abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2025 @ 16:11:31 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216998983
quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ciehuis-haarlem.html
PVV-Statenlid Ronald van Tiggelen geeft toe dat hij vorige week een klimaatactivist heeft aangereden bij het provinciehuis in Haarlem. De vrouw belandde op zijn motorkap en raakte gewond. Van Tiggelen ziet geen reden om excuses aan te bieden.
Dat meldt persbureau ANP. De activiste deed mee aan een blokkade van klimaatgroepen Kappen met Kolen en Extinction Rebellion (XR). Deze blokkade vond plaats bij het provinciehuis in Haarlem. Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw. Zonder te stoppen reed het PVV-Statenlid toen de parkeergarage in.

De vrouw moest naar eigen zeggen in het ziekenhuis verblijven met een lichte hersenschudding. Ook hield ze er een pijnlijke rug en knie aan over.

Van Tiggelen zegt dat hij zich er niet van bewust was dat iemand gewond was geraakt. Hij erkent dat hij niet heeft geremd, maar wil geen excuses aanbieden. "Maar ik wil dit niet opnieuw. Het zorgt er alleen maar voor dat dit soort clubs media-aandacht krijgen", zegt hij maandag. "Je wil voorkomen dat iemand met een been onder het achterwiel komt."

De vrouw laat een advocaat van XR aangifte doen. Dat liet ze maandag weten bij een nieuwe betoging voor het provinciehuis. De vrouw verwacht niet dat de aangifte leidt tot vervolging.

PVV Noord-Holland past vergadertijd aan
Volgens Van Tiggelen vallen klimaatactivisten hem vaker lastig, ook bij zijn huis in Zandvoort. Het Statenlid ontkent steevast dat er sprake is van een klimaatprobleem.

De PVV in Noord-Holland heeft als gevolg van de confrontatie de vergadertijd van de fractie gewijzigd. Dit doet de partij om een nieuwe confrontatie te voorkomen. "Dit is niet voor herhaling vatbaar", zei Van Tiggelen. "Daarom heeft de fractie besloten wekelijks op een andere tijd te vergaderen."

Van Tiggelen had gehoord dat er maandag opnieuw een demonstratie zou zijn. Daarom is hij ditmaal met de bus gekomen.
Moedwillig een ongeluk veroorzaken en ook nog doorrijden. En er ligt een vrouw op zijn motorkap maar niet bewust dat er gewonden zijn.

Ik ben benieuwd waarom deze vrouw denkt dat het geen vervolging gaat worden, aangezien het allemaal vrij strafbaar is.
pi_216998994
Moet je maar niet op de openbare weg gaan staan. Gevalletje karma
pi_216999037
Gelukkig is mevrouw er binnen een week weer bovenop om te demonstreren.

Lijkt me niet de bedoeling dat we mensen aan gaan rijden. Ook is het niet de bedoeling om op straat te staan.

Mijn eindoordeel is:
Treurnis alom
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216999045
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
Zonder te remmen door een spandoek rijden, dan zit je wel op PVV-IQ-level inderdaad.

Hieronder allemaal comments van 'jammer dat hij die klimaatterrorist niet dood heeft gereden!!!'
Ik denk dat dat wel meevalt, zullen aan het eind eens tellen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:17:47 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216999052
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
Zonder te remmen door een spandoek rijden, dan zit je wel op PVV-IQ-level inderdaad.

Hieronder allemaal comments van 'jammer dat hij die klimaatterrorist niet dood heeft gereden!!!'
XR is een horse-shoe PVV, dus het komt lekker samen zo, deze letterlijke botsing van waarden.
pi_216999063
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Potentiële doodstraf of levenslange gezondheidsschade voor een milde irritatie en kleine vertraging. Standrechtelijk uitgevoerd door een politicus.

Kaag had haar auto eens in moeten zetten als wapen tegen een PVV'er. Dan was het land te klein geweest met rechtse huilbalken.
pi_216999177
Geen medelijden met beide. Niet met de Extinction Rebellion activiste die, zoals gewoonlijk, het openbare leven verstoord en daar nu eens wel gevolgen van heeft. Maar ook niet met van Triggelen die zich als een debiel gedroeg en daar nu juridische gevolgen van zal ondervinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216999213
De man mag van geluk spreken als hij niet voor mishandeling of poging tot doodslag veroordeeld wordt. Wat een debiel.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216999225
quote:
. Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw.
Hij reed het spandoek aan tiggelen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:35:59 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216999244
quote:
Eerst schuldig maken aan gevaarzetting en vervolgens janken dat je wordt aangereden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 maart 2025 @ 16:36:09 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216999247
Economisch rijden. Onnodig remmen zorgt voor een hogere uitstoot.
pi_216999282
Goed dat die vrouw zich meldt, dan weet Ronald waar hij de eventuele schade aan zijn auto op kan verhalen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:41:43 #13
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216999295

Betreft gewoon een oudere gast :') Rij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
pi_216999317
Ik heb niks op met die XR figuren, maar iemand op de motorkap rijden is natuurlijk ook niet de bedoeling.
pi_216999344
En dat hoeft ook niet als ze gewoon wegblijven van een plek die niet voor voetgangers bedoeld is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_216999353
Nog ff wachten op de beelden, straks blijkt namelijk dat ze zelfstandig op die auto is gesprongen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:47:11 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216999360
Zeker familie van dikke BMW mevrouw
Je bent een waardeloze agent.
pi_216999371
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Ferdo het volgende:
En dat hoeft ook niet als ze gewoon wegblijven van een plek die niet voor voetgangers bedoeld is.
Als iemand zich ergens niet mag bevinden, geeft je dat niet het recht om die persoon maar omver te rijden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 10 maart 2025 @ 16:48:34 #19
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216999374
Topper. Waar kan ik op hem stemmen?
...ow wacht pvv. Rij er nog 3 aan, misschien dat ik het dan overweeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216999391
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Betreft gewoon een oudere gast :') Rij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
Jezus alleen voor de manier waarop de beste man die das draagt dient hij al veroordeeld te worden
pi_216999410
quote:
[ afbeelding ]

Hij ziet er wel uit als iemand die bewust klimaatdemonstranten zou aanrijden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216999449
quote:
[ afbeelding ]

Als je oud bent en wat warrig oogt kun je wel eventueel de "ik vergiste me tussen het gas- en rempedaal"-kaart spelen.
pi_216999497
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
XR is een horse-shoe PVV, dus het komt lekker samen zo, deze letterlijke botsing van waarden.
Watte?
pi_216999498
quote:
Moeilijk te zeggen of ze op de openbare weg stond zonder het zelf gezien te hebben. In het artikel staat:
quote:
Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw. Zonder te stoppen reed het PVV-Statenlid toen de parkeergarage in.
Dus misschien stonden ze wel op de stoep voor de inrit parkeergarage te demonstreren? Dat is namelijk best een logische locatie als je expliciet tegen dit statenlid wil demonstreren. Dan stond ze gewoon op de stoep en dus niet op de openbare weg.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 10 maart 2025 @ 17:02:17 #25
396550 Richestorags
pi_216999511
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Watte?
XR zit links op het hoefijzer, de PVV rechts. XR is eigenlijk nog radicaler want zijn bereid tot disruptie om hun doelen voor elkaar te krijgen.
pi_216999514
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als iemand zich ergens niet mag bevinden, geeft je dat niet het recht om die persoon maar omver te rijden.
Nee, maar op een weg loop je nu eenmaal risico aangereden te worden als je daar rond gaat wandelen. Een onnodig risico dat eenvoudig te voorkomen is door je aan de aanwijzingen van de politie en aan opgelegde verboden te houden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 10 maart 2025 @ 17:05:14 #27
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_216999548
Tja, daar kon je op wachten dag dit een keer zou gebeuren. Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat geblokkeer van wegen door die klimaatdrammers
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_216999574
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nee, maar het maakt diegene doorgaans wel de veroorzaker van het ongeval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:09:09 #29
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216999584
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jezus alleen voor de manier waarop de beste man die das draagt dient hij al veroordeeld te worden
Ik mag echt hopen dat ie een weddeschap heeft verloren oid ja.

Past wel prima bij het kabinetsbeleid.
pi_216999600
Misschien moet ze aan het werk gaan, kan ze ook niet aangereden worden.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:13:00 #31
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_216999617
quote:
[ afbeelding ]

Is dat de opa van Gerri Eickhof?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin maandag 10 maart 2025 @ 17:15:04 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216999634
Dit zat er vroeg of laat aan te komen, de eerste dode laat nog even op zich wachten.

Typisch gedrag van beide mensen overigens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216999644
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef Ferdo het volgende:

[..]
Nee, maar op een weg loop je nu eenmaal risico aangereden te worden als je daar rond gaat wandelen. Een onnodig risico dat eenvoudig te voorkomen is door je aan de aanwijzingen van de politie en aan opgelegde verboden te houden.
Volgens een andere bron stonden ze niet op de openbare weg, maar op de inrit van de parkeergarage.
quote:
Op de oprit stonden duidelijk zichtbaar een aantal in gele overalls geklede activisten met een spandoek met de tekst KAPPEN MET KOLEN. Van Tiggelen reed door het spandoek heen en raakte daarna een van de activisten die achter het spandoek stond te filmen. Hij maakte geen enkele aanstalten te remmen of uit wijken, en reed na het incident zonder te stoppen de parkeergarage in. Enkele aanwezige agenten kwamen aangelopen maar deden geen moeite achter Van Tiggelen aan te gaan.
https://www.doorbraak.eu/(...)st-in-op-activisten/
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is, maar kennelijk stond ze daar te filmen, dus als dat zo is heeft sterk bewijs in handen.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:19:02 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216999664
quote:
Van Tiggelen reed door een spandoek
Ongetwijfeld vaak De Fillem van Ome Willem gekeken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216999671
quote:
Inderdaad. Heeft een beetje auwie aan de knie, ach gossie
U MAD?
  maandag 10 maart 2025 @ 17:26:51 #36
182233 thedeedster
pi_216999729
quote:
XR wil graag veel publiciteit. Maar of dit de manier is?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216999798
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Volgens een andere bron stonden ze niet op de openbare weg, maar op de inrit van de parkeergarage.
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is, maar kennelijk stond ze daar te filmen, dus als dat zo is heeft sterk bewijs in handen.
En als het echt zo is dat hij er maar op in reed (en dus niet dat ze er zelf ineens voor sprong ofzo), zou je denken dat de man voor minimaal iets als mishandeling vervolgd zou worden, niet?

In dat kader wel opvallend dat ze zelf niet denkt dat het tot vervolging zal leiden.

Ook opvallend dat al die rechts radicaaltjes hier (uiteraard en gelukkig) fel tegen sharia zijn, maar zodra het hier om eigenrichting gaat ineens als een blad aan een boom omslaan.
pi_216999849
Na drie minuten rechercheren heb ik op de instagram pagina van stoppen met kolen een foto gevonden dat ze midden voor de inrit van de parkeergarage staan. Als ze hier stonden, dan is dat definitief geen openbare weg. Je moet ook eerst met de auto over het fietspad en over de stoep om daar te komen, dus áls ze hier stonden, dan is het belachelijk om te doen alsof ze voor een rijdende auto op de openbare weg gesprongen zijn.

https://www.instagram.com/p/DG5aNXhoeCB/
pi_216999878
Ach ze werkte toch al niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216999897
Mensen met een andere mening van de sokken rijden, echte voorvechters voor onze collectieve vrijheden zijn het bij die Partij voor de Vrijheid.

Ach, de gemiddelde PVV-pauper zal het allemaal wel weer prachtig vinden...
pi_216999934
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:47 schreef Lt.Bookman het volgende:

Dat zie je hier wel weer inderdaad.
pi_216999939
quote:
[ afbeelding ]

Wat een circus zeg... tering.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 10 maart 2025 @ 17:56:10 #43
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216999973
Was meneer onder invloed? Zo niet, niks aan de hand. Zo wel, STOK ACHTER DE DEUR!

quote:

[..]
[..]
En de nattekrantenbrigade laat zich ook weer van zijn bekende kant zien.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 10 maart 2025 @ 17:56:49 #44
182233 thedeedster
pi_216999976
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mensen met een andere mening van de sokken rijden, echte voorvechters voor onze collectieve vrijheden zijn het bij die Partij voor de Vrijheid.

Net zoals dat linkse geonaneer toen Baudet fysiek werd belaagd.

Goh, je ziet het overal. O-)
pi_216999985
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
De man mag van geluk spreken als hij niet voor mishandeling of poging tot doodslag veroordeeld wordt. Wat een debiel.
Die kans is alsnog aanwezig lijkt me.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217000025
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die kans is alsnog aanwezig lijkt me.
Ja, wie weet. De mevrouw zelf gaf aan dat zij zoiets niet verwacht.
pi_217000074
Ik weet niet hoe oud die gast is maar bij de volgende rijbewijskeuring kan zijn huisarts prima zonder met de ogen te knipperen beslissen dat er iets aan zijn beoordelingsvermogen mankeert en dat ie dus nooit meer mag rijden.

Maar goed, aangifte doen lijkt me een beter weg om die kerel duidelijk te maken dat ie niet volgens plan de regels der rechtspraak volgde.

Doorrijden na een ongeval. Bedreiging en mishandeling. Misdaden zat even gepleegd om op tijd te zijn voor een vergadering. 200 uur taakstraf, het prikken van vuil rond het provinciehuis lijkt me wel wat.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217000238
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Moedwillig een ongeluk veroorzaken en ook nog doorrijden. En er ligt een vrouw op zijn motorkap maar niet bewust dat er gewonden zijn.

Ik ben benieuwd waarom deze vrouw denkt dat het geen vervolging gaat worden, aangezien het allemaal vrij strafbaar is.
Moedwillig op de weg gaan staan en dan lopen janken dat je voor je flikker gereden wordt ook. Misschien denkt ze nu zélf de volgende keer ook wel 2x na(al betwijfel ik dat laatste ten zeerste met die XR-josti's).
  maandag 10 maart 2025 @ 18:33:09 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217000316
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, maar het maakt diegene doorgaans wel de veroorzaker van het ongeval.
Degene die gas heeft gegeven ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 maart 2025 @ 18:35:14 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217000337
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:11 schreef Hexagon het volgende:

Opzettelijk veroorzaken van een aanrijding is strafbaar en het doorrijden na een aanrijding is strafbaar. Dit moet wel vervolging worden ja.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 maart 2025 @ 18:39:36 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217000401
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Moedwillig op de weg gaan staan en dan lopen janken dat je voor je flikker gereden wordt ook. Misschien denkt ze nu zélf de volgende keer ook wel 2x na(al betwijfel ik dat laatste ten zeerste met die XR-josti's).
[/quote]

Had ze ook een kort rokje aan?
  maandag 10 maart 2025 @ 18:59:00 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217000647
Ziet er uit als een professionele innemer.
Die das, met zo'n elastiekje zodat je niet steeds met zo'n moeilijke knoop hoeft te stoeien. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217001291
Poging tot doodslag, opsluiten
  maandag 10 maart 2025 @ 19:43:46 #54
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217001342
quote:
Volgens Van Tiggelen vallen klimaatactivisten hem vaker lastig, ook bij zijn huis in Zandvoort.
Klinkt als noodweer exces, vrijspreken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217001407
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:41 schreef knoopie het volgende:
Na drie minuten rechercheren heb ik op de instagram pagina van stoppen met kolen een foto gevonden dat ze midden voor de inrit van de parkeergarage staan. Als ze hier stonden, dan is dat definitief geen openbare weg. Je moet ook eerst met de auto over het fietspad en over de stoep om daar te komen, dus áls ze hier stonden, dan is het belachelijk om te doen alsof ze voor een rijdende auto op de openbare weg gesprongen zijn.

"Pools are perfect for holding water"
pi_217001411
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:09 schreef 215 het volgende:
Ik weet niet hoe oud die gast is maar bij de volgende rijbewijskeuring kan zijn huisarts prima zonder met de ogen te knipperen beslissen dat er iets aan zijn beoordelingsvermogen mankeert en dat ie dus nooit meer mag rijden.

Maar goed, aangifte doen lijkt me een beter weg om die kerel duidelijk te maken dat ie niet volgens plan de regels der rechtspraak volgde.
Maakt niet uit, een huisarts die die zijn eed schendt, en valsheid in geschrifte pleegt, het is allemaal prima voor het o zo hoge doel.

quote:
Doorrijden na een ongeval. Bedreiging en mishandeling. Misdaden zat even gepleegd om op tijd te zijn voor een vergadering. 200 uur taakstraf, het prikken van vuil rond het provinciehuis lijkt me wel wat.
Een volksvertegenwoordiger beletten een vergadering als zodanig bij te wonen is ook een misdrijf waar een flinke straf op staat.
pi_217001459
Deze idioten verdienen elkaar.
  maandag 10 maart 2025 @ 20:02:46 #58
21467 franske19
Hit the deck!
pi_217001655
Eigen schuld, dikke bult.

Die PVV'er is alleen wel erg dom. Je moet juist in de slachtofferrol kruipen, dat weten die eco terroristen maar al te goed.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_217001740
Politie stond erbij en keek erna. Als dat een doelbewuste gevaarlijke aanrijding geweest was, was die direct in de boeien geslagen.

Raar verhaal dus.
pi_217001790
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef Raw85 het volgende:

[..]
En die kop, lijkt wel een Franse Bulldog met schurft.
pi_217001808
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen medelijden met beide. Niet met de Extinction Rebellion activiste die, zoals gewoonlijk, het openbare leven verstoord en daar nu eens wel gevolgen van heeft. Maar ook niet met van Triggelen die zich als een debiel gedroeg en daar nu juridische gevolgen van zal ondervinden.
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef Garfield1985 het volgende:

Hoe weten jullie allemaal zo zeker dat ze op de openbare weg liep? Ik lees alleen dat hij daarna de parkeergarage in reed, en om daar te komen moet je toch echt een oprit indraaien en een fietspad en voetpad kruisen. Een boel plekken waar je prima kan staan zonder het overige verkeer te hinderen, en waar een auto ook geen voorrang heeft.

Voordat er beeldmateriaal openbaar is, is het nogal voorbarig om de conclusie te trekken dat ze midden op de weg liep.
pi_217001933
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:11 schreef knoopie het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe weten jullie allemaal zo zeker dat ze op de openbare weg liep? Ik lees alleen dat hij daarna de parkeergarage in reed, en om daar te komen moet je toch echt een oprit indraaien en een fietspad en voetpad kruisen. Een boel plekken waar je prima kan staan zonder het overige verkeer te hinderen, en waar een auto ook geen voorrang heeft.

Voordat er beeldmateriaal openbaar is, is het nogal voorbarig om de conclusie te trekken dat ze midden op de weg liep.
In eerdere posts zijn al foto’s in linken te vinden van de plek.
pi_217002000
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:

Een volksvertegenwoordiger beletten een vergadering als zodanig bij te wonen is ook een misdrijf waar een flinke straf op staat.
Ah, daar hebben we de moralist weer. Alleen als het hem uitkomt natuurlijk.

Kerel: Zie jij echt niet het verschil tussen een vlag ophouden en pogen iemand omver te rijden, vervolgens zonder om te kijken doorrijden met een deuk in de motorkap en er nog trots op te zijn dat je die misdaden hebt gepleegd?

Is nu werkelijk elke vorm van proportioneel gedrag jou onbekend?

Echt man, stop alsjeblieft met op mij reageren want je hebt wat mij betreft totaal geen redelijk denkvermogen.
pi_217002048
Was het wel met een electrische auto ? :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217002105
quote:
Onbegrijpelijk dat je hier nog 9 duimpje mee scoort. Schofterige aso mentaliteit.
Ga niet op de openbare weg staan want dan mag het... :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217002136
quote:
Hoe dat dan. Staat er ook in die "wet" dat ie zijn auto niet mag parkeren en een stukje lopen? :)

Ik vond jou altijd ontzettend goed in je commentaren. Maar je lijkt een beetje van het padje... Gaat het wel goed?
pi_217002215
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:23 schreef 215 het volgende:
Echt man, stop alsjeblieft met op mij reageren want je hebt wat mij betreft totaal geen redelijk denkvermogen.
Nou ja dat had ie wel altijd. Zeer scherp en to the point. Maar ik vind dat ook een typische reactie. Ik maak me een beetje zorgen. :{
pi_217002223
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
In eerdere posts zijn al foto’s in linken te vinden van de plek.
De enige post met een link in dit topic is van mij. En daar staan de demonstranten met een spandoek op de inrit van de parkeergarage. Als ze daar is aangereden, dan is dat definitief geen openbare weg.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:41 schreef knoopie het volgende:

pi_217002443
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Hoe dat dan. Staat er ook in die "wet" dat ie zijn auto niet mag parkeren en een stukje lopen? :)

Je weet toch hoe die XR acties gaan? Een automobilist probeert er langs te rijden, de activist probeert de auto tegen te houden, en als er dan contact is begint zo'n figuur keihard te gillen. Dus het zal wel niet zoveel voorstellen.
quote:
Ik vond jou altijd ontzettend goed in je commentaren. Maar je lijkt een beetje van het padje... Gaat het wel goed?
Nee. Als het OM poeslief is en die activisten de wet laat overtreden terwijl het tegen andere opvatting met grof geweld optreedt gaat het niet goed. Eigenrichting mag niet omdat de politie er voor handhaving is, maar die weigert dat om politieke redenen. En die is er dan vervolgens wel als de kippen bij zelfs tijdens een staking om die wetsovertreders te beschermen tegen mensen die ze zelf wel even van de weg afjagen.

Dat hele klimaatblokkadegebeuren door de vakantievliegers had al lang afgelopen moeten zijn. Maar we moeten het normaal gaan even en maar even onze tijd laten verspillen en een stukje lopen omdat de driehoek het klimaat ook heel belangrijk vindt. Dat is van het padje af.

quote:

[..]
[..]
Het zal wel ontlastend bewijs zijn dan, anders hadden we de beelden al wel gezien. Nu moeten we het vooral met hysterische verhalen daarover doen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:23 schreef 215 het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de moralist weer. Alleen als het hem uitkomt natuurlijk.

Kerel: Zie jij echt niet het verschil tussen een vlag ophouden en pogen iemand omver te rijden, vervolgens zonder om te kijken doorrijden met een deuk in de motorkap en er nog trots op te zijn dat je die misdaden hebt gepleegd?

Is nu werkelijk elke vorm van proportioneel gedrag jou onbekend?
Jij maakt je een voorstelling van wat er gebeurd is en doet dan vervolgens alsof dat een feit is om er dan alsnog disproportionele kwalificaties aan te hangen. Het zal wel niet zoveel voorstellen en uitstappen voor een schadeformulier met van die dwaze cultisten hoeft ook niet.
pi_217002517
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zeker familie van dikke BMW mevrouw
[ afbeelding ]
1 van de mooiste filmpjes ooit
pi_217002550
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je weet toch hoe die XR acties gaan? Een automobilist probeert er langs te rijden, de activist probeert de auto tegen te houden, en als er dan contact is begint zo'n figuur keihard te gillen. Dus het zal wel niet zoveel voorstellen.
[..]
Nee. Als het OM poeslief is en die activisten de wet laat overtreden terwijl het tegen andere opvatting met grof geweld optreedt gaat het niet goed. Eigenrichting mag niet omdat de politie er voor handhaving is, maar die weigert dat om politieke redenen. En die is er dan vervolgens wel als de kippen bij zelfs tijdens een staking om die wetsovertreders te beschermen tegen mensen die ze zelf wel even van de weg afjagen.
Waar heb je het over? De demo mocht van de burgemeester en de politie was er bij. Als XR daar midden op de rijbaan gevaarlijke situaties liep uit te halen, dan had de politie echt wel ingegrepen.
quote:
Dat hele klimaatblokkadegebeuren door de vakantievliegers had al lang afgelopen moeten zijn. Maar we moeten het normaal gaan even en maar even onze tijd laten verspillen en een stukje lopen omdat de driehoek het klimaat ook heel belangrijk vindt. Dat is van het padje af.
Vakantievliegers zijn aan het blokkeren en daarom moeten we een stukje lopen? Waar heb je het over.
quote:
Het zal wel ontlastend bewijs zijn dan, anders hadden we de beelden al wel gezien. Nu moeten we het vooral met hysterische verhalen daarover doen.
Of ze bewaren het voor de rechtszaak. In ieder geval is er tot nu toe nergens iets te zien dat ze midden op de rijbaan liepen. De enige foto die er tot nu toe te zien is, laat de demonstranten zien op de inrit van de parkeergarage. Dus het is nogal voorbarig om dan maar aan te nemen dat ze op de rijbaan liepen.
pi_217002572
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:56 schreef Evangelion het volgende:

[..]
1 van de mooiste filmpjes ooit
Ik hoor elke keer weer die stem in mijn hoofd "dikke bmw" roepen als ik een grotere bmw langs zie komen. _O-
  maandag 10 maart 2025 @ 21:06:05 #73
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217002696
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Politie stond erbij en keek erna. Als dat een doelbewuste gevaarlijke aanrijding geweest was, was die direct in de boeien geslagen.

Raar verhaal dus.
Dat is standaard de politie.

Zeer Veramerikaanst. Als er iemand begint te schieten of te moorden zoals in Rotterdam duurt het effe voordat ze in actie komen.

Toen Powned op Ameland verslag wou doen van Sunneklaas in 2023 deden ze ook niks, wat resulteerde dat de ploeg van de weg werd gereden met hoge snelheden en pas toen Dominique Weesie de omroep directeur Dilan Yesilgoz min V&J belde werd er iets gedaan waardoor ze niet geliquideerd werden.

Maar als er een snotneus op een fatbike rijdt dan heb je meteen vier agenten die in actie komen.
  maandag 10 maart 2025 @ 21:08:39 #74
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_217002732

Hij heeft wel een oude kop gekregen..
Robert Moog died for our synths
pi_217002743
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij maakt je een voorstelling van wat er gebeurd is en doet dan vervolgens alsof dat een feit is om er dan alsnog disproportionele kwalificaties aan te hangen. Het zal wel niet zoveel voorstellen en uitstappen voor een schadeformulier met van die dwaze cultisten hoeft ook niet.
Hij rijd door terwijl er iemand staat. Dat je het niet eens bent met iemand kan. Maar iemand op zij drukken met een auto (of zelfs zonder) is domweg strafbaar. Daarna doorrijden is ook strafbaar.

Je mag wel beweren dat het niets voorstelde maar de dame heeft er wel degelijk klachten aan over gehouden. En dat heeft hij niet rechtstreeks van haar gehoord want hij reed door. een auto van tweeduizend kilo maakt ook schade als je met lage snelheid rijdt.

Hij had zonder problemen kunnen kiezen voor elders parkeren en een andere ingang kiezen als ie al bang zou zijn geweest voor die mensen.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 10 maart 2025 @ 21:19:31 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217002899
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk dat je hier nog 9 duimpje mee scoort. Schofterige aso mentaliteit.
Ga niet op de openbare weg staan want dan mag het... :{
Benieuwd wanneer Barry Madlener de verkeerswet gaat aanpassen naar: "Als iemand die linkser is dan jij, in de weg staat voor je auto, mag je die zomaar overhoop rijden."
pi_217002936
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer Barry Madlener de verkeerswet gaat aanpassen naar: "Als iemand die linkser is dan jij, in de weg staat voor je auto, mag je die zomaar overhoop rijden."
Ja gewoon vastleggen inderdaad. Doodrijden mag dan misschien niet, dat zou te gek zijn maar stevig beschadigen wel.

Ik zie het zomaar gebeuren hoor. Het zijn rare angstige tijden these days.
pi_217002980
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:58 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waar heb je het over? De demo mocht van de burgemeester en de politie was er bij. Als XR daar midden op de rijbaan gevaarlijke situaties liep uit te halen, dan had de politie echt wel ingegrepen.
Nee, we kunnen wat dat betreft niet meer rekenen op de politie. De burgemeester kan ook helemaal geen toestemming geven voor een blokkade.

quote:
Of ze bewaren het voor de rechtszaak. In ieder geval is er tot nu toe nergens iets te zien dat ze midden op de rijbaan liepen. De enige foto die er tot nu toe te zien is, laat de demonstranten zien op de inrit van de parkeergarage. Dus het is nogal voorbarig om dan maar aan te nemen dat ze op de rijbaan liepen.
Anders is het ook geen blokkade.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef 215 het volgende:

[..]
Hij rijd door terwijl er iemand staat. Dat je het niet eens bent met iemand kan. Maar iemand op zij drukken met een auto (of zelfs zonder) is domweg strafbaar. Daarna doorrijden is ook strafbaar.

Je mag wel beweren dat het niets voorstelde maar de dame heeft er wel degelijk klachten aan over gehouden.
Emotionele pijn zeker, bovenop de klimaatstress.

quote:
En dat heeft hij niet rechtstreeks van haar gehoord want hij reed door. een auto van tweeduizend kilo maakt ook schade als je met lage snelheid rijdt.

Hij had zonder problemen kunnen kiezen voor elders parkeren en een andere ingang kiezen als ie al bang zou zijn geweest voor die mensen.
De politie was erbij dus de rijbaan was in principe open. Als mensen dan toch proberen om een auto fysiek tegen te houden dan kan er wel eens contact zijn. Die figuren kunnen sowieso niet met hun poten van andermans auto afblijven.
pi_217002997
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
De politie was erbij dus de rijbaan was in principe open. Als mensen dan toch proberen om een auto fysiek tegen te houden dan kan er wel eens contact zijn. Die figuren kunnen sowieso niet met hun poten van andermans auto afblijven.
Ik moet steeds denken dat jouw account overgenomen is....
pi_217003234
quote:
Emotionele pijn zeker, bovenop de klimaatstress.

quote:
En dat heeft hij niet rechtstreeks van haar gehoord want hij reed door. een auto van tweeduizend kilo maakt ook schade als je met lage snelheid rijdt.

Tuurlijk jochie. Doe het vooral downplayen. Feit blijft dat iemand met een auto bewust tegen iemand aanrijdt.

Ik snap werkelijk niet hoe je dat kan goed praten? Denk daar maar eens over na.
pi_217003361
Laat PVV’ers en XR-figuren het met elkaar oplossen tijdens een bosgevecht ofzo en val mij er verder niet mee lastig svp
  maandag 10 maart 2025 @ 22:20:41 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_217003500
Zie het probleem niet, als je op plaatsen gaan staan waar je voor mensen overlast veroorzaakt is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid. Niet klagen als men er een keer klaar mee is.
pi_217003544
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:37 schreef knoopie het volgende:

[..]
De enige post met een link in dit topic is van mij. En daar staan de demonstranten met een spandoek op de inrit van de parkeergarage. Als ze daar is aangereden, dan is dat definitief geen openbare weg.
[..]

Wat is je probleem dan?
pi_217004754
quote:

[..]
Welk wetsartikel hoort hier bij?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_217004825
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 06:55 schreef recursief het volgende:

[..]
Welk wetsartikel hoort hier bij?
Nummertje 144 van strafrecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 11 maart 2025 @ 07:20:41 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217004863
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij heeft wel een oude kop gekregen..
Misschien voor straf naar de tandarts sturen? Zo te zien is hij daar al heel lang niet geweest.
pi_217004967
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat is je probleem dan?
Dat verschillende fanatiekelingen het nu al goedpraten dat ze aangereden werd “omdat ze midden op de weg liep” Wat dus helemaal niet zeker is tot nu toe.
pi_217005015
quote:

[..]
Nee, we kunnen wat dat betreft niet meer rekenen op de politie. De burgemeester kan ook helemaal geen toestemming geven voor een blokkade.
[..]
Anders is het ook geen blokkade.
Er staat nergens in de dikke van Dale dat een blokkade per sé op de openbare weg moet zijn. Dus tot nu toe zijn dat allemaal aannames die jij doet om mishandeling goed te praten.
pi_217005340
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zat er vroeg of laat aan te komen, de eerste dode laat nog even op zich wachten.

Typisch gedrag van beide mensen overigens.
Mijn idee. Er komt een keer iemand die echt naar het ziekenhuis of iets dergelijks moet en gewoon doorrijdt.
Overigens vraag ik mij af wat die activisten er van zouden vinden als je hun voordeur zou blokkeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217005405
Zonder beelden is het lastig oordelen. Ik sluit namelijk niet uit dat de terrorist van XR bewust heeft aangestuurd hierop. Net als dat een PVVer de schijn tegen heeft.

Voorlopig oordeel: stel gekken bij elkaar.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 09:15:02 #91
396550 Richestorags
pi_217005556
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kunt hem indienen als grap van de week bij de wekelijkse D66 nieuwsbrief.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 09:16:26 #92
396550 Richestorags
pi_217005561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 08:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mijn idee. Er komt een keer iemand die echt naar het ziekenhuis of iets dergelijks moet en gewoon doorrijdt.
Overigens vraag ik mij af wat die activisten er van zouden vinden als je hun voordeur zou blokkeren.
In Engeland heb ik ze al een keer hardhandig verwijderd zien worden door een groep uitgestapte automobolisten (op beeldmateriaal dan).

Aanrijden is natuurlijk niet goed maar die lui van de weg verwijderen met enige dwang roepen ze wel over zichzelf af.
pi_217005586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 07:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nummertje 144 van strafrecht.
Nee. Nog los van het feit dat dit o.a. over "openbare vergaderingen" gaat en fractievergaderingen niet openbaar zijn, wordt hier met "vergadering" niet dat soort vergadering bedoeld.
  Moderator dinsdag 11 maart 2025 @ 09:32:02 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217005692
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef 215 het volgende:

[..]

Je mag wel beweren dat het niets voorstelde maar de dame heeft er wel degelijk klachten aan over gehouden. En dat heeft hij niet rechtstreeks van haar gehoord want hij reed door. een auto van tweeduizend kilo maakt ook schade als je met lage snelheid rijdt.

Bekijk deze YouTube-video
@GGMM walgt hier ook van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217005800
quote:
De vrouw moest naar eigen zeggen in het ziekenhuis verblijven met een lichte hersenschudding. Ook hield ze er een pijnlijke rug en knie aan over.
Ik ben geen voorstander van aanrijdingen, maar 'naar eigen zeggen' betekent bij de hevig geindoctrineerde XR-lui niks. Wel fijn dat ze dit keer echt voor het klimaat stonden (nl. kappen met kolen) en niet voor een van hun vele andere thema's zoals gaza, communisme of brandhout voor vrouwen. Een pijnlijke rug en knie heb ik ook als iemand de loopband op schiphol stilzet, en de politie vast ook van het eindeloze gesjouw met die boomers naar hun busje.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 09:47:00 #96
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_217005816
Hoe irritant zo'n activist ook is, moedwillig iemand aanrijden is gewoon fout.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 09:49:53 #97
396550 Richestorags
pi_217005834
quote:
80s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 09:47 schreef Mano_ het volgende:
En laf ook.
pi_217006186
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 08:56 schreef VEM2012 het volgende:
terrorist van XR
:')__!
  dinsdag 11 maart 2025 @ 10:46:52 #99
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217006307
Slechts een lichte hersenschudding.

Alsof iemand van XR een zware hersenschudding kan oplopen _O-

Ongewassen vetjoekels
pi_217006341
Prima toch ^O^

Moet dat ongewassen, wortel-knagende, werkschuwe tuig maar niet op de weg gaan zitten.
pi_217006371
Soort van islamitische actie van een PVV'er, keer wat anders.
pi_217006394
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ik moet steeds denken dat jouw account overgenomen is....
Mijn geduld raakt steeds verder op, maar verder is het vooral een kwestie van dat iedereen maar normaal maakt wat niet normaal is. Ik beweeg niet mee met de stroom.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 11:04:24 #103
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217006484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef Nober het volgende:
Soort van islamitische actie van een PVV'er, keer wat anders.
Stapvoets of vol gas is wel een verschil :D
pi_217006491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Mijn geduld raakt steeds verder op, maar verder is het vooral een kwestie van dat iedereen maar normaal maakt wat niet normaal is. Ik beweeg niet mee met de stroom.
Iemand met opzet aanrijden is wat jou betreft normaal?
Want daar komen je betogen hier gewoon op neer.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 11:06:59 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217006504
Tja, die klimaatactivisten zijn natuurlijk erg vervelend, maar je kunt niet maar zo mensen gaan aanrijden natuurlijk. Dit moet dus gewoon bestraft worden.

Teven zou het bezetten van wegen eens verboden worden, of het nu om klimaatactivisten, boeren of weet ik veel welke groep gaat, het is simpelweg te gevaarlijk. Op een gegeven moment gaan er ook totaal onbedoeld slachtoffers vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217006661
Die XRtremisten zorgen zelf ook voor levensgevaarlijke situaties door het blokkeren van wegen. Ken de situatie in dit geval niet, maar door het veroorzaken van opstoppingen kunnen hulpdiensten mogelijk ook te laat ter plaatse zijn. Je zal maar wachten op een ambulance die kilometers moet omrijden vanwege de verkeerschaos die is aangericht..

Snap niet dat dit wordt gezien als demonstreren, je kan gewoon naar het Malieveld gaan met je spandoeken.. geen enkele reden om schade te veroorzaken aan anderen..
pi_217006938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 11:28 schreef BufferOverflow het volgende:
Die XRtremisten zorgen zelf ook voor levensgevaarlijke situaties door het blokkeren van wegen. Ken de situatie in dit geval niet, maar door het veroorzaken van opstoppingen kunnen hulpdiensten mogelijk ook te laat ter plaatse zijn. Je zal maar wachten op een ambulance die kilometers moet omrijden vanwege de verkeerschaos die is aangericht..

Snap niet dat dit wordt gezien als demonstreren, je kan gewoon naar het Malieveld gaan met je spandoeken.. geen enkele reden om schade te veroorzaken aan anderen..
Ze stonden voor de ingang van een parkeergarage.
Dat is lastig als erg gevaarlijk of bijzonder naar te omschrijven.
pi_217006952
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:09 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ideocracy was een comedy geen handleiding.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 12:14:37 #109
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217006967
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:09 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Want daar staan ze altijd inderdaad. :') Stond je er zelf ook weer tussen?

User boven je heeft gewoon gelijk. Rot gewoon eens op met die blokkades. Het is gewoon wachten op een slachtoffer om dat dan vervolgens weer breed uit te gaan lopen meten.

Vreselijke club, geen greintje respect voor die lui.

Demonstreren kan op zóveel andere manieren.
pi_217006988
quote:
80s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 09:47 schreef Mano_ het volgende:
Eens. Maar zijn verhaal is niet dat hij moedwillig iemand heeft aangereden.

Hij reed door een spandoek heen. Ik kan mij zo voorstellen dat toen hij dat deed een idioot dacht: hé, daar moet ik voor gaan springen en dat daardoor hij die idioot heeft geraakt.

En dat vind ik wel wezenlijk anders. Sterker nog: dat zou volgens de wegenverkeerswet en de jurisprudentie best eens uitgelegd kunnen worden als bewuste roekeloosheid van de voetganger, waardoor de voetganger zelfs volledig aansprakelijk kan zijn voor alle schade.

We weten gewoon niet precies wat er is gebeurd.

En ja, het kan ook dat de PVVer volledig fout zit.
pi_217006989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 10:32 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
:')__!
Het is op zijn minst een criminele organisatie.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 12:24:06 #112
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_217007021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij reed door een spandoek heen. Ik kan mij zo voorstellen dat toen hij dat deed een idioot dacht: hé, daar moet ik voor gaan springen en dat daardoor hij die idioot heeft geraakt.

En dat vind ik wel wezenlijk anders. Sterker nog: dat zou volgens de wegenverkeerswet en de jurisprudentie best eens uitgelegd kunnen worden als bewuste roekeloosheid van de voetganger, waardoor de voetganger zelfs volledig aansprakelijk kan zijn voor alle schade.

Op zich mee eens, maar als je door een spandoek rijdt mag je redelijkerwijs verwachten dat daar misschien mensen achter staan. Dan kan je technisch wellicht in je gelijk staan, maar je mag ook een beetje gezond verstand gebruiken en het niet opzoeken :)
pi_217007201
quote:
80s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Op zich mee eens, maar als je door een spandoek rijdt mag je redelijkerwijs verwachten dat daar misschien mensen achter staan. Dan kan je technisch wellicht in je gelijk staan, maar je mag ook een beetje gezond verstand gebruiken en het niet opzoeken :)
Maar dat geld net zo goed voor de andere kant, voor de ingang van een garage gaan staan achter een spandoek is nou niet echt bepaald slim te noemen
  dinsdag 11 maart 2025 @ 13:00:25 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217007214
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:14 schreef Mubassie het volgende:

[..]

User boven je heeft gewoon gelijk. Rot gewoon eens op met die blokkades. Het is gewoon wachten op een slachtoffer om dat dan vervolgens weer breed uit te gaan lopen meten.

Met je trekker op de snelweg bijvoorbeeld...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217007230
quote:

[..]

Een foto gezien dat het spandoek ongeveer tot de middel van de demonstranten kwam. Wat ik heb begrepen heeft hij eerst gestopt of zo goed als gestopt en toen langzaam maar geheel bewust op haar ingereden. Noem het opzij drukken met een auto, puur geweld dus.

Er stond politie bij te kijken, het was een optie geweest die agenten te vragen toegang af te dwingen in plaats van zelf geweld te gebruiken. Hoe je het ook went of keert, het gebruik van geweld is voorbehouden aan daartoe aangewezen mensen en dus niet aan de eerste de beste geïrriteerde automobilist die een parkeerplekje zoekt.
pi_217007234
Dan zijn we het er dus over eens dat ik voortaan in de supermarkt voorpiepende bejaarden in een steegje doodschop. O+
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 13:04:34 #117
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217007240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met je trekker op de snelweg bijvoorbeeld...
Ook daar zie je me niet voor staan juichen. Net zo achterlijk.
pi_217007278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dan zijn we het er dus over eens dat ik voortaan in de supermarkt voorpiepende bejaarden in een steegje doodschop. O+
En moslims een hand mogen afhakken van iemand die van hen steelt.
pi_217007337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
En moslims een hand mogen afhakken van iemand die van hen steelt.
Snelwegblokkerende en brandstichtende tractorboeren standrechtelijk executeren ivm terrorisme waar het onder de geldende definitie ook onder valt.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_217007349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Snelwegblokkerende en brandstichtende tractorboeren standrechtelijk executeren ivm terrorisme waar het onder de geldende definitie ook onder valt.
Precies. Risico van 't vak. Play stupid games, win stupid prizes enzo.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 13:23:52 #121
503714 SebbeSwensje
pi_217007390
quote:

[..]

Dit soort retoriek ben ik ook van de rechtspraak gewent. Ben je rechter toevallig?
Appears.
pi_217007570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dit soort retoriek ben ik ook van de rechtspraak gewent. Ben je rechter toevallig?
Geen rechter. Wel kennis van het recht.

Maar dat zal wel niet relevant zijn.
pi_217007594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:02 schreef 215 het volgende:

[..]
Een foto gezien dat het spandoek ongeveer tot de middel van de demonstranten kwam. Wat ik heb begrepen heeft hij eerst gestopt of zo goed als gestopt en toen langzaam maar geheel bewust op haar ingereden. Noem het opzij drukken met een auto, puur geweld dus.

Er stond politie bij te kijken, het was een optie geweest die agenten te vragen toegang af te dwingen in plaats van zelf geweld te gebruiken. Hoe je het ook went of keert, het gebruik van geweld is voorbehouden aan daartoe aangewezen mensen en dus niet aan de eerste de beste geïrriteerde automobilist die een parkeerplekje zoekt.
Opzij drukken met een auto is niet fraai, maar iemand de doorgang blokkeren door te blijven staan... dan ben je net zo goed niet helemaal helder in de bovenkamer. En daar een hersenschudding aan overhouden is ook vrij vreemd.

Beiden dus idioot.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 14:04:48 #124
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217007630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 14:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En daar een hersenschudding aan overhouden is ook vrij vreemd.

Aldanniet verzonnen
pi_217007697
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Aldanniet verzonnen
Dat vermoed ik inderdaad.

Het feit dat de politie erbij stond en niet ingreep zegt natuurlijk ook veel. Als het echt een gevaarlijke situatie was geweest, dan hadden ze het niet genegeerd lijkt mij.
pi_217007719
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Aldanniet verzonnen
Linkse drama/1000=realiteit
  dinsdag 11 maart 2025 @ 14:48:38 #127
503714 SebbeSwensje
pi_217007973
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik inderdaad.

Het feit dat de politie erbij stond en niet ingreep zegt natuurlijk ook veel. Als het echt een gevaarlijke situatie was geweest, dan hadden ze het niet genegeerd lijkt mij.
_O- ja met die kennis zit het wel snor.
Appears.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 15:16:14 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217008225
Die kneus moeten ze opsluiten voor poging tot moord.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217008298
quote:
[ afbeelding ]

Die das, lijkt wel een buschauffeur zo _O-
PWBF
  dinsdag 11 maart 2025 @ 15:33:32 #130
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_217008431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:58 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Maar dat geld net zo goed voor de andere kant, voor de ingang van een garage gaan staan achter een spandoek is nou niet echt bepaald slim te noemen
Dat is zacht uitgedrukt ;)
pi_217008636
Die groep is er normaal als de kippen bij om beelden online te gooien. Dat er tot op heden nog niets is gepubliceerd doet me denken at het allemaal wel meevalt.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:41:39 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217012360
En nu een aangifte aan zijn broek _O-

Benieuwd of er wat gefilmd is.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:55:27 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217012608
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:41 schreef Mubassie het volgende:
En nu een aangifte aan zijn broek _O-

Benieuwd of er wat gefilmd is.
Datzelfde figuur heeft ook een aangifte gedaan tegen Jack v Gelder wegens wat hij schijnt gezegd te hebben op tv.

Lijkt mij zo'n narcistisch egotrippend uitdagend trutje. Jammer dat ze niet harder is geraakt, al kan je nu best wel gaan twijfelen.
1947-2016
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:55:54 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217012625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
Die groep is er normaal als de kippen bij om beelden online te gooien. Dat er tot op heden nog niets is gepubliceerd doet me denken at het allemaal wel meevalt.
Dit.
1947-2016
pi_217012741
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:14 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Op welke manier moet men dan demonstreren wegens het door bedrijven verziekte klimaat? De aanhangers van de bedrijven willen niet praten met mensen die geen automobiel of motor hebben, vinden dat zij het recht hebben om met hun automobiel of motor in iedere wijk met hogere snelheden te patrouilleren, waardoor de tragere verkeersdeelnemers ogen tekort komen.
Dus vertel mij dan maar eens hoe het dan wel acceptabel voor jou zou zijn?
  dinsdag 11 maart 2025 @ 21:08:48 #136
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217012848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Op welke manier moet men dan demonstreren wegens het door bedrijven verziekte klimaat? De aanhangers van de bedrijven willen niet praten met mensen die geen automobiel of motor hebben, vinden dat zij het recht hebben om met hun automobiel of motor in iedere wijk met hogere snelheden te patrouilleren, waardoor de tragere verkeersdeelnemers ogen tekort komen.
Dus vertel mij dan maar eens hoe het dan wel acceptabel voor jou zou zijn?
Geen idee of je in een trip zit, maar ik kan er niet heel veel van maken..

Demonstreren kun je prima doen zonder andere burgers of veiligheidsdiensten tot last te zijn. Wat ik helemaal krankzinnig vind is dat dit nog steeds getolereerd wordt.
pi_217013818
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Geen idee of je in een trip zit, maar ik kan er niet heel veel van maken..

Demonstreren kun je prima doen zonder andere burgers of veiligheidsdiensten tot last te zijn. Wat ik helemaal krankzinnig vind is dat dit nog steeds getolereerd wordt.
Een intelligent mens zou kunnen duidelijk maken wat hij niet begrijpt.

De bedrijven zijn met hun aanhangers toch ook de weldenkende mensen tot last?
pi_217014088
PVV-Statenlid Ronald van Tiggelen geeft toe dat hij vorige week een klimaatactivist helemaal aan diggelen gereden heeft.

quote:
Het gerechtshof 's-Hertogenbosch heeft een 22-jarige man die werkte als pakketbezorger veroordeeld tot 6 jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging wegens doodslag. Hij heeft in 2020 in Wijchen een man doodgereden nadat deze hem aansprak op zijn rijgedrag.

Rijgedrag
Het slachtoffer sprak de bestuurder van een bedrijfswagen aan op zijn rijgedrag in een woonwijk van Wijchen. Daarop ontstond een woordenwisseling. Toen de man voor de auto van de bezorger ging staan om een foto te maken van het kenteken, reed de bezorger de man aan. Het slachtoffer belandde op de motorkap, werd meegesleurd, viel van de motorkap en kwam onder de auto. https://www.rechtspraak.n(...)-man-in-Wijchen.aspx
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217016569
pi_217016998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 15:16 schreef Harvest89 het volgende:
Die kneus moeten ze opsluiten voor poging tot moord.
U is onbekend met de wet lees ik?
pi_217017086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
U is onbekend met de wet lees ik?
De automobilisten houden zich toch ook niet aan artikel 5 a wvw?
  woensdag 12 maart 2025 @ 18:11:21 #142
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217022863
Dat moet je niet met een auto doen, maar met een shovel met een messcherpe shovelbak.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_217028055
Het was nep:

twitter
pi_217028105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 07:38 schreef ReplaR het volgende:
Het was nep:

[ x ]
Normale mensen stoppen als ze niks zien door een spandoek over hun voorruit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_217028207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 07:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.
pi_217028239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:05 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.
Dit dus. Leek me voor hem ook niet echt veilig om uit te stappen bijv.; hij wordt immers thuis ook al lastiggevallen. Sta je dan in je eentje tegen een horde extremisten.
pi_217028319
Dit is het 'slachtoffer':

donderdag 13 maart 2025 @ 08:37:29 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217028446
quote:
Het was nep:

[ x ]
Jesus wat gemaakt :')
Als ze echt aangereden was, was de paniek van de rest wel wat groter geweest, incl die van de aankomende politie.

Wat we al dachten, het had harder gemogen.
1947-2016
pi_217028780
quote:
Het was nep:

[ x ]
Wat is er precies nep? Ik zie een automobilist die eerst door een spandoek heen rijdt en anderhalve meter verder iemand aanrijdt.
  donderdag 13 maart 2025 @ 09:12:33 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217028791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 07:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
En, nog normalere mensen rijden niet door een spandoek heen.
pi_217028803
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:11 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat is er precies nep? Ik zie een automobilist die eerst door een spandoek heen rijdt en anderhalve meter verder iemand aanrijdt.
Ik zou toch een andere theaterschool zoeken als ik jullie was.
pi_217028819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:14 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik zou toch een andere theaterschool zoeken als ik jullie was.
Het was een serieuze vraag. Wat klopt er niet aan wat ik schreef?
pi_217028833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 09:05 schreef torentje het volgende:

[..]
De automobilisten houden zich toch ook niet aan artikel 5 a wvw?
Net had je het nog over moord…
pi_217028892
quote:
[ afbeelding ]

Hoezo? Een voetganger hoort op de stoep, niet op de weg.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217028902
quote:
Het was nep:

[ x ]
Lastig te zien.

Voor mij oogt het vooral alsof ze niet in de lijn van de auto stond, maar die kant op beweegt (al dan niet met de camera).

Dus ik vermoed dat de activist bewust zich laat aanrijden en als dat klopt is de activist natuurlijk fout.
pi_217028917
quote:

[..]
Die automobilist had alle tijd om te stoppen voor dat spandoek, maar hij misbruikte liever zijn macht met zijn wapen.
pi_217028989
quote:

[..]
Op het filmpje is te zien dat er ruim 6 seconden zitten tussen het uitrollen van het spandoek en het moment dat ie er doorheen reed. Als dat te weinig tijd is om te stoppen moet deze man zijn rijbewijs maar inleveren.

Hij had overigens wel voldoende tijd om meermaals zijn claxon in te drukken, maar onvoldoende tijd om het rempedaal te raken?
pi_217029044
quote:
Het was nep:

[ x ]
Een paar dagen nieuws maken zonder de beelden zodat mensen hysterisch gaan gillen over een aanrijding die ze niet gezien hebben maar hun eigen voorstelling daarvan als feit aannemen.
pi_217029045
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef recursief het volgende:

[..]
Op het filmpje is te zien dat er ruim 6 seconden zitten tussen het uitrollen van het spandoek en het moment dat ie er doorheen reed. Als dat te weinig tijd is om te stoppen moet deze man zijn rijbewijs maar inleveren.

Hij had overigens wel voldoende tijd om meermaals zijn claxon in te drukken, maar onvoldoende tijd om het rempedaal te raken?
Dus ook 6 seconden om gewoon te blijven staan ipv voor de auto te springen. Hou aub op met dat domme gelul.
pi_217029067
Heeft die klimaatactivist het nu afgeleerd om voor auto's te springen?
pi_217029106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dus ook 6 seconden om gewoon te blijven staan ipv voor de auto te springen. Hou aub op met dat domme gelul.
Hoho, je zei dat ie nauwelijks tijd had om te remmen. Uit het filmpje dat je nota bene zelf plaatst blijkt dat dat onzin is. Bij wie komt dat domme gelul dan eigenlijk vandaan? Bij jou zelf toch?
pi_217029111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Net had je het nog over moord…
Wat zou jij zeggen als de snellere verkeersdeelnemers jou dagelijks zouden hinderen?
pi_217029224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat zou jij zeggen als de snellere verkeersdeelnemers jou dagelijks zouden hinderen?
Hebben we het dan over vliegtuigen ofzo?
pi_217029242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hebben we het dan over vliegtuigen ofzo?
Automobielen, motoren en vliegtuigen.
pi_217029431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef torentje het volgende:

[..]
Automobielen, motoren en vliegtuigen.
Auto's en motoren die mij hinderen zijn niet sneller dan ik ;)

En vliegtuigen heb ik in het verkeer verdomd weinig last van.

Het ontgaat mij verder waar je naartoe wil.
pi_217029691
Wat een held *O*
pi_217029775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:17 schreef ReplaR het volgende:
Dit is het 'slachtoffer':

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kan dat niet in een spoiler? :r
pi_217031013
En inderdaad gewoon doorrijden nadat hij overduidelijk iemand geraakt had. Dat kan onmogelijk anders uitgelegd worden. Het niet willen aanbieden van excuus voor het aanrijden of voor het doorrijden maakt het behoorlijk lastig voor hem als hij voor de rechter moet verantwoorden.
  donderdag 13 maart 2025 @ 13:36:00 #169
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217031206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kan dat niet in een spoiler? :r
Prima tieten voor een dame op leeftijd
  donderdag 13 maart 2025 @ 13:45:40 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217031353
Triestheid * Triestheid = Humor
Had geen betere kunnen gebeuren aan beide Kanten
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:49:53 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217032245
Voor de verandering eens eens met Elsevier
https://www.ewmagazine.nl(...)t-opstappen-1466787/
  donderdag 13 maart 2025 @ 15:44:33 #172
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217032848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:46 schreef niggeplease het volgende:
Heeft die klimaatactivist het nu afgeleerd om voor auto's te springen?
Nee, de volgende keer doet ze het waarschijnlijk gewoon weer.
  donderdag 13 maart 2025 @ 16:49:27 #173
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217033752
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Nee, de volgende keer doet ze het waarschijnlijk gewoon weer.
Ik hoop dat diegene dan harder rijdt.
Doet die automobilist de mensheid een plezier mee.
1947-2016
pi_217033801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Auto's en motoren die mij hinderen zijn niet sneller dan ik ;)

En vliegtuigen heb ik in het verkeer verdomd weinig last van.

Het ontgaat mij verder waar je naartoe wil.
Simpel, ik wil dat de automobilisten stoppen met het hinderen van de jongere generaties.
  donderdag 13 maart 2025 @ 17:36:37 #175
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217034340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Simpel, ik wil dat de automobilisten stoppen met het hinderen van de jongere generaties.
Leg dat nu eens uit.

Je gaat van hot naar her. Of wacht even tot je medicatie wat afzwakt.
pi_217034581
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 17:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Leg dat nu eens uit.

Je gaat van hot naar her. Of wacht even tot je medicatie wat afzwakt.
Jij bent waarschijnlijk een luie automobilist met een hekel aan verkeersremmende maatregelen?
pi_217034624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat bedoel je met hinderen in dezen?
pi_217035305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 18:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met hinderen in dezen?
De wegen blokkeren met automobielen en motoren.
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:08:30 #179
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217037061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 17:54 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent waarschijnlijk een luie automobilist met een hekel aan verkeersremmende maatregelen?
Ik doe alles op een fiets met 3 wielen.
pi_217037586
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:08 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik doe alles op een fiets met 3 wielen.
Jij imiteert dus de luie automobilisten?
pi_217038417
Dat een politicus opkomt voor de ongeschoolde witte man (even kort door de bocht), neemt niet weg dat hij zich wel professioneel dient te gedragen. Het blijft een voorbeeldfunctie. Het gedrag van dit Statenlid kan echt niet.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_217069154
Mooi moment om uit te stappen en in debat te gaan, camera erbij en go!

Ik denk dat het een mooie discussie wordt, vol met hyperbolen en onwaarheden
  maandag 17 maart 2025 @ 16:38:27 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217085815
Het duurde even maar toch excuses
https://www.nu.nl/politie(...)die-hij-aanreed.html
  maandag 17 maart 2025 @ 16:44:14 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217085855
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 16:38 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij waren het die activisten die voor de gevaarlijke situatie zorgden door een rijdende auto het zicht compleet te ontnemen. Alles daarna is een reactie op hun actie.
pi_217086031
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 16:38 schreef Hexagon het volgende:
Ja, Tien dagen na een incident waar heel Nederland een plas over heeft gedaan en waarvan wel duidelijk is dat ie er niet zomaar mee wegkomt gaat ie alsnog excuus aanbieden.

Neem me niet kwalijk, hij heeft door gereden na een aanrijding. Weigerde dus tien dagen lang om er iets fout in te zien en onder druk van een opdoemende rechtszaak opeens wel excuus willen aanbieden. Dus behalve gebrek aan hart en hersens heeft ie dus ook al gebrek aan ruggengraat.

Excuus niet aanvaarden zou ik zeggen, er is werkelijk niets oprecht aan dat excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')