quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Ze bewaken die telefooncel fanatiek tegen de Belgen.
Dan liever de lucht in, is het motto
[ afbeelding ]
En doet hem gewoon in een doosquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
Keanu heeft een 2de opening in het vogelhuisje
[ afbeelding ]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ze houden zich sowieso niet aan de regels, dus zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?
En nog goedemiddag allemaal COS'rs![]()
Helemaal eens met jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Als 1 van die Belgen die telefoon pakt en iemand mag zijn of haar kledingkast dan geven ze die aan Jeffrey en ik gun het hem niet. Ik gun het Elsa, die hoor je nooit klagen en ligt ook al die tijd al op de grond en in uniform.
Nee, maar BB reageert toch nergens op, dus doet iedereen maar wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel met meer dan 2 daar staan?
En nog goedemiddag allemaal COS'rs![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:50 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het idee dat het dit jaar erger is (niet aan de regels houden) maaar.. vind ook dat er weinig wordt opgetreden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze houden zich sowieso niet aan de regels, dus zou me niets verbazen
Ook een goedemiddag
Ja! 2x hamertje tik streamsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Steeds die dubbele streams. Blijf her zeggen maak dan geen reclame voor 2 streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |