het wordt gebracht hoe BB wil hoe wij het gaan zien, en op tv is het nog erger dan op de streamsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. want ze heeft het anders gezien.
die weet helemaal niks, heeft alles half gezien enz bla blaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane met goed advies: 'Maak je niet te druk'
Klopt.. daarom heb ik alleen de eerste half wat gekeken.. verder niks. Stoor me daar altijd wat aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
het wordt gebracht hoe BB wil hoe wij het gaan zien, en op tv is het nog erger dan op de streams
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Hebben jullie allemaal al jullie moeste glitterblouse aan voor de live?![]()
Ik ben er vanavond niet. Veel plezier allemaal![]()
Even via DM @:KinkiJan, jij doet de nazorg voor @:ireth mocht Niels naar huis moeten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Hebben jullie allemaal al jullie moeste glitterblouse aan voor de live?![]()
Ik ben er vanavond niet. Veel plezier allemaal![]()
Even via DM @:KinkiJan, jij doet de nazorg voor @:ireth mocht Niels naar huis moeten?
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
stond op facebook, wie heeft dat doorgelult dan , jane ?
Dus omdat je haar niet mag is het slecht advies?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
die weet helemaal niks, heeft alles half gezien enz bla bla
aha, thx Koosquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordy
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee David baard aan niels en die vertelde het aan jordy
Zo kijk ik ook als ik denk "ooh dit gezever weer"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker motiverend gezicht ook
haar niet mogen is een understatement en ik zag er niet echt een advies in , maar het is mij het niet waard om over haar te discussiėrenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dus omdat je haar niet mag is het slecht advies?
Dacht dat die zei dat het van de poot kwamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
stond op facebook, wie heeft dat doorgelult dan , jane ?
Die kan dit geloof ik nog met z'n ogen dicht... is er wel handig inquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
David D. aan z'n 2e hamertje-tik shift bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |