Gaat over lijken. Het enige dat hem boeit is dat hij wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft alles over voor de bühne, dat moet je hem nageven.
zure mensen, ja deze BB zullen de mensen elkaar weinig zien naderhand denk alleen team Kartelquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde dat op tiktop elsa, jane en jeff behoorlijk zuur weer bezig zijn geweest gisteravond. Op sharice na de rest behoorlijk onderuit gehaald begreep ik. Waarom sat doen als je eruit bent ik snap dat echt niet. Wel typerend voor ze.
Oh ja, dan hebben we een soort Lucas en Geaquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
jordy en sharice een setje zou leuk zijn
Misschien nog meer de populaire jongen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat over lijken. Het enige dat hem boeit is dat hij wint
quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:06 schreef ammartje het volgende:
[..]
Oh ja, dan hebben we een soort Lucas en Gea
ik denk dat jane, wicky, axel, elsa en misschien charise ook wel een heel gezellig clubje zijn wat elkaar zeker nog zal zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zure mensen, ja deze BB zullen de mensen elkaar weinig zien naderhand denk alleen team Kartel
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand andersquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
nahquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand anders
Ik denken ( en daar is niets mis mee) dat Sharice meer van de vrouwen is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef Sestra666 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denken ( en daar is niets mis mee) dat Sharice meer van de vrouwen is.
Aardappelschillen bakken die verder niemand die op ging eten. Toen ze snoep uit de DR meenamen was er al geen honger meer. Ze zorgde daarnaast gewoon voor voldoende voedsel voor de rest. Vergeet niet dat Jane en Axel alles kochte en de 3 van hst kartel lieten betalen omdat Jordy de pot had gepakt. Vergeet ook niet toen Sharice en Axel DM waren zij andere ook meer lieten betalen en zelf pakte Axel meer geld bij het verdelen. En dan nog zie ik dat als het spel een spel waar Matti voor 100% achterstond.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Maar wat zegt jordy/kartel
Eten stelen van je medebewoners terwijl iedereen honger heeft is ok
Zelfs als het niet meer hoeft
Als hij werkelijk zoveel van zichzelf zou houden had hij zijn lichaam nooit zo behandelt als hij dat gedaan heeft. Matti is iemand die heel erg van zichzelf houdt en er ook alles aan doet om andere van hem te laten houden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy houdt al genoeg van zichzelf. Die heeft niets meer over voor iemand anders
Het was keihard van haar gezicht gevallen maar het kartel heeft haar de kans gegeven om het weer op te zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Iig iemand die haar masker goed op kon houden met hier en daar een slip van de tong.
En Sharice staat in de finale door het tactisch stemmen van kijkersquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
En daardoor totaal respectloos is voor zijn omgeving. En dan bedoel ik geen mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij werkelijk zoveel van zichzelf zou houden had hij zijn lichaam nooit zo behandelt als hij dat gedaan heeft. Matti is iemand die heel erg van zichzelf houdt en er ook alles aan doet om andere van hem te laten houden.
Het kartel heeft ervoor gezorgd dat ze er nog zit. Hadden ze Milena niet tegenover haar gezet was ze weggeweest. Daarna deden ze het nog een keer tegenover Jane.quote:
Wat was er tactisch gisteren?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef latevogel het volgende:
[..]
En Sharice staat in de finale door het tactisch stemmen van kijkers
Mensen zien wat ze zien. Wederom probeer je jou mening boven die van een ander te stellen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen zien wat ze willen zien maar zijn voor de rest blind.
Waren ze niet met zes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze zien. Wederom probeer je jou mening boven die van een ander te stellen.
Het is geen vereering het is respect dat ze het voorelkaar hebben gekregen om met 2 van de 4 de finale te halen. De kracht van het kartel zat hem in het respecteren van elkaars spel en het volgen van een lijn en irritaties naar elkaar uit kunnen spreken zonder dat het verwijtend werd. Het is gewoon knap spel geweest.
Ik ben het volkomen met je eens maar mocht ik dit hebben geschreven dan kreeg ik verwijten naar mijn hoofd. Zo zie je maar hoe men kan oordelen en over wie!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
Dat kan mooi op Twitter blijven is niet op de streamsquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jane schijnt net op Twitter te hebben uitgehaald naar matti als holmaatje van jordy nav wat hij vanmorgen zei over axel. Met de opmerking er bij van zie je vanavond. Beetje zuur. Als iemand Twitter heeft kan die het misschien hier plaatsen.
Gaat over matti niet jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:03 schreef Verida het volgende:
[..]
niet voor het een of ander, maar het ik vind het eigenlijk wel logisch dat Jane nu uithaalt als Jordy vanmorgen niet zulke fijne dingen heeft gezegd over Axel.
Jordy is niet heilig en is ook niet vies van nog een beetje stoken wat voor iedereen te horen is.
En de mods spreken users aan niet de users die de users aansprekenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh please, lees je eigen ondertonen eens. En het is COS, geen COU
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.
Mattheus, Jeffrey, Lenny, Jolien en Kenanu zaten vaak apart in het verkleedhok.
Toen Niels weg ging was Jordy alleen en heeft zich in de groep gewurmd ( snoep uitdelen, jeffrey nadoen met eten stelen) tot frustratie van Keanu. Jordy en Keanu hebben meerdre aanvaringen gehad.
Pas toen ze in de gaten kregen dat Jordy slim was in het spel gingen ze hem en zijn snoep gebruiken.
Nadat Lenny en Jeffrey weg waren werd Jordy de frontman/voorzitter van het kartel wat volgens mij een idee was van keanu << de groep kartel noemen.
Tot zover mijn interpretatie![]()
![]()
BB is de aanstichter geweest. Die heeft Jordy en Matti bijelkaar gezet. Dat was de start daar heeft Jordy niets aan hoeven doen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy heeft zich in dat groepje ingekocht. Hij hoorde er eerst niet bij.
Mattheus, Jeffrey, Lenny, Jolien en Kenanu zaten vaak apart in het verkleedhok.
Toen Niels weg ging was Jordy alleen en heeft zich in de groep gewurmd ( snoep uitdelen, jeffrey nadoen met eten stelen) tot frustratie van Keanu. Jordy en Keanu hebben meerdre aanvaringen gehad.
Pas toen ze in de gaten kregen dat JZeordy slim was in het spel gingen ze hem en zijn snoep gebruiken.
Nadat Lenny en Jeffrey weg waren werd Jordy de frontman/voorzitter van het kartel wat volgens mij een idee was van keanu << de groep kartel noemen.
Tot zover mijn interpretatie![]()
![]()
Zo is het toch echt niet gegaan. Jordy heeft altijd ruimte aan de andere geveven om te stemmen op wie ze wilde. Dat het vaak het zelfde was kwam ook omdat ze daarmee het target van de eigen rug haalde. Keanu heeft bijvoorbeeld altijd gedaan wat hij zelf wilde. Jolien heeft ook gedaan wat ze zelf wilde. Matti was meer volgzaam.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |