abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2025 @ 16:11:31 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216998983
quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ciehuis-haarlem.html
PVV-Statenlid Ronald van Tiggelen geeft toe dat hij vorige week een klimaatactivist heeft aangereden bij het provinciehuis in Haarlem. De vrouw belandde op zijn motorkap en raakte gewond. Van Tiggelen ziet geen reden om excuses aan te bieden.
Dat meldt persbureau ANP. De activiste deed mee aan een blokkade van klimaatgroepen Kappen met Kolen en Extinction Rebellion (XR). Deze blokkade vond plaats bij het provinciehuis in Haarlem. Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw. Zonder te stoppen reed het PVV-Statenlid toen de parkeergarage in.

De vrouw moest naar eigen zeggen in het ziekenhuis verblijven met een lichte hersenschudding. Ook hield ze er een pijnlijke rug en knie aan over.

Van Tiggelen zegt dat hij zich er niet van bewust was dat iemand gewond was geraakt. Hij erkent dat hij niet heeft geremd, maar wil geen excuses aanbieden. "Maar ik wil dit niet opnieuw. Het zorgt er alleen maar voor dat dit soort clubs media-aandacht krijgen", zegt hij maandag. "Je wil voorkomen dat iemand met een been onder het achterwiel komt."

De vrouw laat een advocaat van XR aangifte doen. Dat liet ze maandag weten bij een nieuwe betoging voor het provinciehuis. De vrouw verwacht niet dat de aangifte leidt tot vervolging.

PVV Noord-Holland past vergadertijd aan
Volgens Van Tiggelen vallen klimaatactivisten hem vaker lastig, ook bij zijn huis in Zandvoort. Het Statenlid ontkent steevast dat er sprake is van een klimaatprobleem.

De PVV in Noord-Holland heeft als gevolg van de confrontatie de vergadertijd van de fractie gewijzigd. Dit doet de partij om een nieuwe confrontatie te voorkomen. "Dit is niet voor herhaling vatbaar", zei Van Tiggelen. "Daarom heeft de fractie besloten wekelijks op een andere tijd te vergaderen."

Van Tiggelen had gehoord dat er maandag opnieuw een demonstratie zou zijn. Daarom is hij ditmaal met de bus gekomen.
Moedwillig een ongeluk veroorzaken en ook nog doorrijden. En er ligt een vrouw op zijn motorkap maar niet bewust dat er gewonden zijn.

Ik ben benieuwd waarom deze vrouw denkt dat het geen vervolging gaat worden, aangezien het allemaal vrij strafbaar is.
pi_216998994
Moet je maar niet op de openbare weg gaan staan. Gevalletje karma
pi_216999037
Gelukkig is mevrouw er binnen een week weer bovenop om te demonstreren.

Lijkt me niet de bedoeling dat we mensen aan gaan rijden. Ook is het niet de bedoeling om op straat te staan.

Mijn eindoordeel is:
Treurnis alom
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216999045
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
Zonder te remmen door een spandoek rijden, dan zit je wel op PVV-IQ-level inderdaad.

Hieronder allemaal comments van 'jammer dat hij die klimaatterrorist niet dood heeft gereden!!!'
Ik denk dat dat wel meevalt, zullen aan het eind eens tellen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:17:47 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216999052
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
Zonder te remmen door een spandoek rijden, dan zit je wel op PVV-IQ-level inderdaad.

Hieronder allemaal comments van 'jammer dat hij die klimaatterrorist niet dood heeft gereden!!!'
XR is een horse-shoe PVV, dus het komt lekker samen zo, deze letterlijke botsing van waarden.
pi_216999063
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Potentiële doodstraf of levenslange gezondheidsschade voor een milde irritatie en kleine vertraging. Standrechtelijk uitgevoerd door een politicus.

Kaag had haar auto eens in moeten zetten als wapen tegen een PVV'er. Dan was het land te klein geweest met rechtse huilbalken.
pi_216999177
Geen medelijden met beide. Niet met de Extinction Rebellion activiste die, zoals gewoonlijk, het openbare leven verstoord en daar nu eens wel gevolgen van heeft. Maar ook niet met van Triggelen die zich als een debiel gedroeg en daar nu juridische gevolgen van zal ondervinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216999213
De man mag van geluk spreken als hij niet voor mishandeling of poging tot doodslag veroordeeld wordt. Wat een debiel.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216999225
quote:
. Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw.
Hij reed het spandoek aan tiggelen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:35:59 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216999244
quote:
Eerst schuldig maken aan gevaarzetting en vervolgens janken dat je wordt aangereden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 maart 2025 @ 16:36:09 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216999247
Economisch rijden. Onnodig remmen zorgt voor een hogere uitstoot.
pi_216999282
Goed dat die vrouw zich meldt, dan weet Ronald waar hij de eventuele schade aan zijn auto op kan verhalen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:41:43 #13
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216999295

Betreft gewoon een oudere gast :') Rij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
pi_216999317
Ik heb niks op met die XR figuren, maar iemand op de motorkap rijden is natuurlijk ook niet de bedoeling.
pi_216999344
En dat hoeft ook niet als ze gewoon wegblijven van een plek die niet voor voetgangers bedoeld is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_216999353
Nog ff wachten op de beelden, straks blijkt namelijk dat ze zelfstandig op die auto is gesprongen.
  maandag 10 maart 2025 @ 16:47:11 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216999360
Zeker familie van dikke BMW mevrouw
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
pi_216999371
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Ferdo het volgende:
En dat hoeft ook niet als ze gewoon wegblijven van een plek die niet voor voetgangers bedoeld is.
Als iemand zich ergens niet mag bevinden, geeft je dat niet het recht om die persoon maar omver te rijden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 10 maart 2025 @ 16:48:34 #19
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216999374
Topper. Waar kan ik op hem stemmen?
...ow wacht pvv. Rij er nog 3 aan, misschien dat ik het dan overweeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216999391
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Betreft gewoon een oudere gast :') Rij gewoon even een blokje om joh met je dikke pens.
Jezus alleen voor de manier waarop de beste man die das draagt dient hij al veroordeeld te worden
pi_216999410
quote:
[ afbeelding ]

Hij ziet er wel uit als iemand die bewust klimaatdemonstranten zou aanrijden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216999449
quote:
[ afbeelding ]

Als je oud bent en wat warrig oogt kun je wel eventueel de "ik vergiste me tussen het gas- en rempedaal"-kaart spelen.
pi_216999497
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
XR is een horse-shoe PVV, dus het komt lekker samen zo, deze letterlijke botsing van waarden.
Watte?
pi_216999498
quote:
Moeilijk te zeggen of ze op de openbare weg stond zonder het zelf gezien te hebben. In het artikel staat:
quote:
Van Tiggelen reed door een spandoek en raakte daarbij de vrouw. Zonder te stoppen reed het PVV-Statenlid toen de parkeergarage in.
Dus misschien stonden ze wel op de stoep voor de inrit parkeergarage te demonstreren? Dat is namelijk best een logische locatie als je expliciet tegen dit statenlid wil demonstreren. Dan stond ze gewoon op de stoep en dus niet op de openbare weg.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 10 maart 2025 @ 17:02:17 #25
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216999511
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Watte?
XR zit links op het hoefijzer, de PVV rechts. XR is eigenlijk nog radicaler want zijn bereid tot disruptie om hun doelen voor elkaar te krijgen.
pi_216999514
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als iemand zich ergens niet mag bevinden, geeft je dat niet het recht om die persoon maar omver te rijden.
Nee, maar op een weg loop je nu eenmaal risico aangereden te worden als je daar rond gaat wandelen. Een onnodig risico dat eenvoudig te voorkomen is door je aan de aanwijzingen van de politie en aan opgelegde verboden te houden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 10 maart 2025 @ 17:05:14 #27
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_216999548
Tja, daar kon je op wachten dag dit een keer zou gebeuren. Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat geblokkeer van wegen door die klimaatdrammers
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_216999574
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nee, maar het maakt diegene doorgaans wel de veroorzaker van het ongeval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:09:09 #29
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216999584
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jezus alleen voor de manier waarop de beste man die das draagt dient hij al veroordeeld te worden
Ik mag echt hopen dat ie een weddeschap heeft verloren oid ja.

Past wel prima bij het kabinetsbeleid.
pi_216999600
Misschien moet ze aan het werk gaan, kan ze ook niet aangereden worden.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:13:00 #31
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_216999617
quote:
[ afbeelding ]

Is dat de opa van Gerri Eickhof?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin maandag 10 maart 2025 @ 17:15:04 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216999634
Dit zat er vroeg of laat aan te komen, de eerste dode laat nog even op zich wachten.

Typisch gedrag van beide mensen overigens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216999644
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef Ferdo het volgende:

[..]
Nee, maar op een weg loop je nu eenmaal risico aangereden te worden als je daar rond gaat wandelen. Een onnodig risico dat eenvoudig te voorkomen is door je aan de aanwijzingen van de politie en aan opgelegde verboden te houden.
Volgens een andere bron stonden ze niet op de openbare weg, maar op de inrit van de parkeergarage.
quote:
Op de oprit stonden duidelijk zichtbaar een aantal in gele overalls geklede activisten met een spandoek met de tekst KAPPEN MET KOLEN. Van Tiggelen reed door het spandoek heen en raakte daarna een van de activisten die achter het spandoek stond te filmen. Hij maakte geen enkele aanstalten te remmen of uit wijken, en reed na het incident zonder te stoppen de parkeergarage in. Enkele aanwezige agenten kwamen aangelopen maar deden geen moeite achter Van Tiggelen aan te gaan.
https://www.doorbraak.eu/(...)st-in-op-activisten/
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is, maar kennelijk stond ze daar te filmen, dus als dat zo is heeft sterk bewijs in handen.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:19:02 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216999664
quote:
Van Tiggelen reed door een spandoek
Ongetwijfeld vaak De Fillem van Ome Willem gekeken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216999671
quote:
Inderdaad. Heeft een beetje auwie aan de knie, ach gossie
U MAD?
  maandag 10 maart 2025 @ 17:26:51 #36
182233 thedeedster
pi_216999729
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Ferdo het volgende:
XR wil graag veel publiciteit. Maar of dit de manier is?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216999798
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Volgens een andere bron stonden ze niet op de openbare weg, maar op de inrit van de parkeergarage.
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is, maar kennelijk stond ze daar te filmen, dus als dat zo is heeft sterk bewijs in handen.
En als het echt zo is dat hij er maar op in reed (en dus niet dat ze er zelf ineens voor sprong ofzo), zou je denken dat de man voor minimaal iets als mishandeling vervolgd zou worden, niet?

In dat kader wel opvallend dat ze zelf niet denkt dat het tot vervolging zal leiden.

Ook opvallend dat al die rechts radicaaltjes hier (uiteraard en gelukkig) fel tegen sharia zijn, maar zodra het hier om eigenrichting gaat ineens als een blad aan een boom omslaan.
pi_216999849
Na drie minuten rechercheren heb ik op de instagram pagina van stoppen met kolen een foto gevonden dat ze midden voor de inrit van de parkeergarage staan. Als ze hier stonden, dan is dat definitief geen openbare weg. Je moet ook eerst met de auto over het fietspad en over de stoep om daar te komen, dus áls ze hier stonden, dan is het belachelijk om te doen alsof ze voor een rijdende auto op de openbare weg gesprongen zijn.

https://www.instagram.com/p/DG5aNXhoeCB/
pi_216999878
Ach ze werkte toch al niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216999897
Mensen met een andere mening van de sokken rijden, echte voorvechters voor onze collectieve vrijheden zijn het bij die Partij voor de Vrijheid.

Ach, de gemiddelde PVV-pauper zal het allemaal wel weer prachtig vinden...
pi_216999934
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:47 schreef Lt.Bookman het volgende:

Dat zie je hier wel weer inderdaad.
pi_216999939
quote:
[ afbeelding ]

Wat een circus zeg... tering.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 10 maart 2025 @ 17:56:10 #43
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216999973
Was meneer onder invloed? Zo niet, niks aan de hand. Zo wel, STOK ACHTER DE DEUR!

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
[..]
En de nattekrantenbrigade laat zich ook weer van zijn bekende kant zien.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 10 maart 2025 @ 17:56:49 #44
182233 thedeedster
pi_216999976
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mensen met een andere mening van de sokken rijden, echte voorvechters voor onze collectieve vrijheden zijn het bij die Partij voor de Vrijheid.

Net zoals dat linkse geonaneer toen Baudet fysiek werd belaagd.

Goh, je ziet het overal. O-)
pi_216999985
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
De man mag van geluk spreken als hij niet voor mishandeling of poging tot doodslag veroordeeld wordt. Wat een debiel.
Die kans is alsnog aanwezig lijkt me.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217000025
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die kans is alsnog aanwezig lijkt me.
Ja, wie weet. De mevrouw zelf gaf aan dat zij zoiets niet verwacht.
pi_217000074
Ik weet niet hoe oud die gast is maar bij de volgende rijbewijskeuring kan zijn huisarts prima zonder met de ogen te knipperen beslissen dat er iets aan zijn beoordelingsvermogen mankeert en dat ie dus nooit meer mag rijden.

Maar goed, aangifte doen lijkt me een beter weg om die kerel duidelijk te maken dat ie niet volgens plan de regels der rechtspraak volgde.

Doorrijden na een ongeval. Bedreiging en mishandeling. Misdaden zat even gepleegd om op tijd te zijn voor een vergadering. 200 uur taakstraf, het prikken van vuil rond het provinciehuis lijkt me wel wat.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217000238
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Moedwillig een ongeluk veroorzaken en ook nog doorrijden. En er ligt een vrouw op zijn motorkap maar niet bewust dat er gewonden zijn.

Ik ben benieuwd waarom deze vrouw denkt dat het geen vervolging gaat worden, aangezien het allemaal vrij strafbaar is.
Moedwillig op de weg gaan staan en dan lopen janken dat je voor je flikker gereden wordt ook. Misschien denkt ze nu zélf de volgende keer ook wel 2x na(al betwijfel ik dat laatste ten zeerste met die XR-josti's).
  maandag 10 maart 2025 @ 18:33:09 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217000316
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, maar het maakt diegene doorgaans wel de veroorzaker van het ongeval.
Degene die gas heeft gegeven ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 maart 2025 @ 18:35:14 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217000337
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:11 schreef Hexagon het volgende:

Opzettelijk veroorzaken van een aanrijding is strafbaar en het doorrijden na een aanrijding is strafbaar. Dit moet wel vervolging worden ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')