Jorvis 2.0quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy gaat echt knallen morgen, als hij die nominatie voor de 2e keer overleeft wordt ie helemaal anders zegt/waarschuwt ie.
Waarom dan pas denk ik dan...
Ja echt he. We gaan het zien vanavond wat het wordt🙂quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet de verwachting maar het is BB zeg nooit nooit
Ik ben ook bang dat Niels gaat en net wat jij zegt....Wicky aardige jongen maar je ziet hem niet... dus daar heb ik ook een beetje hoop op.. ligt er ook aan hoeveel er moeten gaan..quote:
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja echt he. We gaan het zien vanavond wat het wordt🙂
Zou zomaar kunnen ja Big Brother komt met veel verassingen dit jaar hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.
Dus dan zouden ze de kijkers alweer voor niets laten stemmen. Ik stem zo helemaal nooit meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het echt klopt wat Pootje heeft gezegd over dat er nog een bewoner gaat komen. Dan kan het zo maar eens zijn, dat er niemand weg gaat en er 8 koppels komen.
4 Deelnemers nomineren en niemand laten gaan, zou de grootste BB-Fuckup worden sinds "U kunt nu nog bellen" terwijl de stemmingen al uren gesloten warenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Of er gaan er twee weg en komt de nieuwe erbij en dan zijn er 7 koppelsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zou helemaal 💩 zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Of er gaan er twee weg en komt de nieuwe erbij en dan zijn er 7 koppels
blijkbaar niet.. want ze heeft het anders gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
stond op facebook, wie heeft dat doorgelult dan , jane ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |