Daar zit ik niet opquote:
Ja het was heel erg dit jaar, mensen voelen zich persoonlijk aangevallen als er iets over hun favoeriet gezegd wordt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Hier ook even mijn plasje doen
Nog niet eerder heb ik een BB meegemaakt waarbij er zo verschrikkelijk op de man wordt gespeeld door kijkers/fans
De ene post is nog harder dan de ander en enkel en alleen om een eigen favoriet naar boven te stuwen.
En als zelfs oudbewoners hierin mee gaan doen, terwijl er elke keer wordt opgeroepen niet te haten dan vraag ik me werkelijk af of een BB nog wel haalbaar is.
Erg jammer
Ik ook niet. Het lijkt mij echt een koppijn dossier voor de makersquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat het klaar is.. zou er ook niet van opkijken
Dat klopt dat vond ik ook niet eerlijk, vooral omdat er wat zijn dit tig email adressen hebben en kunnen stemmenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was heel vaak strijden nadat het publiek mocht bepalen wie.. en dat vond ik vaak niet eerlijk. Het waren ook heel vaak dezelfde die iets werd gegund of een SM kregen en dingen mochten bepalen.
De bewoners hadden zelf heel weinig in te brengen.
Dat bedoel ik ook en daarom heb ik ook nog nooit gestemd voor welk programma dan ook en zal het ook nooit gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klopt dat vond ik ook niet eerlijk, vooral omdat er wat zijn dit tig email adressen hebben en kunnen stemmen
Dat valt echt wel mee. Die online haat is na het programma echt wel binnen een paar weken over. Als je al die shit daarna niet wil hou jezelf dan uit de picture. Vorig jaar was het ook best heftig seizoen en dat was na het programna oom snel over.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op
Vraag me af waarom mensen zich nog voor RLS opgeven. Ook bij de Bondgenoten... je loopt zo'n risico
De camera’s hebben Motion detectionquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ligt het aan mij, of hebben de livestreams (videoland) problemen?
Ik mis de champiequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff een Jordy-tje doen voor ik er straks te dronken voor ben bij de afterparty!
Bedankt @:Dotteke en @:Gert voor jullie eeuwige geduld!![]()
Bedankt: @:greysbones, @:Kissingbird, @:Joyce-43, @:Gerrie_55, @:Willewa, en nog veel meer.![]()
De speciale "newbee-troffee" wil ik graag uitreiken aan @:Maxelu! Volgend jaar wil ik je weer zien!!![]()
![]()
TOPspel! TOPseizoen!
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff een Jordy-tje doen voor ik er straks te dronken voor ben bij de afterparty!
Bedankt: @:greysbones, @:Kissingbird, @:Joyce-43, @:Gerrie_55, @:Willewa, en nog veel meer.![]()
De speciale "newbee-troffee" wil ik graag uitreiken aan @:Maxelu! Volgend jaar wil ik je weer zien!!![]()
![]()
TOPspel! TOPseizoen!
Was weer gezellig lieve Irethquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
![]()
TOPspel! TOPseizoen!
Geen dank, volgend jaar beterquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de gezelligheid![]()
![]()
@:greysbones, @:Kissingbird, @:Gerrie_55, @:koos1955 Jullie ook bedankt voor het extra schepje erboven op![]()
![]()
![]()
@:Dotteke ondanks dat ik wel eens op me kop kreeg hahaha bedankt voor het netjes verlopen van het forum![]()
![]()
![]()
![]()
Tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Ik bedoel natuurlijk ook die mensen die @greysbones wel wist te benoemen en die ik weer eens vergeten wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
bedankt mijn allerliefste vaste cossers
@:Lionheart jij bent mister BB
@:Kodiak100 zonder omroeper waren we nergens
@:Odie22 jouw mooie posts![]()
@:Jockari ( ik wens je heel veel sterkte en vechtlust)
@:Puzzie (er kan er maar 1 de meeste posts posten
@:Ireth zonder jouw humor geen COS
@:Kissingbird (ehhh ja nou ja )
@:Gerrie_55
@:Joyce-43
@:Kinkijan (ook al zaten wel elkaar in de haren je bent een mooi persoon)
@:Engine zonder jou geen COS
@:Kater1
@:Silves ( I missed you so much!!)
@:Silverz
@:Luna68
@:Hoempah
@:Humpty
Nieuwkomers
@:Maxelu
@:Linnied
toppers allemaal stuk voor stuk
en iedereen die ik vergeet![]()
![]()
![]()
![]()
Fritsie natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk ook die mensen die @:Greysbones wel wist te benoemen en die ik weer eens vergeten was
Wat ga je nu doen morgenquote:
Bosuiltjes kijkenquote:
Jenken de hele dag jenkenquote:
Ohhh die zijn echt super schattigquote:
aaa er zijn er nu twee uitquote:
Ik zal het rustig hebben, was best een klus hier.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jenken de hele dag jenken![]()
neeej afkicken![]()
moet er wel altijd even aan wennen dat ik niet 24/7 de bewoners en cos zie
en jij? genieten van de rust
Oei dan is het wel fijn dat het stopt nu.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het rustig hebben, was best een klus hier.
Maar ik ben al een paar dagen hondsmoe, dus ik ga lekker niets doen een paar dagen.
Nee ben gewoon te druk geweest de laatste tijd, ook met mijn vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dan is het wel fijn dat het stopt nu.
niet ziek worden Dot!
ah oke door drukte zo moe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben gewoon te druk geweest de laatste tijd, ook met mijn vrijwilligerswerk
Maar goed vanaf morgen heb ik weer veel tijd over
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart jij bent mister BB
@:Kodiak100 zonder omroeper waren we nergens
@:Jockari ( ik wens je heel veel sterkte en vechtlust)
@:Puzzie (er kan er maar 1 de meeste posts posten
@:Ireth zonder jouw humor geen COS
@:Kissingbird (ehhh ja nou ja )
@:Gerrie_55
@:Joyce-43
@:Kinkijan (ook al zaten wel elkaar in de haren je bent een mooi persoon)
@:Engine zonder jou geen COS
@:Kater1
@:Silves ( I missed you so much!!)
@:Silverz
@:Luna68
@:Hoempah
@:Humpty
Nieuwkomers
@:Maxelu
@:Linnied
toppers allemaal stuk voor stuk
en iedereen die ik vergeet![]()
![]()
![]()
![]()
@:Fritsie1960 natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dan maar weer gaan bolkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah oke door drukte zo moe.
Ja vanaf morgen weer rust, veel rust
Gewoon volgend jaar weer proberen .. in ieder geval om de lol in de CoS.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen dit jaar , de vorige jaren stond jij op 1![]()
![]()
Lief![]()
Wilde gisteren wel ff het vertrek van Jolien meemaken
Maar ik heb me dit seizoen verwonderd en geërgerd over het concept en de partijdigheid van BB en was vorige week al afgehaakt .
Iedereen bedankt voor de humor, discussies en ergernissen over de bewoners...........en elkaar
Misschien tot ooit
pfoe nee 1x nooit meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens kijken of we die @:JustinK van zijn troon kunnen stoten
quote:
Thnx Frummie, ik ga je vast in de SC van RLS zien toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Frummelie het volgende:
Lieve BB-ERTJES was gezellie!
Dit seizoen vooral voor mij in de klephoek... ben eigenijk weinig in de COS geweest, hopelijk volgend jaar meer!
Dotje bedankt weer voor alle goeie zorgen en gezelligheid hier en in de COS..![]()
Was toppie lekker slap ouwenelen s'ochtends vroeg onder het genot van een bakkie of een theetje..![]()
Thnx en tot volgend jaar allemaal..
Uiteraard, gezellie.... komt goed zet de thee maar vast klaar...quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Frummie, ik ga je vast in de SC van RLS zien toch?
Frummel!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Frummelie het volgende:
Lieve BB-ERTJES was gezellie!
Dit seizoen vooral voor mij in de klephoek... ben eigenijk weinig in de COS geweest, hopelijk volgend jaar meer!
Dotje bedankt weer voor alle goeie zorgen en gezelligheid hier en in de COS..![]()
Was toppie lekker slap ouwenelen s'ochtends vroeg onder het genot van een bakkie of een theetje..![]()
Thnx en tot volgend jaar allemaal..
Zodequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
Zo, vond toch een mooi gezicht de twee jongens op het podium.
Al met al best een mooie show van gemaakt.
Iedereen bedankt en veel geluk en sterkte gewenst en tot wederhoren.![]()
jij ook weer bedankt toppertje, leuk dat je dit jaar toch weer mee costequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |