Ik post ook niet meer zo vaak in de Cos, zodra je wat positiefs zegt over Jordy of Jolien, krijg je de volle laag. Dotteke doet haar best maar er zitten een aantal azijnpisser die het plezier voor veel poster bederven, ik lurk wel een beetje, maar vind het zo jammer, het kan zo gezellig zijn, maar niet dit seizoen. :'(
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:28:51 #37
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217196909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vond Big Brother uit de tijd zonder Social media veel leuker dan nu, wat erger ik me aan al die haat berichten, afschuwelijk!!!!! Ik post ook niet meer zo vaak in de Cos, zodra je wat positiefs zegt over Jordy of Jolien, krijg je de volle laag. Dotteke doet haar best maar er zitten een aantal azijnpisser die het plezier voor veel poster bederven, ik lurk wel een beetje, maar vind het zo jammer, het kan zo gezellig zijn, maar niet dit seizoen. :'(
ben het helemaal met je eens :Y :Y
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 maart 2025 @ 15:33:59 #38
80791 crew  Paul
pi_217196959
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangelo

en ze zaten allemaal Holien ( hoer en jolien) en Rattheus en Jordy helemaal zwarte maken ze douche niet zijn vies en Salar was voor het meeste veel aan het meelachen
en zei af en toe stem Jane maar als er weer haat gedaan werd tegen die 3 lag hij dubbel steeds om Jimmie Faisel en Luuk
en die Faisel is heel vies samen met die Luuk
Wie is faisel
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:50:06 #39
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217197094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Paul het volgende:

[..]
Wie is faisel
een vriend van Jane een beetje Wicky figuur maar erger
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:14:28 #40
80791 crew  Paul
pi_217203309
Twitter is echt chaos over Big Brother met iedereen die met elkaar ruzie maakt over de bewoners niet normaal :D :N
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:14:45 #41
80791 crew  Paul
pi_217203311
en de exbewoners die olie op het vuur gooien met haten naar oudbewoners etc
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 08:47:05 #42
388664 crew  Dotteke
pi_217203743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:14 schreef Paul het volgende:
Twitter is echt chaos over Big Brother met iedereen die met elkaar ruzie maakt over de bewoners niet normaal :D :N
O echt. Waarom zijn ze boos dan?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 08:51:55 #43
80791 crew  Paul
pi_217203778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt. Waarom zijn ze boos dan?
-pfff veel haat van vrouwen op Jolien
- veel gedoe over wat oud bewoners zeggen over de bewoners nu (milena zegt dat Jolien een hoer is etc)\
- veel haat op jordy
  vrijdag 28 maart 2025 @ 09:01:14 #44
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217203839
Klopt, ik heb gisteren zo'n 10 minuten over de hashtag zitten scrollen maar tis een en al haat en nijd daar. Geen positief bericht te vinden :|W
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217203886
Goedemorgen c_/ :W

Laatste week rolt *O*
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:17:34 #46
80791 crew  Paul
pi_217204025
twitter
pi_217204206
Die Jasmijn was van de bloempot? Naar mens, wilde ook alleen maar aandacht voor haar account dus.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 10:04:29 #48
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217204461
wat ouwehoert Faisel nou met mensen die niet douche hij kijkt zeker ook nooit
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:09:16 #49
80791 crew  Paul
pi_217204500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:37 schreef Folies het volgende:
Die Jasmijn was van de bloempot? Naar mens, wilde ook alleen maar aandacht voor haar account dus.
bloempot?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:15:07 #50
80791 crew  Paul
pi_217204575
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')