kledingkast zal pas weer komen als er iemand weg is en Eva haar kleding in een kast hangt vermoed ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een mededeling over toegang naar kledingkast, of een bed krijgen?
Na 5 dagen kom op elsa, Jeffrey enzo zitten al 31 dagen zonderquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze zit daar zonder kleding.
kan me voorstellen dat ze ook haar eigen kleding liever wil hebben dan het uniform
Ik heb nog nooit een BB meegemaakt waar er niet werd gemopperd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees zo veel dat mensen het niet leuk vinden het saai vinden weg willen gaan
Dus speciaal voor degene die willen mopperen
BB / Mopper de mopper de mopper over BB
tjongequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is zij hoger in klasse dat ze dat verdiend ja? Neen dus!
Is hij katholiek? Dan moet hij banger zijn voor de kerk dan voor de staat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus wil niet trouwen voor de staat, alleen voor de kerk. De staat wil 'm alleen maar rippen zegt ie.
ja en?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na 5 dagen kom op elsa, Jeffrey enzo zitten al 31 dagen zonder
Ze mag netjes op haar beurt wachten als ieder ander daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge
ik geef alleen maar aan dat zij natuurlijk net zoveel recht heeft om dit graag te willen.
Ben jij BB?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mag netjes op haar beurt wachten als ieder ander daar.
Als Jeffrey en Milena eruit zouden zijn dan had je een heel andere sfeerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Prima gesprekken buiten. Even geen (tactisch) gejammer en geklaag
Wel mooi behangquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja echt he,wat valt die tegen,gewoon behang,heb je niets aan
Denk het ook, Mattheus kom hier ook weer leuker voor de dag en ook Eva lijkt in deze samenstelling wat op te leven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jeffrey en Milena eruit zouden zijn dan had je een heel andere sfeer
Jeffrey verdiend nog wel even wat meer zijn kleren dan kakmadammeke Eva me dunkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben jij BB?
het zou we een streek zijn om nu gewoon Eva haar kleding te geven, en jankbekkie jeffrey lekker nog even laten wachten
jeffrey verdient helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeffrey verdiend nog wel even wat meer zijn kleren dan kakmadammeke Eva me dunkt.
Dat is niet waar. Hij verdient een nominatiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
jeffrey verdient helemaal niets
grote bekken en regels negeren verdien je niet veel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |