abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216493709

Vind je er niets aan, ben je er klaar mee, wil je stoppen met kijken.

Mopper hier naar hartelust dan blijft de cos schoon voor mensen die het wel leuk vinden.
Hou het wel netjes.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216493753
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216494025
Heeft die vending machine onlangs nog bewogen eigenlijk. Lijkt me al zo dood als de papegaai.
pi_216494104
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:05 schreef Jockari het volgende:
Heeft die vending machine onlangs nog bewogen eigenlijk. Lijkt me al zo dood als de papegaai.
nominatie / vrijstelling pinnen rollen er vooralnog uit en zo nu en dan een kledingkastsleutel
pi_216494282
Het is slecht dit jaar, bewoners die geen iniatief nemen, BB dat weinig organiseert, en ik vind dat ze fatsoenlijk eten moeten hebben

Dieptepunt vind ik wel Jeffrey die lak heeft aan de regels en BB, hij is misschien de reden dat ik ga kappen met kijken, die gast moet eruit gegooid worden
pi_216494919
Ik vind dat ze te veel aan het concept de verkeerde kant opgestuurd hebben. Er is geen centrale televisie meer, maar overal schermpjes. Je zag afgelopen week dat een aantal bewoners gewoon wegloopt, en wat anders gaat doen. Vorige jaren zaten ze allemaal op de bank naar het scherm te kijken.

De Vending Machine ... dat ding staat er compleet werkloos bij. De draaideur vorig jaar was veel meer aanwezig, ook door zijn grootte en lokatie, en een leuke toevoeging.

Dan noem je iets een 'Panic Room', en wat gebeurt daar? Helemaal niks. Het is een hospitaal, een timmerwerkplaats. Noem dat ding dan geen Panic Room.

Daarnaast hebben ze met de casting de plank flink mis geslagen. Veel te veel mopperaars, en mensen waar geen enkel initiatief in zit.

Als laatste in deze rant, maar er is nog veel meer te zeggen, BB legt er erg de nadruk op dat het eten erg basic moet zijn, maar daardoor ligt ook bij de bewoners erg de focus op eten. Dus zijn ze vrijwel de hele dag bezig om eten te bereiden of op te eten. Dit zijn niet de meest verheffende streams.
pi_216495137
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Pauze na 1 huisje :{
Echt het is een schijt bb geworden.
Ze hebben werkelijk overal schijt aan.

Maar goed ik plaats deze even in het topic hiervoor ;)
pi_216496618
Ik irriteer me eigenlijk het meest aan mensen, die bewoners die het dan nog een beetje spannend maken niet saven.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216496923
Vond die Wall van eerdere seizoenen zo slecht nog niet. Nu hebben we die Vending Machine waar het hoogtepunt van was dat die jongens er 'stiekem' aardappelschillen naast zaten te eten.

Denk dat dat in deze groep best geinige discussies had kunnen veroorzaken, zoals bijvoorbeeld de vlokken van Jacqueline, of Ashley die woest op Glenn was omdat ie haar niet geroepen zou hebben.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 31 januari 2025 @ 18:40:05 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216496943
verkeerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216497193
Dat basic voedsel is echt 😕 ik ben het compleet eens met @LionHeart door het zo te doen ligt de focus op het eten.
Die panicroom is echt een flop. Sluit er 2 in op en geef ze 24 uur lang hoofd schouders knie en teen oid
Stel sancties in op fluisteren etc.
Laat de kijker gewoon beslissen wie er gaat geen nominatie meer
Zo kan ik nog wel even doorgaan
Veel conceptjes zijn ook maar half uitgewerkt of slecht uitgevoerd
pi_216500000
Nu nog iemand eruit die het nog een beetje spannend maakte.

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:31:40 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216500233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:

Whūt? Die ½Dooie Niels.. sorry hoor _O-
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:40:19 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216500353
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:

Een strateeg in den beginne.
Na zijn besluit om te willen vertrekken kwam ook de menselijkheid.
pi_216500488
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een strateeg in den beginne.
Na zijn besluit om te willen vertrekken kwam ook de menselijkheid.
Ja, ik had hem allang op insta opgezocht, hij was alleenstaande vader. Zo een mooi team samen met Jordy.

Ik ben echt blij met dit mopperdraadje.
pi_216500798
dubbele SL :(
Jolientje
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 06:37:50 #17
388664 crew  Dotteke
pi_216555364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 04:49 schreef Alicia76 het volgende:
Jolien heeft fake tits. Dat is duidelijk. Jane ook. En verder zijn er geen lekkere meiden in deze BB. Dus helaas. Big Brother 2025 faalt. Op alle vlakken. We zien vele jongens topless terwijl ze omkleden maar we mogen niets van de meiden zien. BAH BAH BAH... Big brother is failliet!
Beericht verplaatst:
Hier mag je naar hartelust mopperen over alles wat met BB te maken heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216636135
Ik wil ook even melden dat ik een hele erge hekel heb aan mensen die smoesen als er andere mensen in dezelfde kamer zijn.
pi_216706034
Die SL steeds met name op zondag
pi_216706186
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
Die SL steeds met name op zondag
En tijdens de SL de hele tijd tegen die kop Van Sjefke moeten kijken. Doorspoelen
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_216706190
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
En tijdens de SL de hele tijd tegen die kop Van Sjefke moeten kijken. Doorspoelen [ afbeelding ]
Ja brrr
pi_216712297
Ik snap er niets van, waarom vertrekken zo veel mensen in zo korte tijd? Ik kijk alleen tv, maar kan het eigenlijk niet zo goed volgen. Sommige dingen lijken gestuurd, volgen ze een draaiboek? Waarom gaan ze allemaal fietsen om Wicky van de nominatie af te helpen? En mensen die moeten vertrekken lijken erin te berusten of lijken het al te weten/ zelf te willen.
Te veel stomme spelletjes, te weinig eten en comfort.
Waar kijk ik naar? Het is totaal onvoorspelbaar.
  maandag 17 februari 2025 @ 01:34:38 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216712522
verkeerde topic

[ Bericht 97% gewijzigd door spapaars op 17-02-2025 01:44:37 ]
pi_216712775
Deze big brother is echt failliet. We mogen zelfs geen vrouwen in ondergoed meer zien. De verpreutsing is duidelijker dan ooit in Big Brother. 10 jaar geleden zagen we Liesje full frontal naakt in de badkamer. En vergeet niet, ze wist dat dat werd gefilmd. En nu mag opeens niets meer. Het is te triest voor woorden. BAH
pi_216712777
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 00:39 schreef Zana het volgende:
Ik snap er niets van, waarom vertrekken zo veel mensen in zo korte tijd? Ik kijk alleen tv, maar kan het eigenlijk niet zo goed volgen. Sommige dingen lijken gestuurd, volgen ze een draaiboek? Waarom gaan ze allemaal fietsen om Wicky van de nominatie af te helpen? En mensen die moeten vertrekken lijken erin te berusten of lijken het al te weten/ zelf te willen.
Te veel stomme spelletjes, te weinig eten en comfort.
Waar kijk ik naar? Het is totaal onvoorspelbaar.
Complottheorietjes.... hahahahahahahaha... altijd leuk. Terwijl het natuurlijk ONZIN is. Wat maakt het de makers uit wie er wint LOL

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')