SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat vind je leuk? Bijzonderquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat ik op zo'n manier iedereen op de kast krijg![]()
Hoax, ik hoefde gisteren sowieso niet te werken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb ik gisteren ook gedaan en vond het toch niet zo'n goede ruil
Denken dat dít op de kast krijgen is. Sweet summer child...quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat ik op zo'n manier iedereen op de kast krijg![]()
*gaat weer van de kast afquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat dít op de kast krijgen is. Sweet summer child...
Dan is terug in bed kruipen de enige oplossingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik heb nog geen moment het gevoel gehad dat ik wakker was vandaag. Koffie deed niks, buitenlucht deed niks.
Helaasch, ik moet toch echt wachten tot vanavond.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is terug in bed kruipen de enige oplossing
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik heb nog geen moment het gevoel gehad dat ik wakker was vandaag. Koffie deed niks, buitenlucht deed niks.
Vanavond in bed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.
Benieuwd wanneer dat kaartenhuis instort vandaag.
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.
Benieuwd wanneer dat kaartenhuis instort vandaag.
[ afbeelding ]
Terwijl het best een mooie dag isquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik vraag me af of het een teken is dat m'n lijf doorheeft dat de constante stressperiode voorbij is.
dit heb ik ook en dan denk ik altijd, maar ben ik nu dan niet écht moe?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal eerder dan dat, en tegen de tijd dat ik dan naar bed ga ben ik weer klaarwakker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
Precies op tijd om dan weer een paar uur te liggen piekeren.
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een check, buiten het genoemde tijdstip mag je toch gewoon in deze straat parkeren?
Ik kijk dit niet, want ik vermoed dat Nederlandse Amazonhumor zo tenenkrommend is dat ik de rest van de maand met krukken loop.quote:
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een check, buiten het genoemde tijdstip mag je toch gewoon in deze straat parkeren?
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit heb ik ook en dan denk ik altijd, maar ben ik nu dan niet écht moe?
Wekkers snoozen is echt het stomste wat je kan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.
Ja, want dat heb je eerder deze week aangekondigd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
Zet uw geld nu in. Heb ik vandaag een therapieafspraak of niet?
Niet kinkshamen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wekkers snoozen is echt het stomste wat je kan doen.
Jepquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die preventie is niet goed gelukt inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Maar de whatsapp buurtpreventie werkt niet denk ik, want dit ziet er toch nog uit als een buurt.
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want dat heb je eerder deze week aangekondigd.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Maar de whatsapp buurtpreventie werkt niet denk ik, want dit ziet er toch nog uit als een buurt.
Vind ik een prima deal, wanneer begint dit?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.
Bij mij meestal een uur voor ik naar bed wil.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Vind ik een prima deal, wanneer begint dit?
Zijn digitale afspraken niks voor jou?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.
dat was de deal nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij meestal een uur voor ik naar bed wil.
Zou wel fijn zijn omdat ik dan niet zo vroeg weg hoef van werk. Maar ik zie al zo weinig mensen irl. Eigenlijk alleen m'n moeder en collega's. Dus misschien is het toch beter zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn digitale afspraken niks voor jou?
Ik let op, maar ik heb ook vertrouwen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.
Duidelijk een planningprobleem. Dit is te verhelpen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal eerder dan dat, en tegen de tijd dat ik dan naar bed ga ben ik weer klaarwakker.
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Tüterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
hebben jullie er al een?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Ik volg dit nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
Grote Blijquote:
ik zal wel het een en ander al hebben, maar dit soort dingen vind ik wel zo overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ging over niet in slaap vallen toch?
Ja tegen de moeheid helpt het dan weer niet.
Dat wel, maar die nagels zijn in anderhalf jaar tijd nooit geknipt geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.
2quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".
Hoeveel caafs heb je nu?
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.quote:
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke'quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Ja. Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ik![]()
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.
Toet toet.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
of hontquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel genoeg snacks voor de komende 72 uur als het moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Die kun je dan weer verkopen voor etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?
Maar zo groot is de kooi niet.quote:
Slaapt ze bijna, kom jij voorbij "TOET"quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.
Toet toet.
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.
Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
een persoon met minnaars gespotquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
![]()
iemand stuurt een mail met xoxoxo, het zijn twee (mannelijke) studenten. Ik moest lachen
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke'![]()
. Misschien neem ik dit ooit terug
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom noem ik ook een katquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.
Daaromquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.
Kreeg bij deze kat ook de waarschuwing dat ze niet dol is op kleine kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Klinkt als een lekker weekend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
72 uur. Drie dagen. Denk dat ik daar geen speciale dingen in huis voor hoef te halen.
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kanquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.
Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
Ja, ik snap waar je heen wil, maar dan nog vind ik het niet eerlijk om de kat daar überhaupt aan bloot te stellen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom
Maar die kunnen nog weglopen en als die een keer blazen ofzo dan leert dat kind er wat van. Een konijn, hamster of cavia is gewoon de lul.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een persoon met minnaars humor gespot
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een dingquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.
Alleen flessen water dus niet.
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.htmlquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een ding
Dat heb ik er zelf bij gestoptquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html
Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik er zelf bij gestoptHeb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
ik maak me nog het meest zorgen dat stel je kunt niemand bellen/emailen whatever, ik weet dan echt niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
Was een mooie controle.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar.
haal nog 2 plus 3 flesjes water en je bent klaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes kokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch
OH JAquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Dan moet ik even naar m'n ouders fietsen. Of de Bever plunderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Die zijn iig vegan!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Koude kidneybonenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.quote:
Eet je anders nooit vezels?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.
30.000 rollen in je berging stouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kan.
Ik wil het vooral doen omdat ik het niet zo heel veel moeite vindt om te regelen. En het is super mens eigen om te denken 'ahahaha overkomt mij niet', en stel er gebeurt dan iets dan ga ik me zo dom voelen dat ik nooit iets heb geregelddus maar even fixen
Welke berging.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
30.000 rollen in je berging stouwen
Houdbare melk is ook niet eeuwig goed ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Lol, nee, je mist KSC-lore. M'n darmen haten alle peulvruchten.quote:
https://coquinaria.nl/tulpenbollensoep/quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Teleurbollenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Een berging bouwen van pleerollen om je pleerollen in op te bergenquote:
daaromquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
dus als er de pleuris uitbreekt drink je gewoon geen dag koffie en dan ist klaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
Denk een broodje met Bündnerfleisch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Nee hoor. Gewoon vleesquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Ik woon niet in republiek Amsterdam.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Vind het wel genieten, alles in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
En opwaren hoeft niet échtquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenquote:
Verstandigquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer thuis. En al even op de bank gelegenBen best kapot nu. Gauw weer in het zonnetje
![]()
Zonder bieries vandaag
Nee niet meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En opwaren hoeft niet échtof ging het niet meer over noodpakketten
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus neequote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Fuuuquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus nee
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas![]()
Echt vleesquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.
De mijne is doorgegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn afspraak is afgezegd @:dezwabber maar die was niet zo boeiend.
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.quote:Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
That's the spirit!quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te maken.
Is gewoon precies wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Anders voelt het als 'ik eet dit normaal thuis ook maar betaal er nu gewoon heel veel voor'
Ik las doodgegaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend weer eens een preischotel maken. 🤔
Hmm, kan me ook wel voorstellen dat gebrek aan roomboter in bladerdeeg een gemis isquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.
ik kan ze oprecht niet goed volgen. En de opmerkingen 'al die vega mensen die zich bemoeien met vleeseters!!!'. Ik zie het eigenlijk altijd andersomquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
zolang je van de afkorting albert heijn andere termen maakt ben je in je bovenkamer enkele cellen kwijtquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
GC / Verlaten caravan RIP, geboren ??? overleden, eind 2024/begin 2025 sommige mensen hebben echt teveel tijd over.
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.
ja als je er op gaat letten is het best mager.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar eigenlijk was het meer om aan te geven dat ik meestal niet zo onder de indruk ben van de vegetarische opties bij een doorsnee restaurant.
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uitetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon precies wat het is.
Niks, maar als het onderwerp over vleesvervangers gaat, zijn er altijd van die Bassies die "VLEESCHquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?
Oeh veel plezierquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:Ama
Bezig met nieuw setje
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je er op gaat letten is het best mager.
Dan ben je bij de italiaan op de hoek of de lokale sjinees met bruine schrootjes aan de muur beter uit qua hoeveelheid keuzes
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getyptquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uiteten
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?
https://link.marktplaats.nl/m2242542957quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen
agreequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen
Herkenbaar. Vol is vol dan. Zou graag een samenvatting willen hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelend. Ze hebben wel een bespreek-gesprekje gedaan hoor maarr ehhh, dat was nogal intensief en echt een shitload aan informatie. Dat wil je wel even rustig kunnen nalezen
![]()
Uhuh. Positiviteit!quote:En whoophoop dat je afspraak door ging!
das niet vegetarischquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m2242542957
Haha dat klopt, maar meer om te zeggen dat het in dit geval dus iets minder erg isquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getypt
Nou ja, dan is het maar ondergaan he
Wat een schatjequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m2242542957
Ziet er wel lekker uitquote:
ik heb gevraagd of ze al weten wanneer het komt en denk dat de vraag al een signaal af geeft dat het nogal lang duurtquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vol is vol dan. Zou graag een samenvatting willen hebben.
[..]
Uhuh. Positiviteit!
hij eet idd geen vlees als je hem geen vlees voorzetquote:
Ja dat is altijd jammer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
Alleen eh... 45 euro ?
Nee, snap ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha dat klopt, maar meer om te zeggen dat het in dit geval dus iets minder erg is. Als ik echt lekker wil eten buiten de deur dan zou ik dit gewoon niet willen eigenlijk
Is die caaf van goud gemaakt of is dat expres gedaan zodat alleen mensen met interesse reageren ?quote:
Of ze willlen gewoon wat voor die kooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die caaf van goud gemaakt of is dat expres gedaan zodat alleen mensen met interesse reageren ?
Oh wacht, met kooiquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze willlen gewoon wat voor die kooi.
Oh misschien wel maar dan moeten we naar de stad en dit is het restaurant bij werk. Dat is wat praktischerquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Hadden je collega's niet rekening met je kunnen houden en een restaurant uit kunnen kiezen met meer dan 2 vegetarische hoofdgerechten ?
Verder geen kritiek, maar dat vroeg ik me gewoon af
Ja kweennie, als ik iets zou organiseren dan zou ik iedereens dieetwensen even vragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh misschien wel maar dan moeten we naar de stad en dit is het restaurant bij werk. Dat is wat praktischer.
Heb het verder ook niet aangegeven hoor. Denk dat dit restaurant voor vleeseters ook niet heel boeiend is eigenlijk
Dat weten ze, maar ik heb zelf nooit aangegeven dat ik dit niet oké zou vinden want heb zelf ook geen zin om na werk nog veel tijd kwijt te zijn met reizenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kweennie, als ik iets zou organiseren dan zou ik iedereens dieetwensen even vragen
Ga je nog sporten deze week?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weten ze, maar ik heb zelf nooit aangegeven dat ik dit niet oké zou vinden want heb zelf ook geen zin om na werk nog veel tijd kwijt te zijn met reizen![]()
Luister dan ook eens, ongehoorzamequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de hele tijd hier boven: FOEI GODVERDOMME!
Sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luister dan ook eens, ongehoorzame
Yiss.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb gevraagd of ze al weten wanneer het komt en denk dat de vraag al een signaal af geeft dat het nogal lang duurt
But what about second sleep?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Volgens Garmin heb ik vanmorgen om 10 uur een dutje gedaan
Bitch please
Toen lag ik nog gewoon in bed
Dat heet slapen
Ben dinsdag geweestquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nog sporten deze week?
Leuk discussiepuntjequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.
Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar![]()
Vanaafjes en dan zit er het er weer op deze weekquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben dinsdag geweesten ga van het weekend, ik hoop zaterdag maar even kijken hoe moe ik ben, anders zondag
En u
Lunch-uiltje, middagdutje, middagslaapje?quote:
Hehehe, ja dat is ook een leukequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk discussiepuntje
Net als de temperatuur op kantoorDaar komt ook nooit iemand uit
Klinkt niet als een hippie de pippie caféquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas![]()
Als groep is dat altijd prut om te regelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.
Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar![]()
Net uurtje met de hond gelopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Bijna 6 uur en het is nog haske licht buiten
Klinkt wel lekker handigquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat is ook een leuke![]()
Volgens mij doen wij bij fooi 'nou dan geef jij lekker veel als je dat wil, ik geef dit'
![]()
Net een half uurtje gewandeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net uurtje met de hond gelopen
Oh, 2x deze week?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaafjes en dan zit er het er weer op deze week![]()
Ga nu makkelijker naar buiten, nu het ietsjes warmer en langer licht is?
Vropmerking‽quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, 2x deze week?![]()
Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat.
En is dat een vraag of meer een opmerking?
3xquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, 2x deze week?![]()
Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat.
En is dat een vraag of meer een opmerking?
Een opvraag?quote:
Jupquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als groep is dat altijd prut om te regelen.
Ik was die collegaquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jupvind dingen regelen sowieso maar prut. De meeste van ons, eigenlijk is er één collega die dit regelt en als zij met verlof gaat gebeurt er ook niks meer
RIPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben absoluut niet die collegaquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIPOptimaal genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Had ik ook niet verwachtquote:
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te sprekenquote:
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3xStandaard is eigenlijk 2x in de week, maar ik moest nu ook nog wat andere lessen inhalen, dus die prop ik er maar bij in die week
![]()
Het is een vraag, want er staat een vraagteken![]()
Eerder had je erover dat je een drempel ervaarde met hardlopen en ik vroeg me af of dat nog steeds zo is, nu het weer lekker wordt.
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.quote:
oh jij ook, ook heel fijn!!!!quote:
Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een oquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
Geen paddenstoelquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sportenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
[..]
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?
Goh echt. Er mist een woordje in je zin, waardoor het ook kon zijn dat het een retorische vraag is richting jezelf. Maarrr, nou ik loop 's avonds en dat is nog steeds echt mega koud
![]()
Mijn hartslag is wel ineens met sprongen vooruit gegaan maar vraag me af of dat kan?
oh thanksquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
Heb van de week nog geappt met 2 collega'squote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
[..]
oh jij ook, ook heel fijn!!!!
Drie vegetarische opties? Even kappen nouquote:
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een strugglequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten![]()
Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af
quote:
quote:
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo.quote:
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb van de week nog geappt met 2 collega's
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling isquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle. Dan geniet ik er ook niet van
Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Uit eten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hahaahahahquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is![]()
Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liepDus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja is heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaahahah![]()
ohhh, betermaar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Oh prima, kleine stapjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Kleine stapjes, grote hapjes?quote:
Grote hapjes sowiesoquote:
Wij hadden 2 appgroepenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Langzaam aan een beetje indoctrinerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Eerst een keer eten bestellen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
quote:
Die arme weesjes hebben het vast koud.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Krijg meteen een loopneus door de warme soep.
Ik heb hier echt geen verstand vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
die calorieën zijn nog veel raarderquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
Het is al zout genoeg hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst een keer eten bestellen dan?
Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
daar zat ik idd naar te kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die calorieën zijn nog veel raarder
Ik voel dezequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt1,5 jaar nu, denk ik
Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes
ik ook niet maar vind het wel interessantquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @:IJsdraakje ?
dat komt door de hartslag, denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die calorieën zijn nog veel raarder
Ik was dankbaar voor de dextroquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja met een tram kun je maar 1 kant op dus slinger je niequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke nu dan de andere helft
Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.
Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
Zo op een rijtjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
We wachten met smart op @Kaneelstokjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Vast wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Jij biedt aanŋquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Nou, wat heerlie de peerliequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo op een rijtje
3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten
Ben je onder invloed, maar rij je toch zo perfect, wordt je aangereden en val je alsnog door de mand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |