Lennie was geen onderdeel van Kartel in BB huis dat kwam later pas met de andere in je rijtjequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waren ze niet met zes?
Jeffrey, Lenny, Keanu, Mattheus, Jolien en Jordy?
waarom is jhet zo moeilijk om te accepteren dat ook hun gewoon voor hun zelf kozen en daarvoor ook gewoon in het Kartel zaten wat gewoon een benaming was van een hechte groep mensenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat Jaxel en ShaPoo ook een "kartel" was maar dan met een andere benaming..quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom is jhet zo moeilijk om te accepteren dat ook hun gewoon voor hun zelf kozen en daarvoor ook gewoon in het Kartel zaten wat gewoon een benaming was van een hechte groep mensen![]()
Ja, anders was het Sharice die hem gekocht zou hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft gellijk, zowel Matti als Jordy hebben een ticket gekocht om zover te komen
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:24 schreef Hznootje het volgende:
Kan mij geen fluit schelen wie er vanavond wint. Ben in ieder geval blij dat Jolien vertrokken is. En ik hoop dat BB geleerd heeft van deze editie en het de volgende keer anders aanpakt met de screening
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je in de finale komt, en je wint, verdien je het ook. Ongeacht individuele meningen van mensen. Je hebt dan genoeg mensen kunnen overtuigen om op je te stemmen. Er hoeft geen unanimiteit te zijn he.
Dus wie er ook wint, het is verdiend, ik kan zelf hooguit iemand anders als winnaar willen. Maar ja, ben geen dictator en zo.
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buitenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.
Jordy heeft het nooit zo stiekem gedaan, voor het beeld zal ik maar zeggen als een Elsa. die een hele voorraad onder haar bed had. Zij wou het echt geheim houden.. .En kwam duidelijk naar voren toen ze eruit was..quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Maar wat zegt jordy/kartel
Eten stelen van je medebewoners terwijl iedereen honger heeft is ok
Zelfs als het niet meer hoeft
Laten ze maar gezamelijk voor de pot zorgen.....dan vallen diegene die er niks voor over hebben vanzelf wel op.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buiten
tot de finale week 8 bewoners overhouden - dan iedere dag of om de dag 1 exit - blijft er tenminste voor de streamers wat meer te kijken dan 4 in de laatste week waar niets meer uitkomt dan in de zon liggen, eten en af en toe een game spelen
laatste 2 weken zijn gewoon boringdoodsaai
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrekquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
en het liefst alle bewoners er in 1 x in of iig binnen 2 à 3 dagen en niet weken later met info van buiten
tot de finale week 8 bewoners overhouden - dan iedere dag of om de dag 1 exit - blijft er tenminste voor de streamers wat meer te kijken dan 4 in de laatste week waar niets meer uitkomt dan in de zon liggen, eten en af en toe een game spelen
laatste 2 weken zijn gewoon boringdoodsaai
Liever ook geen contact met fam en vriendenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrek)
Ook!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Liever ook geen contact met fam en vrienden
Ieder jaar zijn we niet blij met bewoners. Er zitten er altijd tussen die je niet wil.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:24 schreef Hznootje het volgende:
Kan mij geen fluit schelen wie er vanavond wint. Ben in ieder geval blij dat Jolien vertrokken is. En ik hoop dat BB geleerd heeft van deze editie en het de volgende keer anders aanpakt met de screening
Vond dat gisteravond na het vertrek van Jolien ook al opvallend, Matti ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef Linnied het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Sharice nogal hyper.. (wat ik zou begrijpen hoor).
Heb de livestream als achtergrond geluid aanstaan maar had ineens het idee dat ik een soort van fastforward optie had gebruikt (wat natuurlijk helemaal niet kan).
Ze ratelt nogal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |