Morguh Kodiakquote:
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
@:Jockari hoe was het gisteren
Heel veel sterkte Jockari.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.
sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verdomme Jock!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Ik heb vorige seizoen de BB SV naar RLS gezet, daar komen af en toe nog wel mensen van hier even kletsenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef jooba het volgende:
Zo zo, laatste week BB. Wat is dit vlug gegaan. Ik zal het hier wel missen volgende week.
Dat is zeker geen goed nieuws? Gaan ze je operen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Jockari.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net als veel anderen hier word ik hier eventjes stil van.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kantquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari..![]()
Je bent dan ook niet voor niets de favo Belg aka Belgen vertaler.
ik vond Pootje soms onverstaanbaar.. weet dat jij en andere Belgen het soms nog niet goed verstonden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kant
Hoop dat ze het goed kunnen behandelen, sterkte.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte, ook al had je misschien een vermoeden het antwoord komt dan als een dreun binnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |