Milena stopte ook al halverwege, die moest kakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
Ik haak net aan, maar moet hier niet gewerkt wordne![]()
[ afbeelding ]
Oh echt, ook dit stelt dus niets voorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena stopte ook al halverwege, die moest kakken
ze mochten even 5 min pauze nadat ze er 1 af hadden vonden zequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Nope, misschien hebben ze het gedaan omdat mensen klaagde hier dat we het timmeren mistte en dat de bewoners klaagde dat ze niets te doen hadden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt, ook dit stelt dus niets voor
Gimmick Nr zoveel... Na de Languit In De Gang Liggen Show moeten de Lievelingetjes wel steeds wat anders verzinnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
EN het kan en het magquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze mochten even 5 min pauze nadat ze er 1 af hadden vonden ze
het is gewoon vrijwillig tijdverdrijf tot BB zij dat het klaar was.quote:
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gimmick Nr zoveel... Na de Languit In De Gang Liggen Show moeten de Lievelingetjes wel steeds wat anders verzinnen
Oh ok, dus het is wel duidelijk aangegeven dat het dat is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het is gewoon vrijwillig tijdverdrijf tot BB zij dat het klaar was.
Enige voorwaarde was dat ze maar met 2 tegelijk bezig mochten.
het team van Alex en Jane heeft wel gewoon gemotiveerd gewerkt, die mogen wat mij betreft een leuke beloning krijgen, weer iets lekkers te eten ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.
Wedden dat als ze zouden weten dat ze stiekem toch geld krijgen voor een diner ze keihard zouden werken
Mooi vertel ze na afloop maar dat dat er toch achter zatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal leuk zou pas zijn als ze morgen een diner mogen kopen en dat met het geld wat ze deze 24 uur verdiend hebben met vogelhuisjes.
Wedden dat als ze zouden weten dat ze stiekem toch geld krijgen voor een diner ze keihard zouden werken
Oh dit is nog mooier. Afrekenen op de instelling/houdingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het team van Alex en Jane heeft wel gewoon gemotiveerd gewerkt, die mogen wat mij betreft een leuke beloning krijgen, weer iets lekkers te eten ofzo.
Ze weten zoiezo al dat ze BB Opslijmbaar is, zolang ze maar "TV blijven maken.. deelnemers aan een BB zijn niet op de hei of uit een boerenkool geborenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:22 schreef ledn81 het volgende:
KiKi en Jolientje hebben een wonderbaarlijke energieke wederopstanding gekregen nadat de stream even weg was
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Eva weer zeiken over het eten. 5e dag zit ze er. Al zeuren over slapen op de grond pas 1x gedaan en wil haar kleding en een eigen bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |