En terecht!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
Ik zie Jeffrey er echt voor aan dat als de telefoon gaat dat hij iedereen wegduwt om hem op te nemen.
en dan te horen krijgen : jij bent volgende week automatisch genomineerdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
Ik zie Jeffrey er echt voor aan dat als de telefoon gaat dat hij iedereen wegduwt om hem op te nemen.
Jolien haar ouders hopen dat ze de liedjes niet kent na een paar weken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jeff: "Als je mijn liedjes niet van buiten kent na een paar weken, hoef ik je niet meer te zien Jolien". Heeft die eigen liedjes ???
@Praxisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
Vogelhuisjes fabriceren mag op zich al een 24/7 livestream zijn.
Ik zie hem er voor aan dat hij al iedereen heeft toegesist dat als de telefoon gaat hij voor hem is. Niemand neemt hem op. Als de telefoon gaat is hij voor hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
en dan is het aan BB wat er doorgeven wordt met die telefoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem er voor aan dat hij al iedereen heeft toegesist dat als de telefoon gaat hij voor hem is. Niemand neemt hem op. Als de telefoon gaat is hij voor hem.
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
Is er al een vogel dat vogelhuisje in geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |