Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog twee liveshows![]()
En bijna eerste bosuiltje
Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuilquote:Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog twee liveshows![]()
En bijna eerste bosuiltje
Had je keer filmpje van laten zien. Leuke beestjesquote:Op donderdag 3 april 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit eral weer op. Morgenavond is de grote live show.
O leuk zijn de bosuiltjes alweer zo ver
Ik heb hier de laatste weken steeds een eekhoorntje in de tuin zitten, zo leuk
Jaa die bedoelde ik inderdaad. Vanaf nu gaat het echt beginnenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Deze bosuiltjes? https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Spannend!![]()
De beleefdelente-streams zijn aanrader voor wie moet afkicken van BB![]()
Precies even entertaining: de vogels zitten/hangen de hele godganse dag, af en toe eten ze en heel soms gebeurt er iets geks![]()
Maar in tegenstelling tot BB wordt het alleen maar leuker en interessanter naarmate de tijd vordert (van zodra de kuikens er zijn)!
Beste seizoen tot nu toequote:Op vrijdag 4 april 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Beste BB fans, BB 2025 zit er al weer bijna op.
Nog een laatste streamdag, nog één liveshow.
Wie o wie gaat winnen voor de fans een spannende race dit keer.
BB was anders dan andere jaren, voor vele een tegenvaller maar ook vele vonden het weer leuk.
Ik wil jullie danken voor het bijdragen aan een leuke BB tijd, de mooie streamverslagen, de leuke en soms bewijzende filmpjes.
Jammer dat er onderling zoveel strijd zit, dat is toch helemaal niet nodig
Hopelijk kan dat een volgende BB allemaal wat minder.
Namens @:Gert en mij allemaal bedankt en tot een volgende BB
Ik moet zeggen dat ik de invulling van BB ook wel goed vond. Er was dit keer echt een strijd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Beste seizoen tot nu toe![]()
Jij en @:gert ook bedankt
Leuk dat je meegepost heb Linnied, hopelijk volgens jaar weerquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Linnied het volgende:
Ik lees hier al jaren mee, maar dit jaar voor het eerst meegepost. Bedankt voor de vermakelijke posts, en hopelijk tot volgend jaar!
Ik miste je al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....BB-ERTJES...🤗
Ooh ik zie iedereen bedanken en gedag zeggen, is het al zover dan?
Sorry, maar ik heb echt niks meer gevolgd...
Agh...🤗quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Ja vanavond is de live show en gaan we er achter komen wie BB 25 gaat winnen
Door jou ben ik deze BB arm geblevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh...🤗
Ik vond er echt niks aan Dotje was echt zo niet mijn seizoen... ik dacht dat het tot halverwege april zou duren... ben blij dat jij een berichtje hebt neergezet anders had ik niks geweten van vanavond... wil toch wel zien wie er wint ddww haha
quote:
Yeahhh een tikkie is onderwegquote:
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij...quote:
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen etenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ik zal je wel weer spekken de laatste dag... ik gooi d'r wel een dikke fooi bij...
Het heeft zo moeten zijn dat jij een berichtje neer hebt gezet in ons oude topic...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, dan had ik met de pasen geen eieren kunnen eten
Niemand nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat Sharice er nog inzit, dat had ik never nooit verwacht...
Hai Frummeliequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine...![]()
Neej dan had ik eerder Jolien verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |