Jemig zeg, ze roepen allemaal op om te stoppen met die haat en wat doen ze zelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:51 schreef Paul het volgende:
[..]
-pfff veel haat van vrouwen op Jolien
- veel gedoe over wat oud bewoners zeggen over de bewoners nu (milena zegt dat Jolien een hoer is etc)\
- veel haat op jordy
Ik ga een kijkje nemen, was met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zuurpruimen weer in de COS zeg, word echt verziekt gewoon
oh moest ff me ei kwijt rustig aan hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga een kijkje nemen, was met andere dingen bezig
Uitdagen, zuigen en dan gaan klagen in de SC dat mensen zuur zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga een kijkje nemen, was met andere dingen bezig
Maar wat jij doet is ook zuur naar de users, doe dat maar niet meer
Dat roep ik hier ook al maandenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:15 schreef Paul het volgende:
https://x.com/Salarrr_/status/1905319345074385330
Heb er helemaal niets van gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:17 schreef Paul het volgende:
Die livestream is heftig geweest met Salar en exbewoners, hebben het vuur meer aangewakkerd
samenvatting is dat er veel dingen zijn gezegd over de bewoners met vuile woorden door ex-bewonersquote:
ik mag niet off dus dan maar hier he en wat loop ik te zuigen en uit te dagen dan ben je niet in de war met jezelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitdagen, zuigen en dan gaan klagen in de SC dat mensen zuur zijn
vreselijk. Vooral van bewoners en oudbewoners naar en over elkaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:31 schreef Paul het volgende:
[..]
samenvatting is dat er veel dingen zijn gezegd over de bewoners met vuile woorden door ex-bewoners
even voor de goeie orde ik heb alleen hier neergezet dat er weer zuurpruimen bezig waren waarop jij ging kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
____________________________________________________________________________________________We gaan hier niet beginnen, ik ga alles wat gekat naar elkaar is gelijk note en melden vanaf nu
Het valt allemaal wel mee. Wat de meeste kennelijk ontgaat is de toon en het sarcasme waarmee bepaalde opmerkingen gemaakt worden. Het is zeker niet altijd even vriendelijk, maar ook zeker niet zo serieus als men nu doet lijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vreselijk. Vooral van bewoners en oudbewoners naar en over elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door KinKiJan op 28-03-2025 10:57:41 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is een aanval naar de users en is niet nodig, je kan ook gewoon een tr zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even voor de goeie orde ik heb alleen hier neergezet dat er weer zuurpruimen bezig waren waarop jij ging kijken
in dat andere topic heb ik niets lopen katten uitdagen en zuigen nogmaals heb het over eieren gehad en de trein van Matti en verders niet veel bijzonders
kan me niet voorstellen daar aan note voor te krijgen
als je me hiervoor een note wilt geven mag van mijn maar mag me eigen toch wel beetje verdedigen he en ik miszeg hier helemaal niets aan nu ben gewoon beleefd enz.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Wat de meeste kennelijk ontgaat is de toon en het sarcasme waarmee bepaalde opmerkingen gemaakt worden. Het is zeker niet altijd even vriendelijk, maar ook zeker niet zo serieus als men nu doet lijken.
Er worden opmerkingen door 'Pietje' over 'Jaapie' gemaakt in de live van 'Truusje' en een halve week later staan die 3 gezellig samen in een club. Intussen buitelt hun fans nog steeds over elkaar heen om schande te spreken van die ene uit de context getrokken opmerking waarvan meer dan de helft het allemaal niet eens live gezien heeft.
Het is niet zo dat deze 3 nou zulke beste vrienden waren in het huis.thnx Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet volg he. Al dat gedoe allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ok dat begrijp ik dat ik daar een opmerking over krijg dan maar dat TRen ben ik niet echt een persoon ook voor iedere keer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een aanval naar de users en is niet nodig, je kan ook gewoon een tr zetten.
Hier neerzetten is weer een reactie krijgen en jij weer een reactie geven.
Is het ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet volg he. Al dat gedoe allemaal.
Ze heeft het wel gezegd (zie fimpje in de spoiler), maar kijkers zouden het niet zo serieus moeten nemen, doen de (ex) bewoners zelf ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden
is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zo'n leegloop was er volgens mij vorig jaar ook richting het einde, als er daaro in dat huis weinig gebeurt valt er tenslotte ook weinig te "COS-sen". Om nu met 40 man een COS vol te lullen met "ze liggen in de tuin" en "ze liggen op bed" is ook weer zoiets. Ik merk dat ik ook weinig meldt als er geen moer gebeurt of dan zelfs de streams niet eens aan heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Ik ben al een aantal weken geleden gestopt met het volgen van die nep bende maar lees af en toe hier nog wel eens mee en ik vermaak me kostelijkDe Coss is een soap op zich
![]()
Het valt ook echt op dat er veel minder users zijn en dat wil toch wel zeggen dat het echt een vreselijk seizoen is en het is allemaal zo voorspelbaar. Vraag me af of er überhaupt nog wel een volgend seizoen zal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n leegloop was er volgens mij vorig jaar ook richting het einde, als er daaro in dat huis weinig gebeurt valt er tenslotte ook weinig te "COS-sen". Om nu met 40 man een COS vol te lullen met "ze liggen in de tuin" en "ze liggen op bed" is ook weer zoiets. Ik merk dat ik ook weinig meldt als er geen moer gebeurt of dan zelfs de streams niet eens aan heb.Ik denk dat het ook wel te maken heeft dat de sfeer in de Coss nou ook niet zo geweldig is. Vorig jaar was er op het einde om niet veel meer te zien op de streams en ook toen waren er verschillende kampen maar dit seizoen is het wel heel extreem. Als zelfs de oudbewoners zich uit gaan letten over het wel en wee in het huis en over hoe oneerlijk het verloopt, zegt dat ook wel iets. Zelfs de bewoners die er nu nog zijn die hebben ook meerdere keren aangegeven dat BB duidelijk een favoriet heeft. Ik vind het jammer want hierdoor is mijn plezier wat betreft het volgen van BB helemaal weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
De Belgische kijkers konden via hun zender schijnbaar kaarten winnen om de liveshowfinale bij te wonen. Heb vanuit rtl daarover niets gezien. Voorteken dat er toch een Belg als winnaar uit de bus zal komen???ja ik heb het wel gezien, ik heb geprobeerd mee te doen heb geen reactie gehad nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gezegd (zie fimpje in de spoiler), maar kijkers zouden het niet zo serieus moeten nemen, doen de (ex) bewoners zelf ook niet.
Jolien's vriendje was ook gewoon in die chat aanwezig en eerder ook gewoon in de live, onderstaande foto's zijn van een dag later op een feestje met enkele oud bewoners. Zij zitten er gewoon niet zo mee als 'fans' dat kennelijk doen.ik zie nu filmpje met Tom waar ze het goed spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Morguh Kodiakquote:
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
@:Jockari hoe was het gisteren
Heel veel sterkte Jockari.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slecht nieuws gekregen. Maandagmorgen opname ziekenhuis, kanker.
sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verdomme Jock!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Ik heb vorige seizoen de BB SV naar RLS gezet, daar komen af en toe nog wel mensen van hier even kletsenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef jooba het volgende:
Zo zo, laatste week BB. Wat is dit vlug gegaan. Ik zal het hier wel missen volgende week.
Dat is zeker geen goed nieuws? Gaan ze je operen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Jockari.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net als veel anderen hier word ik hier eventjes stil van.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kantquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er hier heel veel mensen zijn die met je meeleven Jockari..![]()
Je bent dan ook niet voor niets de favo Belg aka Belgen vertaler.
ik vond Pootje soms onverstaanbaar.. weet dat jij en andere Belgen het soms nog niet goed verstonden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet overdrijven. West-vlaams is mijn zwakke kant
Hoop dat ze het goed kunnen behandelen, sterkte.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel veel sterkte, ook al had je misschien een vermoeden het antwoord komt dan als een dreun binnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Weet je, alhoewel ik jullie niet persoonlijk niet ken, doet het deugd dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt allemaal om even klankbord te zijn.
Jullie zijn toppers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |