Doe ik ook nietquote:
Ik kijk de uitzending later terug, komt een nieuwe serie op BBC First wat ik wil kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik ook nietalleen even een halfuurtje van de start. Overdag mag ik COSsen en in de avond lekker lezen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzending later terug, komt een nieuwe serie op BBC First wat ik wil kijken
Ik soms wel maar soms ook niet.. Maar ik post dan wel weer in DTS (ONZ)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]groot gelijk heb je
Ivm televisieprogramma's en series COS ik ook niet in de avond #keuzes
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik soms wel maar soms ook niet.. Maar ik post dan wel weer in DTS (ONZ)
Gewoon doen wat jezelf fijn vindt
Hellooo dus jij was er gelijk weer effies druk mee... kan je gelijk een beetje inkomen...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Thnx, was vanmorgen gelijk alweer druk met alle foto's en berichten plaatsen
Mocht pas na 8.05 uur maar ze waren al gelekt. Maar ik heb netjes tot na 8.05 uur gewacht voor ik ze ging plaatsen en de al geplaatste weggehaald
Dat is toch een soort boer zoekt vrouw, maar dan heeft iemand een B&Bquote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo zit voor BB begint eens naar winter vol liefde te kijken.
Is er al een voor keur voor iemand?
Ik weet het niet kijk nooit bzvquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch een soort boer zoekt vrouw, maar dan heeft iemand een B&B
COTS het begint zometeenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch een soort boer zoekt vrouw, maar dan heeft iemand een B&B
Haha goedemorgen @Dotteke ja weer gezellie hoor....🥳quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie we kunnen bijna weer hier verder
Hey Frumquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha goedemorgen.... ja weer gezellie hoor....🥳
Alles oké Dotje?
Nou daar zou ik niet teveel op rekenen zou af en toe wel een voorbijganger zijn die effe langs komt...quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Ja eens kijken of er hier weer meer gepost gaat worden
Gezeliiggggggggquote:
Dat laatste denk ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou daar zou ik niet teveel op rekenen zou af en toe wel een voorbijganger zijn die effe langs komt...
Ga je de finale van BB nog kijken, beloofd een spannende te worden.quote:
Hi ik zat even op het BB forum, jeetje ik schrik ervan dat het al bijna afgelopen is... ik dacht halverwege april...quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je de finale van BB nog kijken, beloofd een spannende te worden.
zat net 2% verschil in tussen Matt en Jordy in het voordeel van Matt
Ja die ga ik wel kijken dan...ooo wow dat zit wel heel dicht bij elkaar...quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je de finale van BB nog kijken, beloofd een spannende te worden.
zat net 2% verschil in tussen Matt en Jordy in het voordeel van Matt
Nee as bij begin al gelijk bekend dat het begin april afgelopen zou zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi ik zat even op het BB forum, jeetje ik schrik ervan dat het al bijna afgelopen is... ik dacht halverwege april...
Beide heren hebben een ticket gekocht Jordy om door te gaan naar de halve finale en Matt om door te gaan naar de finalequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die ga ik wel kijken dan...ooo wow dat zit wel heel dicht bij elkaar...
Thnx voor de update....Sharice is er mooi doorheen geslopen op deze manier...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide heren hebben een ticket gekocht Jordy om door te gaan naar de halve finale en Matt om door te gaan naar de finale
En Sharice is er doorgekomen omdat het kartel Jane en Axel weg wilde hebben ze ze daarom er voor kozen om haar te laten blijven zodat een van die andere twee dan naar huis moest.
Fijn dat het goed gaatquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja goed hoor en met jou?
Zit je ook klaar voor de finale?...
Dank je..quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat
Hier ook een up
Haha met angst en beven
Het voorjaar doet wonderenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou helemaal toppie...![]()
Toppertje, ben blij voor jou..![]()
Nou heerlijk toch... het is vandaag wel weer een prachtige dag..☀️😎quote:
Ik heb liever een hittegolf van vriesweerquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heerlijk toch... het is vandaag wel weer een prachtige dag..☀️😎
En toch hou ik van de kou...
Ooch echt.... neej dat vind ik vreselijk... hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb liever een hittegolf van vriesweer
Ik vind een hittegolf heerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooch echt.... neej dat vind ik vreselijk... haha
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind een hittegolf heerlijk
Lekker warm en energie
Als het koud is word ik zo droevig en onaangenaam
O jee ik heb verzaakt. Komt er zo aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:04 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke waar is die koffie en thee... ben uitgedroogd...
Met het laatste ben ik helemaal eens. Regen en storm is geweldigquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ooh neej ik word er doodmoe van haha, ik gedij heerlijk op koud weer... ik vind regen ook gezellie en storm hi...
Neej hoor valt wel mee hi... ik ben even boodschappen aant doen... ik heb nu hele warme kaasstengels van de lidl in m'n auto, de hele auto is vergeven hi... omnomnom...quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik heb verzaakt. Komt er zo aan.
Ja lekker hé, koppie thee erbij, sopkoekjes jeahhh...quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik helemaal eens. Regen en storm is geweldig
Je bent wel een lekkerbekkie jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hé, koppie thee erbij, sopkoekjes jeahhh...
Haha ja ik ben zeker een lekkerbekkiequote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent wel een lekkerbekkie ja
Volgend weekend wil ik wel storm...dan komt het me goed uit
Oh... ja... boodschappen is altijd een ding ja. Maar dan heb je het allemaal lekker welquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja ik ben zeker een lekkerbekkie![]()
Zo alles uitgepakt pffff gedoe altijd die boodschappen. ..
Ooh Child, wat ga je doen dan, ga je zeilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |