quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik inderdaad.
Het feit dat de politie erbij stond en niet ingreep zegt natuurlijk ook veel. Als het echt een gevaarlijke situatie was geweest, dan hadden ze het niet genegeerd lijkt mij.
Die das, lijkt wel een buschauffeur zoquote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Betreft gewoon een oudere gastRij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
Dat is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar dat geld net zo goed voor de andere kant, voor de ingang van een garage gaan staan achter een spandoek is nou niet echt bepaald slim te noemen
Datzelfde figuur heeft ook een aangifte gedaan tegen Jack v Gelder wegens wat hij schijnt gezegd te hebben op tv.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:41 schreef Mubassie het volgende:
En nu een aangifte aan zijn broek![]()
Benieuwd of er wat gefilmd is.
Dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
Die groep is er normaal als de kippen bij om beelden online te gooien. Dat er tot op heden nog niets is gepubliceerd doet me denken at het allemaal wel meevalt.
Op welke manier moet men dan demonstreren wegens het door bedrijven verziekte klimaat? De aanhangers van de bedrijven willen niet praten met mensen die geen automobiel of motor hebben, vinden dat zij het recht hebben om met hun automobiel of motor in iedere wijk met hogere snelheden te patrouilleren, waardoor de tragere verkeersdeelnemers ogen tekort komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:14 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Want daar staan ze altijd inderdaad.Stond je er zelf ook weer tussen?
User boven je heeft gewoon gelijk. Rot gewoon eens op met die blokkades. Het is gewoon wachten op een slachtoffer om dat dan vervolgens weer breed uit te gaan lopen meten.
Vreselijke club, geen greintje respect voor die lui.
Demonstreren kan op zóveel andere manieren.
Geen idee of je in een trip zit, maar ik kan er niet heel veel van maken..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Op welke manier moet men dan demonstreren wegens het door bedrijven verziekte klimaat? De aanhangers van de bedrijven willen niet praten met mensen die geen automobiel of motor hebben, vinden dat zij het recht hebben om met hun automobiel of motor in iedere wijk met hogere snelheden te patrouilleren, waardoor de tragere verkeersdeelnemers ogen tekort komen.
Dus vertel mij dan maar eens hoe het dan wel acceptabel voor jou zou zijn?
Een intelligent mens zou kunnen duidelijk maken wat hij niet begrijpt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen idee of je in een trip zit, maar ik kan er niet heel veel van maken..
Demonstreren kun je prima doen zonder andere burgers of veiligheidsdiensten tot last te zijn. Wat ik helemaal krankzinnig vind is dat dit nog steeds getolereerd wordt.
quote:Het gerechtshof 's-Hertogenbosch heeft een 22-jarige man die werkte als pakketbezorger veroordeeld tot 6 jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging wegens doodslag. Hij heeft in 2020 in Wijchen een man doodgereden nadat deze hem aansprak op zijn rijgedrag.
Rijgedrag
Het slachtoffer sprak de bestuurder van een bedrijfswagen aan op zijn rijgedrag in een woonwijk van Wijchen. Daarop ontstond een woordenwisseling. Toen de man voor de auto van de bezorger ging staan om een foto te maken van het kenteken, reed de bezorger de man aan. Het slachtoffer belandde op de motorkap, werd meegesleurd, viel van de motorkap en kwam onder de auto. https://www.rechtspraak.n(...)-man-in-Wijchen.aspx
U is onbekend met de wet lees ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:16 schreef Harvest89 het volgende:
Die kneus moeten ze opsluiten voor poging tot moord.
Normale mensen stoppen als ze niks zien door een spandoek over hun voorruit.quote:
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Normale mensen stoppen als ze niks zien door een spandoek over hun voorruit.
Dit dus. Leek me voor hem ook niet echt veilig om uit te stappen bijv.; hij wordt immers thuis ook al lastiggevallen. Sta je dan in je eentje tegen een horde extremisten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Normale mensen blinderen ook geen automobilist om daarna snel voor de auto te stappen. Veel kans om te stoppen kreeg hij niet.
Jesus wat gemaaktquote:
Wat is er precies nep? Ik zie een automobilist die eerst door een spandoek heen rijdt en anderhalve meter verder iemand aanrijdt.quote:
En, nog normalere mensen rijden niet door een spandoek heen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Normale mensen stoppen als ze niks zien door een spandoek over hun voorruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |