Zijn waarheidquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal de waarheid zijn geweest.
Die komt vaak hard aan.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Sharice die zegt dat ze nooit slecht achter de rug van bewoners om heeft gesproken... dat is toch wel de under statement van dit jaar...
Altijd respectvol geweestquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef marky het volgende:
Sharice die zegt dat ze nooit slecht achter de rug van bewoners om heeft gesproken... dat is toch wel de under statement van dit jaar...
Maar het is wel anders om het eens te zien. Dan zou je eventueel met een helicopterview kunnen kijken. Maar dat kunnen die lui toch niet. Kritisch naar zichzelf kijken dus ach.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
eigen beelden hoeven ze natuurlijk niet over te slaan, die hebben ze namelijk zelf meegemaakt.
Slechte verliezers. Ik heb natuurlijk op Jordy mijn stem uitgebracht ik hoop echt niet dat we weer een vlaamse meeloper als winnaar krijgen. Matti is een aardige gast maar wat zegt dat dan over BB? Steek vooral je kop niet boven het maaiveld, speel het spel zo min mogelijk loop met de juiste mensen mee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wat hebben Belgen eigenlijk met nederlandstalige muziek?
Alles uitrekenen voor de kijker (vooral Jordy was daar altijd mee bezig)quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het gluiperige gedrag van kartel leden op beeld gezien.
Okquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef marky het volgende:
[..]
Slechte verliezers. Ik heb natuurlijk op Jordy mijn stem uitgebracht ik hoop echt niet dat we weer een vlaamse meeloper als winnaar krijgen. Matti is een aardige gast maar wat zegt dat dan over BB? Steek vooral je kop niet boven het maaiveld, speel het spel zo min mogelijk loop met de juiste mensen mee?
Er zijn er heel veel, veel te veel zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingen
Genoeg, maar het dialect is een probleem voor het NL publiek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig Belgische artiesten die NL talig zingen
Leren van “foutjes” uit het verleden is sowieso niet iedereen zijn sterkste punt daarquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Nee gaat Jordy nu weer een masker opdoen?
Lekker slim. Van de vorige kreeg hij een allergische reactie die je nu nog kan zien.
Heeft alles over voor de bühne, dat moet je hem nageven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leren van “foutjes” uit het verleden is sowieso niet iedereen zijn sterkste punt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |