Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef Linnied het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Sharice nogal hyper.. (wat ik zou begrijpen hoor).
Heb de livestream als achtergrond geluid aanstaan maar had ineens het idee dat ik een soort van fastforward optie had gebruikt (wat natuurlijk helemaal niet kan).
Ze ratelt nogal.
😅 never...quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook!(en wat beter verstaanbare Belgen!
)
Zullen we solliciteren voor het volgende seizoen????
mail jij BB maar even !!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of nog leuker, 15 man er in, kijkers stemmen en op die manier een ranking wat ze punten geeft. Op dag 85 degene met de minste punten naar huis, dag 86 de volgende enz. Maar dan wel dat ze zelf niet weten hoe de ranking is of op welke plek ze staan! (En bij slapen of niet luisteren naar BB puntaftrek)
ja voorgaande jaren was dat toch niet echt zoals dit jaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn we niet blij met bewoners. Er zitten er altijd tussen die je niet wil.
Belangrijker is wel dat ze wel heel goed oppassen dat ze niet vervallen in een programma vol met social media figuren. Dat soort programma's zijn er genoeg.
Voor nu lijkt het erop dat dit een finale wordt als 2023 waar de shit in het huis mee naarbuiten wordt genomen. Beetje jammer.
De slechtste elektrische wagen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie heeft een Teslageloof Sharice ook
In dat geval Charice ook niet, die moet er ook 1 rijden begrijp ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Mattie gewoon een Tesla-rijder. Nou die verdiend de overwinning niet vanavond, die kan het financieel wel handelen blijkbaar.
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
In dat geval Charice ook niet, die moet er ook 1 rijden begrijp ik
ook datquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten ze maar gezamelijk voor de pot zorgen.....dan vallen diegene die er niks voor over hebben vanzelf wel op.
zou het bijna 'BB Liberationday' noemenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeWord er zelf een beetje zenuwachtig van
![]()
Fijne laatste streamdag iedereen
Is voor het eten aan het zorgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Jordy heel stil. Alleen Charice en Mattheus praten.
dan gaan mijn stemmen naar Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie heeft een Teslageloof Sharice ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |