Dus het zelfde als Sharice deden bij de andere groep....waren ook pionnen die ze voor de stemmen nodig haden en om ev. in te zetten op de bank. Het is jammer dat de groep dat deden zonder echt de ander erin te betrekken . Zelfs hun eigen maatje niet alles te vertellen en eigenlijk bezig waren voor zichzelf...En Sharice zat niet op de rug van Jane?....ze kuste nog net niet de grond waar ze liep.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:56 schreef mazaru het volgende:
Dat hele kartel is 1 grote aanfluiting. Het is Jordy en een stel holmaten zonder eigen stem en mening geweest. Hij bepaalde op wie er gestemd moest worden, wie er buitengesloten moest worden, wat er gejat moest worden etc. De rest zat op zijn rug ja te knikken.
daarvoor ook heel stilquote:
Hocus pocus iedereen kan toverenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Er zit een tijdsprong in de stream.
Zo staat Charice nog in de slaapkamer en zegt iets tegen Jordy en floep ze staat bij Mattheus in de keuken bij het aanrecht.
mijn muur is lichtgrijs maar iedereen vind het blauwquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
Het pak van Jordy is dus lichtblauw. Ik vind het meer grijs
Is ook niet nodig, another day in the office 'alweer een winnaar!'.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:17 schreef Was-beer het volgende:
Sharice is echt heel zenuwachtig. Jordy voelt niks zegt hij
Ja 30 plus het liefst.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:31 schreef KangaP het volgende:
Ze hebben het allemaal nog wel veel over hun ‘’mama’’ hoe schattig.
Volgende keer wat meer leeftijden mix
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Al die oud-bewoners zullen er toch zijn.
Waarom niet een laatste dag allemaal in het BB-huis?
Lijkt mij leuk.
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.
Die hebben genoeg camera's gezien voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te maken
dan kan er allerlei informatie over polls en SM binnen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Keanu zei al bij die versiering maken, dit is ook mijn huis ben weer thuis....tegen Lennyquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er dan 20 oud bewoners vechten om een camera om zichzelf belangrijk te maken
De ervaring op zich zou me best leuk lijken, maar de shitzooi die je hier en op SM over je heen krijgt, never en nooit dat ik mee zou doenquote:
Lijkt me hartstikke leuk! Zien wij ze ook nog een laatste keer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij leuk.
Toch zijn er zat die niks liever willen eigenlijk, en nu rare bokkesprongen maken om op te vallen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben genoeg camera's gezien voor de rest van hun leven.
Het was leuk dat ze er warenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Keanu zei al bij die versiering maken, dit is ook mijn huis ben weer thuis....tegen Lenny
Ook daar kunnen ze niets meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kan er allerlei informatie over polls en SM binnen komen.
Zitten buiten te kaarten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:01 schreef Kajmu het volgende:
Op me werk. Lees hier nu enkel meningen maar niks over de streams, jammer dat deze laatste dag niets bijzonders is 😟
Denk niet dat Mattie ergens zijn excuus voor hoeft aan te bieden....quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:58 schreef Thorelf het volgende:
Weet niet jeff voor matt...daar zal eerst gepraat worden, denk ik
Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat Mattie ergens zijn excuus voor hoeft aan te bieden....
Als hij dat doet maakt het juist iets akwards.......alsof er tussen hun wat voorgevallen is, ze lag bij Rordy intiemer.
Dat mopperen en dan is Sharice het oudere zusje met haar manneke en hem zit te knijpen op een grappige manier te pesten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
Sharice en matti zijn soms net broer en zus
Dat zeker weten. Wel jammer want als je ziet hoeveel er van andere jaren nog bij elkaar komen. Vorig jaar waren ook 2 groepen maar na bb deden ze allemaal leuk met elkaar en komen ze elkaar nog regelmatig tegen. Een enkeling daar gelatenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dar maakt de stress groter... de rancune is nog te vers.
Als je sommige dingen leest is er nog steeds bij sommige rancune jammer genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het is gewoon afgelopen, het spel is gespeeld.
En ze zijn er waarschijnlijk vanavond allemaal daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |