nominatie / vrijstelling pinnen rollen er vooralnog uit en zo nu en dan een kledingkastsleutelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:05 schreef Jockari het volgende:
Heeft die vending machine onlangs nog bewogen eigenlijk. Lijkt me al zo dood als de papegaai.
Echt het is een schijt bb geworden.quote:
Whūt? Die ½Dooie Niels.. sorry hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:
Nu nog iemand eruit die het nog een beetje spannend maakte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een strateeg in den beginne.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:
Nu nog iemand eruit die het nog een beetje spannend maakte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik had hem allang op insta opgezocht, hij was alleenstaande vader. Zo een mooi team samen met Jordy.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een strateeg in den beginne.
Na zijn besluit om te willen vertrekken kwam ook de menselijkheid.
Beericht verplaatst:quote:Op woensdag 5 februari 2025 04:49 schreef Alicia76 het volgende:
Jolien heeft fake tits. Dat is duidelijk. Jane ook. En verder zijn er geen lekkere meiden in deze BB. Dus helaas. Big Brother 2025 faalt. Op alle vlakken. We zien vele jongens topless terwijl ze omkleden maar we mogen niets van de meiden zien. BAH BAH BAH... Big brother is failliet!
Ja brrrquote:Op zondag 16 februari 2025 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En tijdens de SL de hele tijd tegen die kop Van Sjefke moeten kijken. Doorspoelen [ afbeelding ]
Complottheorietjes.... hahahahahahahaha... altijd leuk. Terwijl het natuurlijk ONZIN is. Wat maakt het de makers uit wie er wint LOLquote:Op maandag 17 februari 2025 00:39 schreef Zana het volgende:
Ik snap er niets van, waarom vertrekken zo veel mensen in zo korte tijd? Ik kijk alleen tv, maar kan het eigenlijk niet zo goed volgen. Sommige dingen lijken gestuurd, volgen ze een draaiboek? Waarom gaan ze allemaal fietsen om Wicky van de nominatie af te helpen? En mensen die moeten vertrekken lijken erin te berusten of lijken het al te weten/ zelf te willen.
Te veel stomme spelletjes, te weinig eten en comfort.
Waar kijk ik naar? Het is totaal onvoorspelbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |