Doe ik ook nietquote:
Ik kijk de uitzending later terug, komt een nieuwe serie op BBC First wat ik wil kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik ook nietalleen even een halfuurtje van de start. Overdag mag ik COSsen en in de avond lekker lezen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzending later terug, komt een nieuwe serie op BBC First wat ik wil kijken
Ik soms wel maar soms ook niet.. Maar ik post dan wel weer in DTS (ONZ)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]groot gelijk heb je
Ivm televisieprogramma's en series COS ik ook niet in de avond #keuzes
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik soms wel maar soms ook niet.. Maar ik post dan wel weer in DTS (ONZ)
Gewoon doen wat jezelf fijn vindt
Hellooo dus jij was er gelijk weer effies druk mee... kan je gelijk een beetje inkomen...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Thnx, was vanmorgen gelijk alweer druk met alle foto's en berichten plaatsen
Mocht pas na 8.05 uur maar ze waren al gelekt. Maar ik heb netjes tot na 8.05 uur gewacht voor ik ze ging plaatsen en de al geplaatste weggehaald
Dat is toch een soort boer zoekt vrouw, maar dan heeft iemand een B&Bquote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo zit voor BB begint eens naar winter vol liefde te kijken.
Is er al een voor keur voor iemand?
Ik weet het niet kijk nooit bzvquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch een soort boer zoekt vrouw, maar dan heeft iemand een B&B
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |