Ach jeequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Van een heel andere categorie : Loretta Schrijvers is overleden.
Yees he daar schrik ik best van ohhhh wat ergquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
Van een heel andere categorie : Loretta Schrijvers is overleden.
Ron brandstederquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zeggen vaak zulke dingen komen in 3en
Diewertje BLok
Rob de Nijs en nu Loretta Schrijver
nou echt erg en der hondje nu der liefde
oja die vergeten ook een grootheidquote:
Ik heb echt geen idee, volg die sm verder nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangeloquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef Paul het volgende:
kan iemand uitleggen wat er allemaal aan de hand is rondom Salar? Samenvatting? Zie hem van alles tweeten maar snap het niet. Hij heeft iets gezegd in een live ofzo?
ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vond Big Brother uit de tijd zonder Social media veel leuker dan nu, wat erger ik me aan al die haat berichten, afschuwelijk!!!!! Ik post ook niet meer zo vaak in de Cos, zodra je wat positiefs zegt over Jordy of Jolien, krijg je de volle laag. Dotteke doet haar best maar er zitten een aantal azijnpisser die het plezier voor veel poster bederven, ik lurk wel een beetje, maar vind het zo jammer, het kan zo gezellig zijn, maar niet dit seizoen.
Wie is faiselquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zat in een live met Jane aanhangers Luuk, Faisel,Deborah en dan Jimmie Elsa heel even Jeff maar die zei weinig en Glenn zei ook niet veel en dan ook nog Michaelangelo
en ze zaten allemaal Holien ( hoer en jolien) en Rattheus en Jordy helemaal zwarte maken ze douche niet zijn vies en Salar was voor het meeste veel aan het meelachen
en zei af en toe stem Jane maar als er weer haat gedaan werd tegen die 3 lag hij dubbel steeds om Jimmie Faisel en Luuk
en die Faisel is heel vies samen met die Luuk
een vriend van Jane een beetje Wicky figuur maar ergerquote:
O echt. Waarom zijn ze boos dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:14 schreef Paul het volgende:
Twitter is echt chaos over Big Brother met iedereen die met elkaar ruzie maakt over de bewoners niet normaal![]()
-pfff veel haat van vrouwen op Jolienquote:
bloempot?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:37 schreef Folies het volgende:
Die Jasmijn was van de bloempot? Naar mens, wilde ook alleen maar aandacht voor haar account dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |