Ja doei mooi niet als ze dat gaan doen haak ik af. Al zijn ze al tijd niet op de streams te zien (gelukkig) kan het al zijn geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:00 schreef ledn81 het volgende:
Jolien zou willen vragen aan BB of ze een momentje met Jeff alleen mag, suggereert Milena![]()
Zeg je hebt je niet ingschreven voor knoop in je zakdoek. Dit is BB
Daar krijgt ze waarschijnlijk haar zin ook nog in.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:00 schreef ledn81 het volgende:
Jolien zou willen vragen aan BB of ze een momentje met Jeff alleen mag, suggereert Milena![]()
Dan gaat Jordy ook even een momentje voor zichzelf vragen daarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:00 schreef ledn81 het volgende:
matt voor de gezelligheid en Keanu omdat je dan een persoon hebt die 3e wordt in de peiling, denkt hij dan??quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef Roxiebb het volgende:
Deze morgen was Jefke aan het klagen dat Jolien in de buitenwereld hem elke dag wilt zien. Hij ziet dat niet zitten, misschien twee a drie keer maar dan moet hij al zijn vrije tijd opofferen. En hij is ook graag bij zijn maties. In het huis wilt hij vooral met Mateus en Keanu ver geraken. Jolien vermeldt hij niet….
Ja dat Jordy zijn persoonlijke voorwerp (uit het nachtkastje) opeens via de vending machine het huis in komt rollen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan gaat Jordy ook even een momentje voor zichzelf vragen daar
Hebben ze dat besproken toen ze met zijn vieren in dat bed lagen ofzo
Fijne relatiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef Roxiebb het volgende:
Deze morgen was Jefke aan het klagen dat Jolien in de buitenwereld hem elke dag wilt zien. Hij ziet dat niet zitten, misschien twee a drie keer maar dan moet hij al zijn vrije tijd opofferen. En hij is ook graag bij zijn maties. In het huis wilt hij vooral met Mateus en Keanu ver geraken. Jolien vermeldt hij niet….
Het is geen ponykampquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:00 schreef ledn81 het volgende:
Voorlopig zit hij er daar nog, FEBO vind het geweldig de 2 RLS talentjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja een schop het huis uit die galbak
Ach, Miss Exclusive gaat straks toch de halve wereld over vliegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef Roxiebb het volgende:
Talentjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij er daar nog, FEBO vind het geweldig de 2 RLS talentjes.
Jolien kan ook veel beter krijgen dan deze kneusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach, Miss Exclusive gaat straks toch de halve wereld over vliegen.
En Jolien zal straks meer aandacht krijgen van (leukere) mannen dan Jeff aankan.
Ik snap die trezebees niet, wat is er zo leuk aan die bullebak? Knap is hij al zeker niet 😝😝😝quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jolien kan ook veel beter krijgen dan deze kneus
gebrek aan liefde en aandacht, binnen 48 uur al verliefd worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:12 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik snap die trezebees niet, wat is er zo leuk aan die bullebak? Knap is hij al zeker niet 😝😝😝
Echt wat een vreselijke gozer. Oordelen over anderen en zelf duizend maal erger zijn. Hij dreigt met van alles om zijn zin maar te krijgen. Als aller laatste van de 1e tien gun ik hem. Elsa hoor je er niet over en om hem helemaal te zieken dan eerst nog jane eerderquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:20 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey hoopt dat ie mocht Niels gaat hij ook zijn kast krijgt.
Er liggen 2 kledingstukken van Niels in de kast van Jeffrey blijkbaar
Van korte duur, zie ze weer buiten op de paddenstoelen zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:29 schreef Luna68 het volgende:
Twee timmerstreams? Wat een verwennerij
Van korte duur voor jullie, op stream 2 gaan ze er verder meequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een k*tstream. [ afbeelding ]
Bedankt voor de updates. Af en toe een plaatje erbij hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, Milena en Sharice nu aan het hameren.
Lees opmerking van Ruud hier net bovenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, Milena en Sharice nu aan het hameren.
Nee, de pannenkoeken zijn volledig op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane komt even kijken of het lukt bij de vogelhuisjes.
Milena: "Heb je eten?"
Alle anderen stonden tegenover elkaar te hameren, maar Sharice moet natuurlijk dicht bij haar bestie staanquote:
Als er een patiënt met een gebroken arm binnenloopt bij dokter Sharice, zit ze ook zo dan de gebruiksaanwijzing te lezen.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
Ik zie Jeffrey er echt voor aan dat als de telefoon gaat dat hij iedereen wegduwt om hem op te nemen.
en dan te horen krijgen : jij bent volgende week automatisch genomineerdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
Ik zie Jeffrey er echt voor aan dat als de telefoon gaat dat hij iedereen wegduwt om hem op te nemen.
Jolien haar ouders hopen dat ze de liedjes niet kent na een paar weken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jeff: "Als je mijn liedjes niet van buiten kent na een paar weken, hoef ik je niet meer te zien Jolien". Heeft die eigen liedjes ???
@Praxisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
Vogelhuisjes fabriceren mag op zich al een 24/7 livestream zijn.
Ik zie hem er voor aan dat hij al iedereen heeft toegesist dat als de telefoon gaat hij voor hem is. Niemand neemt hem op. Als de telefoon gaat is hij voor hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
en dan is het aan BB wat er doorgeven wordt met die telefoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem er voor aan dat hij al iedereen heeft toegesist dat als de telefoon gaat hij voor hem is. Niemand neemt hem op. Als de telefoon gaat is hij voor hem.
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
Is er al een vogel dat vogelhuisje in geweest?
Ook jij +1quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Jockari het volgende:
Keanu gaat na BB naar FC Kip, wat dat ook moge wezen. Kentucky Fried Chicken ?
Kritiek op Jandino Asporaats FC Kip: 'Kip smaakt naar zaad'quote:
Goedkoper, minder sierlijk, en geen verfje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze lijkt er heel erg veel op.
[ afbeelding ]
het zijn de bouwpakket huisjes van de vogelbescherming die in elkaar gezet worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goedkoper, minder sierlijk, en geen verfje.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef spapaars het volgende:
Mooi.
Onze zuiderburen en gierige NL'ers mogen naar de productie kijken.
Voor de vogeltjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:53 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben net terug van werk waarom staan jolien en Keanu daar kan iemand mijn dit uitleggen?
Abattoirquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een geklaag zeg, Keanu mekkeren over het huisjes timmeren. Stream werd gewisseld naar het abattoir waar we horen hoe Milena zich afvraagt wat ze daar doet, ze heeft het helemaal gehad, ze wil eten! Wicky heeft dat ook gehad, maar ze moeten denken aan de leukere dingen.
..
Oké 🙂quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor de vogeltjes
Geheel zonder beloning of spel erachter.
Zou zo leuk zijn als BB het ook zat wordt en die koffers er ingooit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een geklaag zeg, Keanu mekkeren over het huisjes timmeren. Stream werd gewisseld naar het abattoir waar we horen hoe Milena zich afvraagt wat ze daar doet, ze heeft het helemaal gehad, ze wil eten! Wicky heeft dat ook gehad, maar ze moeten denken aan de leukere dingen.
..
Milena stopte ook al halverwege, die moest kakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
Ik haak net aan, maar moet hier niet gewerkt wordne![]()
[ afbeelding ]
Oh echt, ook dit stelt dus niets voorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena stopte ook al halverwege, die moest kakken
ze mochten even 5 min pauze nadat ze er 1 af hadden vonden zequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Nope, misschien hebben ze het gedaan omdat mensen klaagde hier dat we het timmeren mistte en dat de bewoners klaagde dat ze niets te doen hadden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt, ook dit stelt dus niets voor
Gimmick Nr zoveel... Na de Languit In De Gang Liggen Show moeten de Lievelingetjes wel steeds wat anders verzinnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
EN het kan en het magquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze mochten even 5 min pauze nadat ze er 1 af hadden vonden ze
het is gewoon vrijwillig tijdverdrijf tot BB zij dat het klaar was.quote:
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gimmick Nr zoveel... Na de Languit In De Gang Liggen Show moeten de Lievelingetjes wel steeds wat anders verzinnen
Oh ok, dus het is wel duidelijk aangegeven dat het dat is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het is gewoon vrijwillig tijdverdrijf tot BB zij dat het klaar was.
Enige voorwaarde was dat ze maar met 2 tegelijk bezig mochten.
het team van Alex en Jane heeft wel gewoon gemotiveerd gewerkt, die mogen wat mij betreft een leuke beloning krijgen, weer iets lekkers te eten ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.
Wedden dat als ze zouden weten dat ze stiekem toch geld krijgen voor een diner ze keihard zouden werken
Mooi vertel ze na afloop maar dat dat er toch achter zatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.
Wedden dat als ze zouden weten dat ze stiekem toch geld krijgen voor een diner ze keihard zouden werken
Oh dit is nog mooier. Afrekenen op de instelling/houdingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het team van Alex en Jane heeft wel gewoon gemotiveerd gewerkt, die mogen wat mij betreft een leuke beloning krijgen, weer iets lekkers te eten ofzo.
Ze weten zoiezo al dat ze BB Opslijmbaar is, zolang ze maar "TV blijven maken.. deelnemers aan een BB zijn niet op de hei of uit een boerenkool geborenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:22 schreef ledn81 het volgende:
KiKi en Jolientje hebben een wonderbaarlijke energieke wederopstanding gekregen nadat de stream even weg was
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Eva weer zeiken over het eten. 5e dag zit ze er. Al zeuren over slapen op de grond pas 1x gedaan en wil haar kleding en een eigen bed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Ze bewaken die telefooncel fanatiek tegen de Belgen.
Dan liever de lucht in, is het motto
[ afbeelding ]
En doet hem gewoon in een doosquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
Keanu heeft een 2de opening in het vogelhuisje
[ afbeelding ]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ze houden zich sowieso niet aan de regels, dus zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?
En nog goedemiddag allemaal COS'rs![]()
Helemaal eens met jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Als 1 van die Belgen die telefoon pakt en iemand mag zijn of haar kledingkast dan geven ze die aan Jeffrey en ik gun het hem niet. Ik gun het Elsa, die hoor je nooit klagen en ligt ook al die tijd al op de grond en in uniform.
Nee, maar BB reageert toch nergens op, dus doet iedereen maar wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?
En nog goedemiddag allemaal COS'rs![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het idee dat het dit jaar erger is (niet aan de regels houden) maaar.. vind ook dat er weinig wordt opgetreden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze houden zich sowieso niet aan de regels, dus zou me niets verbazen
Ook een goedemiddag
Ja! 2x hamertje tik streamsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Steeds die dubbele streams. Blijf her zeggen maak dan geen reclame voor 2 streams.
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauwquote:
Ja hier ook geen zon gezien vandaag. Al een paar dagen niet. (Limburg).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauw
Ja klopt 2 aan 2quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier ook geen zon gezien vandaag. Al een paar dagen niet. (Limburg).
Begrijp ik het goed uit het SV dat ze die huisjes moeten maken als dagbesteding??
Apart uitgevoerd weer deze opdracht met bedrijfjes.. en stemmen.. etcquote:
Hier strak blauw vanaf uurtje of 10quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauw
Ze lopen met z'n drieën de deur uit en er is geen vervanging?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff komt vreten uitdelen in het vogelhuisjesbouwhok
Zwaarmoedig meisje. Voegt echt geen klote toe daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Sharice dat ze altijd zo moe/depressief kijkt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff komt vreten uitdelen in het vogelhuisjesbouwhok
Ik kijk op dit moment te weinig om te weten of dat een regel is of dat daar een sanctie voor wordt gegeven door de almachtige grote broer wanneer er geen vervanging komt voor het bouwenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze lopen met z'n drieën de deur uit en er is geen vervanging?
Ze moesten continu werken. Misschien de beide Davids, die zie ik even niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment te weinig om te weten of dat een regel is of dat daar een sanctie voor wordt gegeven door de almachtige grote broer wanneer er geen vervanging komt voor het bouwen
Jeffrey mag alles. BB heeft gezegd dat er absoluut niet meer dan 2 personen binnen mochten zijn. Maar je hebt een uitzonderingspositie of je hebt het niet.quote:
Die zijn tijdens de lunch geweest, zie nu Jeffrey en Mattheus bezig op stream 2quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze moesten continu werken. Misschien de beide Davids, die zie ik even niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeffrey mag alles. BB heeft gezegd dat er absoluut niet meer dan 2 personen binnen mochten zijn. Maar je hebt een uitzonderingspositie of je hebt het niet.
Dat zit er niet in. Ik zie eerder gebeuren dat ze wachten tot hij bij de telefoon is en ze hem zijn kleding gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]zum kotzen die mentaliteit van jeffrey
ik hoop toch zo dat op een gegeven moment BB hem helemaal in de hoek trapt, verbaal of met een sanctie.
en dan denken ze zelf nog dat ze leuke tv maken.....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:27 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/qz03i6
[ afbeelding ]
Ik hoor hem wel maar zie hem nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Laatste dag van Niels, maar hij is al een tijd niet op beeld te zien.
Of geef de mensen die het meeste zingen in het bouwhok een nominatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Verida het volgende:
Als BB nog steeds meeleest :
tip:
vanavond de papegaai rond laten roepen dat de meest gemotiveerde bewoners, die hard hebben gewerkt voor het goede doel, lekker een bestelling bij de Mac mogen plaatsen.
dat vind ik lang zo storend niet als het brutale, asociale gedrag van Jeffrey.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of geef de mensen die het meeste zingen in het bouwhok een nominatie.
Ze heeft haar 24 uur aangevraagd...?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:49 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo Elsa heeft een verrassing, ik ben benieuwd..
Lennie heeft er een filmpje over op haar insta staanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
Hoe lekker moet het wel niet zijn als ze thuis komen en dan lekker onder je eigen douche kan staan zolang als dat je wilt.
Haha... nee nee die gaat voorlopig nergens hoor..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur aangevraagd...?
Hier in het midden van het land ook heerlijk zonnig met blauwe luchtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... nee nee die gaat voorlopig nergens hoor..
Het is niet eerlijk. Morgen moet die in het westen schijnen anders ga ik drammenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hier in het midden van het land ook heerlijk zonnig met blauwe lucht
Dat is niet de verwachting maar het is BB zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:53 schreef Clasientje het volgende:
Niels gaat eruit vanond en misschien ook Jordy? Dat 2 eruit gaan???
Jeffje?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk. Morgen moet die in het westen schijnen anders ga ik drammen
Hij heeft Axel nogquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Werkdag zit erop, in de trein naar huis. Niet veel gemist vandaag blijkbaar. Dit weekend kan ik normaal gezien lekker meekijken en meecossen![]()
![]()
ben zelfs maandag ook vrij.
Nog een paar uurtjes voor we hoogstwaarschijnlijk afscheid nemen van Niels. Vind ik wel een beetje jammer voor Jordy.
Hmm, het is nu wel zeker dat er twee uitgaan. Jammer!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Nee, er gaat er maar 1 uit. Niels vrees ik, maar ik vind dat samen met Jordy een eenheid die daar nog mooie TV kan maken.
Ja hij zal het zeker gaan missen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Klopt, maar Niels is een beetje zijn maatje vanaf dag 1. Zal wennen worden voor hem.
Van mij mag Wicky eruit, echt wel een aardige knul, maar zie hem weinig, is naar de achtergrond verdwenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Nee, er gaat er maar 1 uit. Niels vrees ik, maar ik vind dat samen met Jordy een eenheid die daar nog mooie TV kan maken.
Eens, maar vrees dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mag Wicky eruit, echt wel een aardige knul, maar zie hem weinig, is naar de achtergrond verdwenen.
Niels en Jordy, wel een mooi duo, mooie gesprekken, maar ook de nodige humor
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eens, maar vrees dat dit niet gaat gebeuren.
Jorvis 2.0quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy gaat echt knallen morgen, als hij die nominatie voor de 2e keer overleeft wordt ie helemaal anders zegt/waarschuwt ie.
Waarom dan pas denk ik dan...
Ja echt he. We gaan het zien vanavond wat het wordt🙂quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet de verwachting maar het is BB zeg nooit nooit
Ik ben ook bang dat Niels gaat en net wat jij zegt....Wicky aardige jongen maar je ziet hem niet... dus daar heb ik ook een beetje hoop op.. ligt er ook aan hoeveel er moeten gaan..quote:
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja echt he. We gaan het zien vanavond wat het wordt🙂
Zou zomaar kunnen ja Big Brother komt met veel verassingen dit jaar hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.
Dus dan zouden ze de kijkers alweer voor niets laten stemmen. Ik stem zo helemaal nooit meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.
4 Deelnemers nomineren en niemand laten gaan, zou de grootste BB-Fuckup worden sinds "U kunt nu nog bellen" terwijl de stemmingen al uren gesloten warenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Of er gaan er twee weg en komt de nieuwe erbij en dan zijn er 7 koppelsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zou helemaal 💩 zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Of er gaan er twee weg en komt de nieuwe erbij en dan zijn er 7 koppels
blijkbaar niet.. want ze heeft het anders gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
stond op facebook, wie heeft dat doorgelult dan , jane ?
het wordt gebracht hoe BB wil hoe wij het gaan zien, en op tv is het nog erger dan op de streamsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. want ze heeft het anders gezien.
die weet helemaal niks, heeft alles half gezien enz bla blaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane met goed advies: 'Maak je niet te druk'
Klopt.. daarom heb ik alleen de eerste half wat gekeken.. verder niks. Stoor me daar altijd wat aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
het wordt gebracht hoe BB wil hoe wij het gaan zien, en op tv is het nog erger dan op de streams
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Hebben jullie allemaal al jullie moeste glitterblouse aan voor de live?![]()
Ik ben er vanavond niet. Veel plezier allemaal![]()
Even via DM @:KinkiJan, jij doet de nazorg voor @:ireth mocht Niels naar huis moeten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Hebben jullie allemaal al jullie moeste glitterblouse aan voor de live?![]()
Ik ben er vanavond niet. Veel plezier allemaal![]()
Even via DM @:KinkiJan, jij doet de nazorg voor @:ireth mocht Niels naar huis moeten?
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
Dus omdat je haar niet mag is het slecht advies?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
die weet helemaal niks, heeft alles half gezien enz bla bla
aha, thx Koosquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordy
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordy
Zo kijk ik ook als ik denk "ooh dit gezever weer"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker motiverend gezicht ook
haar niet mogen is een understatement en ik zag er niet echt een advies in , maar het is mij het niet waard om over haar te discussiërenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dus omdat je haar niet mag is het slecht advies?
Dacht dat die zei dat het van de poot kwamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
Die kan dit geloof ik nog met z'n ogen dicht... is er wel handig inquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
David D. aan z'n 2e hamertje-tik shift bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |