Nee verdiend door tactisch de juiste beslissingen te nemenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus heeft charise gelijkAls onderdeel van het spel heeft Mattie zijn finaleplek gekocht .
Laatste 3 weken kon Jordy (als enige) niet worden genomineerd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en de willekeur van het inzetten van de gamechangers.
de ene keer mocht iemand als eerste, volgende keer als laatste, een ronde mochten de gamechangers ineens helemaal niet ingezet worden enz.
quote:
Herinneringen ophalenquote:
Omdat ze nu beelden hebben gezien??quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat ze nu beelden hebben gezien??
Hebben ze hun eigen beelden overgeslagen dan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daardoor ga ik juist op Jordy stemmen. Gewoon om al die lui dwars te zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
Het zal de waarheid zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over de podcast. Matti en jordy zeggen dat ze zeker hard zijn geweest in de dbk en podcast maar nooit iemand onderuit gehaald zoals axel deed zegt matti.Sharice zegt de meest heftige podcast was met jane en axel wat die gezegd hebben. Jordy zei toen ik die antwoorden van axel las op het examen dacht ik van joh dat gaat erg ver, matti en sharice van waarschijnlijk heeft ze dat hun kop gekost.
eigen beelden hoeven ze natuurlijk niet over te slaan, die hebben ze namelijk zelf meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben ze hun eigen beelden overgeslagen dan.
Ligt er aan wat je als waarheid ziet haha.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal de waarheid zijn geweest.
Die komt vaak hard aan.
Omdat ze die in het echt mee hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je als waarheid ziet haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |