Ze heeft haar 24 uur aangevraagd...?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:49 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo Elsa heeft een verrassing, ik ben benieuwd..
Lennie heeft er een filmpje over op haar insta staanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
Hoe lekker moet het wel niet zijn als ze thuis komen en dan lekker onder je eigen douche kan staan zolang als dat je wilt.
Haha... nee nee die gaat voorlopig nergens hoor..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur aangevraagd...?
Hier in het midden van het land ook heerlijk zonnig met blauwe luchtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauw
Moet jij eens opletten!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... nee nee die gaat voorlopig nergens hoor..
Het is niet eerlijk. Morgen moet die in het westen schijnen anders ga ik drammenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hier in het midden van het land ook heerlijk zonnig met blauwe lucht
Dat is niet de verwachting maar het is BB zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:53 schreef Clasientje het volgende:
Niels gaat eruit vanond en misschien ook Jordy? Dat 2 eruit gaan???
Jeffje?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk. Morgen moet die in het westen schijnen anders ga ik drammen
Hij heeft Axel nogquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Werkdag zit erop, in de trein naar huis. Niet veel gemist vandaag blijkbaar. Dit weekend kan ik normaal gezien lekker meekijken en meecossen![]()
![]()
ben zelfs maandag ook vrij.
Nog een paar uurtjes voor we hoogstwaarschijnlijk afscheid nemen van Niels. Vind ik wel een beetje jammer voor Jordy.
Hmm, het is nu wel zeker dat er twee uitgaan. Jammer!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Nee, er gaat er maar 1 uit. Niels vrees ik, maar ik vind dat samen met Jordy een eenheid die daar nog mooie TV kan maken.
Ja hij zal het zeker gaan missen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Klopt, maar Niels is een beetje zijn maatje vanaf dag 1. Zal wennen worden voor hem.
Van mij mag Wicky eruit, echt wel een aardige knul, maar zie hem weinig, is naar de achtergrond verdwenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Nee, er gaat er maar 1 uit. Niels vrees ik, maar ik vind dat samen met Jordy een eenheid die daar nog mooie TV kan maken.
Eens, maar vrees dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mag Wicky eruit, echt wel een aardige knul, maar zie hem weinig, is naar de achtergrond verdwenen.
Niels en Jordy, wel een mooi duo, mooie gesprekken, maar ook de nodige humor
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eens, maar vrees dat dit niet gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |