Ik zou toch een andere theaterschool zoeken als ik jullie was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat is er precies nep? Ik zie een automobilist die eerst door een spandoek heen rijdt en anderhalve meter verder iemand aanrijdt.
Het was een serieuze vraag. Wat klopt er niet aan wat ik schreef?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zou toch een andere theaterschool zoeken als ik jullie was.
Net had je het nog over moord…quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:05 schreef torentje het volgende:
[..]
De automobilisten houden zich toch ook niet aan artikel 5 a wvw?
Hoezo? Een voetganger hoort op de stoep, niet op de weg.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Betreft gewoon een oudere gastRij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
Lastig te zien.quote:
Die automobilist had alle tijd om te stoppen voor dat spandoek, maar hij misbruikte liever zijn macht met zijn wapen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.
Op het filmpje is te zien dat er ruim 6 seconden zitten tussen het uitrollen van het spandoek en het moment dat ie er doorheen reed. Als dat te weinig tijd is om te stoppen moet deze man zijn rijbewijs maar inleveren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.
Een paar dagen nieuws maken zonder de beelden zodat mensen hysterisch gaan gillen over een aanrijding die ze niet gezien hebben maar hun eigen voorstelling daarvan als feit aannemen.quote:
Dus ook 6 seconden om gewoon te blijven staan ipv voor de auto te springen. Hou aub op met dat domme gelul.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Op het filmpje is te zien dat er ruim 6 seconden zitten tussen het uitrollen van het spandoek en het moment dat ie er doorheen reed. Als dat te weinig tijd is om te stoppen moet deze man zijn rijbewijs maar inleveren.
Hij had overigens wel voldoende tijd om meermaals zijn claxon in te drukken, maar onvoldoende tijd om het rempedaal te raken?
Hoho, je zei dat ie nauwelijks tijd had om te remmen. Uit het filmpje dat je nota bene zelf plaatst blijkt dat dat onzin is. Bij wie komt dat domme gelul dan eigenlijk vandaan? Bij jou zelf toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dus ook 6 seconden om gewoon te blijven staan ipv voor de auto te springen. Hou aub op met dat domme gelul.
Hebben we het dan over vliegtuigen ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als de snellere verkeersdeelnemers jou dagelijks zouden hinderen?
Automobielen, motoren en vliegtuigen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hebben we het dan over vliegtuigen ofzo?
Auto's en motoren die mij hinderen zijn niet sneller dan ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Automobielen, motoren en vliegtuigen.
Kan dat niet in een spoiler?quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:17 schreef ReplaR het volgende:
Dit is het 'slachtoffer':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima tieten voor een dame op leeftijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler?
Nee, de volgende keer doet ze het waarschijnlijk gewoon weer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:46 schreef niggeplease het volgende:
Heeft die klimaatactivist het nu afgeleerd om voor auto's te springen?
Ik hoop dat diegene dan harder rijdt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer doet ze het waarschijnlijk gewoon weer.
Simpel, ik wil dat de automobilisten stoppen met het hinderen van de jongere generaties.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Auto's en motoren die mij hinderen zijn niet sneller dan ik
En vliegtuigen heb ik in het verkeer verdomd weinig last van.
Het ontgaat mij verder waar je naartoe wil.
Leg dat nu eens uit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Simpel, ik wil dat de automobilisten stoppen met het hinderen van de jongere generaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |