Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauwquote:
Ja hier ook geen zon gezien vandaag. Al een paar dagen niet. (Limburg).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauw
Ja klopt 2 aan 2quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier ook geen zon gezien vandaag. Al een paar dagen niet. (Limburg).
Begrijp ik het goed uit het SV dat ze die huisjes moeten maken als dagbesteding??
Apart uitgevoerd weer deze opdracht met bedrijfjes.. en stemmen.. etcquote:
Hier strak blauw vanaf uurtje of 10quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag al een zonnetje. Hier is het de hele dag al grijs en grauw
Ze lopen met z'n drieën de deur uit en er is geen vervanging?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff komt vreten uitdelen in het vogelhuisjesbouwhok
Zwaarmoedig meisje. Voegt echt geen klote toe daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Sharice dat ze altijd zo moe/depressief kijkt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff komt vreten uitdelen in het vogelhuisjesbouwhok
Ik kijk op dit moment te weinig om te weten of dat een regel is of dat daar een sanctie voor wordt gegeven door de almachtige grote broer wanneer er geen vervanging komt voor het bouwenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze lopen met z'n drieën de deur uit en er is geen vervanging?
Ze moesten continu werken. Misschien de beide Davids, die zie ik even niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment te weinig om te weten of dat een regel is of dat daar een sanctie voor wordt gegeven door de almachtige grote broer wanneer er geen vervanging komt voor het bouwen
Jeffrey mag alles. BB heeft gezegd dat er absoluut niet meer dan 2 personen binnen mochten zijn. Maar je hebt een uitzonderingspositie of je hebt het niet.quote:
Die zijn tijdens de lunch geweest, zie nu Jeffrey en Mattheus bezig op stream 2quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze moesten continu werken. Misschien de beide Davids, die zie ik even niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeffrey mag alles. BB heeft gezegd dat er absoluut niet meer dan 2 personen binnen mochten zijn. Maar je hebt een uitzonderingspositie of je hebt het niet.
Dat zit er niet in. Ik zie eerder gebeuren dat ze wachten tot hij bij de telefoon is en ze hem zijn kleding gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]zum kotzen die mentaliteit van jeffrey
ik hoop toch zo dat op een gegeven moment BB hem helemaal in de hoek trapt, verbaal of met een sanctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |